Gebed te verrichten voor seks

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Manon »

En wat is er nou mis met die mannen op de illustratie? Zolang zij anderen maar niet verhinderen moet het geen probleem zijn, toch?
ik zit midden in dat vliegtuig en moet naar het toilet Chaimae? hoe doe ik dat? even over hun ruggen lopen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Chaimae »

circe schreef:
En wat is er nou mis met die mannen op de illustratie? Zolang zij anderen maar niet verhinderen moet het geen probleem zijn, toch?
ik zit midden in dat vliegtuig en moet naar het toilet Chaimae? hoe doe ik dat? even over hun ruggen lopen?
Bij verhinder mogen ze het gebed niet eens verrichten, beste Circe. Dan vind ik inderdaad dat ze elders het gebed moeten verrichten. Ze kunnen het gebed ook gewoon zittend op hun stoelen verrichten. Ik ga toch ook niet midden in een treinstels mijn gebed verrichten? Nee, dat doe ik gewoon netjes op mijn stoel.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door H.Numan »

Ach, een kwestie van cultuur, denk ik. Voor ons westerlingen hechten mohammedanen absurd veel waarde aan het correcte ritueel. Als je de juiste toverforumle niet uitspreekt, of op de juiste wijze in de juiste richting bid, onder de correcte omstandigheden, oei oei oei... Ik vraag me wel eens af of jullie realiseren dat die allah wel wat anders te doen heeft dan met een peukie potlood kontjes te turven... :evil:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door hans van de mortel »

H.Numan schreef:Ach, een kwestie van cultuur, denk ik. Voor ons westerlingen hechten mohammedanen absurd veel waarde aan het correcte ritueel. Als je de juiste toverforumle niet uitspreekt, of op de juiste wijze in de juiste richting bid, onder de correcte omstandigheden, oei oei oei... Ik vraag me wel eens af of jullie realiseren dat die allah wel wat anders te doen heeft dan met een peukie potlood kontjes te turven... :evil:
Nu je het over turven hebt. Moslims zijn erg onzeker, ook al komen ze verbaal erg zeker over. Want waarom gaan zij anders hun korantekstjes via een kralenketting turven? Bij de moslim gaat het zoals gewoonlijk niet om de kwaliteit maar om de kwantiteit. Dat zeggen zij ook altijd wanneer zij geen gelijk krijgen: wij zijn met anderhalf miljard en verre in de meerderheid. Dus, hoe meer van hetzelfde zij ten gehore aan Allah brengen, des te meer zal Allah zijn goedkeuring laten neerdalen over deze moslimmens - denken zij. En uiteraard via de gebruikelijke omweg. Via de engel Gabriël. Want Allah heeft een broertje dood aan persoonlijke interesse in de moslimmens. Dat Allah derhalve een satan is, hebben moslims inmiddels genoegzaam en langdurig ondervonden en begrepen. Waarom anders de islam en zijn moslimmetjes in al die jaren achterlijk houden en laten verrekken van armoede en ellende? Het is ons mensen met een gezond verstand wel duidelijk. Allah is een monsterlijke maangod zonder liefde, maar met een overdosis aan haat en sadisme tegenover stommelingen die hem serieus nemen.

Ik zeg dan: :rongue: lekker puh moslim! Net goed! Eigen schuld, dikke bult!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Eliabe »

Bidden doe ik voor de sex en na de sex, dus 2x. Jaja.
Voor de sex "Mijn God dat we heerlijk mogen genieten".
En na de sex "Mijn God wat was het weer lekker".
:oops: :razz: :P :D :roll2:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door hans van de mortel »

Eliabe schreef:Bidden doe ik voor de sex en na de sex, dus 2x. Jaja.
Voor de sex "Mijn God dat we heerlijk mogen genieten".
En na de sex "Mijn God wat was het weer lekker".
:oops: :razz: :P :D :roll2:
Moslims bidden 5x voor de seks en 5x na de seks. Zij hebben minder vertrouwen dan jij in de goede afloop. Mohammed stapt dan vervolgens met zijn rechterbeen in bed. Wanneer hij tot de daad wil overgaan (zijn vrouw Fatima ligt natuurlijk al ruim van tevoren in de wachtstand te wachten) pakt hij zijn inmiddels stijf geworden piemel in zijn rechterhand en . . . :neutral:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Eliabe »

hans van de mortel schreef:
Fatima ligt natuurlijk al ruim van tevoren in de wachtstand te wachten) pakt hij zijn inmiddels stijf geworden piemel in zijn rechterhand en . . .
....oeps...verkeerde gat :roll2:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door BFA »

....oeps...verkeerde gat
Was de geit erbij?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Eliabe »

BFA schreef:
Was de geit erbij?
Jawel. Hij had alleen de laarzen niet aan om de geit er met de achterpoten erbij in te zetten.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door mercator »

Achmed komt 's avonds thuis met een schaap aan een ketting. Hij loopt de door Allah gezegende slaapkamer binnen en zegt: "kijk nou 's, dat is de geit die ik neuk als jij je maandstonden hebt!" Zijn zwangere vrouw Fatima Moskee zegt :"Maar Achmed, eerbiedwaardige echtgenoot, verschoon mij om te zeggen dat je daar geen geit maar een schaap bij hebt?" Waarop Achmed: "Zwijg Fatima! Ik had het niet tegen jou!"
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door H.Numan »

Na het intrekken van zijn paspoort en overplaatsing van de Al Soenah moskee naar Opper Volta werkt sjamaan Fawaz in de missie.
Hij missioneert in een klein dorpje in donker Afrika. De dichtstbijzijnde moskee is 1000 km verderop.
Op een gegeven dag komt het stamhoofd witheet naar hem toe.
"JIJ MIJ VERTELLEN: MIJN VROUW BABY GEKREGEN. BABY IS WIT!!!!!"
Sjamaan Fawaz begrijpt dat hij zwaar in de problemen zit.
Snel verzint hij een antwoord.
"Oh stamhoofd, de wegen van allah zijn ondoorgrondelijk. Kijk nou naar jouw geiten.
Die zijn allemaal wit, maar er is een zwarte geit. Dat is de wil van allah."
Het stamhoofd denkt even na en zegt:
"Okay. Jij zwijgen over zwarte geit, ik zwijgen over witte baby."
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie