haha,u weet maar al te goed voor mij te denken.Als dit de waarheid zou zijn van mij religie zou ik niet religeus zijn beste vriend.Wat zijn foto´s nu ,vergeleken met het Schrift van Allaah en Mohammed vrede zij met hem.Ik kan als VVD`r een mes op de keel van een PVDA´r plaatsen en zeggen:IN NAAM VAN DE VVD. sta ik dan garant voor de VVD!!!!??Doordat hij dit plaatst laat hij alleen maar zien waar een stelletje idioten MET UW BOEK INDE HAND toe in staat zijn.
Ook foto's kunnen argumetatie zijn en vaak heel confronterend. Zoals deze. En gezien uw reactie heeft hij u ook geraakt.
Hetgeen mij raakt is om het te zien,aangezien ik het absoluut niet goedkeur!! noch mijn God! Noch mohammed! in tegendeel zelfs,deze ´MOHAMMED` (toffe peer) heeft menige volkeren bevrijd van dit soort praktijken.bv.het levend begraven van meisjes etc etc!..
En DAT is mijn voorbeeld.!
Ik zal tot de dood mij wegneemt,tot mijn allerlaatste dag,mijn religie verdedigen.!! Juist omdat ik de waarheid in pracht heb!.Logisch dat u nu hard om u heen gaat slaan
En nogmaals.....als u niet tegen de waarheid kunt.........