Doden na drinken alcohol!

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

religie is politiek

jezus is waarheid 8)



ariel... sorry meid.. maar ik zie je als gewoon christen :oops: (christen als: volger van de christus)een kerk hoort daar nooit een voorwaarde aan te zijn :D
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Jij mag mij Christen noemen Silly. :D
Eigenlijk noem ik me ook zo, maar ik hang geen religie aan.

Weet je dat Jezus ook tegen religies was?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Ariel schreef:Jij mag mij Christen noemen Silly. :D
Eigenlijk noem ik me ook zo, maar ik hang geen religie aan.

Weet je dat Jezus ook tegen religies was?
ja :P dat is het mooiste aan hem

rebel in hart en nieren was hij 8) anti regeltjes :D voor god!!
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:Jij mag mij Christen noemen Silly. :D
Eigenlijk noem ik me ook zo, maar ik hang geen religie aan.

Weet je dat Jezus ook tegen religies was?
Nee ariel je verwart Paulus(antichrist) met Jezus.Jezus was namelijk een brave volger van de OT
A proud amazigh!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

ajax schreef:
Ariel schreef:Jij mag mij Christen noemen Silly. :D
Eigenlijk noem ik me ook zo, maar ik hang geen religie aan.

Weet je dat Jezus ook tegen religies was?
Nee ariel je verwart Paulus(antichrist) met Jezus.Jezus was namelijk een brave volger van de OT
ten eerste paulus is geen antichrist ..misschien voor jou maar ach gelukkig zijn we jezus volgers en geen ajax volgers ...
ten 2e ze verwart het niet jezus kwam niet op aarde om een religie te schichten maar iedereen de waarheid te laten zien...en iedereen duidleijk te maken hem te volgen ...
Jezus heeft duidleijk laten zien dat hij de weg, de waarheid en het leven is en niemand anders ...
the truth will set you free!!!!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

anouska19 schreef:
ajax schreef:
Ariel schreef:Jij mag mij Christen noemen Silly. :D
Eigenlijk noem ik me ook zo, maar ik hang geen religie aan.

Weet je dat Jezus ook tegen religies was?
Nee ariel je verwart Paulus(antichrist) met Jezus.Jezus was namelijk een brave volger van de OT
ten eerste paulus is geen antichrist ..misschien voor jou maar ach gelukkig zijn we jezus volgers en geen ajax volgers ...
ten 2e ze verwart het niet jezus kwam niet op aarde om een religie te schichten maar iedereen de waarheid te laten zien...en iedereen duidleijk te maken hem te volgen ...
Jezus heeft duidleijk laten zien dat hij de weg, de waarheid en het leven is en niemand anders ...
Jezus waarschuwt de joden omdat ze de geboden niet volgen.
Hij waarschuwt jouw dus eigenlijk ook

De geboden van God geeft u op, maar aan tradities van mensen houdt u vast.’En hij vervolgde: ‘Mooi is dat, hoe u Gods geboden ongeldig maakt om uw eigen tradities overeind te houden! Heeft Mozes niet gezegd: “Toon eerbied voor uw vader en uw moeder”, en ook: “Wie zijn vader of moeder vervloekt, moet ter dood gebracht worden”?Maar u leert dat iemand tegen zijn vader of moeder mag zeggen: “Alles wat van mij is en voor u van nut had kunnen zijn is korban”’ (wat ‘offergave’ betekent), ‘waarmee u hem niet toestaat nog iets voor zijn vader of moeder te doen, en zo ontkracht u het woord van God door de tradities die u doorgeeft; en u doet nog veel meer van dit soort dingen.’
A proud amazigh!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

ajax schreef:
anouska19 schreef:
ajax schreef: Nee ariel je verwart Paulus(antichrist) met Jezus.Jezus was namelijk een brave volger van de OT
ten eerste paulus is geen antichrist ..misschien voor jou maar ach gelukkig zijn we jezus volgers en geen ajax volgers ...
ten 2e ze verwart het niet jezus kwam niet op aarde om een religie te schichten maar iedereen de waarheid te laten zien...en iedereen duidleijk te maken hem te volgen ...
Jezus heeft duidleijk laten zien dat hij de weg, de waarheid en het leven is en niemand anders ...
Jezus waarschuwt de joden omdat ze de geboden niet volgen.
Hij waarschuwt jouw dus eigenlijk ook

De geboden van God geeft u op, maar aan tradities van mensen houdt u vast.’En hij vervolgde: ‘Mooi is dat, hoe u Gods geboden ongeldig maakt om uw eigen tradities overeind te houden! Heeft Mozes niet gezegd: “Toon eerbied voor uw vader en uw moeder”, en ook: “Wie zijn vader of moeder vervloekt, moet ter dood gebracht worden”?Maar u leert dat iemand tegen zijn vader of moeder mag zeggen: “Alles wat van mij is en voor u van nut had kunnen zijn is korban”’ (wat ‘offergave’ betekent), ‘waarmee u hem niet toestaat nog iets voor zijn vader of moeder te doen, en zo ontkracht u het woord van God door de tradities die u doorgeeft; en u doet nog veel meer van dit soort dingen.’

mij waarschuwen hoezo ???volgens mij heb je het nog niet door maar ik ben een jezusvolger en ik ben juist degen die hem volgt ...en paulus ook ...!!!
the truth will set you free!!!!
Plaats reactie