mollyveenstra schreef: Aha, nu snap ik het. U is Korangeleerde. Vandaar dat u niet twijfelt aan de onfeilbaarheid van het heilige boek.
VREEMD! Je zou toch zeggen dat ik juist wel twijfel aan de onfeilbaarheid van het 'heilige' boek.

mollyveenstra schreef: Aha, nu snap ik het. U is Korangeleerde. Vandaar dat u niet twijfelt aan de onfeilbaarheid van het heilige boek.
hans van de mortel schreef:- Joden werden in Duitsland gerespecteerd en ongemoeid gelaten. Tot Hitler aan de macht kwam. Keurige mensen die Duitsers.
Pilgrim schreef:- Ariel schreef:[Pilgrim...Het zijn de woorden van Hitler en niet van Geert. Ze zijn een beetje aangepast door Molly.
Ach ja, ik vond die stijl al een beetje vreemd voor Geert. Het kwam me ook bekend voor, maar ik las er erg vluchtig overheen.
Ariel schreef:-Geert en zijn stemmers kunnen niet verder van Hitler en zijn idealen afstaan.
Zou toch zo uit de mond van Gekke Geert kunnen komen. Je hoeft alleen maar het woord ‘joden’ te vervangen door ‘islamieten’, de tekst wat te moderniseren, en klaar ben je.Pas op voor de gevaren van het Jodendom. De jood doet zich voor als een gelovige, maar heeft als enig doel de wereldoverheersing. De Joden zijn een volk, en geen "godsdienstige sekte" van bijzondere aard. De jood komt met een gehele reeks rechtvaardige sociale eisen, maar geeft hiervoor niets terug.
mollyveenstra schreef: Dat zou best kunnen, en dat is verschrikkelijk. Het is echter niet islamitisch, maar gewoon achterlijk
mollyveenstra schreef:waar zo’n vijfhonderd jaar geleden men ook niet zonder risico kon beweren dat de aarde rond was,
mollyveenstra schreef:en heksenverbrandingen net zo gewoon waren als het executeren van overspelige vrouwen in veel islamitische staten tegenwoordig.
mollyveenstra schreef:De ironie wil dat in die tijd rond 1540 de islamitische wereld intellectueel ver vóór lag op onze Europese christelijke beschaving,
mollyveenstra schreef:Het kan eigenlijk niet anders, of er komt, misschien zelfs binnen afzienbare tijd, een intellectuele sprong vóórwaarts.
mollyveenstra schreef:maar stop met het demoniseren en wegzetten van een hele bevolkingsgroep!
mollyveenstra schreef:De ironie wil dat in die tijd rond 1540 de islamitische wereld intellectueel ver vóór lag op onze Europese christelijke beschaving,
BFA schreef:Islam is geen bevolkingsgroep. islam is een bende parasieten die hier neergestreken is. Incestueus duivelsgebroed dat een bende roofdieren vormt die op het ogenblik nog niet mensenetend is.
Roofdieren drijf je terug naar hun eigen territorium om de schade die ze maken te voorkomen.
mollyveenstra schreef:Zou ik niet voor mijn rekening durven nemen. Jullie gedachtegoed en jullie retoriek schuren gevaarlijk dicht langs het fascisme,
mollyveenstra schreef:
De komende dagen zullen jullie me weer moeten missen, ik weet het, dat doe pijn, maar jullie slaan je er wel door!
mollyveenstra schreef:Waarom zou ik dat willen weten? Vijf ex moslims op een totaal aantal van meer dan 9 honderd leden vindt wel verbijsterend weinig. .
begrijp ik niet. Gebrek aan argumenten zullen we maar zeggen.Ariel schreef:wie kan er tegenwoordig nog een linkse islamitisch groene NSB-er vertrouwen.
Ariel schreef: Dit advies is uit de tijd dat Mohammed een nog maar een handje vol met volgelingen had, en hij probeerde om Joden en Christenen aan zijn kant te krijgen. Moslimgeleerden stellen nu echter dat deze boeken aan tahrif lijden, dat wil zeggen dat de betekenis of woorden zijn gewijzigd, dat sommige passages worden genegeerd en dat andere passages er later aan toegevoegd zijn. De oorspronkelijke boodschap zou dus in deze boeken niet zuiver overgeleverd zijn.
O, het kan dus toch? en dit dan?Ariel schreef: Men kan dat helaas niet zeggen van de koran want die moet door moslims WEL letterlijk genomen worden. Moslims geloven namelijk dat de aan Mohammed gedicteerde Koran de openbaring van Allah is, en een copie is van het origineel dat bij Allah berust.
Twee citaten die elkaar tegenspreken in dezelfde post.
De houding ten opzichte van ‘de mensen van het boek’ is niet eenduidig negatief. Enerzijds wordt aangeraden geen vriendschapsbanden aan te gaan, anderzijds wordt er opgeroepen tot tolerantie, zoals hier:
2: 62 over de mensen van het Boek:
"Voorzeker, de gelovigen, de joden, de christenen en de sabianen, wie onder hen ook in God en de laatste Dag geloven en goede daden verrichten, zullen hun beloning bij hun Heer ontvangen en er zal geen vrees over hen komen, noch zullen zij treuren."
Ariel schreef: Deze woorden komen uit het het boek van A. Speer. "Inside the Third Reich"
Bedankt. Stel ik op prijs. Weet je ook in welk hoofdstuk of op welke pagina?
Ariel schreef: Goed...Laat ik je dan vertellen dat jij mijn respect verloren hebt toen je een quote van Hitler toeschreef aan Geert Wilders. Dat bedrog vond ik zo laag dat ik niet eens meer met je in discussie wilde. Met die linkse islamitisch groene NSB-er bedoelde ik dus jou. Zo zag ik je. Een bedriegster. En zo pissig was/ben ik op je. Iemand die zich kan verlagen tot dit soort praktijken deugd niet in mijn ogen. Ik ga voor eerlijkheid en niet voor bedrog.
mollyveenstra schreef: het is allemaal angst. Daarom noem ik jullie bange Hollanders.
mollyveenstra schreef:. Die mensen moeten hard werken voor hun brood, maar zijn geboren in een gezin met een religie
mollyveenstra schreef:Genoeg om een hele grote groep fatsoenlijke mensen doodsangsten op het lijf jagen.
mollyveenstra schreef: De hoofddoekjes gaan steeds strakker op de kop, ze willen zich niet laten kisten, en neem ze dat eens kwalijk. Het dragen van een echte Boerka wordt door sommigen gezien als de ultieme verzetsdaad tegen ‘ons’ tegen de Hollanders,
mollyveenstra schreef:Het is daarom belachelijk om Geert Wilders en zijn stemmers als nazi’s af te schilderen. Geert en zijn stemmers kunnen niet verder van Hitler en zijn idealen afstaan.
Nee? Wat vindt je van dit citaat:Islam is geen religie
De levensomstandigheden van islamieten dwingen hen tot een leugen, zoals de levensomstandigheden van de mensen uit de koude streken hen dwingen om warme kleren te dragen. Zij kunnen alleen door ons worden geaccepteerd, wanneer zij kans zien de suggestie te wekken een bepaalde "godsdienstige sekte" te vormen. Dit is een grote leugen. Om als parasiet op de Europese volkeren te kunnen blijven voortleven, moeten islamieten hun ware aard verloochenen. En hoe slimmer ze zijn, des te beter zal dat lukken. Het kan zelfs zover komen, dat de grote groepen van het volk, waar ze hun heil hebben gezocht, in volle ernst geloven, dat ze echte Hollanders, of Fransen zijn en dat zij zich alleen door hun godsdienst van anderen onderscheiden. Vooral de linkse elite, die geen besef heeft van de historische werkelijkheid, valt gemakkelijk ten prooi aan deze infame zwendel. In deze kringen moet je het niet in je kop halen zelfstandig te gaan denken. Het is dan ook niet zo gek, dat b.v. het ministerie van integratie van de linkse Ella Vogelaar er nog niet het flauwste begrip van had, dat de Islam een politieke ideologie en niet een bepaalde "godsdienstige sekte" is, hoewel een bezoekje aan een willekeurige moskee voldoende zou moeten zijn, om dit zelfs de meest bekrompen geest onmiddellijk duidelijk te maken.
Klinkt toch een beetje ‘nazi’ , vindt je niet?
Ariel schreef: Laat ik je eerst vertellen dat als ik ooit weerloos in mijn bed lig, ik niet door een hoofddoek geholpen wil worden. Dat is mijn goed recht, want een ingepakte Moslima die niet door een mannelijke arts of verpleger geholpen wil worden heeft dat recht ook. Als een Marokkaans meisje zonder hoofddoek ( Moslima of niet) mij zal helpen heb ik daar geen bezwaar tegen.
Ariel schreef:Ik ken Pilgrim persoonlijk, en ik weet dat als hij jouw post goed gelezen had, en die zinnen goed tot zich door had laten dringen hij dat nooit geschreven zou hebben. Waarschijnlijk was hij moe en het was bedtijd voor hem, en dan lees je bepaalde zinnen maar half.
mollyveenstra schreef: Het dragen van een echte Boerka wordt door sommigen gezien als de ultieme verzetsdaad tegen ‘ons’ tegen de Hollanders, en langzaam voltrekt zich de ‘selffulfilling prophecy’.
BFA schreef:Kan ij nog aan het grote aantal omkeringen dat je gebruikt uit?mollyveenstra schreef: Het dragen van een echte Boerka wordt door sommigen gezien als de ultieme verzetsdaad tegen ‘ons’ tegen de Hollanders, en langzaam voltrekt zich de ‘selffulfilling prophecy’.
Een Mohammedaan die hier op bezoek is kan geen verzetsdaad plegen, enkel een oorlogsdaad.
Die Burka is inderdaad een oorlogsdaad. Een oorlogsdaad waarin duizenden jaren werk van onze cultuur afgewezen wordt met eis om vernietiging ervan.
40% van alle Mohammedanen in Europa wil de invoering van Sharia. Dit is een totale afwijzing van onze wettelijke verworvenheden rechten en instituties. Sharia is een afwijzing van mensenrechten. Een afwijzing die je als misdaad tegen de mensheid kan classificeren.
Dit maakt dat 4O% van de in Europa aanwezige Mohammedanen mensenrechten éénrichtingsverkeer vinden. Wel naar hun toe. Op basis van Islam niet wederzijds.
Dit maakt dat 40% van de in Europa aanwezige Mohammedanen vinden dat ze in oorlog met ons zijn. Op basis van Sharia, hun religie.
61 landen in de wereld, waaronder alle 57 Islamitisch wijzen mensenrechten af en stellen Sharia hoger.
Dit zijn 61 landen vanwaaruit je geen paspoorthouder als inwoner van je land zou mogen accepteren.
Alle zijn Mohammedaans.
BFA schreef:
Een Mohammedaan die hier op bezoek is kan geen verzetsdaad plegen, enkel een oorlogsdaad.
mollyveenstra schreef: Die mensen, daar woon ik tussen. De meisjes in het onze lieve vrouwen gasthuis in Amsterdam, en die mijn boodschappen afrekenen bij Albert Heijn, die meisjes met de hoofddoekjes waar jullie zo tegen zijn, die meisjes verzorgen onze zieken, omdat het te moeilijk is daarvoor Hollanders te vinden omdat Hollanders zich daarvoor te goed voelen. maak eens een praatje met ze. Als je enig menselijk gevoel in je donder hebt dan voel je dat ze geen vlieg kwaad doen. Het zijn gewoon lieve schatten. De hoofddoekmeisjes maken je niet dood, ze wassen straks je billen als je te oud en te zwak bent om het zelf te kunnen….
De hoofddoekmeisjes maken je niet dood, ze wassen straks je billen als je te oud en te zwak bent om het zelf te kunnen….
Monique schreef:[ jij hebt helemaal niets te vrezen want deze kopvodden mogen toch niet bij mannen in de buurt komen. Ik ben bang dat jij aangewezen bent op een Hollandse dame....bofkont....
Terug naar “Koran, sha'ria en ahadith (boodschappen, mirakels en wetenschap)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast