Waarom liet Mohammed Allah zo vaak mistasten?

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Zo Jul 25, 2010 2:09 pm

:crying:

Kan een God zo vele missers begaan?

Mohammedanen geloven dat de Koran een directe uiting is van God (Allah in het arabisch). Omdat volgens islam geleerden Allah onfeilbaar is, zou je verwachten dat de Koran ook onfeilbaar is. Echter, door de Koran te onderzoeken worden wij geconfronteerd met veel beweringen die tegen de onbetwistbare feiten van de logica indruisen. Het zou onacceptabel zijn als zulke fouten toegeschreven worden aan een geleerd iemand, laat staan ze toe te schrijven aan de Alleswetende Allah.

Allah zit er maar al te vaak schaamteloos naast met zijn beweringen in de koran. In het duister van Mohammed tast Allah keer op keer mis wanneer het op historische feiten aankomt. Kent Allah dan niet eens zijn eigen boeken die hij eerder tot de mensheid heeft doen neerdalen? Het lijkt erop als we de koran lezen. Waarmee maar weer eens bevestigd wordt wat voor een lugubere fantast, leugenaar en bedrieger die arabische analfabeet, kampioen sadist en roverhoofdman Mohammed is geweest.
Zij echter die in onwetendheid verkeren, geen kennis van de geschiedenis hebben, en waarschijnlijk nog nooit een boek hebben gelezen zoals ook Mohammed niet heeft gedaan, zullen de zelfbedachte profeet Mohammed de allerbeste mens en meest vredelievende persoon op aarde noemen.

Jammer, die rol is al weggelegd voor Jezus waarover de Bijbel getuigenis aflegt. Wie de Koran leest en de Boodschapper van Allah zou veranderen in de naam van Jezus, zou nooit wat met dat monster te maken willen hebben. Dan zou deze kennisbeschaving nog altijd in dezelfde staat verkeren als de dictatoriale fascistische islamitische landen waar slavenhandel nog altijd tot de dagelijkse overtuigende islamitische kost behoort.

De lijst van fouten van de Koran is erg lang en worden gedetailleerd beschreven in boeken voor wie daarin geïnteresseerd is. Want in islam kent de domheid van zijn aanhangers geen grenzen. En wie nu eenmaal dom is weet het altijd beter dan de ander. Ik beperk me liever tot de historische feiten. Als deze feiten door mohammedanen onder aanvoering van een horde ayatollas, moefties, imams, kaliefen, mahdis of moellahs betwist worden, kunt u er zonder bedenking met een gerust hart van uitgaan dat Allah het verleden op zijn eigenzinnige slimme Mohammed-maniertje heeft herschapen.

Omdat ik niet over alle ruimte van deze prachtige FFI-site wil beschikken (ondanks mijn gulzigheid), geef ik alleen een paar voorbeelden. Je kunt je als gelovige (ik ben deskundig atheïst) afvragen of God dergelijke fouten maken kan, of God werkelijk de schrijver van de Koran was.

Ik heb geen haat tegenover andersdenkenden. Ik ben echter wel van mening dat we voorzichtig moeten zijn met zwakzinnigen en die niet zo maar vrijelijk over straat kunnen laten wandelen. Vergeet nooit dat in islamitische ogen alle vrouwen uit onze westerse kennisbeschaving hoeren zijn. En je weet het, de enige hoeren zijn zij die met een religieuze schaamhaarlap om hun hoofd lopen, overeenkomstig het oude gebruik bij de tempel prostituees in het oude Mesopotamië. Een van de beste Nederlandse psychiaters op dat gebied - ook in de VS een gewaardeerde wetenschapper - is René Kahn. Een no-nonsense psychiater zoals ik psychiaters graag zie. En hij adviseert medicatie en geen jarenlang slap en oeverloos praten met de patiënt. De farmacie beschikt tegenwoordig over een keur van doeltreffende medicijnen die op hol geslagen hersenen weer in een min of meer natuurlijke staat van orde en regelmaat kunnen transformeren.

Het verhaal van Mozes (Músá)
• De koran - Allah dus - beweert dat diegene die Mozes adopteerde, de vrouw van de Farao was. Dat kunt u lezen in sura 28:9. Zij was echter niet de vrouw, maar de dochter van de Farao. Nu niet direct hard gaan lachen, het staat echt zo in de Koran. Maar je weet het, een mohammedaan zal het worst wezen.

• De Koran via sura 28:6 beweert - auteur(s) zijn blijkbaar niet belangrijk - dat Haman in Egypte woonde in de tijd van Mozes. Klopt dit? Het eerdere door Allah geopenbaarde boek de Bijbel vermeldt echter dat Haman in Perzië woonde, ten tijde van koning Ahasverus. (Esther 3:1) Ach, weten die analfabete arbieren veel . . .

Het verhaal van Maria (Marjam)
• De Koran - Allah dus - meent Marokkanen en Turken te moeten overtuigen dat Aäron de broer van Maria was. Mohammedanen mogen dit lezen in sura 19:28. Het bijbelboek - vijftig keer zo dik als het flinterdunne achterafboekje Koran - houdt zich aan de historische feiten. Aäron leefde liefst 1300 jaar voor Maria’s tijd. (Numeri 26:59)

• Volgens Allah of wie daar ook voor moge doorgaan, schonk Maria het leven aan Jezus onder een palmboom. Staat in de HEILIGE Koran, dus heb niet het lef hier aan te twijfelen of hardop te lachen. Voelt u de dreiging al in uw nek van het braadvuur van schreeuwlelijk godje en sadist Allah? Onder een palmboom, jawel! En dan te bedenken dat het in die tijd in Israël behoorlijk koud kan zijn. Jezus werd echter - logisch toch? - geboren in een stal. (Lucas 2:7)

• Jezus kon al converseren en wonderen verrichten in de tijd dat hij nog een baby was. Dat leest u in de arabische science fiction pocket die mohammedanen de Koran noemen: sura19:24-26. Uiteraard vermeldt de Bijbel dit niet.

• Slechts drie nachten kon Zacharias niet spreken weet ons het herscheppingsboekje van de geschiedenis ’Koran’ te melden. (sura 19:10) Tja, als je als onontwikkelde arabier de klok hebt horen luiden en je weet bij de domheid van Allah niet eens waar de klepel hangt, dan wil je ook niet weten dat de Bijbel vermeldt dat hij niet kon spreken totdat Johannes geboren werd, ongeveer negen maanden later. (Lucas 1:20)
En wie deed die mededeling aan Zacharias? Nou wie was dat? Dat was diezelfde engerd die pedofiel Mohammed tot opschrijven wilde dwingen, door hem een paar keer de strot dicht te knijpen. Het was de engel Gabriël. Zouden niet alle mohammedanen dit moeten weten onder de hysterische aanmoedigingen van hun ayatolla, moefti, imam, kalief, mahdi of moellah? Het kan toch niet zo zijn dat deze allahtone schertsfiguren nauwelijks weet hebben van al die eerdere boeken die hun geliefde griezelgod Allah eerder tot de mensen van het boek heeft neder gezonden.

Farao bouwde de toren van Babel in Egypte
• En Fi’raun (farao) zeide: ”O gij rijksgroten, niet ken ik voor u een andere god dan mijzelf. Stook mij dus vuur, o Hámán, op de leem, en maak voor mij een hoog paleis, zodat ik de god van Músá (Mozes) kan waarnemen; immers ik houd hem voor een, die behoort tot de leugenaars.” (sura 28: 38) Bijbelkenners weten dat het bouwen van die hoge toren plaatsvond in het land Sinear. Het betreft de geschiedenis van de zonen van Sem, kleinkinderen dus van Noach, die deze toren tot in de hemel wilden bouwen.

Misinformatie over Abraham

Abraham had maar twee zonen
• De koran beweert in sura 14:39 dat Abraham twee zonen had (Ismá’il en Ishák). Ach, weet Allah veel. Die vertrouwde blindelings op zijn roverhoofdman Mohammed die vanuit zijn domheid en ongeletterdheid niet in staat was de thora te lezen. Dan had hij zulke grove blunders niet hoeven maken. Want we weten dat Abraham liefst acht zonen had. (Genesis 25)

Nakomelingen van Abraham woonden in de vallei van Mekka
• Toch laat Mohammed Marokkanen en Turken en alle ander allahtonen geloven dat Abraham in twee verzen eerder mogelijk meer zonen had. Vreemd. Dat kun je verkopen in een of meer verzen later, maar natuurlijk nooit ervoor. Typisch domoor Mohammed. Uiteraard in coöperatie met zijn nutteloze knecht Allah. Sura 14:37 gaat verder met: Mijn Heer, ik heb nakomelingen van mij doen wonen in een vallei zonder veldgewas, bij Uw gewijd Huis. (valei van Mekka) Onze Heer, laten zij de salát verrichten, en doe Gij iets in de gemoederen der mensen tot hen neigen en schenk hunvruchten tot onderhoud, opdat zij wellicht dankbaar worden.

Abraham had niet twee maar drie vrouwen
• In de Koran wordt melding gemaakt van twee vrouwen. De Bijbel zegt drie. Valt je niets op? Abraham had volgens roverhoofdman Mohammed twee zonen; hij had ook twee vrouwen. We kunnen het moordenaar Mohammed niet meer vragen. Hij is weg. Misschien heeft hij nooit bestaan. De koran-geleerden hebben crimineel Mohammed wel erg vaak de plank laten misslaan. Maar dat kon toen in die tijd. De meeste arabieren waren analfabeet en niet in staat de Koran te lezen en op hun juiste informatie te controleren door de eerdere boeken van Allah ermee te vergelijken

Het ongeloofwaardige verhaal van Kaïn en Abel
• De koran - Mohammed dus - u weet wel, die succesvolle ongekroonde woestijnprediker en rattenvanger van Mekka (beroep: leider van een criminele organisatie) doet ons in sura 5:31 het volgende geloven. Nadat Kaïn zijn broer Abel had gedood, zond Allah een raaf die even aan de grond krabbelde om Kaïn duidelijk te maken hoe hij de schaamte van zijn broer moest verbergen.

Wij weten dat God geen joker of niet serieus te nemen imbeciel is voor gelovigen. Vandaar dat de Bijbel met een meer aannemelijk verhaal van God komt.
Want, de Bijbel is duidelijk en vermijdt het chaotische denken zoals wij dit zien bij mohammedanen. We weten hoe arabieren in elkaar zitten. Elke nederlaag tegen Israël is tot nu toe gevierd als een overwinning.

Het is niet voor niets dat vooraanstaande hoogleraren uit Islamitische landen die mohammedanen aan hun verstand proberen te brengen dat de Koran een aan tijd gebonden verschijning is waar slechts beperkte waarde aan mag worden toegekend, hals over kop op de vlucht moesten slaan. Wie het binnenste van zijn hersenen op een rijtje heeft staan, wordt al ras achterna gezeten door een horde hysterische en opgejutte mohammedanen die weigeren het gezonde verstand te gebruiken. Hoezo meent links dat integreren in een westerse kennisbeschaving mogelijk is voor mohammedanen die zich vastklampen aan de Koran? vergeet dat maar! Dat zal nooit plaatsvinden.

Maar wie vermoordde nu wie van de twee zonen van Adam? Wij weten wel om wie het gaat en wie wie vermoordde. Maar mohammedanen weten dat niet, zij snappen er geen snars van. Zij zijn de domoren die niet weten, en daarom alleen geloven. De Koran verhaalt uit het onwaarneembare duister van Allah, de knecht van Mohammed. Wie nu wie vermoordde weet geen mohammedaan. Of hij moet zijn nieuwsgierige oren bereid hebben gevonden te luisteren naar iemand die dit wel weet en hem zal aanmoedigen de Bijbel eens te lezen. Niet kauwen maar doorslikken is het parool voor wie zo graag mohammedaan wil zijn voor de rest van zijn leven. De Koran lezen, dat is ’de klok horen luiden maar niet weten waar de historische gecontextteerde klepel hangt.’

Het verhaal van Noach en de zondvloed
• Daar gaan we weer met ’O wat zijn die islam-aanhangers toch alwetend’. In de Koran in sura 11:42 laat Mohammed of wie dan ook ons weten dat een van de zonen van Noach weigerde de ark in te gaan. Waarom? - iets wat we graag willen weten - staat er niet bij. En om welke zoon ging het? Ook dat is Allah - een echte Alzheimergod - weer vergeten. Volgens de Koran verdronk die zoon. Van die mogelijkheid was de zoon zich blijkbaar niet bewust toen hij weigerde de Ark binnen te stappen. Maar de werkelijkheid is logischer en appeleert aan het gezonde verstand. De Bijbel zegt dat alle drie de zonen (Sem, Cham en Jafeth) met hem (Noach was toe 600 jaar) de Ark ingingen en gered werden van de vloed (Genesis 7:7)

Volgens Alzheimer-Allah had Noach dus in feite nog maar één zoon over. We lezen nogmaals - ter bevestiging van de meer zonen-waarheid in Genesis 8:15: Nu sprak God tot Noach en zei: ”Ga uit de ark, gij en uw vrouw en uw zonen en de vrouwen van uw zonen met u.” Ben ik nu zo dom of zijn mohammedanen doorgaans de slimsten van de klas?

Over wat weet de Koran ons eigenlijk wel te informeren? HEL, DOOD EN VERDOEMENIS. Een pamflet vol met haatzaaierijen tegen andersdenkenden en tegen iedereen die Mohammed de roverhoofdman voor de voeten meent te kunnen lopen. Vandaar dat de Koran ook zo’n onbelangrijk dun flinterboekje is, qua inhoud slechts 2 procent van de Bijbel. En als we alle herhalingen weglaten nauwelijks EEN PROCENT van de Bijbel.

Hoe lang hield de zondvloed aan?
• Allah - (de Duitse psychiater Alzheimer had de koran blijkbaar gelezen en begreep toen dat zelfs Allah door een hersendefect aan een geheugenstoornis moest leiden. Hoe anders is het mogelijk dat een God, ook al is het een tweederangs maangod, zo vaak mistastte en zich zo weinig kon herinneren?)
Gelukkig beschikken wij over de Bijbel die hierover uitsluitsel geeft. De zondvloed duurde 150 dagen. (Genesis 7:24)

Op welke berg kwam de ark tot rust?
• Ongetwijfeld kun je verwachten dat de Koran weer een verkeerde voorstelling van zaken geeft. En inderdaad, onderzoek leert dat de Koran in zijn alwetende mistasting melding maakt van de berg Judi. De berg, zoals de hele beschaafde wereld weet, was echter de berg Arafat (Genesis 8:4)

Allah heeft het eten van varkensvlees niet verboden
Nadat Noach en zijn familie de ark hadden verlaten en brandoffers op een altaar had gebracht, zegende god hen en sprak als volgt (Genesis 9:3): ”Al het zich bewegende gedierte dat leeft, mag u tot voedsel dienen. Zoals in het geval van de groene plantengroei, geef ik dit alles werkelijk aan u. Alleen vlees met zijn ziel - zijn bloed - moogt gij niet eten. En bovendien zal ik uw bloed van uw zielen terugeisen. Van de hand van elk levend schepsel zal ik het terugeisen; en van de hand van de mens, van de hand van een ieder die zijn broeder is, zal ik de ziel van de mens terugeisen. Al wie het bloed van een mens vergiet, diens eigen bloed zal door de mens vergoten worden, want naar Gods beeld heeft hij de mens gemaakt.

Het zijn dus niet alleen de joden die eigenwijs zijn en het beter dan God weten, maar ook de mohammedanen, want beide religies eten geen varkensvlees vanwege hun geloofsovertuiging. Het enige dat God bepaalde was dat je geen vlees met het bloed er nog in mocht eten. Met het nuttigen van alcoholische versnaperingen zijn joden dan weer wel consequent naar God toe. Want God heeft ook dit nooit verboden. Wel zo aardig. Want Ariel is verzot op een goed glas wijn bij de maaltijd. Wie niet?
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Ariel

Re: Waarom liet Mohammed Allah zo vaak mistasten?

Berichtdoor Ariel » Zo Jul 25, 2010 3:06 pm

Assalamu Aileikum.
Ik trek maar even mijn abaya aan, en zet vroom mijn Khimar op mijn hoofd zodat mijn schaamhaar niet openlijk op dit forum te bewonderen is, en dan kan ik Hans vertellen wat er niet klopt aan zijn artikel.
Afbeelding

:nono1: Beste Hans...Wij Moslims zijn niet dom. Het is namelijk zo...De bijbel is corrupt, en vandaar dat Christenen en atheisten zoals jij denken dat er missers in de heilige Koran staan...De Koran is onfeilbaar, dat heeft Allah (swt) ons verteld...Helaas voor jou ben jij degene die een verkeerde voorstelling van zaken geeft. Moge Allah (swt) je genezen, en je de wijsheid geven. Amien

Oeght Ariel
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Zo Jul 25, 2010 3:28 pm

Ik vraag me weleens af of er ook moslims zijn met een BDE-ervaring. Daar hoor of lees je nooit iets over. Ik vraag me dan ook af of die inderdaad een blik in het paradijselijke bordeel geworpen hebben. Lijkt me echt iets voor een mooi artikel. De gereanimeerde moslim helemaal euforisch verhalen hoeveel moslims hij daar heeft zien coppuleren met al die voor handen zijnde maagden in ruimtes die van goud opgetrokken waren bonkend met lijfen die 30 keer zo groot zijn als op aarde.

En hijzelf helaas nog niet aan de beurt was :crying: en terug gestuurd naar het aardse leven.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Jul 25, 2010 8:05 pm

Dhana schreef:Ik vraag me weleens af of er ook moslims zijn met een BDE-ervaring. Daar hoor of lees je nooit iets over.

Daar ben ik soms ook nieuwsgierig naar. Ik heb wel eens gehoord op tv dat negatieve BDE's vaak heel snel vergeten worden, in tegenstelling tot de positieve. Een negatieve BDE is onaangenaam en vernederend en wordt door het oppervlaktebewustzijn vaak snel verdrongen terwijl de euforische of 'hemelse' bljven hangen. Zo ontstond in het begin het valse beeld dat alle BDE's uitsluitend positief waren. De arts op tv die vertelde dat negatieve BDE's snel vergeten werden zei dat je er snel bij moest zijn als je een negatieve ervaring wilde registreren, dus niet te lang wachten nadat de BDE-er weer bij bewustzijn was gekomen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Dhana

Berichtdoor Dhana » Zo Jul 25, 2010 8:38 pm

Pilgrim schreef:
Dhana schreef:Ik vraag me weleens af of er ook moslims zijn met een BDE-ervaring. Daar hoor of lees je nooit iets over.

Daar ben ik soms ook nieuwsgierig naar. Ik heb wel eens gehoord op tv dat negatieve BDE's vaak heel snel vergeten worden, in tegenstelling tot de positieve. Een negatieve BDE is onaangenaam en vernederend en wordt door het oppervlaktebewustzijn vaak snel verdrongen terwijl de euforische of 'hemelse' bljven hangen. Zo ontstond in het begin het valse beeld dat alle BDE's uitsluitend positief waren. De arts op tv die vertelde dat negatieve BDE's snel vergeten werden zei dat je er snel bij moest zijn als je een negatieve ervaring wilde registreren, dus niet te lang wachten nadat de BDE-er weer bij bewustzijn was gekomen.

Daar zit wel wat in, denk ik. Dat is hetzelfde machanisme dat in werking treedt als de ontkenning van genodices en het de misdaden door Mohammed gepleegd, bij lieden zoals moslims. Maar ook Eichmann die vond dat hij niets verkeerd gedaan had, omdat het nu eenmaal orders waren die hij uitgevoerd had. Joran van der Sloot is trouwens ook een mooi voorbeeld. En wat te denken van de ouders van dat moslimjochie dat die bejaarde vrouw heeft verkracht of dat geprobeerd heeft? Alle harde bewijzen werden van tafel geveegd en de ouders beweerden zelfs dat het allemaal opgezet was door een autochtone leerkracht of begeleider van het kreng die de pik op hem zou hebben.

Heel mooi voer allemaal voor psychologen, overigens.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Zo Jul 25, 2010 9:17 pm

Ariel schreef:Assalamu Aileikum.
Ik trek maar even mijn abaya aan, en zet vroom mijn Khimar op mijn hoofd zodat mijn schaamhaar niet openlijk op dit forum te bewonderen is, en dan kan ik Hans vertellen wat er niet klopt aan zijn artikel.
:nono1: Beste Hans...Wij Moslims zijn niet dom. Het is namelijk zo...De bijbel is corrupt, en vandaar dat Christenen en atheisten zoals jij denken dat er missers in de heilige Koran staan...De Koran is onfeilbaar, dat heeft Allah (swt) ons verteld...Helaas voor jou ben jij degene die een verkeerde voorstelling van zaken geeft. Moge Allah (swt) je genezen, en je de wijsheid geven. Amien

Oeght Ariel

”Ha’loow ya ha’loow Ariel gana!” roepen nu alle allahtonen in koor.

Beste Ariel (vrede zij met jou en de overleden profeet). Als dit jouw argumenten zijn moet ik met mij als verliezer genoegen nemen, want daar kan ik niet tegenop. Ik accepteer dan ook mijn nederlaag in de ijdele hoop dat ook Allah mij vergeeft. Al ben ik een atheïst, toch ben ik net zoals jij een gelovig mens. En gelovigen hebben namelijk een streepje voor bij Allah. Ik geloof namelijk in waarheid. Je begrijpt best wel dat dit een moeilijk te bewandelen weg is waarbij de Avond-vierdaagse slechts een wandeling naar de bushalte is.

Ik wil graag weer in herinnering brengen dat ik ooit vroeger eens een gesprek had met de arts Daun (leeftijd toen ongeveer 34 jaar) hier in het dorp, die uit Afghanistan was gevlucht omdat hij met een pistool in zijn rug gedwongen werd een Taliban generaal te opereren. Hij was geen chirurg. Dat verklaart ook het wapen in zijn rug. De operatie verliep goed, maar later overleed de generaal alsnog. En dat verklaart dan ook zijn aanwezigheid in Nederland.

Toen ik hem vertelde dat de inhoud van de Koran maar twee procent van de Bijbel bedroeg, reageerde hij kalm, in goed Nederlands: ”Als wat er in staat de waarheid is, maakt het niet uit.” Tja, en zoiets vergeet ik nooit meer. O ja, hij zei ook de wijze woorden: ”Wie in Afghanistan wordt geboren is automatisch moslim. Word je in Spanje geboren ben je vanzelf christen.” Met andere woorden, het is net wat de pot schaft. Woon ik in Cuba dan rij ik in een 8 of 12-cilinder Chevrolet uit 1955. Woon ik in Europa dan rij ik een min of meer geruisloze auto die niet ouder is dan tien jaar.

Maar waar ik als gast bij hem thuis niet verder over heb willen discussiëren is een andere ernstige onhebbelijke waarheid die direct verbonden is met de Koran. Want niet elke waarheid is aangenaam om waar te zijn. In Europa kan ik dagelijks van religie switchen. Bij een mobiel-abonnement wordt het al wat lastiger. Als mohammedaan ben ik vanaf mijn geboorte al levenslang gestraft, getekend en geketend aan de islam, met in het vooruitzicht vermoord te worden na het inruilen van een wankelbare zwakke waarheid (islam) voor een solide stevig in de schoenen staande waarheid (westerse kennisbeschaving).

Een mohammedaan kan niet kiezen. Hij zit gevangen in de pech van zijn voorouders en het onmenselijke drama van de terreur die islam uitoefent op mensen. Alles geheel overeenkomstig de islamitische waarheid. De waarheid waar niet aan getwijfeld kan worden. Met als resultaat een voor de hele wereld zichtbare dramatische achterlijkheid, inclusief de eerste plaats onder de wereldbevolking voor het nog steeds bedrijven van afgoderij.

Beste Ariel, ik begrijp best dat dit allemaal in jouw ogen een verkeerde voorstelling van zaken is. Als dat zo is dan spijt het mij verschrikkelijk. De toekomst zal het uitwijzen.
Ik wens jou als overtuigd aanhanger die je bent van de meest wijze en vredelievende profeet (Sallallahu alaihi wa sallam) alle profijt toe die je maar kunt bedenken in die andere waarheid. De waarheid van onze kennisbeschaving. Ik zou zeggen: parasiteer ten volle. Geheel overeenkomstig de exclusieve waarheid van de Koran.

Hans, al-amien
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Jul 25, 2010 10:23 pm

Tegen zoveel wijsheid kan ik niet op Hans... :crying: Ik geeft me over. Ik heb daarom maar besloten dat ik Islam laat vallen en weer gezellig een wijn drinkende infidel zal worden.
Cheers...

Ik heb van je "Waarom liet Mohammed Allah zo vaak mistasten?" post geleerd, want ik wist niet dat Abraham niet twee, maar drie vrouwen had.
Overmorgen komt je post weer op het portal. Net zoals deze.

http://dutch.faithfreedom.org/2010/07/2 ... hammedaan/
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Terug naar “Koran, sha'ria en ahadith (boodschappen, mirakels en wetenschap)”