Bizar

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Tukkerin

Bizar

Berichtdoor Tukkerin » Wo Dec 29, 2010 2:21 pm

Geloofde niet wat ik hoorde toen ene sheik Uthayman zei dat een man een aantal soorten vrouwen niet mag huwen. Het volgende is me bijgebleven omdat deze te gek voor woorden was. De Al-Shaddaaqah, oftewel een vrouw die veel praat. Hoe moet ik dit nou voor me zien? Een man die tegen zijn vriendin zegt: ''ja sorry jou trouw ik niet omdat God zegt dat ik geen vrouw mag huwen die veel praat.'' En heeft Allah of de Raad van hoge Geleerden dan ook bepaald wat de islamitische terminologie van veel praten is? Is er een grens, laten we zeggen 50.000 woorden op een dag en anders ben je een shadaaqah en ben je dus haram bezig.
Umm Rania

Tukkerin

Re: Bizar

Berichtdoor Tukkerin » Wo Dec 29, 2010 2:22 pm

Oh ik ga vanaf nu dagelijks naar Saudische televisie kijken en plaats dan alle bizarheden hier. Is lachen joh.
Umm Rania

BFA

Berichtdoor BFA » Wo Dec 29, 2010 2:31 pm

Als je kan lachen met de dwaasheden die de oorzaak van de huidige apocalyps vormen.
Ik vind het eerder in en intriest dat in deze tijd dit nog aux serieux genomen word.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Wo Dec 29, 2010 2:33 pm

BFA schreef:Als je kan lachen met de dwaasheden die de oorzaak van de huidige apocalyps vormen.

Ik vond het eerlijk gezegd wel lachwekkend, BFA. En die uthayameen is ook nog eens een zeer bekende geleerde, laten we zeggen één van de beste geleerden heden ten dage. Ik ga straks weer kijken en lachen... :laugh1:
Umm Rania

BFA

Berichtdoor BFA » Wo Dec 29, 2010 2:59 pm

Tukkerin schreef:Ik vond het eerlijk gezegd wel lachwekkend, BFA.

Ik had dit in het begin dat ik via MEMRI keek ook.
Dan begin je te merken dat dit geen uitzondering is maar de regel, dan wordt het triest. Men houdt op deze manier fossiele wanen in leven en miljoenen mensen dom.
Dat het via TV gebeurt toont dat dit officiële politiek is. De mensen die eraan bloot staan zijn voor de mensheid verloren.

Het is raar dat ik nog MEMRI kijk. Roept te veel deprimerende gedachten op.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Wo Dec 29, 2010 3:01 pm

BFA, het wordt elke avond uitgezonden ja... dan heb je van die islamitische zenders op tv en dat dan echt ureeeeeeeeen lang. Schijnt erg goed bekeken te worden door de mensen. Mijn vader kijkt het elke avond en soms ga ik er dan bijzitten en lachen of van die kritische vragen stellen, maar dat vindt hij niet leuk en dan zegt hij: nepmoslima, hou jij je maar bezig met mannen, make up en uiterlijk vertoon...dit is niks voor jou... en dan ren ik na tien minuten gierend naar boven. :laugh1:
Umm Rania

Terug naar “Koran, sha'ria en ahadith (boodschappen, mirakels en wetenschap)”