Het gelijk van de islam: Koran

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Het gelijk van de islam: Koran

Bericht door silkyboxershortXL »

koran 18;86 Until, when he reached the setting of the sun, he found it set in a spring of murky water; Near it he found a people.
Afbeelding
Perseus cluster, een lichtpunt is geen ster maar een melkwegstelsel
Dit is één van de grootste objecten die wie dan ook ooit aan de hemel zal zien. Elk van deze wazige vlekjes is een melkwegstelsel, en tesamen vormen ze de Perseus Cluster, één van de dichtstbijzijnde clusters van melkwegstelsels. We zien de cluster door een menigte zwakke voorgrondsterren die zich in ons eigen Melkwegstelsel bevinden. Nabij het centrum van de cluster, ruwweg 250 miljoen lichtjaar ver, bevindt zich NGC 1275, het dominante stelsel van de cluster, hier links in beeld. NGC 1275 is een sterke bron van röntgen en radiostraling en groeit nog steeds doordat het invallend gas en kleinere melkwegstelsels opslorpt. De Perseus Cluster van melkwegstelsels maakt deel uit van de Pisces-Perseus supercluster, omspant meer dan 15° aan de hemel, en bevat meer dan 1000 melkwegstelsels. Op de afstand van NGC 1275 meet dit kosmische vergezicht ongeveer 1,5 miljoen lichtjaar in doorsnede.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Het gelijk van de islam: Koran

Bericht door silkyboxershortXL »

Gezeten voor de oorlogsvlag. Een serieuze Mohammedaan instructief naar zijn broeders.
UK Muslim confirms: “There is no equality of faith in Islam”
“The kafir (unbeliever) is beneath any Muslim, therefore, Muslims must humiliate Christians in order to make them want to convert to Islam.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Het gelijk van de islam: Koran

Bericht door Ali Yas »

Het verbaast me dat deze man doet alsof hij er trots op is dat e.e.a. in een islamitische staat zo geregeld is. Zijn gehoor roept ook geen boe, lijkt eerder wat te grinniken bij de vernederingen die de niet-moslim te verduren krijgt. Maar ja, wat deze man zegt klopt wel aardig met wat er in de Koran staat.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Intolerante Mohammed versus tolerante Jezus

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wat denken we en wat wordt ermee bedoeld wanneer iemand beweert dat hij christen is?
Dan begrijpen we dat hij bedoelt een beschaafd vredelievend mens te zijn die oor heeft naar de leringen van Jezus. Mooi! Daar valt niets op af te dingen. Een crimineel zal niet snel aan de grote klok hangen dat hij een christen is. Logisch. Daarmee bespaart hij zichzelf dat hij zich belachelijk maakt en in zijn gezicht wordt uitgelachen.

Stappen we over naar de andere mens. Die roept: "Ik ben moslim." Tsja, wat moet je daar nu mee? Wat wil hij de daarmee nu aan de ander duidelijk maken? Iemand daar een antwoord op? We zien kijkend naar de TV dat bij de onthoofding van een andersdenkende, die niet in de smaak van de islam is gevallen, een Koran omhoog wordt gehouden en een paar sura's de lucht in worden geknald. Bij al het moorden, verkrachten en verminken speelt de Koran en vooral het gedachtegoed van de verschrikkelijke historische psychopaat en woestijn crimineel Mohammed een grote rol.

Vroeger werd er uit naam van het pauselijke christendom flink geplunderd en gemoord. De pauselijke bedenksels waren de opmaat voor het wezen van het christendom: FASCISME pur sang. Aan die weerzinwekkende macht van het smerige rukkers collectief in Vaticaanstad Rome kwam lang geleden god-zij-dank een einde. De christelijke godsdienstoorlogen waren niet van de lucht. Maar dat is allemaal geschiedenis vanuit geestelijk gestoorde machtsuitoefening en terroristische geestelijke machtswellust. Blijft over Jezus en die doet vandaag-de-dag goede zaken in de kerken die nog over zijn. We noemen ons christen omdat we daarmee uiting willen geven aan onze manier van denken en doen. Want Jezus heeft niet gestolen, geroofd, verkracht, pedofilie bedreven of nog erger, gemoord.

Kan de moslim dat ook over Mohammed zeggen? Daarvoor dient hij de Koran ter hand te nemen. Verdomme, het kan toch niet waar zijn dat de moslim waarachtig denkt dat Mohammed een alleraardigste lieve sukkel was zonder geile aandrang om de vrouw van een ander te neuken. Want dat gebeurde wel. Daar zijn dan weer de haddiths voor. Mijn conclusie met de Koran, de islam en uiteindelijk de moslims?

Wat zal ik zeggen? Nee, het heeft geen enkele zin die mensen de hand te reiken. Moslims zouden zich intens diep moeten schamen voor hun achterlijkheid. Zij leven in een voortdurende conflictsituatie met de werkelijkheid. Islam was niks, is niks en zal ook nooit mee kunnen draaien in welke kennisbeschaving dan ook. Moslims zijn inwendig ziek in de geest en ten dode opgeschreven zoals een aangeschoten zwarte dode rat die omgeven is met de pest. Het niet willen inzien en begrijpen dat je met de islam lid bent van een weerzinwekkende achterstandsreligie van het ergste heidense kaliber dat not bene ook nog eens wordt ondersteund door het discriminerende fascistische Arabische haat boek Koran.

Ach, moslim, islam en Koran . . . hoe is het mogelijk dat in dit informatie tijdperk van internet en massa's boeken, maar bovenal van het om je heen kijken en de realiteit waarnemen van alledag, er nog massa's mensen zijn die zich krampachtig fanatiek vasthouden, niet in het geloof in God - niks mis mee overigens - maar aan het historische stuk etter gezwel, terrorist en sadistische criminele oorlogsmisdadiger Mohammed? Terwijl Jezus in de buurt is en voor het grijpen ligt als je wilt blijven vasthouden aan God. De oorspronkelijke Koran was in het Arabisch. Plagiaat en tweedehands religieus mislukt jatwerk. Ik denk dat alle moslims uit onze beschaving verwijderd moeten worden, of aan het psychisch verschonende infuus gekoppeld. Liever het eerste, want de belastingbetaler moet er weer voor opdraaien. En het is nog maar de vraag of moslims wel te genezen zijn. Mohammed, zo weten wij, spoorde niet. Dan is de conclusie meer dan gerechtvaardigd dat moslims ook niet sporen. Want hoe je het ook wendt of keert, onder de jongste generatie hoofddoeken zitten beslist wel hersenen. Tenslotte was Hitler bepaald niet dom. Wel eigenwijs. Precies zoals een moslim!

Geen vrije wil? Tijdgeest? Massaal domme mens? Er klopt iets niet! Elke logica ontbreekt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Intolerante Mohammed versus tolerante Jezus

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:Moslims zouden zich intens diep moeten schamen voor hun achterlijkheid. Zij leven in een voortdurende conflictsituatie met de werkelijkheid.
icon_thumbup.gif
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Het gelijk van de islam: Koran

Bericht door sjun »

David Wood en TXHalabi belichten een en ander van die opmerkelijke achtergeblevenheid, de wijze waarop men dat tracht te versluieren of zelfs om te keren en verheldert aan de hand van islamitische overleveringen die voor iedereen na te zoeken zijn dat er toch wel iets mis met je moet zijn wil je Mohammed serieus als boodschapper van een deïteit nemen. Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Het gelijk van de islam: Koran

Bericht door Zwartmeer »

Een heel mooi videootje!

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De moslim is met angst geboren en zit vol met islam shit

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:Een heel mooi videootje!
Niet slecht. Vragen stellen is altijd ijzersterk. Maar duurt te lang, gelet op het trage slaap verwekkende tempo. Niet meer dan 3 minuten was genoeg geweest. Ik vind vooral het laatste gedeelte erg sterk.

Ik ben bezig de onderstaande tekst van mij te vertalen in het Engels en toe te voegen als commentaar.
Waarom gaat Allah in de Koran ervan uit dat moslims weleens kunnen twijfelen? Want Allah geeft de Arabieren de raad om in geval van twijfel zich te wenden tot de mensen van het boek. De openbaringen van Allah zijn namelijk eerder naar de aarde gezonden aan de joden en de christenen.

Maar wat doen al die eigenwijze moslims? Die gaan twijfelen aan de goede en oprechte bedoelingen van Allah en tonen geen respect voor Allah door te beweren dat de boeken van de bijbel vervalst zijn. Want Allah was blijkbaar niet in staat zijn eigen boeken te beschermen. Is het daarom dat Allah alle moslims negeert en hen in de hoek heeft gezet waar de meeste klappen vallen? Allah heeft een duidelijke voorkeur aan de dag gelegd voor joden en christenen. Logisch, die waren er het eerst, konden lezen en schrijven, en kenden de naam van God. Niet één moslim kent de naam van Allah of wil hem niet weten.

Kortom: moslims zijn de grootste heidense huichelaars op aarde. Kijk naar de zich lam zuipende Arabieren in Saoedi-Arabië en een ieder begrijpt wat voor een walgelijke weerzinwekkende achterlijke perverse achterstandsreligie islam is. Om uit te kotsen. Noem je niet langer moslim als aanhanger van de pedofiele zelfbenoemde racistische discriminerende fascistische Arabische oorlogsprofeet, maar bekeer je tot de ware god in jezelf!
:turban:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De moslim is met angst geboren en zit vol met islam shit

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef:
Zwartmeer schreef:Een heel mooi videootje!
Niet slecht. Vragen stellen is altijd ijzersterk. Maar duurt te lang, gelet op het trage slaap verwekkende tempo. Niet meer dan 3 minuten was genoeg geweest. Ik vind vooral het laatste gedeelte erg sterk.
Iedereen zijn eigen, het mocht voor mij wel iets langer duren. Het heeft een soort hypnotiserend effect. De muziek is trouwens een pianoversie van het nummer 'Nothing else matters' van Metallica.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Het gelijk van de islam: Koran

Bericht door Zwartmeer »

Ik kwam vanmiddag nog deze tegen. Die moslim blijft maar met z'n vragen suggereren dat alles een maker moet hebben. Het antwoord is natuurlijk Allah. De jongen in de video geeft goed weerwoord, maar hij had ook moeten vragen, dat als alles een maker moet hebben, wie de uiterst gecompliceerde Allah dan gemaakt heeft. Als het antwoord is dat die geen maker kent, dan waarom de onlogica gebruiken dat veel simpelere dingen wel een maker moeten hebben en een bewijs voor Allah zijn?

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52155
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het gelijk van de islam: Koran

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Er is een rapport van de WHO gekomen (dus dan hoef je niet aan de juistheid te twijfelen) dat bewerkt vlees eten meer darmkanker geeft.
En apart worden ham en rookworst genoemd als boosdoeners.
De kans zou met 18 % stijgen. Dat is niet niks? Of toch wel? Dat is de hamvraag.
Een Duitse vrouw van 45 jaar heeft 0,30% kans om in de komende 10 jaar met darmkanker gediagnosticeerd te worden. Bij een Duitse man van 65 jaar is dit risico 2,30%.
Die cijfers worden bij het eten van meer dan 50 gram vlees per dag: 0,354 % en 2,71 %.

Het bericht is natuurlijk voor de vegetariërs koren op de vleesmolen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het gelijk van de islam: Koran

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
Het bericht is natuurlijk voor de vegetariërs koren op de vleesmolen.
Volgens mij is dit een fake account. Of heeft onze achmed drie twitter accounts.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Het gelijk van de islam: Koran

Bericht door Zwartmeer »

Mahalingam schreef:Afbeelding
Of dit echt van Marcouch is weet ik natuurlijk niet. Hoe dan ook het is natuurlijk grote onzin dat moslims al 1400 jaar weten dat varkensvlees kankerverwekkend is. Maar uiteraard zijn er nu moslims met het rapport van de WHO het gelijk van de koran gaan promoten. Dat er honderden ziekmakende stoffen zijn die in de koran niet genoemd worden, maar zelfs geprezen, zal daar niets aan afdoen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het gelijk van de islam: Koran

Bericht door Ariel »

Wat ook grappig is, is die 2000 jaar. Deze "achmed "is begonnen te tellen nadat Christus geboren is. De jaren daarvoor tellen waarschijnlijk niet mee. [icon_lol.gif] Echt bijbelvast is deze "achmed " niet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Het gelijk van de islam: Koran

Bericht door Ali Yas »

Die 2000 jaar was mij ook al opgevallen. Dat de man niet in zijn gezicht wordt uitgelachen komt doordat de rest van Nederland dit soort dingen ook niet meer weet.

Overigens bevindt Ahmed zich in goed gezelschap. Volgens de Koran was Maria de zus van Aäron. :roll:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het gelijk van de Koran: islam.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:Die 2000 jaar was mij ook al opgevallen. Dat de man niet in zijn gezicht wordt uitgelachen komt doordat de rest van Nederland dit soort dingen ook niet meer weet.

Overigens bevindt Ahmed zich in goed gezelschap. Volgens de Koran was Maria de zus van Aäron. :roll:
De Koran, het woord van Allah, weet zich niet eens de naam van de vrouw van Adam te herinneren. Onbegrijpelijk voor zo'n plagiaatboek. Nou ja, goedkope slechte plagiaat dan. En dan moet je bedenken dat al die zich 'wijs' vindende gekopvodde moslimtrutjes zich vermoeien om de onzin van de Koran goed te praten door te wijzen op ons onbegrip van het niet kunnen lezen en begrijpen van de context. Hoezo context? Welke context dan? Er staat toch duidelijk in de Koran dat de aarde vaststaat; dat de zon opkomt. Dat laatste mag je verwachten in een of andere stuiverroman of gedicht van een ongelovige schrijver, maar niet in een door Allah gesproken woord, vastgelegd voor het nageslacht in een heilige onaantastbare boekvorm.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Het gelijk van de Koran: islam.

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:Er staat toch duidelijk in de Koran dat de aarde vaststaat; dat de zon opkomt.
Sterker nog: de zon gaat volgens de Koran onder in een plas modder. Bevestigd door Mohammed, dus het is echt waar.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Het gelijk van de Koran: islam.

Bericht door Zwartmeer »

Ali Yas schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Er staat toch duidelijk in de Koran dat de aarde vaststaat; dat de zon opkomt.
Sterker nog: de zon gaat volgens de Koran onder in een plas modder. Bevestigd door Mohammed, dus het is echt waar.
De Masked Arab is nieuw op youtube en hij heeft een aardige video over dit onderwerp gemaakt...

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie