Wat een bedrog!

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Zwartmeer

Wat een bedrog!

Berichtdoor Zwartmeer » Vr Jun 10, 2011 9:52 pm

Ik was iets aan het opzoeken en toen liep ik tegen deze site aan:
http://www.flw.ugent.be/cie/bogaert/bogaert13.htm Wat een bedrog! Wat een gepruts en gemanipuleer met de koran en de hadith. Koranverzen worden foutief vertaald om ze goed te laten lijken:

1. Mensenrechten volgens Koran en Sunnah [ 1,2,3 ]

1.1. Recht op leven

De Koran stelt:

"... dat jullie niemand mogen doden - wat God verboden heeft - behalve volgens het recht..." (Koran 6:151)

En dan ga ik even checken en constateer dat bovenstaande tekst helemaal zo niet in de koran staat:

6.151. Zeg: "Komt, ik zal u verkondigen, wat uw Heer heeft verboden;" n.l. dat gij iets met Hem vereenzelvigt en dat gij uw ouders niet goed behandelt en dat gij uw kinderen uit armoede doodt. - Wij zijn het, Die voor u en voor hen zorgen - en dat gij onbetamelijke daden hetzij openlijk of in het geheim begaat en dat gij een ziel ten onrechte doodt die God heilig heeft verklaard. Dit is, hetgeen Hij u heeft bevolen, opdat gij moogt begrijpen.

En hieronder quoten ze obscure hadith die bij mijn weten niet volledig op het internet te vinden is. Raar dat ze niet alle voorbeelden van de profeet voor iedereen toegankelijk maken.
Maar ook van niet-Muslims is het leven onschendbaar. Zo stelde Profeet Mohamed over Dhimmis (de niet-Muslim burgers in een Islamitische samenleving):

"Iemand die een Dhimmi doodt, zal zelfs niet de geur van het Paradijs ruiken." (gemeld door At-Tabarani in Al-Awsat)

Kan het schaamtelozer?

En dan nu de grootste giller van de koran!
Muslims mogen bezit evenmin aanwenden voor onwettige zaken, zoals het deelnemen aan kansspelen, consumeren van alcohol enz. Volgens de Koran leiden dat soort zaken immers alleen maar tot vijandigheden tussen de mensen.

"Jullie die geloven! De wijn, het kansspel, de offerstenen en de verlotingspijlen zijn een gruwel van satans makelij. Vermijdt die dus; misschien zal het jullie welgaan. De satan wenst slechts vijandschap tussen jullie te veroorzaken door de wijn en het kansspel en door jullie van het gedenken van God en van de slaat af te houden. Zullen jullie dan ophouden?" (Koran 5:90-91)

Deze hierboven is om te lachen in combinatie met vers 47.15!
Sura 47.15. Het beeld van het paradijs dat aan de godvruchtigen is beloofd: er zijn daarin stromen water dat niet bederft; en stromen melk waarvan de smaak niet verandert en stromen wijn,

Hoe is het die sneaky devil dan toch gelukt om een van z’n gruwelen in het paradijs te doen belanden? Als Utman een computer ter beschikking had gehad had hij deze ongelovelijke knoert van een fout waarschijnlijk niet gemaakt.

En nou stop ik. Het is genoeg onzin voor vandaag.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

Ariel

Re: Wat een bedrog!

Berichtdoor Ariel » Vr Jun 10, 2011 10:22 pm

:laugh1: Lieve Zwartmeer. Heb jij al die jaren liggen slapen?
Wij hebben het hier al jaren over die site, en Manon heeft een poos geleden haar best gedaan om ( net zoals jij) de boel te ontkrachten.
Je moet geestelijk heel sterk zijn om langer dan 10 minuten op die site door te brengen. Voor dat je het beseft wordt je daar gillend gek.

Madam Bogaert wordt betaald door een Belgische universiteit om de argeloze leek die iets van Islam wil weten op het verkeerde been te zetten. Het mantra is daar... Islam is liefde , Mo is lief en Allah is zo barmhartig. Er bestaat volgens haar geen beter geloof dan Islam.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Vr Jun 10, 2011 10:55 pm

Ariel schreef::laugh1: Lieve Zwartmeer. Heb jij al die jaren liggen slapen?

Dat zal dan wel zo moeten zijn... :oops:

Ariel schreef:Wij hebben het hier al jaren over die site, en Manon heeft een poos geleden haar best gedaan om ( net zoals jij) de boel te ontkrachten.
Je moet geestelijk heel sterk zijn om langer dan 10 minuten op die site door te brengen. Voor dat je het beseft wordt je daar gillend gek.

Ik was er ook in 10 minuten klaar mee. Ik keek effe verder en dacht laat maar, onbegonnen werk.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

Manon

Berichtdoor Manon » Do Jun 16, 2011 12:36 pm

:laugh1: ik zie dat Zwartmeer exact dezelfde allergische reactie kreeg als ik.
Na mijn pogingen heb ik dus een overdosis gekregen (mijn bedoeling was nog voort te gaan), maar mijn keel werd dichtgeknepen en ik kreeg er boebbels van.

Hiertegen was Goebbels klein bier!
Binnen een paar jaar doe ik nog wel eens een poging.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Terug naar “Koran, sha'ria en ahadith (boodschappen, mirakels en wetenschap)”