De ware genezing

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
hans van de mortel

De ware genezing

Berichtdoor hans van de mortel » Do Jan 06, 2011 2:14 pm

Als je even tijd hebt, bekijk dan dit filmpje eens aandachtig. Fantastisch toch die islam? Echt de religie van waar geluk en vrede. Hoe ik dit zo goed weet? In mijn fantasie zag ik hier twee Jehovah's Getuigen aan het werk. Fascinerend en onwerkelijk tegelijk, die overeenkomst. Hoe is het mogelijk? Wees maar blij dat jullie hier een expert in jullie midden hebben. Hoe vaak heb ik niet gezegd dat de organisatie van Jehovah's Getuigen en de islam beide fundamentalistische religies zijn.

Er is echter een klein verschilletje. Jehovah's Getuigen zijn allemaal vredelievend en marcheren ook daadwerkelijk in het gelid van de vrede. NOOIT zul je iets over een aanslag, schreeuwerige demonstratie, knuppelgeweld, bedreigingen, berovingen, verkrachtingen, etc. horen. Kortom, over moord en doodslag die hand in hand gaan met de religie van de Jehovah's Getuigen.

Bij de islam ligt het iets genuanceerder. Daar doet iedereen of zijn neus bloedt. De een blaast zichzelf op, of blaast voor de verandering een horde vrouwen, kinderen en ouden van dagen tegelijk op, zodat een ieder bij tijd en wijle het voorrecht mag inhaleren kennis te maken met de geschriften van Mohammed over Allah zoals deze in de Koran zijn geopenbaard. Waarmee de islam vanzelfsprekend een enorme dienst wordt bewezen. Ziet u het voor u? Alle orthodoxe wellievende imams met baarden hier in Nederland die al vergenoegd handenwrijvend grinneken bij weer een ten uitvoer brenging van wat in de Koran wordt onderwezen? En dan nu een willekeurige andere mohammedaan - uiteraad uitgedost met de baard van Mohammed - die rustig in het AMC ligt met de nodige tumor, berustend in de wil van Allah. Het gaat hier dus in beide gevallen om de wil van Allah!

Ik dacht overigens dat we de profeet met rust moeten laten. Kan iemand mij misschien eens uitleggen waarom al die vredelievende en oorlogszuchtige mohammedanen zo graag op Mohammed willen lijken? Dus een baard laten aangroeien en als het even meezit zich zelfs als Mohammed betitelen. Dit filmpje laat zien dat er geen verschil bestaat tussen terroristische moslims en die zogenaamde vredelievende molsims. Tenminste, wat de associatie met de profeet Mohammed aangaat. Wordt het niet eens tijd voor de hersenscan?

Ik vraag mij weleens af, denken moslims nu nooit na? Voor zover als ik weet bestaat er maar één Koran en niet een soort invul oefening van het islam kalifaat. ONZE kennisbeschaving waaronder ook het christendom resorteert, wordt al sinds de intrede van deze achterlijke religie geconfronteerd met de niet aflatende beschuldigingen dat de bijbel gecorrumpeerd is, dat hij veranderd is. Kortom – ja zeg het maar molsim! – Dat ONZE kennisbeschaving de kluit belazert en niet de islam. Want de islam heeft de Koran. En dat boek spreekt vanzelfsprekend voor anderhalf miljard dwazen op de wereld de waarheid. Maar waarom begrijpt dan niet één islamitische sukkel die Koran? Een roedel apen vertoont meer eenheid van begrip dan de chaos die kenmerkend is binnen de religie van islam.

Kortom, islam is niet alleen een chaotische achterlijke religie, maar juist hierom ook een volkomen waardeloze! Dat moslims dat niet willen inzien komt omdat elke moslim zijn eigen islam het mooiste vindt. En daar mogen wij niets van zeggen. Immers, wij met ONZE kennisbeschaving zijn de sukkels, de niet-wetenden, de ongelovigen, de bedriegers, de slachtoffers van Mohammed die door Allah stevig onderhanden zullen worden genomen. Want Arabische Allah is buiten de Arabische roverhoofdman Mohammed het lievelingetje in de klas van de islamschool. En de reputatie van islamscholen is genoegzaam bekend. Maar toch!

http://al-yaqeen.com/nieuw/

Recapitulerend. Het was alsof ik twee Jehovah's Getuigen aan het werk zag! Zo zie je maar weer. :drool: :rolleyes: :laugh1:

P.S.: ik heb het filmpje niet helemaal uitgekeken. Veel te veel van hetzelfde saaie nietszeggende. :sleeping:
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

mercator

Re: De ware genezing

Berichtdoor mercator » Do Jan 06, 2011 3:12 pm

hans van de mortel schreef: En dan nu een willekeurige andere mohammedaan - uiteraad uitgedost met de baard van Mohammed - die rustig in het AMC ligt met de nodige tumor, berustend in de wil van Allah. :

Ik heb heb filmpje ook gezien, gedeeltelijk dan toch, die baard in dat bed sprak te traag en te lijzig. Wel zei die al in het begin dat ze hem in het ziekenhuis in Almere niet WILDEN helpen. Hoezo dat, werd hij daar door de Ongelovige dokters en sexy verpleegsters dan gediscrimineerd? Dat was alleszins de suggestie die gewekt werd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Jan 06, 2011 3:22 pm

Ik heb ook maar de helft bekeken. Misschien dat ik later de andere helft bekijk.
Nou ja. de man gaat dood. Niks meer aan te doen. Moge Allah hem vrede en een plekje in het paradijs geven. [hypocrite.gif] Insallah.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

BFA

Berichtdoor BFA » Do Jan 06, 2011 3:47 pm

Ariel schreef:Moge Allah hem vrede en een plekje in het paradijs geven.

Als schaap, geit of kameel. Ezel of iets mag ook. De mujaheddin doen het graag met alle dieren. In het paradijs kunnen ze niet zo snel gaan lopen als op aard.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Terug naar “Koran, sha'ria en ahadith (boodschappen, mirakels en wetenschap)”