Gebed te verrichten voor seks

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Dutch »

Vele mensen weten het niet, maar de moslim dient ook een gebed te verrichten alvorens geslachtsgemeenschap te hebben.

Bron: http://app.al-islaam.com/index.php/modu ... /qanda/617
Vraag: Bismi allahi arahmanien arahiem,

voor mijn vraag te stellen, wil ik dit even zeggen. Moge allah alle moslims beschermen tegen het kwade en tegen alle verleidingen in deze wereld, mag hij ons moslims allen een plaatsje toewijzen in djianna insha allah..

Graag zou ik willen weten welk duâa men moet doen wanneer man en vrouw de daad gaan verrichten en waarom deze???

Antwoord: In de naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle

De boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft ons alles geleerd, zelfs hoe wij de toiletten dienen te betreden en onze behoeftes doen. De islam bespreekt alle zaken die te maken hebben met het mensenleven en natuurlijk zaken die met seksualiteit te maken hebben.

De smeekbede voor seksuele gemeenschap luidt: In de naam van Allah, O Allah, houd de shaytaan van ons vandaan en houd de shaytaan van de gunst dat U aan ons geeft."(Boekharie 4/141, Moesliem 2/1028). "Allaahoemma djanniebnie s-shaytaana wa djanniebie s-shaytaana maa razaqtana".

De moslim zegt deze smeekbede voor de geslachtsgemeenschap zodat de shaytaan (duivel) geen aandeel krijgt in het nageslacht door het te beinvloeden en te schaden.

En Allah weet het beste.


[/quote][/b]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Ariel »

Dutch schreef:Vele mensen weten het niet, maar de moslim dient ook een gebed te verrichten alvorens geslachtsgemeenschap te hebben.

Bron: http://app.al-islaam.com/index.php/modu ... /qanda/617
Vraag: Bismi allahi arahmanien arahiem,

voor mijn vraag te stellen, wil ik dit even zeggen. Moge allah alle moslims beschermen tegen het kwade en tegen alle verleidingen in deze wereld, mag hij ons moslims allen een plaatsje toewijzen in djianna insha allah..

Graag zou ik willen weten welk duâa men moet doen wanneer man en vrouw de daad gaan verrichten en waarom deze???

Antwoord: In de naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle

De boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft ons alles geleerd, zelfs hoe wij de toiletten dienen te betreden en onze behoeftes doen. De islam bespreekt alle zaken die te maken hebben met het mensenleven en natuurlijk zaken die met seksualiteit te maken hebben.

De smeekbede voor seksuele gemeenschap luidt: In de naam van Allah, O Allah, houd de shaytaan van ons vandaan en houd de shaytaan van de gunst dat U aan ons geeft."(Boekharie 4/141, Moesliem 2/1028). "Allaahoemma djanniebnie s-shaytaana wa djanniebie s-shaytaana maa razaqtana".

De moslim zegt deze smeekbede voor de geslachtsgemeenschap zodat de shaytaan (duivel) geen aandeel krijgt in het nageslacht door het te beinvloeden en te schaden.

En Allah weet het beste.

[/b]
[/quote]

:D :D :D :D :? :? :?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

De boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft ons alles geleerd, zelfs hoe wij de toiletten dienen te betreden en onze behoeftes doen.
Een brede interesse zeg maar.....
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

unholy schreef:
De boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft ons alles geleerd, zelfs hoe wij de toiletten dienen te betreden en onze behoeftes doen.
Een brede interesse zeg maar.....
Islam is wel erg op de praktijk gericht. Praktisch geloof, dat moet gezegd worden :lol:
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

Tja, en hoe zou het met WC schoonmaken zijn, komt Allah ons dan ook te hulp ?
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Toen bad Zacharia tot zijn Heer: "Mijn Heer geef mij een rein nageslacht; voorzeker, Gij verhoort het gebed." (De Heilige Koran: 3:38)

Zelfs als je gemeenschap met je vrouw hebt bid je voor een rein nageslacht.
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

zodat de shaytaan (duivel) geen aandeel krijgt
haha, wat middeleeuws... wie gelooft er nu nog in de duivel???
Dacht dat we dat inmiddels wel gehad hadden.
Vertel me nu niet dat moslims ook in engelen en dat soort fantasiewezens geloven.
Sprookjes zijn voor kleine kinderen...
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Sjeng schreef: Sprookjes zijn voor kleine kinderen...
Het verruimt wel je geest. Ik geloof in God. in de duivel. in de Engelen. in de laatste dag. en in de dag der opstanding. in de hel. in het paradijs.

Maar ik geloof niet in Sinterklaas of in Jezus (wel als profeet en niet als zoon gods)
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

in de hel. in het paradijs.
Komop zeg, dit soort dingen zijn verzonnen om de mensen angst aan te jagen. De angst voor de dood is een van de grootste drijfveren voor mensen te geloven in een leven na de dood. Al die angst voor de dood, en angst voor god, dat verziekt alleen maar je leven.

grappig dat nog steeds mensen in dit soort onzin geloven, terwijl we toch echt in de moderne tijd leven waarin bijna iedereen scholing genoten heeft..
Ik vraag me serieus af of je je weer zit af te zetten tegen de islam-critici, of dat je werkelijk dit soort ideeën gelooft.. kan het haast niet geloven dat mensen in een hemel of hel geloven. het concept van een soort van 'leven' na de dood daar valt over te twisten, maar een opdeling daarvan in een hemel en een hel, komop dat deden ze in de middeleeuwen...

Trouwens ik wil nog wel even in de bres springen voor mijn christelijke medemensen: dat idee van Jezus als Zoon van God moet je figuurlijk zien. Hij is gewoon een Messias of Verlosser. Die uitspraak Zoon van God wordt door veel moslims als letterlijk gezien, maar christenen zien dat dus figuurlijk. Zelfde geldt voor de 3-eenheid. christenen geloven gewoon in één god, niet in 3 ofzo als moslims wel eens beweren, in een poging het christendom in 'discrediet' te brengen.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

Sjeng schreef:. Zelfde geldt voor de 3-eenheid. christenen geloven gewoon in één god, niet in 3 ofzo als moslims wel eens beweren, in een poging het christendom in 'discrediet' te brengen.
De triniteits leer van de christenen is een peiler te noemen onder hun geloof en Jezus is de zoon van God en is God*, ik kan de moslims dan best wel weer begrijpen dat het verwarrend wordt.

*(Zie geschil van athanasius / arianus)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

unholy schreef:
Sjeng schreef:. Zelfde geldt voor de 3-eenheid. christenen geloven gewoon in één god, niet in 3 ofzo als moslims wel eens beweren, in een poging het christendom in 'discrediet' te brengen.
De triniteits leer van de christenen is een peiler te noemen onder hun geloof en Jezus is de zoon van God en is God*, ik kan de moslims dan best wel weer begrijpen dat het verwarrend wordt.

*(Zie geschil van athanasius / arianus)
zo zie je maar tot wat voor soort non-discussies religieuze dogma's kunnen leiden... het gaat allemaal nergens meer over :?
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

Sjeng schreef:zo zie je maar tot wat voor soort non-discussies religieuze dogma's kunnen leiden... het gaat allemaal nergens meer over :?
That's right :wink:

Als er niet zoveel bloed om zou zijn vergoten is het zelfs komisch om de ontstaansgeschiedenis van het christendom en islam te bestuderen. Het christendom krijgt dan een 8 van mij. Het is ongelooflijk hoe dergelijke dogmatische religies stand kunnen houden, onkunde?
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Maroc_21 schreef:
Sjeng schreef: Sprookjes zijn voor kleine kinderen...
Het verruimt wel je geest. Ik geloof in God. in de duivel. in de Engelen. in de laatste dag. en in de dag der opstanding. in de hel. in het paradijs.

Maar ik geloof niet in Sinterklaas of in Jezus (wel als profeet en niet als zoon gods)
Ik ben trouwens zeer benieuwd hoe jij je dat voorstelt, met de duivel, engelen en god.
Je merkt er in het dagelijks leven helemaal niks van..
vertel me eens wat meer erover.. waar huizen ze, wat voor interactie hebben ze met de mens, komen ze wel eens op aarde, hoe kan ik ze ontmoeten....
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

unholy schreef:
Sjeng schreef:zo zie je maar tot wat voor soort non-discussies religieuze dogma's kunnen leiden... het gaat allemaal nergens meer over :?
That's right :wink:

Als er niet zoveel bloed om zou zijn vergoten is het zelfs komisch om de ontstaansgeschiedenis van het christendom en islam te bestuderen. Het christendom krijgt dan een 8 van mij. Het is ongelooflijk hoe dergelijke dogmatische religies stand kunnen houden, onkunde?
Deels dwang, deels indoctrinatie vanaf de geboorte, deels ingebakken traditie, domheid van de mens..
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Zeer aan te raden artikel over de geestestoestand van mohammed: http://www.faithfreedom.org/Articles/si ... ted_mo.htm
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Satan In de islam
In deze godsdienst staat de satan bekend onder de namen Sjejtan (of Shaitan) en Iblis. Volgens de moslimtraditie werd de satan opstandig toen hij van God voor Adam moest buigen. Hij zou weggezonden worden maar vroeg aan God respijt om de mensen te testen en hen van het geloof proberen af te keren. God stond hem dit toe. De satan wordt dus in de islam niet gezien als een tegenstander van God maar als een door God geschapen wezen en daarmee onder Gods controle. De meeste moslims geloven ook niet dat de satan een (gevallen) engel is/was maar een zogeheten djinn.
Hee Maroc, zeg eens eerlijk.. geloof je dat Satan dit forum heeft geschapen?? :twisted:
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
wortel
Berichten: 42
Lid geworden op: do dec 08, 2005 9:55 pm

Bericht door wortel »

Sjeng schreef:
zodat de shaytaan (duivel) geen aandeel krijgt
haha, wat middeleeuws... wie gelooft er nu nog in de duivel???
Dacht dat we dat inmiddels wel gehad hadden.
Vertel me nu niet dat moslims ook in engelen en dat soort fantasiewezens geloven.
Sprookjes zijn voor kleine kinderen...
De beste truc van de duivel is, de mensen doen geloven dat hij niet bestaat...
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

wortel schreef:
Sjeng schreef:
zodat de shaytaan (duivel) geen aandeel krijgt
haha, wat middeleeuws... wie gelooft er nu nog in de duivel???
Dacht dat we dat inmiddels wel gehad hadden.
Vertel me nu niet dat moslims ook in engelen en dat soort fantasiewezens geloven.
Sprookjes zijn voor kleine kinderen...
De beste truc van de duivel is, de mensen doen geloven dat hij niet bestaat...
Haha, komop zeg, 'de duivel' is een verzinsel om mensen bang te maken.
Dus als moslim geloof je in het bestaan van de duivel?
Doet mij alleen maar bevestigen hoe achterlijk de islam wel niet is...
De enige duivels die werkelijk bestaan zijn de Grote Duivel (Amerika) en de Kleine Duivel (Israél). :twisted: Maar ja, die bestaan alleen in de anti-westerse en anti-joodse islamitische propaganda (in werkelijkheid zijn dit twee democratische landen waar de mensenrechten voor het overgrote deel gerespecteerd worden.
wortel
Berichten: 42
Lid geworden op: do dec 08, 2005 9:55 pm

Bericht door wortel »

Sjeng schreef:
wortel schreef:
Sjeng schreef: haha, wat middeleeuws... wie gelooft er nu nog in de duivel???
Dacht dat we dat inmiddels wel gehad hadden.
Vertel me nu niet dat moslims ook in engelen en dat soort fantasiewezens geloven.
Sprookjes zijn voor kleine kinderen...
De beste truc van de duivel is, de mensen doen geloven dat hij niet bestaat...
Haha, komop zeg, 'de duivel' is een verzinsel om mensen bang te maken.
Dus als moslim geloof je in het bestaan van de duivel?
Doet mij alleen maar bevestigen hoe achterlijk de islam wel niet is...
De enige duivels die werkelijk bestaan zijn de Grote Duivel (Amerika) en de Kleine Duivel (Israél). :twisted: Maar ja, die bestaan alleen in de anti-westerse en anti-joodse islamitische propaganda (in werkelijkheid zijn dit twee democratische landen waar de mensenrechten voor het overgrote deel gerespecteerd worden.
Nogmaals: De beste truc van de duivel is, de mensen doen geloven dat hij niet bestaat...

en jij bent er blijkbaar ingetrapt...aangezien jij niet in de duivel gelooft...
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

wortel schreef:De beste truc van de duivel is, de mensen doen geloven dat hij niet bestaat.....
Maar ze geloven wel in zijn leer! en volgen zijn voetstappen...verloren is hij die de leer van de duivel aanhing en de Islam de rug heeft toe gekeerd. Op de dag des opstanding zal de ongelovige in de hel de duivel de schuld proberen te geven...waarop de duivel zal antwoorden:

Wanneer de zaak is beslist zal Satan zeggen: "Allah deed u een ware belofte, ik echter beloofde u en faalde, maar ik had geen macht over u dan dat ik u riep en gij mij gehoorzaamdet. Verwijt mij daarom niet, maar beschuldigt uzelf. Ik kan u niet bijstaan noch kunt gij mij bijstaan. Ik verwerp dat gij mij voordien met Allah hebt vereenzelvigd. Er zal voor de onrechtvaardigen gewis een smartelijke straf zijn." (de Heilige Koran 14:22)
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Maroc_21 schreef:
wortel schreef:De beste truc van de duivel is, de mensen doen geloven dat hij niet bestaat.....
Maar ze geloven wel in zijn leer! en volgen zijn voetstappen...verloren is hij die de leer van de duivel aanhing en de Islam de rug heeft toe gekeerd. Op de dag des opstanding zal de ongelovige in de hel de duivel de schuld proberen te geven...waarop de duivel zal antwoorden:

Wanneer de zaak is beslist zal Satan zeggen: "Allah deed u een ware belofte, ik echter beloofde u en faalde, maar ik had geen macht over u dan dat ik u riep en gij mij gehoorzaamdet. Verwijt mij daarom niet, maar beschuldigt uzelf. Ik kan u niet bijstaan noch kunt gij mij bijstaan. Ik verwerp dat gij mij voordien met Allah hebt vereenzelvigd. Er zal voor de onrechtvaardigen gewis een smartelijke straf zijn." (de Heilige Koran 14:22)
Ik hang geen enkele absolutistische leer aan. Ideologieën leiden alleen maar tot dood en verderf.
Enige wat ik aanhang is vrijheid, gelijkheid, broederschap, democratie, sociaal-verantwoord kapitalisme.
Verder ben ik wat betreft levensovertuiging atheistisch humanist.
Vertel mij nu eens wat hier duivels aan is..?

Overigens, als ik over Allah lees, dan komt hij op mij over als een duivel. Weten jullie wel zeker dat jullie zelf niet door de duivel in bezit zijn genomen (net als Al Qaida)?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

wortel schreef: Nogmaals: De beste truc van de duivel is, de mensen doen geloven dat hij niet bestaat...

en jij bent er blijkbaar ingetrapt...aangezien jij niet in de duivel gelooft...
Nee hoor....de beste truc van mohammed is om de mensen to doen geloven dat allah en de duivel WEl bestaan.
Op die manier namelijk kan hij hele volksstammen naar zijn pijpen laten dansen...zelfs wanneer hij al lang door de wormen gegeten is....en....jij bent daar ingetrapt... 8)
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Sjeng schreef:
Satan In de islam
In deze godsdienst staat de satan bekend onder de namen Sjejtan (of Shaitan) en Iblis. Volgens de moslimtraditie werd de satan opstandig toen hij van God voor Adam moest buigen. Hij zou weggezonden worden maar vroeg aan God respijt om de mensen te testen en hen van het geloof proberen af te keren. God stond hem dit toe. De satan wordt dus in de islam niet gezien als een tegenstander van God maar als een door God geschapen wezen en daarmee onder Gods controle. De meeste moslims geloven ook niet dat de satan een (gevallen) engel is/was maar een zogeheten djinn.
Hee Maroc, zeg eens eerlijk.. geloof je dat Satan dit forum heeft geschapen?? :twisted:
Sjeng.....Ik moet je even ernstig berispen. Foei!!!!!!!!! :evil:

Eerlijk als ik ben moet ik voor Maroc opkomen.
Dit zijn Maroc’s woorden…

Wat dat betreft ben ik niet licht-gelovige of ongelovige of bijgelovige. Ik ben een ware gelovige...eerst feiten en dan geloven!
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 1401#11401

Maroc is niet bijgelovig of licht gelovig....Eerst feiten zien en dan geloven.

Sorry Maroc. Trek het je maar niet aan.
Sjeng had jouw woorden vast nog niet gelezen toen hij deze vraag aan je stelde. :oops:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Nou ik vind het een relevante vraag.
Want in de koran staat dat de duivel zal proberen moslims hun van het geloof te doen vallen.
Dit forum zou je toch kunnen zien als een informatiebron waardoor moslims van hun geloof kunnen vallen.
Daarom is het zo raar niet gedacht van een moslim als deze denkt dat dit forum het werk van de duivel is.
Dat is het natuurlijk niet, maar goed.. dat weet die bijgelovige moslim niet. Die ziet dit als een uitdaging van de duivel.
Overigens slimme manier van Mohammed; zo kan je de rede, nuchter nadenken, het overtuigendste bewijs afdoen als poging van de duivel. Als je als moslim maar koppig of blind genoeg blijft, dan heb je volgens de islam een heldendaad verricht (= de duivel weerstaan).
:idea:
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door hans van de mortel »

Dutch schreef:Vele mensen weten het niet, maar de moslim dient ook een gebed te verrichten alvorens geslachtsgemeenschap te hebben.

Bron: http://app.al-islaam.com/index.php/modu" onclick="window.open(this.href);return false; ... /qanda/617
Vraag: Bismi allahi arahmanien arahiem,

voor mijn vraag te stellen, wil ik dit even zeggen. Moge allah alle moslims beschermen tegen het kwade en tegen alle verleidingen in deze wereld, mag hij ons moslims allen een plaatsje toewijzen in djianna insha allah..

Graag zou ik willen weten welk duâa men moet doen wanneer man en vrouw de daad gaan verrichten en waarom deze???

Antwoord: In de naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle

De boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft ons alles geleerd, zelfs hoe wij de toiletten dienen te betreden en onze behoeftes doen. De islam bespreekt alle zaken die te maken hebben met het mensenleven en natuurlijk zaken die met seksualiteit te maken hebben.
Die primitieve boodschapper van Allah is blijkbaar een eersteklas randdebiel en heeft heel wat uit te leggen. Zoals bekend zijn islamitische toileteen zo vies vuil en smerig dat een fatsoenlijk mens liever zijn ’noodzaak’ ophoudt dan gebruik te maken van een islamitisch toilet. Ooit weleens in Tunesië of Marokko buiten de westerse hotlelaccomodatie geweest en op zoek naar een toilet? Het betreden van zo’n islamitisch toilet is al een stinkende smerige weg naar de meest onhygiënische toestand die een beschaafd mens zich maar kan voorstellen. Moslims zijn daar blijkbaar trots op. Het is immers een idee van Allah. Als we de boodschapper tenminste mogen geloven. Maar hoe dan ook, een mens met een kleine of grote boodschap uit de beschaafde wereld moet zich wel twee keer bedenken alvorens op de juiste manier een slamtisch toilet te betreden. De enige manier is een knijper op je neus te doen en een blinddoek om.

Maar hoe dan verder? Hoe moet u uw behoefte aan een vlot verloop onderhevig laten zijn in die stinkende islam contreien zonder nadelige sporen achter te laten voor alle nakomers achter u? Gaat dat dan niet vanzelf? Als het goed is zal die boodschapper van Allah u aanraden om niet te gaan zitten, maar een flink eind boven het vieze gat in de grond, te gaan staan. Dat bijna alle stront rondom dat schijtgat ligt verspreid heeft eerder te maken met het verkeerde richtingsgevoel richting Mekka dan de onwil van de gemiddelde moslim in de islamitissche landen om precies midden in het gat zijn behoefte te laten vallen. Dat Allah in deze niet een handje mee helpt zegt ook al genoeg over de breed uitgemeten barmachtigheid in de koran van Allah. Mocht u dus vergeten zijn hoe u op de beste en veiligste, maar vooral meest theologisch islamitische wijze uw behoefte moet doen, neem dan liever eerst contacht op met de plaatselijke imam, ayatolla, moefti, kalief, mahdi of moellah. Hij helpt u graag verder uit de nood.

De smeekbede voor seksuele gemeenschap luidt: In de naam van Allah, O Allah, houd de shaytaan van ons vandaan en houd de shaytaan van de gunst dat U aan ons geeft."(Boekharie 4/141, Moesliem 2/1028). "Allaahoemma djanniebnie s-shaytaana wa djanniebie s-shaytaana maa razaqtana".

De moslim zegt deze smeekbede voor de geslachtsgemeenschap zodat de shaytaan (duivel) geen aandeel krijgt in het nageslacht door het te beinvloeden en te schaden.
Nou nou, als we zo al die Marokkaanse jeugd hier in Nederland bekijken dan bemerken wij dat satan wel degelijk goed zijn werk heeft mogen doen. Zo hun ouders al door satan tot het analfabetisme waren veroordeeld, heeft satan aan de huidige generatie Marokkaantjes een aureool van geweld en criminaliteit in hun DNA gestopt.
Flink veel schoolverzuim en de opleiding niet afmaken behoren tot het standaardpakket van satan ten aanzien van de meeste jonge Marokkaanse moslims. Marokkaanse ouders kunnen zich beter concentreren op het leren van goed Nederlands en wat vaker een bibliotheek binnen stappen om eens een goed boek te lezen. Hopelijk dat zij dan begrijpen dat dat lullige voor geen moslim te begrijpen warverhaal dat koran heet beter bij het oud vuil geplaatst kan worden. Een fatsoenlijke ouder maakt zich zorgen om de toekomst van zijn kind. Een Marokkaanse ouder gaat uit van de dommigheid van zijn dochter(s) als de wil van Allah. Hoezo dan nog bidden? Want ook de jongens laten die ouders over aan de wil van Allah. En wat daarvan terecht komt lezen we dagelijks in de krant.
En Allah weet het beste.
Nooit wat van gemerkt. En zeker niet als ik naar al die achterlijke allahtone islamaanhangers om mij heen kijk in de wereld. Zielig is het juiste woord voor al die allahtone islamaanhangers met een verkeerd richtingsgevoel naar die heidense steen in dat gat in Mekka. En liegen dat ze kunnen die moslims. Want ze beweren keihard dat zij geen afgoden vereren. En die heilige steen dan in Mekka? En al die rondjes dan die zij er omheen rennen? Alles heeft een reden, zegt mijn vrouw altijd. En als er iemand graag aan afgoderij doet in deze tijd dan is het wel de allahtone islamaanhanger. Hun hoogtepunt in Mekka? De jaarlijks vele doodgetrapte islamitische koranaanhangers. Wie weet behoort ook uw buurman er de volgende keer bij. Laat dat maar gerust aan Allah over! :knorrie:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie