Ashura

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
mercator

Re: Ashura

Berichtdoor mercator » Di Dec 14, 2010 7:30 pm

Tukkerin schreef: Aangezien het er anders uitziet en al lang aanhoudt is het geen menstruatie en kan ik dus gewoon vasten (en bidden).

Dat klinkt eerder als een opengebroken vaginaal abces of baarmoederhalskanker in een vergevorderd stadium.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Dutch

Berichtdoor Dutch » Di Dec 14, 2010 7:35 pm

Ja, of ook als een onaangepaste anticonceptiepil...

mercator

Berichtdoor mercator » Di Dec 14, 2010 7:50 pm

Of complicaties na mislukte maagdenvlies-herstel-operatie.

Monique

Berichtdoor Monique » Di Dec 14, 2010 7:51 pm

Cistes en vleesbomen zijn er ook nog.

Een spontane abortus.
Amorele atheistische nitwit

mercator

Berichtdoor mercator » Di Dec 14, 2010 7:57 pm

Kijk s aan, zovele mogelijkheden. Er zit niks anders op dan uitsluitsel te vragen aan een wijze en baarddragende Islam-geleerde.

Monique

Berichtdoor Monique » Di Dec 14, 2010 7:58 pm

mercator schreef:Kijk s aan, zovele mogelijkheden. Er zit niks anders op dan uitsluitsel te vragen aan een wijze en baarddragende Islam-geleerde.

Een kafir arts weet dat natuurlijk niet.
De neus van een imam is veel beter.

BFA

Berichtdoor BFA » Wo Dec 15, 2010 4:42 pm

Geen Ashura zonder bloed.

2 Sunni hebben een doorbraakbloeding en ontploffen. 38 Shia vloeien spontaan volledig leeg en nog vele tientallen Shia vloeien een beetje mee.
Het was weer feest in de moskee.

tientallen doden bij zelfmoordaanslag in Iran
TEHERAN - Bij een dubbele zelfmoordaanslag in de buurt van een moskee in de Iraanse havenstad Chahbahar zijn woensdag zeker 38 mensen omgekomen, zeggen de Iraanse staatsmedia. Tientallen mensen raakten gewond.

De twee zelfmoordterroristen sloegen toe bij de Imam Hussein-moskee in Chahbahar, een stad in het zuiden van het land nabij de grens met Pakistan.

Het doelwit van de aanslag was een groep sjiieten die een rouwceremonie hield daags voor Ashoura, de dag waarop de dood van de kleinzoon van de islamitische profeet Mohammed herdacht wordt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Do Dec 16, 2010 10:37 am

Ashura vandaag! Party Party dus..

One down, one (day) to go! Wat is het heerlijk om in deze periode van het jaar te vasten. Maghreb is al om 16:21, aan honger lijd ik niet en de beloning is inmens groot.

“De beste vorm van het vasten na (het vasten in de maand) Ramadan, is het vasten in de maand van Allah, (in de maand) Muharam en het beste gebed na het verplichte gebed, is het nachtgebed.”

En jahaaaaaa... mijn vader vast tot mijn GROTE verbazing ook! En dat zonder dat ik dat hem heb gezegd.. :rock: Ben trots op mijn ouders. :D Eerstvolgende keer ga ik mijn zusjes en broertjes ook aansteken met het extra dagen vasten ... dan vast straks het hele huis, is veel gezelliger en beter.
Umm Rania

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Do Dec 16, 2010 10:44 am

Allah zegt: “Iedere daad van de zoon van Adam is voor hem, behalve het vasten. Het vasten is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen.”

Dit is een hadith qudsi die overgeleverd is door Abu Hurayrah (moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem). Het staat vermeld in Sahih Bukharie en Sahih Muslim.
Umm Rania

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Do Dec 16, 2010 10:48 am

“Toen de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) vastte op de dag van Ashura en de mensen opdroeg om te vasten, zeiden zij: “O Boodschapper van Allah, dit is een dag van de joden en christenen.” De Boodschapper van Allah zei daarop:

“Als ik nog leef het volgende jaar, dan zal ik de negende dag ook vasten.”

Deze hadith werd overgeleverd door Abdullah ibn Abbaas (moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem). De hadith staat vermeld in Muslim (1134). Echter, toen de volgende dag van Ashura, een jaar later, aanbrak, was de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) overleden, waardoor hij dit niet meer kon doen. Maar zijn woorden zijn duidelijk:

De Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) doelde met zijn woorden op het vasten op de dag voor de dag van Ashura. Het is daarom aanbevolen om ook op de dag voor Ashura te vasten en op de dag van Ashura. Of je kunt vasten op dag van Ashura en op de dag na Ashura. De dag van Ashura valt dit jaar op donderdag 16 december 2010 (10 Muharram 1432). De dag voor Ashura op woensdag 15 december en de dag na Ashura op vrijdag 17 december.

Het Vaste Comité voor Islamitisch Onderzoek en Fatawa, onder leiding van Sheikh bin Baaz (moge Allah hem genadig zijn) hebben vastgesteld dat het niet verplicht is om de dag ervoor of de dag erna te vasten. Maar het is wel beter om dit te doen, vanwege de bovenstaande woorden van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem). (Fataawa al-Lajnah ad-Daa’imah lil-Buhooth al-’Ilmiyyah wal-Iftaa, deek 10, pagina 401, nummer 13.700).
Umm Rania

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Do Dec 16, 2010 3:51 pm

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Dec 16, 2010 4:14 pm

Mogen sjiieten ook op Hadj, of zijn sjiieten geen moslims.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

BFA

Berichtdoor BFA » Do Dec 16, 2010 4:46 pm

Ariel schreef:Mogen sjiieten ook op Hadj, of zijn sjiieten geen moslims.

Als ik naar bovenstaande foto kijk, Shia zijn geen Mohammedanen maar Zombies.
Heel normaal dat Sunnis Shia door het hoofd schieten. Dit is de enige manier om van zombies af te raken.

Ik vind dat Sunnirituelen ook een heel hoog zombiegehalte hebben.
Kijk ik naar de Islamterritoria, ik denk steeds: Zombieoorlogen aan de gang.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Do Dec 16, 2010 6:40 pm

@Tukkerin, je zit kennelijk weer in een islamitische periode. Je gaat heen en weer en je klampt je weer vast aan de oude 'zekerheid' van de Islam. Maar ik verdenk je nu ook van iets anders. Volgens mij wil je bewijzen dat je bestand bent tegen onze Islamkritiek door jaar in jaar uit op dit Islamkritische forum rond te hangen en toch gewoon moslima te blijven. Maar dat zal je niet lukken! :D :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Dec 16, 2010 6:50 pm

Wel nee Pilgrim. Wat C doet is trollen. Ze doet zich hier voor als een gelovige Moslima om ons op te jutten. Op een Islamitisch forum doet ze alsof ze afvallige is, om daar mensen over de rooie te helpen.
C kan niet serieus zijn. Dat zit niet in haar karakter. Ze heeft een extra stoken, liegen, jennen, en dwarsliggen gen. Ze heeft weleens verteld dat Marokkaanse vrouwen graag roddelen. Wel nu. Ze is het perfecte voorbeeld van zo’n vrouw.
Het vervelende is dat ze door dit gedrag nergens respect krijgt.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

BFA

Berichtdoor BFA » Do Dec 16, 2010 6:57 pm

C en Socrates hebben samen plezier uitgewisseld. Eén van de mooiste dingen die mensen samen kunnen doen.
Plezier is verboden in Islam.
C poogt terug in de gunst van Allah te komen met krengig gedrag en iedereen de duvel aan te doen.
Ze beseft het niet maar c toont juist hoe vol Islam zit met het pure kwaad. Je akn je niet in islam draaien of langs alle kanten komen vormen van het pure kwaad op je af.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Do Dec 16, 2010 7:31 pm

Ariel schreef:Wel nee Pilgrim. Wat C doet is trollen. Ze doet zich hier voor als een gelovige Moslima om ons op te jutten. Op een Islamitisch forum doet ze alsof ze afvallige is, om daar mensen over de rooie te helpen.

Oh! :shock:
Nou ja, dan weet ik het ook niet meer. :redface:
Laatst gewijzigd door Anonymous op Vr Dec 17, 2010 2:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

mercator

Berichtdoor mercator » Vr Dec 17, 2010 11:51 am

Tukkerin schreef: Eerstvolgende keer ga ik mijn zusjes en broertjes ook aansteken

Nounou....blijkbaar vieren de Ali Babaïsten ook Kerst.
Laatst gewijzigd door mercator op Vr Dec 17, 2010 11:54 am, 1 keer totaal gewijzigd.

mercator

Berichtdoor mercator » Vr Dec 17, 2010 11:53 am

BFA schreef:Plezier is verboden in Islam.

Ik las zo s iets op ontdekislam.nl, over masturberen. Dat is de moslim in noodgevallen wel toegestaan "OP VOORWAARDE dat hij er geen plezier aan beleeft" was het oordeel van de Geleerde Imam.

Monique

Berichtdoor Monique » Vr Dec 17, 2010 12:12 pm

mercator schreef:
BFA schreef:Plezier is verboden in Islam.

Ik las zo s iets op ontdekislam.nl, over masturberen. Dat is de moslim in noodgevallen wel toegestaan "OP VOORWAARDE dat hij er geen plezier aan beleeft" was het oordeel van de Geleerde Imam.

Wat moet ik me daarbij voorstellen?

mercator

Berichtdoor mercator » Vr Dec 17, 2010 6:01 pm

Ik ben geband op de islam-vraagbaak, dus ik zal dat niet te weten komen. Ik stel me een moslim voor die zuchtend en verveeld denkt "allez, ik zal er maar s aan beginnen", en een paar opwindende hadiths leest om in de stemming te komen.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Vr Dec 17, 2010 6:18 pm

Ariel schreef:Wel nee Pilgrim. Wat C doet is trollen. Ze doet zich hier voor als een gelovige Moslima om ons op te jutten. Op een Islamitisch forum doet ze alsof ze afvallige is, om daar mensen over de rooie te helpen.
C kan niet serieus zijn. Dat zit niet in haar karakter. Ze heeft een extra stoken, liegen, jennen, en dwarsliggen gen. Ze heeft weleens verteld dat Marokkaanse vrouwen graag roddelen. Wel nu. Ze is het perfecte voorbeeld van zo’n vrouw.
Het vervelende is dat ze door dit gedrag nergens respect krijgt.

Hier spreekt hypocriete Ariel. Niet islamitische leden hier op het forum die je door en door hypocriet vinden en je bent zelfs al een keer keihard door de man gevallen... maar goed allereerst ben ik niet lid van een islamatiisch forum. Ben slechts lid van marokko.nl, wat niet islamitisch is, maar MAROKKAANS. Ten tweede ben ik op deze Marokkaanse site gewoon mezelf en doe ik mezelf niet voor als een niet-moslima. De discussie met die Aboe Hari ging dan ook niet over de islam, maar over Marokkaanse dames die met andere rassen trouwen dan het marokkaanse ras.
Umm Rania

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Dec 17, 2010 6:34 pm

Tukkerin schreef:Hier spreekt hypocriete Ariel. Niet islamitische leden hier op het forum die je door en door hypocriet vinden en je bent zelfs al een keer keihard door de man gevallen....

Ik neem aan dat jij refereert naar iets dat jij aan mij verteld hebt, en dat ik dat zogenaamd door verteld heb?
Ik heb nooit iets doorverteld C. En als jij vol blijft houden, om mij voor leugenaar uit te maken, dan moet je met bewijzen komen.
Als iemand mij iets in vertrouwen verteld dan klets ik dat niet door. Zoveel eergevoel heb ik nog wel.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Vr Dec 17, 2010 6:38 pm

Ariel, iemand anders vertelde me van wel. En nou weet ik dat die persoon uiterst betrouwbaar is en nooit zal liegen.
Umm Rania

mercator

Berichtdoor mercator » Vr Dec 17, 2010 6:50 pm

Tukkerin schreef: En nou weet ik dat die persoon uiterst betrouwbaar is en nooit zal liegen.

Dan moet het een Getuige van Jehovah zijn want die liegen nooit!

Katholieken, moslims, Joden, Mormonen....mogen allemaal liegen, alleen de Getuigen niet.
Laatst gewijzigd door mercator op Vr Dec 17, 2010 6:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Koran, sha'ria en ahadith (boodschappen, mirakels en wetenschap)”