Ramadan 2010

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Ariel

Re: Ramadan 2010

Berichtdoor Ariel » Do Okt 21, 2010 2:41 pm

Tukkerin , Ik vraag je vriendelijk doch wel dringend je toon te matigen.
Woorden zoals "achterlijke zij of achterlijke hij" zijn niet gewenst.
Het is voldoende om alleen de naam van de gene die je beantwoord te noemen.

Voorbeeld....
Dit is dus fout....Maar ach onze achterlijke Manon denkt het beter te weten
Dit is dus goed....Maar ach onze Manon denkt het beter te weten

Vriendelijk dank.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Zo Jan 02, 2011 4:53 pm

Wat geinig, het leek echt als de dag van gisteren dat het Ramadan is en nu besef ik me ineens dat ik over 5.5 maand alweer mag vasten in hartje juli. Dat zal de zwaarste Ramaden worden en we zullen echt op de proef gesteld worden door Allah. Nu maar hopen dat we dit jaar een koude zomer krijgen dan is het geen probleem om tot 11 uur in de nacht niet te eten en drinken.
Umm Rania

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Jan 02, 2011 7:43 pm

Tukkerin schreef:Wat geinig, het leek echt als de dag van gisteren dat het Ramadan is en nu besef ik me ineens dat ik over 5.5 maand alweer mag vasten in hartje juli.

Je mag nu alvast beginnen ook hoor. Kan je in juli meedoen aan het jaarlijkse anorexie/boulimie congres. Wel kotszakje meenemen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Za Mar 12, 2011 10:31 pm

Nog 4 maanden tot Ramadan. Het lijkt wel gisteren dat ik vastte en nu mag ik over kleine 4 maanden weer vasten, en dan ook nog eens voor het eerst in een islamitisch land. :redface:
Umm Rania

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Mar 13, 2011 2:38 pm

Tukkerin schreef: vasten, en dan ook nog eens voor het eerst in een islamitisch land. :redface:

Er gaat nog heel veel gevast moeten worden in al die fraaie woestijnlanden, ook buiten de Heilige Maand Ramadan, als de economie daar instort door liever krijgertje in dienst van Allah te spelen :drool:

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Ma Mar 14, 2011 10:41 am

mercator schreef:
Tukkerin schreef: vasten, en dan ook nog eens voor het eerst in een islamitisch land. :redface:

Er gaat nog heel veel gevast moeten worden in al die fraaie woestijnlanden, ook buiten de Heilige Maand Ramadan, als de economie daar instort door liever krijgertje in dienst van Allah te spelen :drool:

Heb je wel eens een markt in Marokko bezocht? Je kijkt je ogen daar uit, hoeveel eten daar ligt, hoeveel verschillende kruiden en gewassen, die in Nederland geheel onbekend zijn. Geloof me, in Marokko is er genoeg te eten, veel meer dan hier. Als je er geld hebt, leef je er geweldig. Als ik daar in de zomer ben, geniet ik voornamelijk van het lekkere eten. Heerlijke verse vis, verse groenten en fruit... heerlijke Marokkaanse gerechten.. pfff... nog 3 maandjes en dan keer ik weer terug naar mijn vaderland. heartbeat:

Oh trouwens, mijn vader zei gisteren dat ik een Marokkaans paspoort moet gaan maken. Ik heb op dit moment slechts een Marokkaanse identiteitskaart.. :no1:
Umm Rania

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Mar 14, 2011 12:04 pm

Ach ja kijk, het Marokkaanse BBP is 20 x lager dan het Hollandse, daarom komen de Marokkanen hier de schooier uithangen. En daar kan geen Marokkaanse markt vol rotte tomaten en vliegen iets aan veranderen.

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Mar 14, 2011 12:04 pm

Tukkerin schreef:Heb je wel eens een markt in Marokko bezocht?

Wat een vraag. Nee natuurlijk niet.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Ma Mar 14, 2011 4:55 pm

Tukkerin schreef:[...]
Oh trouwens, mijn vader zei gisteren dat ik een Marokkaans paspoort moet gaan maken. Ik heb op dit moment slechts een Marokkaanse identiteitskaart.. :no1:

En hoeveel willen ze vangen voor zo'n echt paspoort? Misschien dat een 2-de hands exemplaar goedkoper is?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Mar 14, 2011 5:15 pm

Tukkerin schreef: Heerlijke verse vis, verse groenten en fruit...

Tja, het is heel jammer dat je al die verse artikelen hier niet kan kopen. Daar moet je echt voor naar een islamitisch land.

Afbeelding

Afbeelding

Dit spul ziet er stukken beter uit dan ( zie volgend plaatje)

Afbeelding

BTW...Je bent vergeten om de hygiënische Marokkaanse slagerijen met hun heerlijke verse vleessoorten te noemen.
Geeft niet, doe ik wel even voor je.

Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Mar 14, 2011 6:34 pm

Ik wil zelfs niet dénken aan die "heerlijke Marokkaanse vis" :D ...

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Wo Apr 13, 2011 11:37 pm

Het is toch niet alweer Ramadan aan het worden? (je weet maar nooit met dat maan-gedoe van ze)
Boer schildert schapen oranje tegen diefstal
'Het stelen van vee is een echte plaag geworden in onze contreien', vertelt de man. Op zijn weilanden alleen al zijn dieven de afgelopen jaren aan de haal gegaan met meer dan 200 schapen. Door de dieren te verven in zo'n opvallende kleur, hoopt de boer dat boeven het niet meer aandurven om zijn schapen mee te nemen.

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/578500/2011/04/13/Boer-schildert-schapen-oranje-tegen-diefstal.dhtml
De beste oplossing is natuurlijk: schaapsherders. Daarvan stromen er grote aantallen het land in.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Terug naar “Koran, sha'ria en ahadith (boodschappen, mirakels en wetenschap)”