Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
chantie
Berichten: 15
Lid geworden op: di mar 24, 2009 9:02 pm

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door chantie »

Ben je Katholiek opgegroeid? Deze vraag stelt bijna elk bekeerd katholiek meisje.

jah ariel ik was een katholiek
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door Scarlatti »

chantie schreef:WATBLIEFT ??? EXCUSE ME ??? :ohmy:

Rot zelf eens lekker op naar een of ander moslimparadijs!!!
Wij hebben nooit gevraagd om die kwaadaardige, haatzaaiende, wrede, satanische doodscultus hier bij ons in Europa!

waar haal je het vandaan daqt islam kwaadaardig is?
moet je maar is wat beter over islam lezen uit boeken niet van media

onnozele hals die je bent.. als er IEMAND hier niet weet hoe de islam in elkaar steekt ben JIJ het wel! Lees de koran er maar eens goed op na suikermoslima die je bent :turban:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door SDX »

chantie schreef:WATBLIEFT ??? EXCUSE ME ??? :ohmy:

Rot zelf eens lekker op naar een of ander moslimparadijs!!!
Wij hebben nooit gevraagd om die kwaadaardige, haatzaaiende, wrede, satanische doodscultus hier bij ons in Europa!

waar haal je het vandaan daqt islam kwaadaardig is?
moet je maar is wat beter over islam lezen uit boeken niet van media
Ik denk dat het hoog tijd is dat JIJ je EIGEN boekjes eens grondig gaat beginnen lezen!!!!

Wees blij dat de MSM zo 'mild' is over islam...áls de MSM zou zijn zoals JIJ beweert...waren jullie er hier al láng uitgeflikkerd!!!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door Anneke »

Hihi, best lachwekkend dit :lol:

Nou, alle Nederlanders oprotten uit Nederland! Chantal heeft al aangegeven dat iedereen die kritiek heeft op moslims of islam, maar beter een land kan zoeken waar geen moslims zijn. Volgens mij blijft dan alleen Vaticaanstad over :lol: Haha, op pelgrimstocht naar het katholieke zuiden dan maar!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door Ariel »

Ben je Katholiek opgegroeid? Deze vraag stelt bijna elk bekeerd katholiek meisje.

jah ariel ik was een katholiek
Lieve Chantie, wil jij met ons in discussie? Dat zou ik leuk vinden.

Maar mag ik je eerst vragen waarom je Moslim geworden bent ? Misschien een vriendje, of wist jij ook al op tien jarige leeftijd dat Islam het ware geloof is.
Weet je, wij hebben al honderd keer het verhaal gehoord dat het gek is dat Jezus aan het kruis gestorven is, en dat de drie-eenheid zo onlogisch is.
Maar dezelfde meisjes die dit zeggen, vinden het NIET gek dat Mohammed op 56 jarige leeftijd seks had met een nog geen negen jarig meisje, en ze vinden het ook niet vreemd dat Mohammed een reis naar de hemel gemaakt heeft. Kan jij het je voorstelen dat wij dat vreemd vinden?

Maar als jij van mening bent dat het goed is dat men bij een dief de handen afhakt, of dat vrouwen gestenigd worden als men ALLEEN MAAR VERMOED dat ze overspel gepleegd heeft, en als jij het normaal vindt dat homo’s opgehangen worden, en dat het heel normaal is als een man honderd stok slagen krijgt als hij een glas alcohol drinkt, dan is Islam inderdaad de juiste religie voor jou, en dan feliciteer ik je met deze beslissing.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door hans van de mortel »

chantie schreef:
WATBLIEFT ??? EXCUSE ME ??? :ohmy:

Rot zelf eens lekker op naar een of ander moslimparadijs!!!
Wij hebben nooit gevraagd om die kwaadaardige, haatzaaiende, wrede, satanische doodscultus hier bij ons in Europa!
waar haal je het vandaan daqt islam kwaadaardig is?
moet je maar is wat beter over islam lezen uit boeken niet van media
Weleens van Jehovah’s Getuigen gehoord beste Chantie? Dat zijn vredelievende mensen. Niet per uitzondering zoals in islam, maar allemaal. Zij komen uit alle natiën van de wereld. Een echt universeel geloof zoals God het waarschijnlijk bedoeld heeft. Want als God bestaat, dan is hij er toch voor alle mensen, lijkt mij. En niet bijvoorbeeld uitsluitend voor een grote groep ongeletterde uit de woestijn afstammende arabieren die onder leiding van een analfabete oorlogshitser, die zich voor het gemak even profeet van God noemde en tezamen met zijn volgelingen heel wat mensen heeft afgeslacht. Dat is wel wat anders dan de reputatie die Jezus heeft opgebouwd als profeet van God.

Jehovah’s Getuigen vind je in Japan, Australië, nederland, Iran, Israël, Egypte, Afrika, Amerika, Alaska, IJsland, Zweden, Marokko, Turkije. Kortom in alle landen van de wereld. En nog NOOIT heeft er ook maar één Jehovah’s Getuige zich onbetamelijk gedragen waarmee hij de voorpagina’s van de kranten en het TV-journaal wist te bereiken.

Voor onbeschoft agressief onbeheerst gedrag met godsdienstwaanzinnige impulsen moeten we bij islam en zijn aanhangers zijn. Niet bij een beschaafde wel opgevoede religieuze groep gelovigen als de Jehovah’s Getuigen die in dezelfde God van Abraham en Mozes geloven als joden, andere christenen en moslims.

Het denkbeeld dat moslims van hun god via Mohammed hebben gekregen is niet dezelfde als die van de rest van de wereld.

Dat zijn vele terreuraanslagen van verschil!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
chantie
Berichten: 15
Lid geworden op: di mar 24, 2009 9:02 pm

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door chantie »

Beste Chantie, ik moet nu toch echt even om je lachen. Ik lach je niet uit hoor, maar ik lach je toe.
Lieverd, Nederland is ons land. Hier zijn wij geboren. Eerst waren hier de Nederlander. Christenen, atheisten, joden....enz, enz en toen pas kwamen de moslims. Dus wie moeten hier een stap op de plaats doen of verhuizen naar een Iand waar veel Moslims zijn??????? Juist...je hebt het in een keer geraden....En we vinden Moslims geen probleem, ( alhoewel daar ook veel kliertjes tussen zitten,) maar Islam is ons probleem.

wie zijn hier degenen dei moslims uit turkije ect naar nederland hebben gehaald om vieze karwijtjes op te knappen volgens mij de nederlanders en dan maar klagen dat er zoveel moslims zijn en islam aanhangers.
ik vind het logisch als zon man hier si om te werken dat hij na jaren zijn gezin hierheen haalt zou ik ook doen.
maar je hebt een probleem met islam ariel dus ook met moslims want die belijden de islam.

chantal
chantie
Berichten: 15
Lid geworden op: di mar 24, 2009 9:02 pm

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door chantie »

door Ariel » wo maart 25, 2009 1:40 am
Ben je Katholiek opgegroeid? Deze vraag stelt bijna elk bekeerd katholiek meisje.
jah ariel ik was een katholiek
Lieve Chantie, wil jij met ons in discussie? Dat zou ik leuk vinden.

Maar mag ik je eerst vragen waarom je Moslim geworden bent ? Misschien een vriendje, of wist jij ook al op tien jarige leeftijd dat Islam het ware geloof is.
Weet je, wij hebben al honderd keer het verhaal gehoord dat het gek is dat Jezus aan het kruis gestorven is, en dat de drie-eenheid zo onlogisch is.
Maar dezelfde meisjes die dit zeggen, vinden het NIET gek dat Mohammed op 56 jarige leeftijd seks had met een nog geen negen jarig meisje, en ze vinden het ook niet vreemd dat Mohammed een reis naar de hemel gemaakt heeft. Kan jij het je voorstelen dat wij dat vreemd vinden?

Maar als jij van mening bent dat het goed is dat men bij een dief de handen afhakt, of dat vrouwen gestenigd worden als men ALLEEN MAAR VERMOED dat ze overspel gepleegd heeft, en als jij het normaal vindt dat homo’s opgehangen worden, en dat het heel normaal is als een man honderd stok slagen krijgt als hij een glas alcohol drinkt, dan is Islam inderdaad de juiste religie voor jou, en dan feliciteer ik je met deze beslissing.Islam betekent geen vrede


hallo ariel

ik ben moslim geworden om dat ik dit een mooi geloof vind en dit voor mij het ware geloof is.
ik ben voor mezelf bekeert heb nooit een moslim vriend gehad en ben op me 13e bekeerd en dat was de juiste keuze.
dit jaar ben ik 3 jaar moslim, alhamdulilahi.
waar staat dat dan dat mohammed sex had met een 9 jarig meisje?
heb het nooit gelezen of zien staan hoor.
luister even goed dat homo's opgehangen worden mensen gestenigt worden ect gebeurd in arabische landen hele strenge, dit heeft meer met cultuur te maken niks met islam hoor.
Want waarom gebeurd dit in nederland dan niet.
Ik heb nisk tegen homo's tenminste snap niet dat een vrouw op een vrouw kan vallen en een man op een man maar dat is ver van m,ij.
ik bemoei me dara niet mee en laat hun doen wat ze willen, wie ben ik om daar wat van te zeggen en zo zijn er echt wel meer moslims jullie kijken alleen naar slechte dingen vind jullie zo negatief waarom kijken jullie ook niet naar goede dingen he?
is dat te moeilijk of kunnen jullie geen goede dingen opnoemen.

chantal
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door Ariel »

Chantie, beste meid, In de jaren 60 zijn er inderdaad Turken en Marokkanen naar Nederland gehaald. Maar ook Italianen en Spanjaarden.
Deze mensen kwamen hier om geld te verdienen. Ze kwamen uit vrije wil, omdat het erg armoedig was in het land van herkomst, en ze daar geen werk hadden of weinig verdiende, en niemand hield een pistool tegen hun hoofd om ze zo te dwingen om hier de vieze karweitjes op te knappen zoals jij dat zo prachtig zegt.

De meeste van deze gastarbeiders waren ongeschoold en vaak ook nog analfabeet. Geen wonder dat ze ongeschoold werk moesten verrichten, want ze konden niks anders. Maar….. Zij aan zij stonden de Nederlandse mannen, en die deden de zelfde “vieze karweitjes “ als jouw Turkse helden.
Dus het valt wel mee hoor…die vieze karweitjes.

Het was de bedoeling dat de Turken en Marokkanen na een paar jaar weer het land van hun herkomst zouden gaan, en niet blijven. Maar ja, dat is dus anders gelopen.

Even een les Nederlands Chantie, voor je eigen bestwil. Een karwij is een plant, ( kummel) en een karwei is een job die gedaan moet worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door Ariel »

Beste Chantal.
Bedankt voor je antwoord. Ik begrijp niet dat een meisje van 13 al weet dat ze de juiste keuze maakt, maar Allah…het zal wel.
waar staat dat dan dat mohammed sex had met een 9 jarig meisje?
heb het nooit gelezen of zien staan hoor.
Dat staat in de Hadith Chantal. Er staan leuke dingen in de hadith.
Bukhari, Deel 5, boek 58, nummer 234:
Verteld door Aisha:

De Profeet (vzmh) verloofde zich met mij toen ik een meisje van zes was. We gingen naar Medina en bleven in het huis van Bani-al-Harith bin Khazraj. Toen werd ik ziek en mijn haar viel uit. Later groeide mijn haar weer aan en mijn moeder, Um
Ruman, kwam naar me toe terwijl ik in een schommel aan het spelen was met mijn vriendinnetjes.
Ze riep me en ik ging met haar mee zonder te weten wat ze met me wilde doen.
Ze pakte me bij de hand en liet me voor de deur van het huis staan. Ik was toen ademloos en toen ik weer normaal ademde, nam ze wat water en wreef mijn gezicht en handen er mee. Toen nam ze me in huis. In het huis zag ik vrouwen van de Helpers (Ansar i.e. Medinensische bekeerlingen) die tegen me zeiden: "de beste wensen, Allahs zegening en veel geluk".
Toen vertrouwde ze me aan hen toe en ze bereidden me voor voor het huwelijk. Onverwacht kwam de profeet van Allah (vzmh) in de voormiddag en mijn moeder overhandigde me aan hem, en ik was toen negen jaar oud.
Sahih Bukhari, volume 7, boek 62, nr. 64

Verteld door Aisha
dat de profeet met haar trouwde toen ze zes jaar was en het huwelijk met haar consummeerde toen ze negen was, en dat ze toen negen jaar lang bij hem was (dat wil zeggen tot aan zijn dood).
sunan Abu Dawud Boek 41, Nummer 4915:

Verteld door Aisha, moeder van de gelovigen:

De apostel van Alla trouwde met me toen ik zeven of zes was. We gingen naar Medina, en er kwamen een paar vrouwen. Volgens de versie van Bishr: Um Ruman kwam naar me toen terwijl ik zat te schommelen. Ze namen me mee, bereidden me voor en maakten me op. Ik werd toen naar de apostel van Allah gebracht, en hij had gemeenschap met me toen ik negen was. Ze zei me te wachten bij de deur, en ik barstte in lachen uit.
luister even goed dat homo's opgehangen worden mensen gestenigt worden ect gebeurd in arabische landen hele strenge, dit heeft meer met cultuur te maken niks met islam hoor.
Want waarom gebeurd dit in nederland dan niet.
Waarom gebeurd dat niet in Nederland, dat is omdat wij ( nog niet) in een islamitisch land wonen. In strenge Arabische landen zoals bijvoorbeeld Iran, Saudi Arabie , Pakistan, Afghanistan houdt men zich aan de Sharia wetten, en in de Hadith en koran staat namelijk dat men deze wetten moet uitvoeren.
ik bemoei me dara niet mee en laat hun doen wat ze willen, wie ben ik om daar wat van te zeggen en zo zijn er echt wel meer moslims jullie kijken alleen naar slechte dingen vind jullie zo negatief waarom kijken jullie ook niet naar goede dingen he?
is dat te moeilijk of kunnen jullie geen goede dingen opnoemen.
Kijk, en omdat jij niks doet, en het heel gewoon vindt dat ze daar deze gruwelijke straffen uitvoeren, ben jij net zo slecht als de mensen die ze uitvoeren.
Niet alle nazi’s hebben mensen vermoord, maar het werd ze wel allemaal aangerekend.

En noem eens een paar goede dingen van Islam op. Wie weet kan je me overtuigen.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door Anneke »

Ariel, de vraag om iets goeds uit de islam te halen hebben we ook aan volwassen moslima's gesteld. Tot dusver geen antwoord, dus verwacht niet al te veel van chantie.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door Ketter »

chantie schreef:luister even goed dat homo's opgehangen worden mensen gestenigt worden ect gebeurd in arabische landen hele strenge, dit heeft meer met cultuur te maken niks met islam hoor.
Chantie,

Wil je mij eens in het kort uitleggen waarom je de minder goede dingen in Islam automatisch op cultuur probeert te schuiven? Maar de Arabische cultuur wordt nu reeds 1400 jaar volledig bepaald door Islam!

Bovendien heeft stenigen alles te maken met Islamitische rechtsspraak en niet met cultuur. En ik zal dat bewijzen.
Hier zie je hoe een Arabische site heel duidelijk argumenteert waarom stenigen gebruikt worden bij "illegale" seksuele activiteiten, met niets anders dan hun Islamitishe bronnen:
http://www.islamonline.net/servlet/Sate ... 9503545902" onclick="window.open(this.href);return false;
Een stukje eruit:
Finally, we would like to note that there are many incidents in the Sunnah and the life of the Prophet (peace and blessings be upon him) in which the Prophet stoned the married adulterer and adulteress to death. This happened in the case of Ma`iz and the Ghamidi woman. All this makes it clear that the punishment is proven and authentic and is not debatable.
Daar wordt duidelijk gewag gegeven van hoe de profeet meerdere keren de opdracht gaf om mensen te laten stenigen. En de hadith kun je makkelijk opzoeken.
chantie schreef:Want waarom gebeurd dit in nederland dan niet.
Omdat de Shariah hier alvast nog niet wordt toegepast?

Merk ook op dat er een beter antwoord is: wij zijn een cultuur bepaald door Christelijke tradities. En die traditie volgt Jezus met z'n uitspraak: "Wie van jullie zonder zonde is, laat die als eerste een steen naar haar werpen". Zie je het verschil in mentaliteit tegenover Islam? Denk je dat als Mohammed dit had gezegd, in plaats van mensen te veroordelen tot steniging, dat in Arabische landen rechtbanken iemand tot steniging zou veroordelen?

Sommige tradities, zoals Marokkaanse vrouwen die henna gebruiken om zich te verven bij een huwelijk, zijn cultureel. Dat zijn tradities waar de Islam helemaal geen uitspraak over maakt. Maar als het over strafrecht gaat, gebruikt een theocratie bijna altijd z'n religieuze geschriften en niet z'n tradities. Meer nog, als Islam ook maar ergens wel een uitspraak over maakt, zal het vervat zitten in de Arabische cultuur. Die twee zijn niet uit mekaar te houden.
chantie schreef:jullie kijken alleen naar slechte dingen vind jullie zo negatief waarom kijken jullie ook niet naar goede dingen he?
is dat te moeilijk of kunnen jullie geen goede dingen opnoemen.
Op deze vraag heb ik al een aantal keren geantwoord. Dat is eigenlijk heel simpel. Stel dat ik een prachtige manifest zou maken, vol goeie -maar vanzelfsprekende- dingen (heb elkaar lief, wees vrienden, ...), maar ik zou eindigen met de woorden: "maar dit geldt grotendeels niet voor Moslims, want dat zijn slechte mensen in God's ogen". Hoe zou jij dat vinden?

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door naar boven »

Ilona schreef:Ariel, de vraag om iets goeds uit de islam te halen hebben we ook aan volwassen moslima's gesteld. Tot dusver geen antwoord, dus verwacht niet al te veel van chantie.
Die vraag heb ik zolang ik lid van dit forum ben, inclusief meelezen zo'n tweeënhalf jaar, nog nooit beantwoord gezien.

De 'antwoorden' die er kwamen waren puur subjectief. Zoals als iemand je gaat vertellen dat hij een schilderij mooi vindt en wat het hem doet.

Nu is het bij een schilderij zo dat, als je wat over kunstgeschiedenis, over de tijd waarin het geschilderd is, en over de schilder leert, je het kunstwerk misschien meer gaat waarderen.

Bij de islam is het zo dat hoe meer je kennis je erover opdoet hoe afzichtelijker het wordt.
RTFM
chantie
Berichten: 15
Lid geworden op: di mar 24, 2009 9:02 pm

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door chantie »

door hans van de mortel »

Waar dient zo’n knobbeltje in de vagina van de vrouw nu eigenlijk voor zullen islamitische fetisjisten zich afvragen? Dus weg ermee! Vandaar dat er een levendige snijerij in de islam in het leven is geroepen om clitorissen weg te snijden. Moet kunnen. Allah is tenslotte ook maar een zelfbedachte idioot.

Alles wat de vrouw vrouwelijk maakt, WEG ERMEE? Mooi lang haar? WEG ERMEE!
Wat is er verrukkelijker dan een paar mooie benen van een vrouw te bewonderen? Of haar wiegende heupen? WEG ERMEE! Allah? WEG ERMEE! Islam gebruikt allah alleen maar om voor zijn karretje van geweld te spannen en om een traditionele achterlijkheid in stand te houden.

ALLEMAAL ACHTERLIJKE MISSLUKTE POGINGEN VAN ALLAH OM DE WERELD WAT OP TE VROLIJKEN. WEG ERMEE!

De achterlijke debiele islamaanhanger begrijpt zeker niet dat een mens een gevoelsdier is. Dat betekent dat een vrouw ook (seksuele) gevoelens kan hebben voor een man. Dus wat is er logischer dan dat de man zelf ook zijn gezicht bedekt en in een jurk gaat lopen? De (oudere)Marokkaanse intelligentia heeft dit goed begrepen en die zie je ook in die soepjurken lopen. Ze zijn alleen nog hun schaamhaarbedekking vergeten om te doen. Ach, die evolutie toch ook. Die arme analfabetische drommels hebben niet voor niets een achterstand van eeuwen op onze beschaving in te halen.
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.
hallo
besnijdenis van meisjes heeft totaal niks met islam te maken meisjes mogen niet eens besneden worden.
dit gebeurd veel in afrika, maar dit is een stuk cultuur, alleen jongens worden besneden in de islam.

chantal
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door Monique »

Scarlatti schreef:
SDX schreef:
chantie schreef: ... ... heb ej last van moslims?
rot dan op uit nederanland en ga naar een land wara geen moslims zijn als het allemaal zo'n probleem is.
... ... ...

chantal.

WATBLIEFT ??? EXCUSE ME ??? :ohmy:

Rot zelf eens lekker op naar een of ander moslimparadijs!!!
Wij hebben nooit gevraagd om die kwaadaardige, haatzaaiende, wrede, satanische doodscultus hier bij ons in Europa!
mag ik me ff hier van HARTE bij aansluiten?! :twisted: :twisted: Dit is wel volkòmen de omgekeerde wereld! wègwezen en vlùg! :twisted:
Eeeehhhh.... SDX en Scarlatti,
willen jullie weer het MDI op de nek van FFI hebben?

Dat een moslima zegt dat Nederlanders moete oprotten en plaats maken voor moslims is tot daat aan toe...maar.... dat Nederlanders zeggen dat deze moslima maar naar een moslimparadijs moet verhuizen is uit den boze.

Beste DDX en Scarlatti, dit is natuurlijk spek in het bekkie voor de internet gestapo. :crying:
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door Monique »

chantie schreef:hallo
besnijdenis van meisjes heeft totaal niks met islam te maken meisjes mogen niet eens besneden worden.
dit gebeurd veel in afrika, maar dit is een stuk cultuur, alleen jongens worden besneden in de islam.

chantal
Als ik jou was zou ik toch maar eens gaan uitzoeken wat islam nu eigenlijk is want kennelijk weet je weinig.

Mohammed himself!!!! heeft aangeraden om meisjes "niet te diep" te besnijden omdat dat beter is voor de man.

Hoezo mogen meisjes in islam niet besneden worden?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door Ariel »

naar boven schreef:Die vraag heb ik zolang ik lid van dit forum ben, inclusief meelezen zo'n tweeënhalf jaar, nog nooit beantwoord gezien.

De 'antwoorden' die er kwamen waren puur subjectief. .
Plus dat men dingen op gaat noemen die wij heel normaal vinden, zoals bijvoorbeeld dat je een goed mens moet zijn,.dat je respect en ontzag voor je ouders moet hebben, dat je normen en waarden moet hebben…
Verder komt men meestal niet, behalve dat ze ook vaak zeggen dat moslims zo gastvrij zijn.
Maar positieve dingen uit de koran benoemen kan men niet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door Ariel »

chantie schreef:
hallo
besnijdenis van meisjes heeft totaal niks met islam te maken meisjes mogen niet eens besneden worden.
dit gebeurd veel in afrika, maar dit is een stuk cultuur, alleen jongens worden besneden in de islam.

chantal

Hallo chantie. Je bent weer verkeerd voorgelicht .
Hoe komt het dat de meeste vrouwen besnijdenissen gebeuren in Islam?
Dat komt omdat er in de Hadith het volgende staat.

Abu Dawoed Boek 41, Nummer 5251

Verteld door Umm Atiyyah al-Ansariyyah:
Een vrouw verrichte vroeger besnijdenissen in Medina. De profeet zei tegen haar: snij niet te diep want dat is beter voor de vrouw en fijner voor de echtgenoot.
In deze hadith wordt dus duidelijk gezegd dat Mohammed besnijdenis bij vrouwen toestond.
Dit is allerminst de enige Sahih Hadith waar vrouwenbesnijdenis word genoemd.

Sahih Moslim Boek 003, Nummer 0684, (fragment)

Zij (Aisha) antwoorde: De boodschapper van Allah zei: als iemand tussen de vier delen (van een vrouw) zit en de besneden delen elkaar raken dan word het nemen van een bad verplicht.
Deze Hadith suggereert dat vrouwenbesnijdenis heel normaal was. Besneden delen kunnen elkaar alleen raken als zowel de man als de vrouw besneden zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door Ketter »

chantie schreef:
WATBLIEFT ??? EXCUSE ME ??? :ohmy:

Rot zelf eens lekker op naar een of ander moslimparadijs!!!
Wij hebben nooit gevraagd om die kwaadaardige, haatzaaiende, wrede, satanische doodscultus hier bij ons in Europa!
waar haal je het vandaan daqt islam kwaadaardig is?
moet je maar is wat beter over islam lezen uit boeken niet van media
Wij zullen je graag altijd doorverwijzen naar officiële Islamitische bronnen: de Koran en de Hadith, de basis van "je geloof", en daar waar nodig, de tafsir (interpretatie door Islamitische geleerden).

Wat we niet doen in refereren naar pseudo-Islamitische teksten die platte propaganda rond Islam maken en van alles wegmoffelen.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door H.Numan »

chantie schreef:besnijdenis van meisjes heeft totaal niks met islam te maken meisjes mogen niet eens besneden worden.
dit gebeurd veel in afrika, maar dit is een stuk cultuur, alleen jongens worden besneden in de islam.
Klopt. En met name binnen mohammedaanse kringen in Afrika. In Egypte komt het zo vaak voor dat men het bij wet verboden heeft. Je wil toch niet beweren dat Egypte een animistisch land is?

Het consumeren van mensen is ook een stuk cultuur. En aangezien de multiculturele samenleving open staat voor alle culturen hoop ik niet dat je daar bezwaar tegen hebt.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door hans van de mortel »

Beste Chantie,

Chantie, je bent jong en moet nog een heleboel leren. Ik raad jou ten zeerste af de koran te lezen en verder onderzoek naar islam te doen. Het zal je ’overtuiging’ van je ’goede’ keuze voor islam en het verkeren in de wolken van gelukzaligheid aan gruzelementen slaan. Ik vergelijk jou met die alleraardigste lieve zachtaardige moeder die door haar buurvrouw geattendeerd werd op de bijverdienste van haar mooie studerende dochter van vijftien. Deze dochter speelt in de weekends de hoer. Als de moeder dit van haar buurvrouw verneemt wordt zij woedend. Zij vindt dit lasterpraatjes. Haar dochter doet zoiets niet. Schandalig! De buurvrouw wordt de deur uitgegooid en de moeder wil die buurvrouw NOOIT meer zien. Maar een goede moeder doet eerst onderzoek, alvorens te reageren, om zo haar dochter te behoeden en te redden van de ondergang.

Hoe noemen we dit? Je verstoppen voor de waarheid. Het niet willen accepteren van de realiteit. Leven in je eigen droomwereld. Als dat het geluk voor Chantie betekent, laat haar; gun haar haar droomwereld. Maar ga later niet huilen, klagen en veel verdriet hebben. Want je was gewaarschuwd door mensen die jou alle geluk van de wereld wensen. PUUR GELUK, welteverstaan. :D
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
chantie
Berichten: 15
Lid geworden op: di mar 24, 2009 9:02 pm

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door chantie »

door hans van de mortel
Beste Chantie,

Chantie, je bent jong en moet nog een heleboel leren. Ik raad jou ten zeerste af de koran te lezen en verder onderzoek naar islam te doen. Het zal je ’overtuiging’ van je ’goede’ keuze voor islam en het verkeren in de wolken van gelukzaligheid aan gruzelementen slaan. Ik vergelijk jou met die alleraardigste lieve zachtaardige moeder die door haar buurvrouw geattendeerd werd op de bijverdienste van haar mooie studerende dochter van vijftien. Deze dochter speelt in de weekends de hoer. Als de moeder dit van haar buurvrouw verneemt wordt zij woedend. Zij vindt dit lasterpraatjes. Haar dochter doet zoiets niet. Schandalig! De buurvrouw wordt de deur uitgegooid en de moeder wil die buurvrouw NOOIT meer zien. Maar een goede moeder doet eerst onderzoek, alvorens te reageren, om zo haar dochter te behoeden en te redden van de ondergang.

Hoe noemen we dit? Je verstoppen voor de waarheid. Het niet willen accepteren van de realiteit. Leven in je eigen droomwereld. Als dat het geluk voor Chantie betekent, laat haar; gun haar haar droomwereld. Maar ga later niet huilen, klagen en veel verdriet hebben. Want je was gewaarschuwd door mensen die jou alle geluk van de wereld wensen. PUUR GELUK, welteverstaan. :D
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.



luister even goed jullie kunnen mij vertellen wt jullie willen het intsressert me verder geen bal, ik st aachter mijn geloof en daar blijf ik ook achter staan.
en zoals jullie over de islam praten sorry hoor daar heb ik geen woorden voor nu niet nooit niet.
in mijn ogen zijn jullie slecht, zoals jullie erover praten.
volgens mij hebben jullie die hadithen zelf getypt of de tekst veranderd.
mijn gedachten krijg je niet om ver met waar ik in geloof.

chantal
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door Ariel »

chantie schreef:
luister even goed jullie kunnen mij vertellen wt jullie willen het intsressert me verder geen bal, ik st aachter mijn geloof en daar blijf ik ook achter staan.
en zoals jullie over de islam praten sorry hoor daar heb ik geen woorden voor nu niet nooit niet.
in mijn ogen zijn jullie slecht, zoals jullie erover praten.
volgens mij hebben jullie die hadithen zelf getypt of de tekst veranderd.
mijn gedachten krijg je niet om ver met waar ik in geloof.

chantal

Chantie, Chantie....Dit valt me zwaar van je tegen. Niet dat je achter je besluit en religie blijft staan, dat moet jezelf weten, maar dat je ons beschuldigt van fraude en liegen.
Ik merk wel dat jij werkelijk niks, maar dan ook niks van Islam afweet.
Ik heb de vertaalde hadith aan je gegeven, omdat ik niet weet of jij Engels kan lezen. Maar als jij goed bent in de Engelse taal, dan kan jij zo al de hadith opzoeken, en zelf lezen dat wij niet jokken.


Alsjeblieft. Een link naar een Islamitische site.


http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 05.058.234" onclick="window.open(this.href);return false;
Narrated Aisha: The Prophet engaged me when I was a girl of six (years). We went to Medina and stayed at the home of Bani-al-Harith bin Khazraj. Then I got ill and my hair fell down. Later on my hair grew (again) and my mother, Um Ruman, came to me while I was playing in a swing with some of my girl friends. She called me, and I went to her, not knowing what she wanted to do to me. She caught me by the hand and made me stand at the door of the house. I was breathless then, and when my breathing became Allright, she took some water and rubbed my face and head with it. Then she took me into the house. There in the house I saw some Ansari women who said, "Best wishes and Allah's Blessing and a good luck." Then she entrusted me to them and they prepared me (for the marriage). Unexpectedly Allah's Apostle came to me in the forenoon and my mother handed me over to him, and at that time I was a girl of nine years of age.
Nog een hadith,
http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 05.058.236" onclick="window.open(this.href);return false;
Narrated Hisham's father: Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married 'Aisha when she was a girl of six years of age, and he consumed that marriage when she was nine years old.
En nog een hadith.
http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 08.073.151" onclick="window.open(this.href);return false;
Narrated 'Aisha: I used to play with the dolls in the presence of the Prophet, and my girl friends also used to play with me. When Allah's Apostle used to enter (my dwelling place) they used to hide themselves, but the Prophet would call them to join and play with me. (The playing with the dolls and similar images is forbidden, but it was allowed for 'Aisha at that time, as she was a little girl, not yet reached the age of puberty.) (Fateh-al-Bari page 143, Vol.13)
Weet jij trouwens dat jij maar de helft van de geestelijke vermogens hebt als een man? Dat verzin ik niet, maar Mohammed heeft dat gezegd.
http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... l#001.0142" onclick="window.open(this.href);return false;
O womenfolk, you should ask for forgiveness for I saw you in bulk amongst the dwellers of Hell. A wise lady said: Why is it, Allah’s Apostle, that women comprise the bulk of the inhabitants of Hell? The Prophet observed: ‘You curse too much and are ungrateful to your spouses. You lack common sense, fail in religion and rob the wisdom of the wise.’ Upon this the woman remarked: What is wrong with our common sense? The Prophet replied, ‘Your lack of common sense can be determined from the fact that the evidence of two women is equal to one man. That is a proof.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door Anneke »

luister even goed jullie kunnen mij vertellen wt jullie willen het intsressert me verder geen bal, ik st aachter mijn geloof en daar blijf ik ook achter staan.
en zoals jullie over de islam praten sorry hoor daar heb ik geen woorden voor nu niet nooit niet.
in mijn ogen zijn jullie slecht, zoals jullie erover praten.
volgens mij hebben jullie die hadithen zelf getypt of de tekst veranderd.
mijn gedachten krijg je niet om ver met waar ik in geloof.

chantal
Chantal,

ik kan begrijpen dat het moeilijk is om iets kritisch te bekijken wanneer je het eenmaal hebt aangenomen als absolute waarheid. Al helemaal als het om iets als geloof gaat. Als je kritisch gaat kijken naar iets waarvan je weet dat je er geen bewijs, of redevoering voor hebt, zul je gedesillusioneerd raken. Je zal de waarheid moeilijk te accepteren vinden. Maar dit is stap twee. Stap één is een makkelijkere stap: namelijk het dúrven en wíllen bekritiseren van je geloof.

Ik vraag je niet om gelijk, op dit moment, linea recta, af te stappen van de islam. Ik vraag je gewoon om de bronnen die Ariel heeft gegeven eens goed te bekijken. Ook Ariel wil jou niet van je geloof houden, maar ze heeft teksten uit jouw geloof gehaald waarmee ze jouw ongelijk kan bewijzen. Deze teksten zijn niet door Ariel verzonnen, maar ze zijn uitgesproken door jouw profeet mohammed.
Ik daag je uit om eens lekker op onderzoek uit te gaan. Om je geloof te verkennen. Om verder te denken dan wat je tot nu toe van de islam hebt geleerd. De islam is namelijk veel meer dan alleen die paar teksten die jij van de koran kent. Het is een veelzijdig boek, dat heel veel kwesties behandelt. Zaken als vrouwenrechten, geloven, andersgelovigen, seksualiteit...

Dat moet voor een moslima toch wel interessant zijn? Of wil je beweren dat je iets gelooft waarvan je eigenlijk helemaal niet weet wat het inhoudt?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Dossier ’Alle fouten van allah op een rij’

Bericht door Manon »

chantie schreef:
WATBLIEFT ??? EXCUSE ME ??? :ohmy:

Rot zelf eens lekker op naar een of ander moslimparadijs!!!
Wij hebben nooit gevraagd om die kwaadaardige, haatzaaiende, wrede, satanische doodscultus hier bij ons in Europa!
waar haal je het vandaan daqt islam kwaadaardig is?
moet je maar is wat beter over islam lezen uit boeken niet van media
je moet de kwaadaardige versjes die Ariel je al heeft getoond toch wel gemist hebben. Die kwamen nochtans uit de koran hoor. Dat ken je toch wel: de koran? Als bekeerlingetje moet je die toch wel al VOLLEDIG hebben gelezen, alvorens je tot "de waarheid" te bekeren? of heb je de koran helemaal nog niet gelezen wegens enkel leesbaar voor mensen die het arabisch spreken uit de 7de eeuw? Mensen als professor Hans Jansen bijvoorbeeld?

Je weet toch wel dat taal automatisch anders wordt naarmate de tijd vordert? Om je te laten zien hoe het Nederlands is geëvolueerd (oei? is dat een onzedelijk woord voor suikerbekeerlingskes?) laat ik je even wat NEDERLANDSE teksten zien uit de twaalfde eeuw.
Historische grammatica van het Nederlands


Dat is dan nog eens vijfhonderd jaar nadat Mohammed zijn onzichtbaar vriendje op bezoek kreeg. je moet niet vragen hoe onverstaanbaar het arabisch uit de 7de eeuw wel is voor een 21ste eeuwse "arabisch"sprekende... die verstaat daar nog minder van als jij, en die papegaait gewoon achterna wat de imam (die het ook maar uit de boekjes haalt) hem voorkauwt.
Wij gebruiken hier de officiele Nederlandstalige vertalingen van de koran, zoals ze door échte DESKUNDIGEN werden vertaald, niet door een of andere imam die uit zijn grot gekropen is nadat hij zijn toegangsticketje Nederland had bemachtigd via het derde importhuwelijk (lees: verplicht neuken) van zijn nicht (die uiteraard eerst met een bekeerde Nederlander was moeten trouwen (lees :neuken) om het papiertje te kunnen krijgen: prostitutie op grote schaal, maar dat zal je wel al hebben ontdekt ondertussen zeker?)

Het MIDDELNEDERLANDS:
'Hebban olla vogala nestas hagunnen hinase hic anda thu' .


Onvertaalbaar meisje! niemand spreekt die taal nog, en het werd rechtstreeks gedicteerd door de engel Michael aan de laatste grote profeet van noord europa!
Wat nu?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie