Ashura

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Ariel

Re: Ashura

Berichtdoor Ariel » Vr Dec 17, 2010 6:51 pm

Tukkerin schreef:Ariel, iemand anders vertelde me van wel. En nou weet ik dat die persoon uiterst betrouwbaar is en nooit zal liegen.

Dan wil ik dat jij mij die naam geeft. Vraag maar aan die iemand of dat mag. Als hij/zij eerlijk is dan kan hij daar geen bezwaar tegen hebben. Dat hoeft niet op het forum, maar doe dat via PM.
Ik ben het zat om voor leugenaar uitgemaakt te worden.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Vr Dec 17, 2010 7:07 pm

BFA schreef:C en Socrates hebben samen plezier uitgewisseld. Eén van de mooiste dingen die mensen samen kunnen doen.
Plezier is verboden in Islam.
C poogt terug in de gunst van Allah te komen met krengig gedrag en iedereen de duvel aan te doen.
Ze beseft het niet maar c toont juist hoe vol Islam zit met het pure kwaad. Je akn je niet in islam draaien of langs alle kanten komen vormen van het pure kwaad op je af.

Niet alleen mooi, maar ook lekker. En dat vindt de islam ook hoor. Heb jij ooit gehoord van de islamgeleerde Nafzawi? En heb jij ooit zijn welbekende werk, rawd al atir fi nuzhat al khatir, gelezen? Hij zegt bijvoorbeeld:

‘Lof zij God die maakte dat het grootste genot van de mannen in de vagina’s van de vrouwen ligt en die het voor de vrouwen in de pikken van de mannen legde…’

Voorts, zegt hij ook:

De vagina kent geen rust, wordt niet rustig en vindt haar plaats pas als de penis haar betreedt en zo ook voor de penis met de vagina.’

Overigens, het is een Marokkaan.. :D Zoals vele liberale islamgeleerden ( Avveroes was Marokkaans, of Maimonides die Marokkaans (hebreeuws) was) en die veel betekent hebben voor de westerse filosofie en de islam.
Umm Rania

BFA

Berichtdoor BFA » Vr Dec 17, 2010 7:55 pm

Niet alleen mooi, maar ook lekker. En dat vindt de islam ook hoor. Heb jij ooit gehoord van de islamgeleerde Nafzawi?

Natuurlijk vind Islam dat.
Alleen komt het lekkerste achteraf, als je in een putje gestoken wordt en een dolle massa Mohammedanen stenen naar je mag gooien tot je een brij wordt waaruit het bloed rijkelijk vloeit.
Een behandeling die letterlijk en figuurlijk de kers op de taart vormt.
In Islam komt het lekkerste steeds achteraf.

Tukkerin schreef: Avveroes was Marokkaans, of Maimonides die Marokkaans (hebreeuws) was)

Avveroes, geboren: Cordoba, Spanje.
Maimonides, geboren: Cordoba, Spanje. In Marokko in de gevangenis gestoken en onthoofd. Dit laatse kan ook Egypte zijn.

Tukkerin schreef:en die veel betekent hebben voor de westerse filosofie en de islam.

Best niet te veel overdrijven.
Onder invloed van Islam is de terugval zo dat er nog hoogstens B- wetenschappers in de Islamterritoria leefden.

Voor de Islam hebben die mensen niets betekend, want Islam heeft Aristoteles verworpen. Maaimonides is ter dood veroordeeld wegens ketterij.
Voor Westerse filosofie. Met Averroes werd in de 12de eeuw in het Westen veel gelachen wegens de fouten in zijn vertalingen van Aristoteles. Ook met het feit dat hij grote stukken censureerde.
Toen Averroes zijn vertalingen van Aristoteles in het Westen bekend raakten, was in dit Westen alle bekend werk van Aristoteles reeds vertaald. Dit rechtstreeks uit het Grieks.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

mercator

Berichtdoor mercator » Za Dec 18, 2010 10:49 am

Ik herinner mij van mijn universitaire studie dat die "enorme betekenis van de moslimgeleerden voor het Westen" als een dogma werd voorgesteld. Nooit hebben we daar enig bewijs of bronvermelding voor gekregen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

BFA

Berichtdoor BFA » Za Dec 18, 2010 11:25 am

Taalkundig is het bijna niet doenbaar om vanuit het Grieks, via het Arabisch naar het Latijn te vertalen. Het Arabisch is een volledig andere taalgroep, en vertalingen met tussenstap hebben de eigenschap van onnauwkeurig te zijn en dikwijls onvolledig.
Het zijn ook nooit Arabieren die een eerste vertaling hebben gemaakt. Meestal is er nog eens een tussenstap in het Syriacs of Perzisch tussen. Omdat het Syriacse of Perzische geleerden waren die uit het Grieks naar hun taal vertaalden. En vanuit deze taal werd naar het Arabisch gegaan.
De Arabische geleerde die Grieks kon lezen en vertalen is een grote uitzondering. Een die Syriacs of Perzisch kon, ook een uitzondering maar reeds een minder grote. De grote vertalers naar het Arabisch waren weer de Syriacse en Perzische geleerden.
Arabieren herschreven de werken van Arabisch naar Arabisch, zodat zij in overeenstemming met Islam kwamen.
Resultaat: Geen enkel Arabisch werk heeft authenticiteit weten te bewaren.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Zo Dec 19, 2010 12:32 am

Met Ashura moet er bloed vloeien.
In Medina dachten de bewoners: "Kom laten we die shia daar een beetje mee helpen."
Muslims clash in holy city of Medin
Violent clashes broke out between residents of the holy city of Medina on the day minority Shiite Muslims commemorated the death of their most sacred saint, a Saudi security official said.
The official refused to elaborate on the cause of Thursday’s clashes but said security forces were deployed to disperse the crowds. He spoke on condition of anonymity because he was not authorised to speak to the press.
A Shiite news website called Rasid reported that hundreds of Sunni hard-liners attacked Shiites during the commemorations, known as Ashoura.

http://www.irishexaminer.com/breakingnews/world/muslims-clash-in-holy-city-of-medina-486166.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Dec 19, 2010 2:05 am

Tukkerin schreef:Niet alleen mooi, maar ook lekker. En dat vindt de islam ook hoor.

Ik krijg de indruk dat je nu toch een beetje een 'afgelikte boterham' begint te worden. Eerst L.N., toen Farid en nu Socrates. Niet dat me dat wat uitmaakt, maar ik ben bang dat je het islamitische paradijs zolangzamerhand wel op je buik kan schrijven. Van je islamitische maagdelijkheid is immers niets meer over. Maar gelukkig kan je misschien nog terecht in de Christelijke hemel. Daar luistert het niet zo nauw met die maagdelijkheid. :D

Jezus zei hun: ‘Ik verzeker u, tollenaars en hoeren gaan u voor naar het koninkrijk van God'. (Matth. 21:31)

Je zult je daarvoor natuurlijk wel eerst tot het Christendom moeten bekeren, maar dat moet niet zo moeilijk zijn. Je zit wat dat betreft al goed op die school daar. :ermm:

Tip: de Christelijke hemel is veel aantrekkelijker voor vrouwen dan de islamitische hemel hoor, want daar ben je maar een hoeri. :wink2:
Laatst gewijzigd door Anonymous op Zo Dec 19, 2010 2:26 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Dec 19, 2010 2:17 am

@C., Ik bedenk me opeens dat als je later toch nog besluit (of als er voor jou besloten wordt) om voor een echte Marokkaanse vent te gaan dat je dan wel eens een probleem kan hebben als hij ontdekt dat je geen maagd meer bent. Heb je daar wel rekening mee gehouden? :shock: :o

Tip: er bestaan tegenwoordig hulpmiddeltjes om dit probleem te verdoezelen. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Socrates

Berichtdoor Socrates » Zo Dec 19, 2010 3:55 am

C en Socrates hebben samen plezier uitgewisseld.

Wat voor bewijs heb je hiervoor? Hem of haar horen zeggen? of de eerder gepubliceerde fotos? :roll:

BFA

Berichtdoor BFA » Zo Dec 19, 2010 12:06 pm

Socrates schreef:Wat voor bewijs heb je hiervoor? Hem of haar horen zeggen?

Ik ga uit op de claims van beide bovennoemde personen.
Dat één van die personen de waarheid van zijn eigen claim in twijfel poogt te trekken duidt mij vooral aan een gebrek aan initiële eerlijkheid van die persoon.

Het kan ook anders.
S. beweerde dat C. acteerde als een dekhengst.
Aangezien ik mij dan C. voorstel:
1) met iets ten grootte van een onderarm aan haar onderbuik vastgebonden.
2) dit ding ter grootte van een onderarm met alle geweld bij S. naar binnen poogt te rammen.

Kan ik mij ook heel goed voorstellen dat S. dit geen uitwisseling van plezier vond. Als er geen plezier aan verbonden is, begrijp ik niet goed waarom S. aan C. zou vragen van dit te doen.

Of kan S. dit toch plezierig vinden, alleen teleurgesteld toen hij merkte dat dekhengsten maar 2 tot 5 seconden tijd nemen om hun ding te doen.
Bij echte dekhengsten komt plezier niet ter sprake.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Di Dec 21, 2010 11:54 am

Pilgrim schreef:@C., Ik bedenk me opeens dat als je later toch nog besluit (of als er voor jou besloten wordt) om voor een echte Marokkaanse vent te gaan dat je dan wel eens een probleem kan hebben als hij ontdekt dat je geen maagd meer bent. Heb je daar wel rekening mee gehouden? :shock: :o

Tip: er bestaan tegenwoordig hulpmiddeltjes om dit probleem te verdoezelen. :wink:

:roll: Meeste Marokkaanse mannen die ik ken zijn zelf ook geen maagd meer en hebben dus niks te eisen. Waarom zou ik het achterhouden? Ik ben zoals ik ben en een man accepteert me maar zoals ik ben. Bevalt het hem niet, dan is het EXIT! Ik beslis en ik maak alles uit. Een man heeft niks te eisen en te willen. Kan genoeg andere mannen krijgen, dus zal ook niet treuren om een man.
Umm Rania

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Di Dec 21, 2010 12:50 pm

Dutch schreef:Ja, of ook als een onaangepaste anticonceptiepil...

Ja klopt, de morning after pil.. mijn hele menstruatiecyclus is nu naar de haaien... :cry: Kon de verleiding niet weerstaan, maar in het vervolg scheer ik me gewoon niet meer. Dan zal ik ook niet meer seksen, omdat ik het dan niet kan en durf. Dat is mijn nieuwste tactiek. Ik denk ook niet dat Socrates trek heeft in een behaarde doos.
Laatst gewijzigd door Tukkerin op Di Dec 21, 2010 12:55 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Di Dec 21, 2010 12:52 pm

Nog iets, is het vasten wel geldig als je die dag bloedgeprikt hebt?
Umm Rania

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Di Dec 21, 2010 12:57 pm

Tukkerin schreef:Meeste Marokkaanse mannen die ik ken zijn zelf ook geen maagd meer en hebben dus niks te eisen. Waarom zou ik het achterhouden? Ik ben zoals ik ben en een man accepteert me maar zoals ik ben. Bevalt het hem niet, dan is het EXIT! Ik beslis en ik maak alles uit. Een man heeft niks te eisen en te willen. Kan genoeg andere mannen krijgen, dus zal ook niet treuren om een man.

Volgens andere berichten heb jij niks te willen. Er is 1 man in je leven die het voor het zeggen heeft en dat is je vader!!!

Ja klopt, de moring after pil.. mijn hele menstruatiecyclus is nu naar de haaien... :cry:

Je Vader heeft toch je laptop? Laat hij dit maar niet lezen want dan zijn de kamelen gaar.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Di Dec 21, 2010 12:59 pm

Eliable, ben op werk. Mijn broertje heeft me weer gebracht en haalt me straks om 5 uur weer op. :crying:
Umm Rania

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Di Dec 21, 2010 1:26 pm

Tukkerin schreef:Eliable, ben op werk. Mijn broertje heeft me weer gebracht en haalt me straks om 5 uur weer op. :crying:

Ik heb je gisteren gewaarschuwd.
Zal je vertellen hoe het nu verder met je gaat.
Binnenkort krijg je door je vader een vakantie aangeboden in marokko en wel in rifgebergte.
Daar gekomen zul je uitgehuwelijkt worden.
Na dit huwelijk zul je volledig gesluierd altijd en binnenshuis (grot) in constante barensnood in het rifgebergte leven.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Di Dec 21, 2010 1:29 pm

Eliabe schreef:
Tukkerin schreef:Eliable, ben op werk. Mijn broertje heeft me weer gebracht en haalt me straks om 5 uur weer op. :crying:

Binnenkort krijg je door je vader een vakantie aangeboden in marokko en wel in rifgebergte.
Na dit huwelijk zul je volledig gesluierd altijd en binnenshuis (grot) in constante barensnood in het rifgebergte leven.

Uhu Eliable, ik weet niet of je het weet, maar mijn ouders komen niet uit de Rif, maar zijn Arabieren. :roll:
Umm Rania

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Di Dec 21, 2010 1:33 pm

Tukkerin schreef:
Eliabe schreef:

Uhu Eliable, ik weet niet of je het weet, maar mijn ouders komen niet uit de Rif, maar zijn Arabieren. :roll:

Nog erger. Zoek dan maar dekking. Naar de noordpool lukt ook al niet meer want daar hebben ze al een iglo moskee staan.

Terug naar “Koran, sha'ria en ahadith (boodschappen, mirakels en wetenschap)”