<< Main Site >>

Compleet onbegrijpelijk!

Compleet onbegrijpelijk!

Berichtdoor H.Numan » za nov 07, 2009 4:04 am

Compleet onbegrijpelijk
06 NOVEMBER 2009

Het lijkt wel of niemand begrijpt wat het mohammedanisme nu echt is. Natuurlijk is het een religie. Maar dat is slechts een klein onderdeeltje van het hele pakket. Het mohammedanisme is een pakket met cultuur, religie en politiek in een systeem. Scheiding tussen kerk en staat bestaat niet binnen het mohammedanisme. In de paar mohammedaanse staten waar men wel -enigszins- scheiding tussen moskee en staat kent heeft men hele grote problemen om dit te verkopen aan de bevolking.

Eerlijk gezegd: ik ken helemaal geen seculiere mohammedaanse staten. U wel? Irak was seculier, voor zo ver dat mogelijk is binnen het mohammedanisme. Maar het was dan wel een dictatuur. Turkije heeft het geprobeerd. Daar moest het leger regelmatig ingrijpen om die scheiding te handhaven. En ook daar verliezen de seculieren met de dag terrein. Gezien het feit dat Turkije dolgraag wilt dat de EU zich bij Turkije aansluit zal het leger zich minstens 10x bedenken voor ze weer ingrijpen.

Ik was recentelijk even in Nederland. Tot mijn stomme verbazing zag ik dat het aantal hoofddoekjes binnen één jaar (sinds mijn vorige bezoek) verveelvoudigd is. Niet een paar meer. Niet twee keer zo veel. Nee. Verveelvoudigd! Je ziet ze letterlijk overal op straat. Mode? Ik denk het niet. Dat zou wel erg toevallig zijn. Als het mode was, zouden veel Nederlandse meisjes graag met zo'n kuisheidsgordel om het hoofd lopen. Je ziet alleen meisjes "van het mediterrane type" er mee lopen.

Potenrammen: dat bestond bijna niet meer. Vandaag de dag is het vrijwel normaal. In Arnhem werden twee broers van middelbare leeftijd aangerand door een "Arnhemmer" die zich in verschillende talen wist uit te drukken, maar niet in het Nederlands. Hij verontschuldigde zich direct toen hij door kreeg dat de mannen die hij in elkaar ramde geen homo's waren. Een half-geïntegreerde nieuwe Nederlander dus. Ik vond het schokkend dat de media het niet meer waard vonden dan een paar kleine multikul correct regeltjes. Alsof het normaal is dat twee mannen die niet op 10 meter afstand van elkaar lopen automatisch homo's zijn. Dank, Rouvoet. Dank, Balk.

Antisemitisme: dat leeft helaas weer volop. Het nieuws berichtte dat een Joodse school zo ongeveer strengere veiligheidsmaatregelen moet nemen dan een gemiddelde gevangenis of bank. Niet omdat de Nederlanders hun bedreigen. Maar vanwege de mohammedaanse aversie tegen Joden. Dat wordt wel zo veel mogelijk onder de pet gehouden. Ik vraag me serieus af wat Kwik, Kwek en Kwak zaten te blowen of te spuiten toen ze hun definities verzonnen om extreem rechts te definiëren. Naar mijn idee maakt virulent antisemitisme absoluut deel uit van zo'n definitie. Het streven naar een staat waarin vrijheid van meningsuiting en vrijheid van godsdienst streng verboden zijn ook. Kortom, het mohammedanisme zou op plaats nummer één moeten staan. Het voldoet volledig aan elke definitie die je maar kan bedenken. Maar Kwik, Kwek en Kwak schijnen dat nog niet door te hebben. En dat zijn dus Nederlandse wetenschappers? Dan is het droevig gesteld met de wetenschap en met Nederland.

Job Cohen is een gevaarlijke fascist, volgens de definitie van K, K & K. Hij doet geen spat moeite om ook maar iets te doen aan de grote problemen die zijn stad teisteren. Een serieuze burgemeester zou direct strakke maatregelen nemen om zijn Joodse en homoseksuele medeburgers te beschermen. Dat doe je dus niet met kopjes thee serveren. Dan ben je geen burgemeester maar kastelein. Sterker nog, door zijn slappe beleid moedigt hij het alleen maar aan, en dat alleen al is een reden waarom hij een gevaarlijke fascist is.

Economisch heeft hij allang grote financiële schade aangericht aan zijn stad. In 2000 werden al buitenlandse gay toeristen aangevallen, en die spreiden het woord wel. Dat je beter naar waar dan ook kan reizen dan naar Amsterdam. Omdat je als gay je leven er niet meer zeker bent. Amsterdam kan dan wel ludiek een gay pride houden, dat zegt natuurlijk niets. Teheran zou dat ook kunnen, een dag per jaar. De rest van het jaar hangen ze die vervelende flikkers op aan hijskranen. En in Amsterdam rammen ze die flikkers de rest van het jaar in elkaar. Amsterdam een gay capital noemen is dan ook een kapitale blunder. Ongeveer vergelijkbaar met Harare de hoofdstad der welvaart te noemen. Rechts extremisten weten evenveel van economie af als hij, klaarblijkelijk. Zijn slappe optreden kostte Amsterdam vele miljoenen aan gemiste inkomsten.

Lange tenen: die schattige en volmaakt onschuldige Deense cartoons veroorzaakten een rel. De tekeningen van Nekschot vreemd genoeg niet. Dit toont heel aardig aan dat onze relschoppers gewoon van de gelegenheid gebruik maken om te kunnen rellen. Omdat Nekschot net te vlot volgde op de Deense cartoons besloten ze om dat maar te laten liggen. Ook voor een relschoppende mohammedaan is genoeg soms genoeg.

Je hoort het elke keer, en opvallend genoeg vanuit de linkse kerk zelf. Van der Laan moet toegeven dat hij het wat onplezierig vind dat mohammedaanse medeburgers heerlijk in een goedkope huurwoning zitten, zodat ze thuis -dat is dus niet Nederland!- een luxe woning kunnen kopen. Onplezierig? Ik noem het gewoon oplichting! Want als een Nederlander zoiets zo flikken komt hij er echt niet mee weg. Dan moet hij bloeden tot de laatste cent. Wie wil er niet een paar jaar lekker goedkoop (= op kosten van een ander) wonen, zodat hij over 10 jaar een villa kan aanschaffen? Jammer dat van der Laan zelf te dom is om de conclusies te benoemen die hij kan bouwen op basis van zijn eigen redenatie. En dat is dus een minister? Een VMBOer die zulke opstellen inlevert krijgt een onvoldoende: "De opbouw van je betoog is correct, maar je vergeet om conclusies te trekken."

Die hoofddoek schijnt belangrijk te zijn voor allah om zijn wijfjes te herkennen. Allah spreekt maar een taal: Arabisch. Dus moet er uiteraard in het Arabisch gepredikt en gebeden worden. Maakt het ook wat eenvoudiger om voor "tong"kanker te bidden, tussen haakjes. Een beetje mohammedaan vind dat hij toch eigenlijk wel in een jurk met slippers moet rondlopen. Dat deed mo immers ook. En een vies onverzorgd baardje is een absolute vereiste. Gelijk dat hoofddoekje: anders zou Allah zijn muzelmannetjes niet kunnen herkennen.

Maar we zijn er nog lang niet. Huur een mohammedaan in, en hij gaat zo snel hij of zij een vaste aanstelling heeft eisen dat de werkgever (gratis, wat anders?) gebedsruimte ter beschikking stelt. Om daar te kunnen bidden in de tijd en op kosten van de baas. Bedrijfskleding kan alleen gedragen worden als die religieus acceptabel is. In Engeland heeft men het al voor elkaar dat vakkenvullers en kassageiten zelf bepalen wat ze al dan niet willen aanraken. Niet wat ze consumeren, maar wat ze aanraken. Wijn is haram, dat raken ze niet aan. Pizza's nog wel. Tenminste, als er geen haram bestanddelen in zitten. Taxichauffeurs weigeren u te vervoeren als u er te homoseksueel uit ziet, een hond heeft (ook geleidehonden) of als ze u verdenken dat u Jood bent. Zover zijn we inmiddels in Amsterdam ook al gekomen. Het wachten is nog op mohammedaanse agenten die uitsluitend in jallaba of in burka dienst willen verrichten, en alleen als ze waar dan ook hun kleedje kunnen uitrollen om te bidden. Als is het midden op het Prins Clausplein.

Geef ze shariah recht, dat doen ze in Engeland ook! Zo zeveren vele linkse dwazen. Inderdaad. Geef ze een vinger, en ze hakken je hele hand en gelijk je arm af. Engeland accepteerde vijf shariah rechtbanken. Alleen voor privaat rechtelijke zaken en alleen als beide partijen dat accepteren. Tot bijna ieders verbazing, in ieder geval die van linkse gekken, blijkt dat er nu tenminste 25 van dat soort (on)rechtbanken zijn. En dat er vaak van vrijwilligheid niet zo gek veel sprake is. Of we gooien zoutzuur in je smoel/branden je winkel af, of ... Misschien is het interessant voor ons trio KKK wetenschappers om het aantal "ongevallen" met cirkelzagen daar eens te turven. Het zou me totaal niet verbazen als dat evenredig stijgt met het aantal shariah rechtbanken.

Femke Halsema vind dat de regering meer aan sex moet doen. Dat ben ik beslist niet met haar eens. De regering naait ons van voren, van achteren, boven en beneden om het mohammedanisme acceptabel te maken. Ere wie ere toe komt: Balkende heeft namens het CDA in vier kabinetten meer voor elkaar gekregen dan alle naoorlogse kabinetten voor hem. Gelukkig is beste reclame tegen het mohammedanisme de houding van de mohammedanen zelf.

H. Numan.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
H.Numan

Keer terug naar Nederland