The Moon has split

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Realmoslim
Berichten: 44
Lid geworden op: wo mei 05, 2004 9:54 am

The Moon has split

Bericht door Realmoslim »

Bezoek deze site hieronder, echt wonderbaarlijk :

http://www.submission.org/miracle/moon.html

Bezoek ook daarna gelijk www.submission.org

Thanks
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Beste Rafik,

Wat probeer je ons te vertellen? Dat de koran waar is, omdat er iets vaags en onnavolgbaar is gezegd over de maan, en dat dit is bewezen omdat er nu astronauten naar de maan zijn geweest die wat materiaal hebben verzameld?
The prophecy was fulfilled at the very moment the Astronauts left the moon in the lunar module containing 21 kilograms of rocks that had belonged to the moon. :shock: :shock: :shock:
En dan goochelt er iemand met wat getallen? Waarom is die onnavolgbare getalsretoriek nodig om te bewijzen dat de koran gelijk had? De koran is volgens jou toch een helder boek? Sorry, maar dit artikel is niet helder. En als de koran een helder boek zou zijn, zou er wel gewoon staan: in 1969 landt er een apollo op de maan, en de drie astronauten namen wat stenen mee voor onderzoek.

Rafik, jij gelooft niet in de verklaringen die zijn gegeven in de hadiths. Waarom geloof je dan wel deze toch wel behoorlijk onzinnige uitleg? Waarom is deze volgens jou meer waard dan de hadiths?

Wil jij misschien proberen aan te geven door welke passage in dit artikel jij bent overtuigd dat de koran geschreven is door god? Dan wordt het mij misschien ook wat duidelijker.

Intussen geef ik twee artikelen over de maan, die een stuk duidelijker zijn dan de koran.

http://www.urania.be/sterrenkunde/zonnestelsel/maan.php
http://www.omroep.nl/teleac/sites/de_pl ... nisme.html
Realmoslim
Berichten: 44
Lid geworden op: wo mei 05, 2004 9:54 am

Bericht door Realmoslim »

In the name of God, Most Gracious, Most Merciful

"The Hour has come closer, and the moon has split. (54:1)
Then they saw a miracle; but they turned away and said, "Old magic." (54:2)
They disbelieved, followed their opinions, and adhered to their old traditions. (54:3)
Sufficient warnings have been delivered to alert them.(54:4)
Great wisdom; but all the warnings have been in vain."(54:5)

http://www.nasm.si.edu/collections/imag ... 1facts.htm :

Lunar Module: Eagle
Command and Service Module: Columbia
Crew: Neil Armstrong ,commander
Michael Collins, command module pilot
Edwin Aldrin, lunar module pilot
Launch: July 16, 1969
13:32:00 UT (09:32 a.m. EDT) Kennedy Space Center Launch Complex 39A
Landing Site: Mare Tranquillitatis (Sea of Tranquility)
0.67 N, 23.47 E
Landed on Moon: July 20, 1969
20:17:40 UT (4:17:40 p.m. EDT)
First step: 02:56:15 UT July 21, 1969
(10:56:15 p.m. EDT July 20, 1969)
EVA duration: 2 hours, 31 minutes
Lunar Surface Traversed: ~250 meters
Moon Rocks Collected: 21.7 kilograms
LM Departed Moon: July 21, 1969
17:54:01 UT (1:54:01 p.m. EDT)
Returned to Earth: July 24, 1969
16:50:35 UT (12:50:35 p.m. EDT)
Time on Lunar Surface: 21 hours, 38 minutes, 21 seconds
Mission Duration: 195 hr. 18 min. 35 sec.
Retrieval site: Pacific Ocean 13° 19'N latitude and 169° 9'W longitude
Retrieval ship: U.S.S. Hornet

Jij bent niet zo slim,he? Je staat nu wel een beetje verschut of niet,Nina?

Afbeelding
Realmoslim
Berichten: 44
Lid geworden op: wo mei 05, 2004 9:54 am

Bericht door Realmoslim »

nina schreef:Beste Rafik,

Wat probeer je ons te vertellen? Dat de koran waar is, omdat er iets vaags en onnavolgbaar is gezegd over de maan, en dat dit is bewezen omdat er nu astronauten naar de maan zijn geweest die wat materiaal hebben verzameld?
The prophecy was fulfilled at the very moment the Astronauts left the moon in the lunar module containing 21 kilograms of rocks that had belonged to the moon. :shock: :shock: :shock:
En dan goochelt er iemand met wat getallen? Waarom is die onnavolgbare getalsretoriek nodig om te bewijzen dat de koran gelijk had? De koran is volgens jou toch een helder boek? Sorry, maar dit artikel is niet helder. En als de koran een helder boek zou zijn, zou er wel gewoon staan: in 1969 landt er een apollo op de maan, en de drie astronauten namen wat stenen mee voor onderzoek.
Niemand goochelt hier met getallen, het staat er gewoon, het is gewoon duidelijk. De Koran zelf is de wonder, de unieke rijmende structuur, de duizende wetenschapelijke verzen, de voorspellingen en nog veel en veel meer, dit met de maan komt gewoon in de lijst van de voorspellingen met de andere vele voorspellingen. Dit is voor mij helder genoeg, jij wilt het gewoon niet geloven, het staat er gewoon duidelijk. Als God wil kan die iedereen een moslim maken, als die hoe jij zegt gewoon duidelijk in de Koran zegt dat er in 1969 een apollo land op de maan en dat astronauten stenen mee nemen, zou iedereen een moslim worden, doe normaal oke....zo te zien snap jij niets van voorspellingen.
Rafik, jij gelooft niet in de verklaringen die zijn gegeven in de hadiths. Waarom geloof je dan wel deze toch wel behoorlijk onzinnige uitleg? Waarom is deze volgens jou meer waard dan de hadiths?
Wat???!!! De hadith bevat fouten en waarheid, zoals de bijbel en torah, de hadith is helemaal niet verplicht in de Islam, want de mensen vroeger volgden ook alleen de Koran toen de hadith er niet was... De Koran is perfect en duidelijk en is de enige heilige boek in de Islam, God heeft gezegd dat die de Koran zal beschermen en dat is ook bewezen, overal is het dezelfde. Er zijn Koran boeken gevonden van de tijd van de profeet(vzmh) en ze zijn precies het zelfde als die van deze tijd.

"waarom is deze volgens jou meer waard dan de hadiths?" deze is voor iedereen meer waard dan de hadiths, deze onderwerp gaat trouwens niet eens over de hadith heeft niets met de hadith te maken...denk na man, denk na!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
AREND
Berichten: 129
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 6:22 pm

Bericht door AREND »

Real muslim...De logica van islam zal ik je even uitleggen

(1) If X, then Allah exists.
(2) X.
---------------------
(3) Allah exists.


hier nog zo een.
1) If there are presents under my tree, Santa Claus exists.
(2) There are presents under my tree.
----------------------------------------------------------
(3) Santa Claus exists.


welteruste real muslim
"leest u ons ook voor uit de
fabeltjeskoran,t"
[url=http://ah_52.tripod.com/zeg-het-maar/]mijn homepage[/url]
Afbeelding
Realmoslim
Berichten: 44
Lid geworden op: wo mei 05, 2004 9:54 am

Bericht door Realmoslim »

AREND schreef:Real muslim...De logica van islam zal ik je even uitleggen

(1) If X, then Allah exists.
(2) X.
---------------------
(3) Allah exists.


hier nog zo een.
1) If there are presents under my tree, Santa Claus exists.
(2) There are presents under my tree.
----------------------------------------------------------
(3) Santa Claus exists.


welteruste real muslim
Ik heb medelijden met jou.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Als God wil kan die iedereen een moslim maken
Kennelijk wil god niet dat iedereen moslim wordt anders had hij dat wel gedaan...nietwaar...?
Die kruistocht en dat geweld kan dus stoppen want het is duidelijk tegen de wil van god.
Hij kan zelf iedereen moslim maken...heeft ie geen hulp bij nodig.....toch....?
Amorele atheistische nitwit
Realmoslim
Berichten: 44
Lid geworden op: wo mei 05, 2004 9:54 am

Bericht door Realmoslim »

Quote:
Als God wil kan die iedereen een moslim maken

Kennelijk wil god niet dat iedereen moslim wordt anders had hij dat wel gedaan...nietwaar...?
Die kruistocht en dat geweld kan dus stoppen want het is duidelijk tegen de wil van god.
Hij kan zelf iedereen moslim maken...heeft ie geen hulp bij nodig.....toch....?
Iedereen moet toch uitgetest worden, of niet? Anders kan iedereen net zo goed gelijk naar de hemel, of niet?

"Disasters have spread throughout the land and sea, because of what the people have committed. He thus lets them taste the consequences of some of their works, that they may return (to the right works)."(30:41)

"Do not say of those who are killed in the cause of GOD, "They are dead." They are alive at their Lord, but you do not perceive. We will surely test you through some fear, hunger, and loss of money, lives, and crops. Give good news to the steadfast. When an affliction befalls them, they say, "We belong to GOD, and to Him we are returning." These have deserved blessings from their Lord and mercy. These are the guided ones."(2:154-157)

"Righteousness is not turning your faces towards the east or the west. Righteous are those who believe in GOD, the Last Day, the angels, the scripture, and the prophets; and they give the money, cheerfully, to the relatives, the orphans, the needy, the traveling alien, the beggars, and to free the slaves; and they observe the Contact Prayers (Salat) and give the obligatory charity (Zakat); and they keep their word whenever they make a promise; and they steadfastly persevere in the face of persecution, hardship, and war. These are the truthful; these are the righteous."(2:177)

Snap je, Monique?
Gebruikersavatar
AREND
Berichten: 129
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 6:22 pm

Bericht door AREND »

Real muslim.

Ik heb er nog een voor je..Mischien begrijp je die beter.
Moslim theologie

1. Ik geloof dat het gras blauw is,alhoewel het groen is.
2. Ik ben er zeker van dat ik geloof dat het gras blauw is
3. Zie hier!! Het gras is blauw.bewijs geleverd in stelling 1 en 2

een en een is nog altijd twee en geen zes real moslim.
Nogmaals welterusten!
"leest u ons ook voor uit de
fabeltjeskoran,t"
[url=http://ah_52.tripod.com/zeg-het-maar/]mijn homepage[/url]
Afbeelding
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Snap je, Monique?
Nee....ik zie de logica niet.

Waar is dat "uittesten" voor nodig...?
Om te kijken wie er in de hemel of de hel komt..?
Dat weet god toch allang...hij heeft verdorie iedereen gemaakt EN is alwetend.
Wanneer god iedereen moet gaan testen is hij dus NIET alwetend.
Dat hele "uittesten" is dus gewoon onnodige bullshit en uitgevonden door een stel op macht beluste idioten ...en...hele volksstammen stinken erin. Enkel omdat ze bang zijn niet naar "het paradijs" te gaan.
Amorele atheistische nitwit
Realmoslim
Berichten: 44
Lid geworden op: wo mei 05, 2004 9:54 am

Bericht door Realmoslim »

Quote:
Snap je, Monique?

Nee....ik zie de logica niet.

Waar is dat "uittesten" voor nodig...?
Om te kijken wie er in de hemel of de hel komt..?
Dat weet god toch allang...hij heeft verdorie iedereen gemaakt EN is alwetend.
Wanneer god iedereen moet gaan testen is hij dus NIET alwetend.
Dat hele "uittesten" is dus gewoon onnodige bullshit en uitgevonden door een stel op macht beluste idioten ...en...hele volksstammen stinken erin. Enkel omdat ze bang zijn niet naar "het paradijs" te gaan.
Ja, God is Alwetend, maar de mens moet het mee maken, anders gelooft de mens het natuurlijk niet als hij naar hel gaat. Dus, Monique, het is eigenlijk wel heel logisch. Mensen hebben een eigen wil, die heeft God gegeven aan de mensen...jij weet niet eens wat logisch is, al jou argumenten zijn onlogisch...Zoek op google over de verhaal, de islam verhaal en niet die van de christendom die helemaal verandert is.

Vind jij dat normaal ,dat uitschelden, jij mag dat wel doen he? Maar doe wat jullie willen, geloof wat jullie willen. Ik doe dit allemaal voor de mensen die niks over de Islam weten en zo makkelijk kunnen worden aangevallen en niet voor jullie.
Real muslim.

Ik heb er nog een voor je..Mischien begrijp je die beter.
Moslim theologie

1. Ik geloof dat het gras blauw is,alhoewel het groen is.
2. Ik ben er zeker van dat ik geloof dat het gras blauw is
3. Zie hier!! Het gras is blauw.bewijs geleverd in stelling 1 en 2

een en een is nog altijd twee en geen zes real moslim.
Nogmaals welterusten!
En ik heb nog steeds medelijden met je.
Gebruikersavatar
AREND
Berichten: 129
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 6:22 pm

Bericht door AREND »

real muslim zei
Ik doe dit allemaal voor de mensen die niks over de Islam weten en zo makkelijk kunnen worden aangevallen en niet voor jullie.
Met alle respect hoor,maar word het niet eerst eens tijd om zelf wat meer te leren van je eigen geloof.
Je knip en plakwerk en wankele statements komen niet echt inteligent over bij mij.
"leest u ons ook voor uit de
fabeltjeskoran,t"
[url=http://ah_52.tripod.com/zeg-het-maar/]mijn homepage[/url]
Afbeelding
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Ja, God is Alwetend, maar de mens moet het mee maken, anders gelooft de mens het natuurlijk niet als hij naar hel gaat.
Wat moet de mens meemaken...?
Dus, Monique, het is eigenlijk wel heel logisch. Mensen hebben een eigen wil, die heeft God gegeven aan de mensen...
Het gaat er niet om OF de mens een eigen wil gekregen heeft...het gaat erom wat de ZIN is van die eigen wil wanneer ene allah allang de hele levensloop uitgestippeld heeft van ieder persoon ...EN ....wanneer die "eigen wil" ook idd gebruikt wordt..die persoon de hel inknikkert..?
Wat is de ZIN van die "eigen wil" die helemaal niet gebruikt mag worden...?

Net zoiets als een kind een bal geven, zeggen dat hij zelf de keus heeft, hij zelf mag weten wat hij ermee doet...en...wanneer hij er idd tegen gaat schoppen... dat kind gaan straffen omdat het niet met die bal gedaan heeft wat jij in gedachten had en het idd zelf heeft gekozen wat ermee te doen..... dat is net zo onlogisch als dat hele "eigen wil" gedoe...
jij weet niet eens wat logisch is, al jou argumenten zijn onlogisch...Zoek op google over de verhaal, de islam verhaal en niet die van de christendom die helemaal verandert is.
Van het christendom weet ik minder dan van de islam...
Ik vind mezelf toch behoorlijk logisch.... zal wel een beroepsdeformatie zijn.... 8)
Dat mijn logica niet die van jou is zegt uiteraard helemaal niets.
Vind jij dat normaal ,dat uitschelden, jij mag dat wel doen he?
Wie scheld ik uit...?
Maar doe wat jullie willen, geloof wat jullie willen.
Kijk...wanneer bovenstaande uitspraak HET gedrag zou zijn binnen de islam was een site als deze helemaal niet nodig en konden we allemaal geheel vredig en in vrijheid naast elkaar leven... :wink:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Ja, God is Alwetend, maar de mens moet het mee maken, anders gelooft de mens het natuurlijk niet als hij naar hel gaat
.

kijk, dit begrijp ik nou ook totaal niet.

Als God alwetend is, dan wéét hij dus of ik naar de hel zal gaan of 72 maagden ter beschikking zal krijgen.(*) God wéét dus ook wat ik zal doen in mijn leven om ofwel ticketje Hel ofwel ticketje Paradijs met maagden te krijgen.

Wat hoef ik dan nog te geloven? en waarom moet ik dan nog wàt meemaken? Alles is toch al geweten door God? En als god me voorbestemd heeft voor een ticketje hel, dan ga ik daar toch helemaal niets aan kunnen doen? Denk jij soms dat je aan de wil van God iets kunt gaan veranderen?


(*) ik weet nu echt wel niet wat ik met 72 maagden moet gaan aanvangen want ik ben niet lesbisch. Moest ik lesbisch zijn zou ik natuurlijk ook weer niet naar het paradijs kunnen gaan, maar wel naar de hel. Wat doe je nu als vrouw in het paradijs met die 72 hoeris?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

(*) ik weet nu echt wel niet wat ik met 72 maagden moet gaan aanvangen want ik ben niet lesbisch. Moest ik lesbisch zijn zou ik natuurlijk ook weer niet naar het paradijs kunnen gaan, maar wel naar de hel. Wat doe je nu als vrouw in het paradijs met die 72 hoeris?
Misschien zijn dat mannelijke maagden...?
Maar dan rijst de vraag wat een vrouw met een mannelijke maagd moet aanvangen...? Helemaal niets toch....wat heb je daar aan...?
Maar ja.... de kans dat een vrouw naar het paradijs gaat is net zo groot als de kans dat ik moslim word..... 8)
Amorele atheistische nitwit
indobelg
Berichten: 113
Lid geworden op: ma mar 31, 2003 2:11 am

Re: The Moon has split

Bericht door indobelg »

Realmoslim schreef:Bezoek deze site hieronder, echt wonderbaarlijk :

http://www.submission.org/miracle/moon.html

Bezoek ook daarna gelijk www.submission.org

Thanks
Heeft Allah de natuur zo mooi geschapen ? Allah lijkt erg gesteld op bloedsporten als je ziet hoeveel bloeddorstigheid er is in de natuur.
Als je gelooft dat Allah de natuur heeft geschapen, waarom heeft Allah er dan niet voor gezorgd dat er verdovingsmiddeltjes worden gebruikt in de angel of de beet om de pijn van de prooi uit te schakelen ?

Terwijl ik hier zit te tikken lopen antilopen in doodsangst weg voor een leeuwin, grijpt een slang een levende rat vast (gewoonlijk bij de snuit) en die levende rat wordt langzaam doorgeslikt door de slang. Het kontje en de staart van de rat beweegt nog maar haar kop zit al in de muil van de slang.

Een leeuw die een leeuwin met jong ziet zal de zeer jonge leeuwtjes doodbijten, want die leeuw weet dat een leeuwin die zorg draagt voor haar jong niet wil paren. Bovendien zijn het niet de jong van die leeuw, dus...hij doodt de jonge leeuwtjes en de leeuwin kijkt machteloos toe. Daarna zal de leeuwin zich aanbieden aan de leeuw die dan met haar paart.

De graafwesp steekt een rups zodat er spierverlamming optreedt, maar die rups leeft nog doch kan zich niet meer bewegen. Dan legt die wesp haar eitjes in die levende rups. Wanneer de eitjes uitkomen gaan de baby wespen die rups langzaam opeten. De rups voelt dit natuurlijk. De reden waarom de graafwesp de rups niet doodt is dat zij wil dat er vers vlees is voor haar kindjes, dus de rups moet in leven blijven.

Het eerste kuikentje van een adelaar dat uit het ei komt zal zijn zussen en broers die later uit het ei komen met zijn snavel doodpikken en uit het nest stoten, zodat er meer voedsel is voor de sterkste.

Een luipaard eet een antiloop levend op, scheurt stukken vlees uit een antiloop die in vreselijke pijnen sterft.

Het is een en al bloeddorstigheid, meedogenloos en zonder moraal.

Ook de mensheid stamt af van dieren (en hier bedoel ik niet de apen, want dat is recent, doch wel de amoeben ? wij hebben meer gemeen met bepaalde soorten zeedieren dan met paarden, nochtans hebben de mensheid en de inktvissen en de paarden een gemeenschappelijke stamboom)

Allah en de schepping : de redenering die Realmoslim volgt is de volgende : de mens moet ademhalen en heeft een bepaalde hoeveelheid zuurstof nodig.. Welnu, Allah schiep een dampkring, waarin precies die hoeveelheid voorhanden was. Ook wilde men tijdens de nacht graag slapen. Geen nood, Allah zorgde ervoor dat het tegen bedtijd donker is.

Deze voorstelling van zaken heeft de charme van een goed toneelstuk met een uitstekend regisseur. Allah had de tekst aandachtig doorgelezen en toen een decor gemaakt, waaraan niets ontbreekt.
De overheersende kleur hiervan is groen, omdat dit het prettigst voor onze ogen is.

Die hele redenering is natuurlijk grondig fout. Zij gaat uit van de veronderstelling, dat er eerst mensen waren en dat toen de rest geschapen werd. De waarheid is precies ongekeerd.

Eerst was er de aarde, en wel overwegend groen van kleur. Pas daarna is de mens gekomen. Hij vond die omgeving al klaar en zijn ogen ontwikkelden zich zo, dat groen hem behaagde. Ook trof hij een bepaalde hoeveelheid zuurstof aan, zijn longen en zijn bloedsomloop moesten het daarmee doen en zij namen de vorm aan, waarin het gegeven rantsoen voldoende was.

De Koran, zogezegd gedicteerd door Allah himself, verwijst ook nergens naar dinosaurussen, naar wiskundige formules zoals e=mc2, kortom, er staan enkel boerenwijsheden in en volkspraatjes van de zevende eeuw.

Staat er niet ergens dat de zon elke avond in een modderpoel zakt onder Allah?s troon ?
indobelg
Berichten: 113
Lid geworden op: ma mar 31, 2003 2:11 am

Re: The Moon has split

Bericht door indobelg »

De baby mijnworm dringt in ons lichaam binnen via onze blote voeten. Een paar dagen later bereiken zij onze longen via de bloedsomloop. Daardoor gaan wij een droge hoest ontwikkelen waardoor de minuskule wormpjes opgehoest worden en weer doorgeslikt. Zo komen de wormpjes in de maag en de darm terecht. In de darm gaan ze zich vasthechten en beginnen eitjes te leggen. Hierdoor ontstaat diarree en bloedarmoede. De wormpjes kunnen ook tot de hersenen doordringen met verschrikkelijke gevolgen.


Wat heeft Allah toch een mooie natuur geschapen. Alles is perfekt

Of komt dit van Satan ?
Is Satan machtiger dan Allah of zijn het partners ?
Satan als de beulsknecht van Allah, die de door Allah opgelegde straffen mag uitvoeren, en af en toe ook zelf een beetje eigenhandig de mensheid mag pesten.
Kees
Berichten: 3
Lid geworden op: vr mei 28, 2004 9:46 pm

Re: The Moon has split

Bericht door Kees »

indobelg schreef:De baby mijnworm dringt in ons lichaam binnen via onze blote voeten. Een paar dagen later bereiken zij onze longen via de bloedsomloop. Daardoor gaan wij een droge hoest ontwikkelen waardoor de minuskule wormpjes opgehoest worden en weer doorgeslikt. Zo komen de wormpjes in de maag en de darm terecht. In de darm gaan ze zich vasthechten en beginnen eitjes te leggen. Hierdoor ontstaat diarree en bloedarmoede. De wormpjes kunnen ook tot de hersenen doordringen met verschrikkelijke gevolgen.
Yep als je niet schoon genoeg bent dringt die in je hersenen door, laat me raden je docht heel weinig en je hebt groot kans dat je besmet raakt door die worm door onhygenische toestand. :lol:



Wat heeft Allah toch een mooie natuur geschapen. Alles is perfekt
Yep.
Of komt dit van Satan ?
Is Satan machtiger dan Allah of zijn het partners ?
Satan als de beulsknecht van Allah, die de door Allah opgelegde straffen mag uitvoeren, en af en toe ook zelf een beetje eigenhandig de mensheid mag pesten.
stomme benadering.
indobelg
Berichten: 113
Lid geworden op: ma mar 31, 2003 2:11 am

Re: The Moon has split

Bericht door indobelg »

Yep als je niet schoon genoeg bent dringt die in je hersenen door, laat me raden je docht heel weinig en je hebt groot kans dat je besmet raakt door die worm door onhygenische toestand. :lol:
Ik woon al 21 jaar in Indonesie, het land waar de meeste moslims ter wereld wonen. Hier loopt de meerderheid van de bevolking op blote voeten in plastic sandalen. Wormpjes dringen zo onvermijdelijk binnen via de voeten. Nochtans wassen die moslims zich minstens drie keer per dag.
Of komt dit van Satan ?
Is Satan machtiger dan Allah of zijn het partners ?
Satan als de beulsknecht van Allah, die de door Allah opgelegde straffen mag uitvoeren, en af en toe ook zelf een beetje eigenhandig de mensheid mag pesten.
stomme benadering.
Geef mij dan eens een slimme benadering, want jij lijkt mij een slim kereltje
Gebruikersavatar
AREND
Berichten: 129
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 6:22 pm

Bericht door AREND »

Of zou het zo moeten zijn dat in de islam vrouwen niet naar het paradijs gaan maar naar de hel..En vanuit een achterdeurtje in een bootje door de rivier van wijn het paradijs binnenvaart en daar de mannen bedient van versnaperingen en wijn.

Het is wel duidelijk hoe de moslim man mohammed over vrouwen dacht.Gefrustreerd door zijn eerste werkgever(een veel oudere vrouw)
Die frustratie heeft tie perfect neergezet in het boek der ellende ,,

gr arend
"leest u ons ook voor uit de
fabeltjeskoran,t"
[url=http://ah_52.tripod.com/zeg-het-maar/]mijn homepage[/url]
Afbeelding
Realmoslim
Berichten: 44
Lid geworden op: wo mei 05, 2004 9:54 am

Bericht door Realmoslim »

real muslim zei
Quote:
Ik doe dit allemaal voor de mensen die niks over de Islam weten en zo makkelijk kunnen worden aangevallen en niet voor jullie.


Met alle respect hoor,maar word het niet eerst eens tijd om zelf wat meer te leren van je eigen geloof.
Je knip en plakwerk en wankele statements komen niet echt inteligent over bij mij.
Ik heb genoeg geleerd over de Islam, als jij meer zou weten over de Islam zou je moslim worden. Waar zie je dat ik knip en plak? Jullie zijn degene die van ander sites kopieren en elkaar herhalen! Jullie stellen niks voor, jullie lopen nog achter.
Quote:
Ja, God is Alwetend, maar de mens moet het mee maken, anders gelooft de mens het natuurlijk niet als hij naar hel gaat.

Wat moet de mens meemaken...?
Wat denk je? DEZE leven natuurlijk!!!!! Een mens moet worden uitgetest.
Quote:
Dus, Monique, het is eigenlijk wel heel logisch. Mensen hebben een eigen wil, die heeft God gegeven aan de mensen...

Het gaat er niet om OF de mens een eigen wil gekregen heeft...het gaat erom wat de ZIN is van die eigen wil wanneer ene allah allang de hele levensloop uitgestippeld heeft van ieder persoon ...EN ....wanneer die "eigen wil" ook idd gebruikt wordt..die persoon de hel inknikkert..?
Wat is de ZIN van die "eigen wil" die helemaal niet gebruikt mag worden...?

Net zoiets als een kind een bal geven, zeggen dat hij zelf de keus heeft, hij zelf mag weten wat hij ermee doet...en...wanneer hij er idd tegen gaat schoppen... dat kind gaan straffen omdat het niet met die bal gedaan heeft wat jij in gedachten had en het idd zelf heeft gekozen wat ermee te doen..... dat is net zo onlogisch als dat hele "eigen wil" gedoe...
Allah weet wat er gaat gebeuren, maar het is nog niet gebeurd snap je? Als die ons niet zou uittesten dan zou de toekomst zijn dat we niets hebben gedaan, onze ziel is dan leeg, Als je naar de hemel wilt gaan moet je je ziel reinigen...Gof kan natuurlijk van te voor zien of de ziel slecht is of goed, maar hij geeft je een kans om het te verbeteren, dat bedoel ik met eigen wil. Als je naar de hel gaat moet je het ook verdienen, diegene die naar de hel gaan weten dat het terecht is...
Quote:
jij weet niet eens wat logisch is, al jou argumenten zijn onlogisch...Zoek op google over de verhaal, de islam verhaal en niet die van de christendom die helemaal verandert is.

Van het christendom weet ik minder dan van de islam...
Ik vind mezelf toch behoorlijk logisch.... zal wel een beroepsdeformatie zijn....
Dat mijn logica niet die van jou is zegt uiteraard helemaal niets.
Dat betekent niet gelijk dat je veel over de Islam weet, als ik zo naar je argumenten kijk dan zie ik dat je er niets van over weet, behalve leugens die je ook op andere anti-islam sites vind. Dat jij jezelf behoorlijk logisch vind betekent niet gelijk dat je logisch bent, want dat ben je niet.
Quote:
Vind jij dat normaal ,dat uitschelden, jij mag dat wel doen he?

Wie scheld ik uit...?
"Dat hele "uittesten" is dus gewoon onnodige bullshit en uitgevonden door een stel op macht beluste idioten ...en...hele volksstammen stinken erin."
Quote:
Maar doe wat jullie willen, geloof wat jullie willen.

Kijk...wanneer bovenstaande uitspraak HET gedrag zou zijn binnen de islam was een site als deze helemaal niet nodig en konden we allemaal geheel vredig en in vrijheid naast elkaar leven...
Zoals ik al zei, jij weet niets over de Islam...Islam geeft vrijheid aan iedereen en is een perfecte manier van leven. Islam heeft veel gebracht aan de mensheid...deze site is maar een van de vele anti-islam sites die vol met leugens zitten en onwetendheid. http://www.faithfreedom.com
Jullie hebben helemaal geen regels. Daar moet je niet trots om zijn. Wij moslims hebben genoeg vrijheid die we nodig hebben. Als je bedoelt met die regels van vergiftig jezelf niet, gok niet enz dat zijn allemaal regels voor onze eigen bestwil. Denk heel goed na over wat ik je zeg, want in de dag des oordeels kun je niet meer terug keren.
Quote:
Ja, God is Alwetend, maar de mens moet het mee maken, anders gelooft de mens het natuurlijk niet als hij naar hel gaat
.

kijk, dit begrijp ik nou ook totaal niet.

Als God alwetend is, dan wéét hij dus of ik naar de hel zal gaan of 72 maagden ter beschikking zal krijgen.(*) God wéét dus ook wat ik zal doen in mijn leven om ofwel ticketje Hel ofwel ticketje Paradijs met maagden te krijgen.

Wat hoef ik dan nog te geloven? en waarom moet ik dan nog wàt meemaken? Alles is toch al geweten door God? En als god me voorbestemd heeft voor een ticketje hel, dan ga ik daar toch helemaal niets aan kunnen doen? Denk jij soms dat je aan de wil van God iets kunt gaan veranderen?


(*) ik weet nu echt wel niet wat ik met 72 maagden moet gaan aanvangen want ik ben niet lesbisch. Moest ik lesbisch zijn zou ik natuurlijk ook weer niet naar het paradijs kunnen gaan, maar wel naar de hel. Wat doe je nu als vrouw in het paradijs met die 72 hoeris?
Ik heb het al uitgelegd, de ziel moet rein zijn voor dat die in de hemel kan komen en daar blijven, om het rein te maken, moet je goede dingen doen en bidden enz. God kan je dan ook natuurlijk vergeven en het onrein verwijderen. Je gaat alleen naar de hel als je het verdiend hebt.

En met die 72 hoeris in de hemel, je hebt het helemaal mis...ik kan gelijk zien dat je andere leugens volgt...Geld ook voor Monique die grappig probeert te zijn en die de leugens van andere mensen volgen terwijl die helemaal zelf niets weten. Bezoek deze site hieronder, geld ook voor de andere mensen :
http://www.answering-christianity.com/i ... radise.htm
Realmoslim wrote:
Bezoek deze site hieronder, echt wonderbaarlijk :

http://www.submission.org/miracle/moon.html

Bezoek ook daarna gelijk www.submission.org

Thanks


Heeft Allah de natuur zo mooi geschapen ? Allah lijkt erg gesteld op bloedsporten als je ziet hoeveel bloeddorstigheid er is in de natuur.
Als je gelooft dat Allah de natuur heeft geschapen, waarom heeft Allah er dan niet voor gezorgd dat er verdovingsmiddeltjes worden gebruikt in de angel of de beet om de pijn van de prooi uit te schakelen ?...
Indobelg?!! heb je die site wel gezien, kijk eerst voor dat je post jonge, het gaat over een voorspelling die in de Koran staat, de tijd staat er precies in geschreven, het kan geen toeval zijn en er staat ook duidelijk dat het een wonder is.

En die tekst van jou over de natuur, kom op man...De enige wat je laat zien is gewoon hoe alles in evenwicht zit...mensen gaan dood andere mensen worden geboren, dieren gaan dood, andere dieren worden geboren. Mensen eten dieren vlees, de dieren moeten dan ook geslacht worden. Heel veel dieren gaan ook gewoon natuurlijk dood. Dat is gewoon allemaal logisch. Er zijn veel natuurlijke wondere die je niet hebt genoemd...zoals de v vorm van de vogels, de kameel enz. De eclipse is ook een wonder van de natuur...Ga onderzoeken joh...De Koran zit vol met bewijzen dat het van God komt.
Of zou het zo moeten zijn dat in de islam vrouwen niet naar het paradijs gaan maar naar de hel..En vanuit een achterdeurtje in een bootje door de rivier van wijn het paradijs binnenvaart en daar de mannen bedient van versnaperingen en wijn.

Het is wel duidelijk hoe de moslim man mohammed over vrouwen dacht.Gefrustreerd door zijn eerste werkgever(een veel oudere vrouw)
Die frustratie heeft tie perfect neergezet in het boek der ellende ,,
Waar slaat dit op...je hebt totaal niets bewezen...hou je zielige commentaar bij je. Jij bent de gene die ellende veroorzaakt. De Koran heeft de arabieren in de licht gebracht, toen ging iedereen wel bij hun slijmen, je gebruikt zoveel dingen van hun, cijfers, het woordje cijfer, suiker, gitaar, katoen, magazijn, koffie, giraf, kameel, olifant, gazelle, sofa, alcohol noem maar op. Ze waren het verste in alles, sterrenkunde, wiskunde (algebra enz), biologie enz. Ziekenhuizen, universiteiten, encyclopedie. Ze hebben zoveel beroemde boeken vertaald. En ze hebben alles gedeeld met andere landen, want van de Islam moet je delen met elkaar ook met niet moslims. De Koran vraagt de moslims en niet moslims om te onderzoeken, je moet kennis zoeken, mensen met kennis zijn veel beter dan mensen zonder kennis of mensen die lui zijn. Luiheid is ook een zonde in de Islam. Alle kennis die jullie nu hebben, hebben jullie allemaal te danken aan God. Jullie moeten een keer stoppen met het geloven van propaganda en leugens...jullie hebben alleen vooroordelen...jullie zijn echt zielig jonge...
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

jullie hebben alleen vooroordelen...jullie zijn echt zielig jonge'
zegt onze jonge intellectueel ....
Nu goed ... we zien van wie de verdraagzaamheid komt ..... Als we niet zeggen dat de islam perfect is, enz ..... dan krijgen we hier een scheltirade .....
Kijk, jongetje, kijk eerst maar eens in je eigen hart ......
Zelfreflectie, zelfkritiek, .... maar dit zijn termen die je onbekend zijn ...... Of drink eens een glaasje bier of probeer eens een normaal relatie met een meisje aan te gaan ... of indien onmogelijk neem eens uw jongeheer te hand ... zodat je een beetje minder agressief bent ...

Ik heb op een andere posting al eens gevraagd hoe je 'gehandicapte kinderen' verklaart in die o zo perfecte schepping ...... vertel maar eens ....
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Allah weet wat er gaat gebeuren, maar het is nog niet gebeurd snap je? Als die ons niet zou uittesten dan zou de toekomst zijn dat we niets hebben gedaan, onze ziel is dan leeg,
Mijn logica zegt hier dat dat hele "uittesten" nergens op slaat. Immers allah WEET HET AL VOORDAT HET GEBEURT..!!!!
Wat valt er dan te testen...? Hij weet toch al wat je gaat doen..?
Overbodig dat hele testen.... trouwens, geboren worden is dan overbodig... kan net zogoed meteen de hel of hemel ingeknikkerd worden.

Wanneer allah absoluut NIET zou weten wat iemand gaat doen...ja...dan zou een test enige zin hebben.
Wat heeft het afleggen van een examen voor zin wanneer de examinator al weet wat je gaat invullen...?????
Amorele atheistische nitwit
indobelg
Berichten: 113
Lid geworden op: ma mar 31, 2003 2:11 am

Bericht door indobelg »

Realmoslim, ik geloof niet dat dat jij slechts veertien jaar oud bent.

Alleen al door het citeren van de Engelse vertaling van de Koran heb je je verraden. Er komen daar Engelse woorden in voor die een jongen van 14 die in Nederland opgroeit onmogelijk kan kennen, tenzij wanneer die jongen elke dag Engelse kranten leest, Engels praat met zijn ouders, Engelse boeken leest, enzovoort.

Om je kennis van het Engels even te testen vraag ik je om de volgende tekst van het Engels naar het Nederlands te vertalen. Het gaat om de brief van een Belgische bisschop aan de moslims.

Message from the Catholic Church of Belgium on the
occasion of the end of the Ramadan


To the pious Muslim community
To every pious Muslim, man or woman, young or old.

Lord! We heard a voice inviting us to faith, saying, Believe in your Lord, and we believed. (Surah 3:193)
For whosoever shall call upon the name of the Lord shall be saved. But how shall they believe in someone of whom they have not heard? How shall they hear about Him without a preacher? (Romans, 10: 13-14).

In the name of the Catholic Church of Belgium we wish you joy and solace on the occasion of Eid-al-Fitr, at the end of the Holy Ramadan, during which you have professed your faith in an exceptional way by fasting, praying and sharing with your brothers and sisters.(zakat) May the Merciful God bless you with His gifts.

Together with you we rejoice in God's first and largest gift : He has revealed Himself through his Word which is recorded in our Scriptures.
During the year 2003-2004 the Catholic Church of Belgium would like to pay special attention to preaching, and listening to, the Word of God. We respectfully and obediently approach His message so that this message may propel our personal life and our social life towards His ultimate goal : to unite the entire human community in justice and peace..
The bishops declare that it is even more important that people of different faiths learn to get to know one another better and respect one another, and : Our goal is not to convert people of other faiths. We act out of the joy and the bliss which we experience through our faith.

We rejoice in the many initiatives aimed at bringing together Muslims and Christians, on the informal neighbourhood level as well as on the official level. In a growing number of cities inter-faith councils are established. Meetings are organized between imams and directors of Mosques with priests and pastoral workers of the Catholic Church. Contrary to the negative and tendentious information published by a certain press, these are signs of a growing hope for genuinely living together in a society based on respect for diversity, as well as on the willingness to reach a common goal.

May the Almighty and Merciful God enlighten our hearts.
Peace be with you all.


In the name of the Catholic Communities

+ Guy Harpigny,
Bishop of Tournai (Doornik),
Bishop for interfaith dialogue, member of the Belgian Council of Bishops

Nou mag je niet denken dat ik een christen ben. Ik ben atheist.

Ik heb deze brief vertaald van het Frans naar het Engels, en ik heb 15 euro per 300 woorden ontvangen voor mijn vertaling, omdat ik tegenwoordig vooral werk als vertaler, vermits het beroep van advocaat in Indonesie hoe langer hoe gevaarlijker wordt.
Er is in dit land met een moslim meerderheid (de meeste moslims ter wereld, ongeveer 200 miljoen mensen) hoe langer hoe minder vrijheid van mening.

De officier van justitie (in Belgie is dat de Prokureur des Konings) van de Indonesische provincie Zuid-Sulawesi is gewoon neergeknald door een fanatieke moslim omdat hij vrijspraak wilde voor een christen omdat de feiten niet bewezen waren.
Die officier van justitie was zelf een moslim, dus hij werd gedood door een andere moslim.
Mooi hee ?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Dat betekent niet gelijk dat je veel over de Islam weet, als ik zo naar je argumenten kijk dan zie ik dat je er niets van over weet, behalve leugens die je ook op andere anti-islam sites vind. Dat jij jezelf behoorlijk logisch vind betekent niet gelijk dat je logisch bent, want dat ben je niet.
Dit is natuurlijk volkomen onzin.
Er is geen eenduidige islam. Er zijn zoveel soorten islam als er mensen zijn, lijkt het wel. Die staan elkaar allemaal onderling naar het leven...noemen elkaar onwetend.
De koran is een "duidelijk" boek dat afhankelijk van de interpretatie op vele verschillende manieren begrepen wordt.
Welke interpretatie is de juiste...? Volgens mij kan niemand onwetend zijn die de koran leest.... enkel de interpretaties verschillen.
Er zijn zoveel interpretaties als er imams zijn...afhankelijk van naar welke imam je luistert heb je "de waarheid".... toch..?

Dat jij mij niet logisch vindt wil niet zeggen dat ik het ook niet ben... 8)
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie