Islam over bastaardkind

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
BFA

Re: Islam over bastaardkind

Berichtdoor BFA » Ma Mar 29, 2010 9:51 pm

Zafhara schreef:het antwoord daarop zul je bij mij niet vinden

Het antwoord is niet conform.
Niet-conformiteit is dodelijk. Dan is het beter geen antwoord geven (en de schuld elders wijzen).
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Dhana

Berichtdoor Dhana » Ma Mar 29, 2010 9:54 pm

Monique schreef:
zahrafa schreef:
Monique schreef:Beste zahrafa, wil je mij dan aub eens haarfijn uitleggen waarom vrouwen gestenigd worden wegens overspel terwijl 4 getuigen uiteraard niet te vinden zijn?

het antwoord daarop zul je bij mij niet vinden
het is fout dat is een feit.

Het is fout?
Waarom is het dan algemeen geaccepteerd bij moslims?
Wat is er dan fout aan?

Waarom werkt islam niet in de praktijk?

We vreagen niet om geschiedenislezingen en interviews, Zahrafa. We vragen om antwoorden.

MIjn laatste vraag is hoe allah kinderen noemt die het product zijn van seks met een slavin, als hij kinderen voortkomend uit zina bastaards noemt.

En de vraag van Moniqu is ook wel een hele praktische.

Waarom werkt de islam niet in het leven van alledag in niet één land?

En dan ajb in eigen bewoordingen en geen ellange verhandelingen die geen hond kan accepteren als een antwoord op een simpele vraag.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Mar 29, 2010 9:54 pm

Goedkoop hoor zahrafa om een artikel van Haselhoef te plaatsen. Ben je al zo'n robot geworden dat jezelf niet meer op onderzoek kan gaan?
Ik heb de link naar het artikel maar even onder je plak en knipwerk geplaatst.

Hoe je het ook wendt of keert met jouw Islam light, in islam staat een zware straf op overspel of verkrachting. Onder bepaalde juiste voorwaarden reikt deze straf tot de dood wanneer het overspel door een getrouwd persoon is gepleegd.

Narrated 'Abdullah bin 'Umar : The Jew brought to the Prophet a man and a woman from amongst them who have committed (adultery) illegal sexual intercourse. He ordered both of them to be stoned (to death), near the place of offering the funeral prayers beside the mosque."

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 02.023.413

Narrated Abu Huraira and Zaid bin Khalid Al-Juhani: A bedouin came and said, "O Allah's Apostle! Judge between us according to Allah's Laws." His opponent got up and said, "He is right. Judge between us according to Allah's Laws." The bedouin said, "My son was a laborer working for this man, and he committed illegal sexual intercourse with his wife. The people told me that my son should be stoned to death; so, in lieu of that, I paid a ransom of one hundred sheep and a slave girl to save my son. Then I asked the learned scholars who said, "Your son has to be lashed one-hundred lashes and has to be exiled for one year." The Prophet said, "No doubt I will judge between you according to Allah's Laws. The slave-girl and the sheep are to go back to you, and your son will get a hundred lashes and one year exile." He then addressed somebody, "O Unais! go to the wife of this (man) and stone her to death" So, Unais went and stoned her to death.

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 03.049.860

Narrated Jabir: A man from the tribe of Bani Aslam came to the Prophet while he was in the mosque and said, "I have committed illegal sexual intercourse." The Prophet turned his face to the other side. The man turned towards the side towards which the Prophet had turned his face, and gave four witnesses against himself. On that the Prophet called him and said, "Are you insane?" (He added), "Are you married?" The man said, 'Yes." On that the Prophet ordered him to be stoned to the death in the Musalla (a praying place). When the stones hit him with their sharp edges and he fled, but he was caught at Al-Harra and then killed

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 07.063.195

Narrated Ash-Sha'bi: from 'Ali when the latter stoned a lady to death on a Friday. 'Ali said, "I have stoned her according to the tradition of Allah's Apostle."
http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 08.082.803
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

zahrafa

Berichtdoor zahrafa » Wo Mar 31, 2010 3:27 pm

Ariel schreef:Goedkoop hoor zahrafa om een artikel van Haselhoef te plaatsen. Ben je al zo'n robot geworden dat jezelf niet meer op onderzoek kan gaan?
Ik heb de link naar het artikel maar even onder je plak en knipwerk geplaatst.

je mag het goedkoop vinden maar wanneer ik vind dat een artikel niet wijkt aan de normen van de islam zal ik deze ook plaatsen.
ik lees vooral in het Arabisch het is altijd gemakkelijker om een vertaalde stuk te gebruiken dan zelf de juiste woorden vinden voor een eigen interpretatie. moge Allah de heer Haselhoef zegenen voor zijn werken, amen.

als je iets tot mij wend wil je a.u.b dat in het Nederlands of Arabisch doen. mijn Engels staat op 0

Hoe je het ook wendt of keert met jouw Islam light, in islam staat een zware straf op overspel of verkrachting. Onder bepaalde juiste voorwaarden reikt deze straf tot de dood wanneer het overspel door een getrouwd persoon is gepleegd.

(mooi gezegd: in de islam staat inderdaad een zware straf, die hoort dan ook volgens de regels van de islam worden uitgeoefend in een islamitische rechtssysteem die er niet is)

Narrated 'Abdullah bin 'Umar : The Jew brought to the Prophet a man and a woman from amongst them who have committed (adultery) illegal sexual intercourse. He ordered both of them to be stoned (to death), near the place of offering the funeral prayers beside the mosque."

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 02.023.413

(5) Narrated 'Abdullah bin 'Umar: The Jews came to Allah's Apostle and told him that a man and a woman from amongst Them had committed illegal sexual intercourse. Allah's Apostle said to Them, "What do you find in The Torah (old Testament) about The legal punishment of Ar-Rajm (stoning)?" They replied, (But) we announce Their crime and lash Them." Abdullah bin Salam said, "You are telling a lie; Torah contains The order of Rajm." They brought and opened The Torah and one of Them solaced his hand on The Verse of Rajm and read The verses preceding and following it. Abdullah bin Salam said to him, "Lift your hand." When he lifted his hand, The Verse of Rajm was written There. They said, "Muhammad has told The truth; The Torah has The Verse of Rajm. The Prophet Then gave The order that both of Them should be stoned to death. ('Abdullah bin 'Umar said, "I saw The man leaning over The woman to shelter her from The stones." (Book #56, Hadith #829)

hier werd er gehandeld naar de wet der joden.

Narrated Abu Huraira and Zaid bin Khalid Al-Juhani: A bedouin came and said, "O Allah's Apostle! Judge between us according to Allah's Laws." His opponent got up and said, "He is right. Judge between us according to Allah's Laws." The bedouin said, "My son was a laborer working for this man, and he committed illegal sexual intercourse with his wife. The people told me that my son should be stoned to death; so, in lieu of that, I paid a ransom of one hundred sheep and a slave girl to save my son. Then I asked the learned scholars who said, "Your son has to be lashed one-hundred lashes and has to be exiled for one year." The Prophet said, "No doubt I will judge between you according to Allah's Laws. The slave-girl and the sheep are to go back to you, and your son will get a hundred lashes and one year exile." He then addressed somebody, "O Unais! go to the wife of this (man) and stone her to death" So, Unais went and stoned her to death.

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 03.049.860

hier vraagt men zelf om een rechtsspraak, wat betekend dat men bekend heeft met het plegen van de zonde, de boete is dan ook voor een ongehuwde 100 zweepslagen en verbanning, voor een gehuwde stenigen ( voor elk moslim die een zonde begaat en vergiffenis wil vragen aan zijn schepper is dit de regel voor het plegen van buitenhuwelijkse seks, wanneer deze niet wordt volbracht is er geen vergiffenis en Allah is de vergevingsgezinde)

Narrated Jabir: A man from the tribe of Bani Aslam came to the Prophet while he was in the mosque and said, "I have committed illegal sexual intercourse." The Prophet turned his face to the other side. The man turned towards the side towards which the Prophet had turned his face, and gave four witnesses against himself. On that the Prophet called him and said, "Are you insane?" (He added), "Are you married?" The man said, 'Yes." On that the Prophet ordered him to be stoned to the death in the Musalla (a praying place). When the stones hit him with their sharp edges and he fled, but he was caught at Al-Harra and then killed

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 07.063.195

een bekentenis en vragend om vergiffenis voor de begane zonde

Narrated Ash-Sha'bi: from 'Ali when the latter stoned a lady to death on a Friday. 'Ali said, "I have stoned her according to the tradition of Allah's Apostle."
http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 08.082.803
Laatst gewijzigd door zahrafa op Wo Mar 31, 2010 3:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Bloodgod

Berichtdoor Bloodgod » Wo Mar 31, 2010 3:34 pm

Zarafa schreef:

hier vraagt men zelf om een rechtsspraak, wat betekend dat men bekend heeft met het plegen van de zonde, de boete is dan ook voor een ongehuwde 100 zweepslagen en verbanning, voor een gehuwde stenigen ( voor elk moslim die een zonde begaat en vergiffenis wil vragen aan zijn schepper is dit de regel, wanneer deze niet wordt volbracht is er geen vergiffenis en Allah is de vergevingsgezinde
)

Denk eens na, heb jij ze al in de rij zien staan wachten om met de zweep te krijgen van de beul omdat ze anders niet worden vergeven door Allah de vergevingsgezinde? Jij spoort hier niet, rot op.
:mad:
Living on enemy ground, I will not obey your law.

Monique

Berichtdoor Monique » Wo Mar 31, 2010 3:35 pm

Beste zahrafa, vind je dat hele strafgedoe in islam nu zelf ook niet volkomen achterlijk?
Zou jij je dochter juichend laten afslachten wanneer ze sex heeft wanneer het niet mag?
Wens jij je familie en vrienden eeuwigdurende marteling toe wanneer ze iets fout doen?

Als "goed" moslima zijnde moet je eigenlijk op bovenstaand "ja" zeggen.

Ik vraag me dan af waar vijanden goed voor zijn wanneer er mensen zoals jij rondlopen?

Je bloedeigen dochter een gruwelijke marteldood toewensen......
Je familie eeuwigdurende marteling toewensen......
Amorele atheistische nitwit

zahrafa

Berichtdoor zahrafa » Wo Mar 31, 2010 3:42 pm

Bloodgod schreef:Zarafa:

hier vraagt men zelf om een rechtsspraak, wat betekend dat men bekend heeft met het plegen van de zonde, de boete is dan ook voor een ongehuwde 100 zweepslagen en verbanning, voor een gehuwde stenigen ( voor elk moslim die een zonde begaat en vergiffenis wil vragen aan zijn schepper is dit de regel, wanneer deze niet wordt volbracht is er geen vergiffenis en Allah is de vergevingsgezinde)

Denk eens na, heb jij ze al in de rij zien staan wachten om met de zweep te krijgen van de beul omdat ze anders niet worden vergeven door Allah de vergevingsgezinde? Jij spoort hier niet, rot op.
:mad:

inderdaad moslims hebben het gedaan en wanneer een goedgelovige moslim die zonde heeft begaan zal hij die stap moeten doen zodoende om vergeven te worden. dat zijn de wetten wil men het paradijs betreden wie hier niet wil boeten zal ooit geboet worden

mijn dochter, of mijn zoon aan hen is het of zij vergeven willen worden. maar weet zeker ik zal nooit of nooit een buitenhuwelijkse seks aanmoedigen.

Nederland

In 2003 werden gemiddeld 14,1 per 1000 meisjes zwanger, een van de laagste percentages ter wereld. Dit kan komen door een ongeluk met de voorbehoedsmiddelen, bijvoorbeeld dat het condoom gescheurd is tijdens de geslachtsgemeenschap, of omdat er geen voorbehoedmiddelen zijn gebruikt, vaak omdat een of beide partners hier niet over durfden praten met elkaar. De ontstane zwangerschap is dan ook vaak ongewenst. In een vrij groot aantal gevallen wordt bij een dergelijke zwangerschap abortus gepleegd, of wordt het kind na de geboorte ter adoptie afgestaan.
Consequenties

In het onderzoek van de Rutgers Stichting uit 2005 wordt de conclusie getrokken dat de onderzochte tienermoeders het moederschap als moeilijk ervaren en vooral het opgeven van de vrijheid. Het contact met vriendinnen gaat verloren en er ontstaan financiële problemen. In veel gevallen is er ook geen contact meer met de verwekker en moet de tienermoeder het alleen opknappen.
Laatst gewijzigd door zahrafa op Wo Mar 31, 2010 3:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Monique

Berichtdoor Monique » Wo Mar 31, 2010 3:55 pm

zahrafa schreef:mijn dochter, of mijn zoon aan hen is het of zij vergeven willen worden. maar weet zeker ik zal nooit of nooit een buitenhuwelijkse seks aanmoedigen.

Ik heb niet gevraagd of je ze ergens toe aanmoedigt.

Ik heb gevraagd of je ze afgeslacht wenst te zien wanneer ze het wel doen.

Ik heb ook gevraagd of je je familie en vrienden eeuwigdurende marteling toewenst wanneer ze iets fout doen.

Op die beide vragen zie ik graag een antwoord.

Manon

Berichtdoor Manon » Wo Mar 31, 2010 4:00 pm

ik lees vooral in het Arabisch het is altijd gemakkelijker om een vertaalde stuk te gebruiken dan zelf de juiste woorden vinden voor een eigen interpretatie. moge Allah de heer Haselhoef zegenen voor zijn werken, amen.

als je iets tot mij wend wil je a.u.b dat in het Nederlands of Arabisch doen. mijn Engels staat op 0

wat meent u dan voor voordeel te hebben door het gebruiken van de Arabische taal als U in Nederland woont en uw kennis van Engels bovendien 0 is?

Ik mag toch veronderstellen dat de almachtige Schepper van alle talen wereldwijd toch zelf ook wel Nederlands en Engels begrijpt?
Of bent U van mening dat zelfs de handelingen van Mohammed niet vertaalbaar zijn, of gewoonweg het arabisch onvertaalbaar is? Hoe verklaart U dan dan niet-arabieren ook met arabieren kunnen converseren in het arabisch?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

zahrafa

Berichtdoor zahrafa » Wo Mar 31, 2010 4:11 pm

Monique schreef:
zahrafa schreef:mijn dochter, of mijn zoon aan hen is het of zij vergeven willen worden. maar weet zeker ik zal nooit of nooit een buitenhuwelijkse seks aanmoedigen.

Ik heb ook gevraagd of je je familie en vrienden eeuwigdurende marteling toewenst wanneer ze iets fout doen.

mijn dochter, of mijn zoon aan hen is het of zij vergeven willen worden. is dat geen antwoord genoeg voor u?

aan hen de beslissing.

wie vergeven wil worden door zijn schepper, dat is de wet van zijn schepper.
of wel ben je moslim of wel ben je het niet.

diegene die dat willen ondergaan zijn moedig, diegene die zich moslim noemen en hun verantwoordelijkheden niet opnemen zijn lafaards.
mist er natuurlijk een islamitische rechtssysteem is.
wat niet het geval is.

zahrafa

Berichtdoor zahrafa » Wo Mar 31, 2010 4:15 pm

In Nederland wordt volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) een geboorte als wettig of echtelijk aangeduid als de moeder op het moment van de geboorte wettig gehuwd is dan wel als zij wettig gehuwd is geweest én het kind is geboren binnen een periode van 307 dagen na een huwelijksontbinding. Alle andere geboorten worden buitenechtelijk genoemd. Door het afnemende geloof, neemt in Nederland - net zoals in andere Europese landen - het aantal buitenechtelijke kinderen snel toe. Volgens gegevens van het CBS is dit aantal vanaf 1975 sterk beginnen stijgen: tussen 1985 en 1995 is het aandeel van buitenechtelijk geboren kinderen in de totale geboorte ruwweg verdubbeld van ruim 8 % tot 15,6 procent [1]. In de 10 jaar daarna verdubbelde het aantal buitenechtelijke kinderen wederom. Dit aantal nam toe tot circa 25 procent in het jaar 2000 en 35 procent in 2005 [2]. In 2008 werden al meer dan 41 % van alle Nederlandse kinderen buitenechtelijk geboren volgens de meest recente CBS statistieken. In mei 2009, de laatste maand waarover cijfers beschikbaar zijn, waren meer dan 45 % van de geborenen buitenechtelijk. Volgens hetzelfde CBS worden sinds 2007 meer dan 50 procent van de eerstgeborenen buitenechtelijk (56 % in mei 2009)

Bloodgod

Berichtdoor Bloodgod » Wo Mar 31, 2010 4:23 pm

Zarafa schreef:
In 2003 werden gemiddeld 14,1 per 1000 meisjes zwanger, een van de laagste percentages ter wereld. Dit kan komen door een ongeluk met de voorbehoedsmiddelen, bijvoorbeeld dat het condoom gescheurd is tijdens de geslachtsgemeenschap, of omdat er geen voorbehoedmiddelen zijn gebruikt, vaak omdat een of beide partners hier niet over durfden praten met elkaar. De ontstane zwangerschap is dan ook vaak ongewenst. In een vrij groot aantal gevallen wordt bij een dergelijke zwangerschap abortus gepleegd, of wordt het kind na de geboorte ter adoptie afgestaan.
Consequenties

In het onderzoek van de Rutgers Stichting uit 2005 wordt de conclusie getrokken dat de onderzochte tienermoeders het moederschap als moeilijk ervaren en vooral het opgeven van de vrijheid. Het contact met vriendinnen gaat verloren en er ontstaan financiële problemen. In veel gevallen is er ook geen contact meer met de verwekker en moet de tienermoeder het alleen opknappen.

Lekker he? een beetje met de westerse cijfertjes en wetenswaardigheden spelen?
En wat fijn dat de meisjes het hier alleen op kunnen knappen he? Ze kunnen gaan werken, het kind naar school sturen en zo maar door.
Leer ervan en ga ergens anders wat proberen te hervormen, nutteloze eensgeborene.
Living on enemy ground, I will not obey your law.

Monique

Berichtdoor Monique » Wo Mar 31, 2010 4:32 pm

zahrafa schreef:
Monique schreef:

mijn dochter, of mijn zoon aan hen is het of zij vergeven willen worden. is dat geen antwoord genoeg voor u?

aan hen de beslissing.

Waar heb ik het over vergeven?

Ik stel je een heel simpele vraag.
Ik vraag je of je vindt dat je kinderen afgeslacht moeten worden wanneer ze de sexregels overtreden?
Je bent toch een voorstander van islamitische straffen?
Dan neem ik aan dat je dat bent tov je kinderen?

diegene die dat willen ondergaan zijn moedig, diegene die zich moslim noemen en hun verantwoordelijkheden niet opnemen zijn lafaards.
mist er natuurlijk een islamitische rechtssysteem is.
wat niet het geval is.

Dat zeggen moslims altijd. De lafaards.
Ze zijn fel voorstander van islamitische marteling maar zeggen dan meteen dat er geen islamitisch rechtsysteem is.
Hoe laf kun je zijn?

Al met al heb ik nog steeds geen antwoord gekregen op mijn 2 simpele vraagjes.

Is de praktijk te moeilijk?
Die heb je nu namelijk aan je broek hangen. De praktijk.
Je zit vol van islamitische theorien die je de hemel in prijst maar wanneer die islamitische theorien aan de praktijk getoetst worden dan ben je niet thuis.
Denk je werkelijk dat je in een theorie kunt leven?

Dus, hoe zit het? Ben je moedig of ben je laf?
Ben je een echte moslim of ben je een huichelaar?

Beantwoord mijn vragen:
kinderen afslachten bij sex buiten het huwelijk ja/nee
familie eeuwigdurende marteling ja/nee

Simpel lijkt me voor zo'n voorbeeldig moslima die alles doet om allah te behagen zodat ze zelf in het paradijs komt.

Manon

Berichtdoor Manon » Wo Mar 31, 2010 4:51 pm

zahrafa schreef:Nederland

Consequenties

wat wil U hiermee aantonen? Dat kinderen in islamitische landen eerst voor de imam worden gesleurd waarna ze "getrouwd" zijn mèt hun toestemming (àls ze al weten waarvoor ze toestemming geven), zodat ze nog diezelfde avond door hun "echtgenoot" mogen worden besprongen zodat ze liefst een zo bloederig mogelijk laken aan de familie kunnen tonen?"
Dat heet dan natuurlijk niet "tienerzwangerschappen", maar "huwelijken" en uiteraard hebben deze kinderen geen probleem met hun "gebrek aan vrijheid" nadat ze hun eersteling gebaard hebben op hun 13de of vroeger, want zij zijn "gehuwd à l'islamite" en dat is een pak beter want Allah heeft het zo gezegd.
Laatst gewijzigd door Manon op Wo Mar 31, 2010 4:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Manon

Berichtdoor Manon » Wo Mar 31, 2010 4:55 pm

zahrafa schreef:In Nederland wordt volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) een geboorte als wettig of echtelijk aangeduid als de moeder op het moment van de geboorte wettig gehuwd is dan wel als zij wettig gehuwd is geweest én het kind is geboren binnen een periode van 307 dagen na een huwelijksontbinding. Alle andere geboorten worden buitenechtelijk genoemd. Door het afnemende geloof, neemt in Nederland - net zoals in andere Europese landen - het aantal buitenechtelijke kinderen snel toe. Volgens gegevens van het CBS is dit aantal vanaf 1975 sterk beginnen stijgen: tussen 1985 en 1995 is het aandeel van buitenechtelijk geboren kinderen in de totale geboorte ruwweg verdubbeld van ruim 8 % tot 15,6 procent [1]. In de 10 jaar daarna verdubbelde het aantal buitenechtelijke kinderen wederom. Dit aantal nam toe tot circa 25 procent in het jaar 2000 en 35 procent in 2005 [2]. In 2008 werden al meer dan 41 % van alle Nederlandse kinderen buitenechtelijk geboren volgens de meest recente CBS statistieken. In mei 2009, de laatste maand waarover cijfers beschikbaar zijn, waren meer dan 45 % van de geborenen buitenechtelijk. Volgens hetzelfde CBS worden sinds 2007 meer dan 50 procent van de eerstgeborenen buitenechtelijk (56 % in mei 2009)

beste zahfara,
ik hoop dat je terdege beseft dat kinderen die uit islamitische huwelijken worden geboren zonder dat er tevens een burgerlijk huwelijk heeft plaatsgevonden, ALS BUITENECHTELIJKE KINDEREN WORDEN BESCHOUWD.
Vandaar de verdubbeling misschien? Bovendien is het zo dat wij hier ondertussen bijna praktisch allemaal slechts huwen op het moment dat men ofwel beslist om een kind te hebben, (wij kennen voorbehoedsmiddelen en zo zie je, wij BESLISSEN ZELF of we een kind willen of niet, raar hé) ofwel wacht men tot het kind geboren is. Trouwens wist U dat buitenechtelijke kinderen exact dezelfde rechten hebben als kinderen die binnen een huwelijk worden geboren? buitenechtelijke kinderen erven allemaal evenveel enzo, dat kennen ze niet in islam natuurlijk. daar erft een mannelijk binnenhethuwelijk kind tweemaal zoveel als zijn binnenhethuwelijkzus en zijn buitenhethuwelijk broer of zus waarvan de moeder natuurlijk ondertussen is gestenigd erven helemaal lekker niks!
vind je dat leuker?

Dhana

Berichtdoor Dhana » Wo Mar 31, 2010 6:02 pm

Manon schreef:beste zahfara,
ik hoop dat je terdege beseft dat kinderen die uit islamitische huwelijken worden geboren zonder dat er tevens een burgerlijk huwelijk heeft plaatsgevonden, ALS BUITENECHTELIJKE KINDEREN WORDEN BESCHOUWD.
Vandaar de verdubbeling misschien? Bovendien is het zo dat wij hier ondertussen bijna praktisch allemaal slechts huwen op het moment dat men ofwel beslist om een kind te hebben, (wij kennen voorbehoedsmiddelen en zo zie je, wij BESLISSEN ZELF of we een kind willen of niet, raar hé) ofwel wacht men tot het kind geboren is. Trouwens wist U dat buitenechtelijke kinderen exact dezelfde rechten hebben als kinderen die binnen een huwelijk worden geboren? buitenechtelijke kinderen erven allemaal evenveel enzo, dat kennen ze niet in islam natuurlijk. daar erft een mannelijk binnenhethuwelijk kind tweemaal zoveel als zijn binnenhethuwelijkzus en zijn buitenhethuwelijk broer of zus waarvan de moeder natuurlijk ondertussen is gestenigd erven helemaal lekker niks!
vind je dat leuker?

Onze wetten kunnen altijd nog altijd aangepast en veranderd daar waar de tijd leert dat dat nodig is of de tijdgeest verandert. De islam is als een verkeerswet waarbij men gedwongen wordt op ezeltjes te blijven (moslim) en te gaan rijden (kaffir). Dat wij die wet steeds aanpassen is een ernstige misdaad tegen allah, omdat we zo dom en arrogant zijn geworden om ons te gaan motoriseren. Hadden we het bij ezels en kamelen gelaten, hadden we allemaal veilig en wel de wetten van allah die voor alle tijden gelden kunnen blijven volgen.

Derhalve is het, deenk ik niet handig in discussie te gaan met een moslim die je dwingt appels met peren te gaan vergelijken.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Wo Mar 31, 2010 6:46 pm

Manon schreef:
zahrafa schreef:Nederland

Consequenties

wat wil U hiermee aantonen? Dat kinderen in islamitische landen eerst voor de imam worden gesleurd waarna ze "getrouwd" zijn mèt hun toestemming (àls ze al weten waarvoor ze toestemming geven), zodat ze nog diezelfde avond door hun "echtgenoot" mogen worden besprongen zodat ze liefst een zo bloederig mogelijk laken aan de familie kunnen tonen?"
Dat heet dan natuurlijk niet "tienerzwangerschappen", maar "huwelijken" en uiteraard hebben deze kinderen geen probleem met hun "gebrek aan vrijheid" nadat ze hun eersteling gebaard hebben op hun 13de of vroeger, want zij zijn "gehuwd à l'islamite" en dat is een pak beter want Allah heeft het zo gezegd.

En dat kan allemaal opgelost worden door de islam, Manon. Tienermoeders zijn geen probleem meer als ze getrouwd zijn en pedofolie gaat ook niet meer op als de verkrachter en slachtoffer "netjes" getrouwd zijn. Wel kan zich dan wel het probleem voordoen dat manlief het ineens in zijn bol krijgt van de moeder te scheiden. Die is dan, zij het in een later stadium dezelfde klos.
Laatst gewijzigd door Dhana op Wo Mar 31, 2010 6:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Manon

Berichtdoor Manon » Wo Mar 31, 2010 6:49 pm

Derhalve is het, deenk ik niet handig in discussie te gaan met een moslim die je dwingt appels met peren te gaan vergelijken.

Dan is het aan de moslim om de gedegen begrippen gedegen namen te geven.

als ik het over HUWELIJK heb, dan bedoel ik hier in nederland en belgie: het burgerlijke huwelijk.
als het over BUITENECHTELIJKE kinderen gaat, gaat het hier over kinderen geboren buiten een burgerlijk huwelijk.

het wordt tijd dat ook zahfara zich de geijkte termen eigen maakt. (en voor mijn part zouden politiekers dat ook eens mogen beginnen doen).
Tenslotte is meuken hetzelfde als maaien. Het hangt er maar van af wat je eronder verstaat. Het probleem begint pas als men de begrippen gaat veranderen zonder dat men eerst daarover heeft overlegd.

Een kind = een kind, of het nu buitenechtelijk is of niet.
Enkel voor Zahfara blijkt er nog steeds een onderscheid te zijn tussen het ene kind en het andere, terwijl onze wetten dat verschil al lang hebben opgeheven. En wij leven HIER, dus gebruiken we ONZE begrippen.

Zahfara haar kinderen zijn dus "buitenechtelijk" indien ze niet "gehuwd" is voor de burgerlijke stand! en daarmee basta. Dat ze maar bij allah gaat zeuren. Ik hoop ook dat ze goed beseft dat ze evenmin weduwenpensioen zal ontvangen van haar "bijzit" vermits ze evenmin gehuwd is als ze enkel voor de imam is verschenen. Het is dan maar aan Allah om te zorgen dat ze overleeft en niet aan ons, want haar ventje heeft ook nooit voor haar afgedragen!
Laatst gewijzigd door Manon op Wo Mar 31, 2010 7:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Wo Mar 31, 2010 6:50 pm

Manon schreef:

Dan is het aan de moslim om de gedegen begrippen gedegen namen te geven.

als ik het over HUWELIJK heb, dan bedoel ik hier in nederland en belgie: het burgerlijke huwelijk.
als het over BUITENECHTELIJKE kinderen gaat, gaat het hier over kinderen geboren buiten een burgerlijk huwelijk.

het wordt tijd dat ook zahfara zich de geijkte termen eigen maakt. (en voor mijn part zouden politiekers dat ook eens mogen beginnen doen).
Tenslotte is meuken hetzelfde als maaien. Het hangt er maar van af wat je eronder verstaat. Het probleem begint pas als men de begrippen gaat veranderen zonder dat men eerst daarover heeft overlegd.

Een kind = een kind, of het nu buitenechtelijk is of niet.
Enkel voor Zahfara blijkt er nog steeds een onderscheid te zijn tussen het ene kind en het andere, terwijl onze wetten dat verschil al lang hebben opgeheven. En wij leven HIER, dus gebruiken we ONZE begrippen.

Zahfara haar kinderen zijn dus "buitenechtelijk" indien ze niet "gehuwd" is voor de burgerlijke stand! en daarmee basta. Dat ze maar bij allah gaat zeuren. Ik hoop ook dat ze goed beseft dat ze evenmin weduwenpensioen zal ontvangen van haar "bijzit" vermits ze evenmin gehuwd is als ze enkel voor de imam is verschenen.

:)

Monique

Berichtdoor Monique » Wo Mar 31, 2010 6:51 pm

Dhana schreef:Wel kan zich dan wel het probleem voordoen dat manlief het ineens in zijn bol krijgt van de moeder te scheiden. Die is dan in een later stadium dezelfde klos.

Nee hoor, ook dat is in islam geen enkel probleem.
Moeders wordt gewoon op straat gezet zonder kinderen want net zoals vrouwlief zijn de kinderen ook zijn bezit.

Misschien dat moeders dan nog ergens als schoonmaakster 4e vrouw aan de bak kan.

Islam.... DE oplossing voor alles.... :knorrie:

Dhana

Berichtdoor Dhana » Wo Mar 31, 2010 7:06 pm

Monique schreef:
Dhana schreef:Wel kan zich dan wel het probleem voordoen dat manlief het ineens in zijn bol krijgt van de moeder te scheiden. Die is dan in een later stadium dezelfde klos.

Nee hoor, ook dat is in islam geen enkel probleem.
Moeders wordt gewoon op straat gezet zonder kinderen want net zoals vrouwlief zijn de kinderen ook zijn bezit.

Misschien dat moeders dan nog ergens als schoonmaakster 4e vrouw aan de bak kan.

Islam.... DE oplossing voor alles.... :knorrie:

Ja zulke dingen gebeuren zelfs nu nog in Marokko. De eerste vrouw mag in haar handjes knijpen als ze met kindekes naar de kelder verbannen wordt en daar voor slavin voor echtegnoot en zijn verse seksspeeltje mag spelen met haar afgeleefde lijf van jaren als bedspeeltje fungeren, baren, eten koken en op de knieen vloeren dweilen die brandschoon moeten blijven voor het gebed, de ultieme aanbidding van allah.

Ik zou het nu zo aardig vinden als Zaphara daar eens inhoudelijk op in zou gaan ipv ons te blijven vermoeien met allerlei nergens toe diendende geschiedenislessen uit het grijze en achterhaalde verleden en citaten van interviews, waarmee ze zichzelf alleen maar ongeloofwaardig maakt en de islam belachelijker dan dat we allemaal weten dat het is.

[email protected] ik wil nou zo graag weten hoe allah kindjes noemt die uit verkrachtingen van slavinnen voortkomen. En waarom die muzelmannen dan wel weer een deugdzaam seksleven leiden.

salomo

Berichtdoor salomo » Do Apr 21, 2011 11:15 am

Graag willen vertellen hoe de bijbel naar steniging van een vrouw kijkt.

Gij hebt gehoord, dat van de ouden gezegd is: Gij zult geen overspel doen.
28 Maar Ik zeg u, dat zo wie een vrouw aan ziet, om dezelve te begeren, die heeft alrede overspel in zijn hart met haar gedaan.

Als je kijkt dat ze in die tijd toen een vrouw wilden stenigen dat Jezus haar liefdevol toesprak en haar niet veroordeelde tot steniging.
En het volk toesprak wie zonder zonde is werpt de eerste steen en niemand kon de steen werpen.
Wat er in het begin werd gezegd de man komt er makkelijk vanaf. Je bent beide verantwoordelijk voor je daden. En draag dan je verantwoordelijkheid in liefde naar elkaar.Ik vind dat ook niet kunnen. heartbeat: God is liefde.Liefde is God.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Do Apr 21, 2011 11:59 am

Het is de liefde en de overlevingsdrang van de mens dat we eten hebben, dat we niet doodgaan aan de door God geshapen kwalen, althans, niet alle, het is de liefde van de mens dat we proberen om arme landen te helpen en enkelen voor de dood te behoeden. Gods liefde is waardeloos. God is waardeloos. In feite is elk ziekenhuis een slagveld tegen God, en gelukkig winnen wij steeds vaker. En gelukkig bestaat God niet. Is dat niet fijn!
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Do Apr 21, 2011 10:26 pm

salomo schreef:Graag willen vertellen hoe de bijbel naar steniging van een vrouw kijkt.

Gij hebt gehoord, dat van de ouden gezegd is: Gij zult geen overspel doen.
28 Maar Ik zeg u, dat zo wie een vrouw aan ziet, om dezelve te begeren, die heeft alrede overspel in zijn hart met haar gedaan.

Als je kijkt dat ze in die tijd toen een vrouw wilden stenigen dat Jezus haar liefdevol toesprak en haar niet veroordeelde tot steniging.
En het volk toesprak wie zonder zonde is werpt de eerste steen en niemand kon de steen werpen.
Wat er in het begin werd gezegd de man komt er makkelijk vanaf. Je bent beide verantwoordelijk voor je daden. En draag dan je verantwoordelijkheid in liefde naar elkaar.Ik vind dat ook niet kunnen. heartbeat: God is liefde.Liefde is God.

Beste Salomo. Er is ergens wetenschappelijk bewijs (te vinden) dat dit verhaal in de middeleeuwen door een monnik verzonnen is en in het NT geplaatst. Hetgeen althans voor mij niet, het bewijs is dat het christendom in de eerste plaats op liefde gebaseerd is. Toen ik het mijn zeer katholiek opgevoede moeder vertelde, was haar reactie: "Oh, maar het is dus wel zo dat die monnik de leer van Jezus heel juist doorgrond heeft, want zoiets zou Jezus zelf gezegd kunnen hebben. Zijn het niet de woorden van Jezus geweest, het geheel is totaal in de geest van zijn leer neergezet,

Terug naar “Koran, sha'ria en ahadith (boodschappen, mirakels en wetenschap)”