Kanker is een HOAX

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Ariel

Kanker is een HOAX

Berichtdoor Ariel » Vr Jan 24, 2014 3:11 pm

Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Eliabe

Re: Kanker is een HOAX

Berichtdoor Eliabe » Vr Jan 24, 2014 3:17 pm

Met dit bericht ben ik heel erg blij. Heb nog 10.000 liter kamelenurine en ik vraag maar 10 euro voor een liter. :muslima:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Jan 24, 2014 3:27 pm

Mooi man, icon_thumbup.gif Mohammedaanse geneeskunde. Een ieder die na het lezen van deze site nog naar een dokter gaat voor medische hulp is waarlijk van het padje geraakt. Alles is namelijk te genezen als je maar de juiste mohammedaanse natuurproducten gebruikt . Ook bloedzuigers kunnen een oplossing zijn voor veel ziekten, en dus mensen helpen.
Last van hooikoorts? Moeite met bidden? Last van vergeetachtigheid? Het maakt niet uit waar je aan lijdt, hijama heeft de oplossing.

Laat ik even wat geweldige voorbeelden geven.
SUIKERZIEKTE: Bloedzuigertherapie uitvoeren. 40 Bloedzuigers voor nodig.
HOGEBLOEDDRUK: Naast Hijama elke maand, af en toe (appel-)azijn innemen.
MIGRAINE/STRESS: Verricht Hijama op de achterhoofd. Vergeet hierbij de hijamapunten bij de nek niet. Maximaal 2 keer per jaar.
Daarnaast kun je je voorhoofd ook inwrijven met zwartezaadolie, helemaal tot bij de oren. Bindt dit gebied in met een verband, en vergeet niet om voor het ontbijt 1 theelepel zwartezaadolie in te nemen.

En nog veel en veel meer. Op OntdekIslam zijn ze helemaal weg van deze mohammedaanse geneeskunde. Ze maken zelfs reclame voor de site, en alle gehoofddoekte wijfjes en en in nachthemd geklede mannetjes zullen de eerstvolgende zaterdagen onder dak zijn, en ademloos naar Aboe Hamza luisteren. Moge Allah alle moslims beschermen en genezen met deze middeleeuwse therapieën inschallah.

Ik raad een ieder die zich niet lekker voelt aan om de site van broeder Hamza te bezoeken. :greeting2:
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Schepsel!

Berichtdoor Schepsel! » Vr Jan 24, 2014 5:03 pm

Je wordt als je op die link klikt meteen al geconfronteerd met bizarre shit: foto van peuter met bloedzuiger op z'n wang :'D

Als mensen dat serieus gaan nemen gaat dat doden kosten...
(^v^)

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Jan 24, 2014 5:21 pm

Schepsel! schreef:Je wordt als je op die link klikt meteen al geconfronteerd met bizarre shit: foto van peuter met bloedzuiger op z'n wang :'D

[icon_lol.gif] Ja briljant hé.... Een mooie blanke blauwogige baby met een bloedzuiger op haar wang.

Inshallah hebben de mohammedanen meer vertrouwen in hun geneeskunde dan jij. :finger:

Manon

Berichtdoor Manon » Vr Jan 24, 2014 5:34 pm

Schepsel! schreef:Je wordt als je op die link klikt meteen al geconfronteerd met bizarre shit: foto van peuter met bloedzuiger op z'n wang :'D

correctie:

Als moslims dit serieus nemen, dan wordt het een grote besparing op onze sociale zekerheid.Ze moeten hun behandeling dan wel volhouden tot ze bij hun 72 hoeries zijn.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Hans v d Mortel sr

Islamitisch kankergezwel is te genezen

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Jan 26, 2014 1:13 am

:sheik: Ik hoef geen hadith te lezen om te begrijpen dat er voor elke ziekte een genezing is. Voor de meest verschrikkelijke ziekte, het kankergezwel islam, is er één simpele genezing: een Israëlische bom op de ongeneeslijke heidense doos van Mekka in Saoedi-Arabië.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Terug naar “Koran, sha'ria en ahadith (boodschappen, mirakels en wetenschap)”