Buitenshuis omkleden

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Tukker

Buitenshuis omkleden

Berichtdoor Tukker » Ma Jun 07, 2010 10:23 pm

Als je denkt dat het niet gekker kan? Wel, dat kan het wel. De profeet zei in alle ernst dat een vrouw ( de man mag alles) die zich buitenshuis omkleedt de bescherming die Allah over haar heen heeft gelegd verbroken heeft. Je wordt als vrouw wel erg belemmerd in je doen en laten. Dat zou dus betekenen dat je als vrouw niet; in een winkel kleding mag passen, je bij een vriendin mag omkleden of gewoon bij je ouders thuis kan omkleden. Wat ikzelf het kwalijkst vind aan dit gebod is dat je deze niet vruchtbaar kan benaderen en elk logica ontbreekt. Het moet van de profeet/Allah, dus we hebben ons er maar aan te houden?

Monique

Re: Buitenshuis omkleden

Berichtdoor Monique » Ma Jun 07, 2010 10:28 pm

Wordt er niet bedoeld dat een vrouw zich niet buiten mag omkleden?
Dus.... niet ergens waar ze niet omringd is door 4 muren en een dak?
Amorele atheistische nitwit

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jun 07, 2010 11:12 pm

Goshie kind. Dit moet je naast je neerleggen. Geen hond die zich aan deze gestoorde hadith stoort.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

mercator

Berichtdoor mercator » Di Jun 08, 2010 12:27 pm

Tukker schreef:. Dat zou dus betekenen dat je als vrouw niet; in een winkel kleding mag passen,

Dat is toch niet nodig, want een burka past altijd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Manon

Berichtdoor Manon » Di Jun 08, 2010 12:28 pm

wel, hier begrijp ik de profeet volkomen:

ge woont daar in dat tentenkamp, en dan is het uiteraard niet aangewezen je BUITEN in je nakie te zetten met al die geilige geytenneuckers in je omgeving. En verder hoef je niet ergens anders naartoe te gaan buiten je eigen tent natuurlijk. Tenzij je man bij je is, en dan hoef je je ook niet om te kleden eenmaal je weg bent.

Passen? wat is er te passen aan de ruime kleding die Mohammed voorschrijft? Of je nu maat 38 dan wel 58 hebt zal Mohammed een worst wezen, one-size bekleding is voldoende. voor je echtgenoot telt enkel: aan/uit - liefst uit.

Mo had dat allemaal héél goed voorzien, en jullie beginnen daar nu aan te twijfelen?

----------
ik zie net dat mercator me even voor was.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

mercator

Berichtdoor mercator » Di Jun 08, 2010 12:29 pm

Tukker schreef:A Wat ikzelf het kwalijkst vind aan dit gebod is dat je deze niet vruchtbaar kan benaderen en elk logica ontbreekt. Het moet van de profeet/Allah, dus we hebben ons er maar aan te houden?

Als je een goed moslim wil zijn moet je gewoon je gezond verstand en logica onder de mat vegen, dat is toch niets nieuws voor je ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Manon

Berichtdoor Manon » Di Jun 08, 2010 12:38 pm

mercator schreef:
Tukker schreef:A Wat ikzelf het kwalijkst vind aan dit gebod is dat je deze niet vruchtbaar kan benaderen en elk logica ontbreekt. Het moet van de profeet/Allah, dus we hebben ons er maar aan te houden?

Als je een goed moslim wil zijn moet je gewoon je gezond verstand en logica onder de mat vegen, dat is toch niets nieuws voor je ?

Volgens mij heeft Tukker dringend herstel nodig.
Af en toe schijnt haar UIT-knop het te laten afweten zodat ze moeilijke vragen begint te stellen! [hypocrite.gif]

Dhana

Berichtdoor Dhana » Di Jun 08, 2010 2:42 pm

IK denk dat allah al lang van te voren wist dat er onzedelijke zwembaden en dergelijke uit de grond zouden schieten en het verbod zet meteen moslima's op hun plaats die zich te buiten willen gaan aan sporten.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Manon

Berichtdoor Manon » Di Jun 08, 2010 2:47 pm

Dhana schreef:IK denk dat allah al lang van te voren wist dat er onzedelijke zwembaden en dergelijke uit de grond zouden schieten en het verbod zet meteen moslima's op hun plaats die zich te buiten willen gaan aan sporten.

goh! wat zijn we goed vandaag! weer eens de logische muzelmaanse uitleg gevonden!
gedaan dus met het kaffervrij zwemmen!

alhoewel: in Gent in dat Boekenberg zwembad of zo zwemmen de musselmina's helemaal aangekleed! weten we nu ook meteen waarom! ik vermoed nu ineens ook dat ze onder die haardrogertjes zullen blijven staan tot héél hun kleerkast is gedroogd.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Di Jun 08, 2010 2:54 pm

Manon schreef:
Dhana schreef:IK denk dat allah al lang van te voren wist dat er onzedelijke zwembaden en dergelijke uit de grond zouden schieten en het verbod zet meteen moslima's op hun plaats die zich te buiten willen gaan aan sporten.

goh! wat zijn we goed vandaag! weer eens de logische muzelmaanse uitleg gevonden!
gedaan dus met het kaffervrij zwemmen!

alhoewel: in Gent in dat Boekenberg zwembad of zo zwemmen de musselmina's helemaal aangekleed! weten we nu ook meteen waarom! ik vermoed nu ineens ook dat ze onder die haardrogertjes zullen blijven staan tot héél hun kleerkast is gedroogd.

Dan zouden ze deze hadith door over het scherm moeten laten komen tijdens hun zwemuurtje. Ik zou het wel eens willen zien hoe de dames dan over straat gaan om thuis komen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Tukker

Berichtdoor Tukker » Di Jun 08, 2010 3:26 pm

Hoe zit het met de miljoenen moslima's zonder hijaab? Die moeten dus kleding mee naar huis nemen en het daar dan aanpassen. Bevalt het niet moet je weer terug naar de winkel.. maar wat als je daar geen tijd voor hebt?

Tukker

Berichtdoor Tukker » Di Jun 08, 2010 3:30 pm

Wist je dat dan niet? Zwemmen is onder geen beding ( voor je menstruatie mag het nog) toegestaan. HARAM HARAM HARAM. :turban: Je moet als meisje maar op je 10e al menstrueren, daar gaat je vrijheid.. :crying:

Monique

Berichtdoor Monique » Di Jun 08, 2010 4:38 pm

Tukker schreef: daar gaat je vrijheid.. :crying:

Geeft niet, het is zelfgekozen onvrijheid.
Je hoeft dus niet te janken..... je kiest er zelf voor.
Amorele atheistische nitwit

Manon

Berichtdoor Manon » Di Jun 08, 2010 5:24 pm

Dhana schreef: Dan zouden ze deze hadith door over het scherm moeten laten komen tijdens hun zwemuurtje. Ik zou het wel eens willen zien hoe de dames dan over straat gaan om thuis komen.

nou gewoon: ze gaan aangekleed naar het zwembad, gaan daar eventjes Anciauxgewijze apart cultureel gesubsidieerd muzelmina zwemmen MET KLEDING, nadien gaan ze gratis onder de haardrogertjes staan tot alles gedroogd is, et voilà ze kunnen proper en wel terug naar huis.
iedereen content:

Mo = content want ze hebben zich niet omgekleed
hun vent = content want ze doen aan apartheidszwemmen
Bert Anciaux + Spa = content want hij mag mijn belastinggeld uitdelen
de muzelmina = content : ze kan eens buiten, valt op en krijgt extra paradijspunten (hassanats of zoiets)
Groen! = content want ze hebben water bespaard en hun kiesvee is collectief gratis gedroogd. Misschien wel een stem extra.

geloof me vrij: het ligt aan ONS hoor!

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Za Jun 26, 2010 1:35 am

Tukker schreef:Als je denkt dat het niet gekker kan? Wel, dat kan het wel. De profeet zei in alle ernst dat een vrouw ( de man mag alles) die zich buitenshuis omkleedt de bescherming die Allah over haar heen heeft gelegd verbroken heeft. Je wordt als vrouw wel erg belemmerd in je doen en laten. Dat zou dus betekenen dat je als vrouw niet; in een winkel kleding mag passen, je bij een vriendin mag omkleden of gewoon bij je ouders thuis kan omkleden. Wat ikzelf het kwalijkst vind aan dit gebod is dat je deze niet vruchtbaar kan benaderen en elk logica ontbreekt. Het moet van de profeet/Allah, dus we hebben ons er maar aan te houden?

Ontbreekt de logica niet bij vrijwel al hun geboden?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Za Jun 26, 2010 1:36 am

mercator schreef:

Inderdaad.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Terug naar “Koran, sha'ria en ahadith (boodschappen, mirakels en wetenschap)”