Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Plaats reactie
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Bericht door Chaimae »

Sheik Mohammed Hussein Yacob heeft een dagelijkse zendtijd op Iqra tv. Hij staat moslims die allerlei vragen hebben en met hele bizarre problemen kampen te woord, en daar waar het kan helpt hij ze uit de brand. Geen vuiltje aan de lucht, hetgeen ik ook dacht, zou je denken. Zo af en toe kijk ik gezellig met mijn vader mee om mijn islamitische horizon te verbreden. Sterker nog, vond het erg goed werk van deze Sheikh, maar ben al gauw teruggekomen op mijn mening. De aanzien van dit programma heeft sinds een uitzending grote schade opgelopen! MISSELIJKMAKEND was het gewoon.

Een dame belt huilend deze sheikh op en zegt dan aarzelend dat ze misbruikt is. ''Oh, mijn zuster! Kijk uit,'' zegt deze Sheik na deze zeer schokkende veropenbaring. Dat zeg je toch niet? Vervolgens steekt hij hysterisch een tirade af over dat de vrouw moet oppassen en erg oplettend moet zijn. Daarmee schuift hij dus de naargelang van de islam, de fout weg in de schoenen van het arme meisje. Hij heeft het erna ook nog over de moderne samenleving en het trouw zijn van je man. Wat dat met het onderwerp te maken heeft is me een raadsel.

Het is zeer stuitend! Kijk, luister en huiver. En hou een teiltje bij de hand.

http://www.youtube.com/watch?v=lBQqvahUbAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Bericht door BFA »

Chaimae schreef:Daarmee schuift hij dus de naargelang van de islam, de fout weg in de schoenen van het arme meisje.
Ik ben niet verwonderd door het lage gehalte aan morele waarde in Islam.
Dit is eerder regel dan uitzondering.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89907
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Bericht door Ariel »

Helaas niks nieuws onder de zon Chaimae. Ook in Nederland heeft een imam ( nog niet zolang geleden) een duw gekregen van het NIO omdat hij een meisje dat verkracht was vertelde dat ze deugdzamer had moeten zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Bericht door Monique »

Ach ja.... islam he.
Amorele atheistische nitwit
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Bericht door Chaimae »

BFA schreef:
Chaimae schreef:Daarmee schuift hij dus de naargelang van de islam, de fout weg in de schoenen van het arme meisje.
Ik ben niet verwonderd door het lage gehalte aan morele waarde in Islam.
Dit is eerder regel dan uitzondering.
Voor mij is dit wel verwonderlijk. Ik heb namelijk heel wat uren naar deze man geluisterd, en hij was in mijn ogen altijd een redelijke en warme Sheik die vond dat niet de maatschappij, maar de mens als voortbrenger van zijn of haar totale historische levensvorm vormt. Wel met een kritische theorie, maar die diende een praktische doel en was uit op verandering van de bestaande verhoudingen ( sekseverhouding), die hij als onredelijk zag. Dus hij was wel de laatste van wie ik dit verwacht had.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:Helaas niks nieuws onder de zon Chaimae. Ook in Nederland heeft een imam ( nog niet zolang geleden) een duw gekregen van het NIO omdat hij een meisje dat verkracht was vertelde dat ze deugdzamer had moeten zijn.
Daar kan ik me dus zo boos om maken. Dat soort mannen mogen ze... :bash:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89907
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef: Daar kan ik me dus zo boos om maken. Dat soort mannen mogen ze... :bash:
Ik ben er ook boos om . Het is in en in triest dat men eerst een Moslima zo indoctrineert dat ze thuis niet durft te vertellen dat ze aangerand is, en haar daarna ook nog eens veroordeeld. Als men in Islam niet zo spastisch zou doen om de eer van hun vrouwen te "beschermen" dan zou het leven van een ongehuwde Moslima heel wat gemakkelijker zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Bericht door Eliabe »

Ariel schreef:
Als men in Islam niet zo spastisch zou doen om de eer van hun vrouwen te "beschermen" dan zou het leven van een ongehuwde Moslima heel wat gemakkelijker zijn.
Ze moeten maar eens gaan leren dat een vrouw meer is dan een gat om je leuter in te steken en kinderen te baren.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Bericht door BFA »

Chaimae schreef:en hij was in mijn ogen altijd een redelijke en warme Sheik
De moeilijkst te verkrijgen oefeningen in Yoga, zijn het 20-tal gezichtsoefeningen.
Het zijn deze oefeningen die maken dat Guru's in de ogen van mensen een zalige uitstraling hebben.
Het zou mij niet verwonderen dat Islam ook zoiets kent.

1ste regel uit showbiss: Om het te maken in Rock & Roll is de lichaamstaal die je uitstraalt belangrijker dan de muziek die je speelt. Niet dat muziek niet belangrijk is. Een goede muzikant met een verkeerde lichaamstaal zal geen volk trekken naar concerten. Omgekeerd komt het volk wel.

Religie is voor een groot deel showbiss.
Chaimae schreef:die vond dat niet de maatschappij, maar de mens als voortbrenger van zijn of haar totale historische levensvorm vormt.
Uitgezonderd sommige Gnostisch-achtige sektes is dit een standpunt dat door alle religies, animistisch en andere beaamt wordt.

Draai dit nu eens om in een vraag. voeg Islam als historisch bepalende factor in menselijke handelingen toe.
(anders doe ik het enkele antwoorden verder, weet niet of je dan van de formulatie zal houden)

PS: mooie laarzen, heel SM.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Bericht door naar boven »

BFA schreef:
Chaimae schreef:die vond dat niet de maatschappij, maar de mens als voortbrenger van zijn of haar totale historische levensvorm vormt.
Uitgezonderd sommige Gnostisch-achtige sektes is dit een standpunt dat door alle religies, animistisch en andere beaamt wordt.

Draai dit nu eens om in een vraag. voeg Islam als historisch bepalende factor in menselijke handelingen toe.
(anders doe ik het enkele antwoorden verder, weet niet of je dan van de formulatie zal houden)
Ik vind het knap dat je hier een antwoord op weet te geven, want ik heb geen idee wat er bedoeld wordt met "die vond dat niet de maatschappij, maar de mens als voortbrenger van zijn of haar totale historische levensvorm vormt."

Het beste wat ik ervan maken kan, is: de mens wordt niet door de cultuur, maar door zichzelf gevormd.

Maar dat is onzin (het is niet het één of het ander, maar allebei) dus mijn interpretatie zal wel niet kloppen..
RTFM
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Bericht door Chaimae »

Naar Boven,

Allah heeft het in de Koran heel veel over 'mekteb en el qadr.' De Koran staat er bol van. Daarmee verdedigt Hij dus de mening dat de mensen door Hem worden gevormd en niet door zichzelf en de maatschappij. Deze Sheikh zei anders, die zei dat de mens zichzelf vormt. Die vindt, en dat heeft hij vaak gezegd, dat de realiteit van de wereld in de menselijke voorstelling tot stand gebracht wordt. Zit een maar een vast. Want hij vervolgde dan dat je dat opzij moet zetten omdat dat niet conform de islamitische leerstelling is.

Maar deze Sheik heeft me zwaar teleurgesteld. :crying:

BFA,

:laugh1: Bedankt. De hakken zijn extreem hoog en dun. Maar erg handig. Buiten zijn ze lekker warm, en thuis kan je ze mooi met je lingerie voor je vriend of man aan. :wink2: SM is kinky! Hoe zal de islam over SM denken?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Bericht door naar boven »

Mijn interpretatie klopte dus aardig. En het is onzin: zowel de maatschappij (cultuur is een sluitender begrip) als de mens zelf vormen de mens. Of je moet geloven dat alles, de realiteit, illusie is en een projectie van de geest. Maar dat is niet meer dan een aardig gedachte-experiment zonder praktisch nut. Het leidt tot passiviteit en fatalisme: aan een denkbeeldige werkelijkheid kan door daden immers niets veranderd worden.
RTFM
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Bericht door BFA »

Chaimae schreef:die zei dat de mens zichzelf vormt. Die vindt, en dat heeft hij vaak gezegd, dat de realiteit van de wereld in de menselijke voorstelling tot stand gebracht wordt
Dit is ongeveer conform Buddhisme, Shinto en Kabbala.
Die realiteit hangt heel hard af van het Godsbeeld dat de mens vormt. Dit Godsbeeld is ouder dan taal.
Chaimae schreef:Zit een maar een vast. Want hij vervolgde dan dat je dat opzij moet zetten omdat dat niet conform de islamitische leerstelling is.
Als je dit niet opzij zet kan je tot de constatie komen dat het godsbeeld door de mens als spiegel van zichzelf gevormd is. Dit zou de totale macht die Islam over zijn volgelingen eist teniet doen.
Chaimae schreef:Bedankt. De hakken zijn extreem hoog en dun.
Ik vind dat wel sexy.
Chaimae schreef:Maar erg handig.
Je kan mooi het zweepje in de laars wegsteken.
Chaimae schreef:Buiten zijn ze lekker warm
De knieën zijn bedekt, een voordeel tov mijn rijlaarzen met dit weer.
Chaimae schreef:SM is kinky! Hoe zal de islam over SM denken?
Zweepjes en hoge laarzen zijn attributen van de Westerse commercie.
De echte sadistische meester heeft dit niet nodig. Die kan alles met het woord. (99,5%)
Ik vind Mohammed het beste voorbeeld van een SM-meester. Die houdt al 1 400 j een kwart van de wereld onder de sloef, vooral met het woord.
Hij kan geen ander meesters of meesteressen naast zich verdragen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Bericht door BFA »

naar boven schreef:En het is onzin
Het klop op het begin ogenblik van de antropologische mythe.
Daarna neemt de wisselwerking van maatschappij, cultuur en mens of evolutie over.
naar boven schreef:Het leidt tot passiviteit en fatalisme
Evolutie ontkennen en aan dat begin ogenblik blijven vasthouden leidt tot Totalitarisme, welk op zijn beurt tot passiviteit en fatalisme leidt.
naar boven schreef:Of je moet geloven dat alles, de realiteit, illusie is en een projectie van de geest.
Dit is nog iets anders.

PS: volledig ongeliik heb je niet.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Bericht door naar boven »

BFA schreef:PS: volledig ongeliik heb je niet.
En als je me in de juiste volgorde, met inachtneming van de samenhang, zou citeren...misschien wel volledig gelijk. :D
RTFM
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Bericht door BFA »

De volgorde is veranderd omdat ik de laatste reactie er op het laatst is bijgekomen.
Het gaat over antropologische mythen.
Als een Buddhist hetzelfde zegt als die Imam, weet die Buddhist dat hij op het terrein van mythe zit.
Het verschil is dat die Imam dat niet weet. Daarom wil die Imam gelijk.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Bericht door Dhana »

De meneer met de baard is zo voorspelbaar met zijn retoriek. Maar het is een in een elkaar gedraaid fimpje. Nergens maak ik uit op dat die baardman direct reageert op het telefoontje van de misbruikte moslima. Ik denk ook niet dat je je als vrouw in die regionen tot een Sheik wendt als je verkracht of misbruikt bent. zelfs niet telefonisch. Dat moet je wel blokken als overlevingsmechanisme.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:
Ariel schreef:Helaas niks nieuws onder de zon Chaimae. Ook in Nederland heeft een imam ( nog niet zolang geleden) een duw gekregen van het NIO omdat hij een meisje dat verkracht was vertelde dat ze deugdzamer had moeten zijn.
Daar kan ik me dus zo boos om maken. Dat soort mannen mogen ze... :bash:
Je bent slim genoeg om te begrijpen dat veranderingen binnen het mohammedanisme geologisch snel gaan. Pardon. Continenten racen over de aardkloot vergeleken bij het mohammedanisme. Gelijke rechten voor vrouwen ga jij, je dochter, je kleindochter en zelfs die haar kleindochter niet meemaken.
Op zich geen probleem, als je tenminste elders met rust gelaten wordt. En daar schort het nogal aan bij jullie mohammedanen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52323
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Bericht door Mahalingam »

Nog een video van de sjeik Muhammad Hussein Yaqoub :

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89907
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik ben misbruikt- Sheikh Mohammed Hussein Yacob

Bericht door Ariel »

:shock: Echt een man om van te houden en te respecteren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie