Allah is geen Elohiem

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89727
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Yeshua schreef:Pfffff.....
Wat gebeurt er als 70 procent voor partij A kiest met kompleet aparte ideeen, terwijl partij B altijd gekozen werd.
Democratie staat ideeen toe, dus ook islamitische ideeen.
Dan moet je maar niet in democratie geloven.
Als er zodalijk een partij opkomt die niet eens islamitische is, die iets wilt door legale stemrechten.
Wat jouw niet aangaat, dan is dat ook fout?
Egoist dat je bent!
Dus jij bent de enigste die gelijk heeft, dus andere ideeen zijn niet toegestaan die niet met de jouwne overeenstemmen.
Dat is democratie toch, meerderheid wint?
Oke dan codificeren we jouw mening en maken dat wet, en we noemen het Arielism.
Wat maakt jouw anders dan die gene die jij claimt te willen bestrijden?
Die genen die jij onrechtmatig ziet?
Jij bent toch een voorstander van democratie?

Oh, ja…Dus jij vindt het heel normaal dat een vreemd volk met andere ideeën, een land overneemt door immigratie, veel kindertjes produceren en dan langzaam maar zeker onze democratie verziekt door stomme wetten in te voeren zoals de sharia .
Egoïst dat je bent!


Nee, op dit moment geloof ik niet zo erg meer in democratie. Democratie is de pest voor ons land op dit moment. Het is triest om te zeggen.

Nederland en onze democratie is opgebouwd door onze voorouders.
Het is ons erfrecht.
Het is het erfrecht van mijn kleinkinderen, Dat is mijn verworven recht, en daar horen Moslims met hun graaiende handjes van af te blijven.
Jullie cultuur ligt in de zandbak, en daar mogen jullie van mij part alles doen wat jullie willen.
Van Europa blijf je af..


Mijn cultuur bestaat uit kunst, muziek, vrijheid, desnoods klompen en molens, en jouw cultuur bestaat uit Allah en zijn onzinnige wetten. Die cultuur is leuk om te zien als je op vakantie gaat, maar verder wil ik er geen deel uit maken.

En dit zijn niet mijn ideeën maar de ideeën van heel veel Nederlanders…
Pas je aan, of vertrek.
Dit mag extreem klinken, maar ik doe in feite niks anders dan Moslims die ook hun cultuur beschermen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Dit mag extreem klinken, maar ik doe in feite niks anders dan Moslims die ook hun cultuur beschermen.
Extreem Ariel?

Hoe noem je dit dan?

"If a kafir (non-Muslim) is going into a Muslim country and he is walking by, he is like a cow. Anyone can take him. That is the Islamic rule. If Muslims cannot take them, you know, and sell them in the market, then kill them. It is ok".

Komt uit Londense Moskee.

Dus, alles zodat Europa nooit deel uitmaakt van de Islamterritoria.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89727
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Laten we even naar wat moslim cultuur kijken.

En wel naar een onderdeel van de sharia wet, waar de heren Yeshua en battle een hoge hoed van op hebben.
Misschien kunnen wij over een aantal jaren ook genieten van zo'n schouwspel.
Want dat moet het toch zijn , genieten, als je de menigte feestgangers op deze foto ziet.
De dam in Amsterdam kunnen wij goed voor gebruiken voor z,n spektakel

Afbeelding


Waar kijken deze mannen naar… Is er een buikdanseres te zien? Genieten deze mannen van een goed concert? Je zou het bijna geloven, maar helaas is het niet waar..

Deze mannen genieten van een ander schouwspel..
Namelijk, het geselen van een man.
Vroeger werd dit geselen binnenshuis gedaan, maar dat is nu veranderd.
Iedereen mag er naar kijken, en je hoeft niet eens een toegangskaartje te kopen.

Kijk hoe de beul het zweepje hoog opheft zodat hij er flinke meppen mee kan geven.
Pats… klap 57……… het gaat lekker. Nog 23 te gaan.

Afbeelding

Wat heeft deze man voor ergs gedaan dat hij 80 zweepslagen verdiende.
Een kind vermoord? Een 6 jarig meisje verkracht ?
Heeft hij zijn schoonmoeder vermoord, of misschien een moskee opgeblazen? :shock:
Nee, niets van dit alles.
Deze man werd verdacht van alcohol drinken en seks hebben voor het huwelijk.

De gruwel. :mad:

Ja, ja… er valt heel veel te lachen en te genieten met de religie van pies. :smile:

Lees hier verder hoe Moslims feest vieren.

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... ge_id=1770
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Allah is geen Elohiem

Bericht door hans van de mortel »

droevie schreef:
Citaat:
Allah is een eigennaam, waarmee het Wezen wordt aangeduid
Het boven geschrevenen stelt dat de naam ALLAH opzich zelf staat.
Sterker nog, geen afgod werd als Alllah aangeduidt in de Ka'aba.
Allah is helemaal geen eigennaam. Een eigennaam is Jehovah (JHWH). Maar aangezien de joden al een tijd lang niet meer de eigennaam van God gebruikte kon zelfs de engel Gabriël die naam zich niet meer herinneren, laat staan Mohammed. Allah is niks meer of minder dan een zelfstandig naamwoord zoals ’god’. Voor het woord god kun je ’de’ of ’een’ voor zetten. Allah heeft al - voor zover mij bekend - het lidwoord ’de’ in zich. Het betekent dan ook ’de god’.

Het is eigenlijk vrij simpel en logisch.

Toedeloe,

Hans
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

Allah is helemaal geen eigennaam. Een eigennaam is Jehovah (JHWH). Maar aangezien de joden al een tijd lang niet meer de eigennaam van God gebruikte kon zelfs de engel Gabriël die naam zich niet meer herinneren, laat staan Mohammed. Allah is niks meer of minder dan een zelfstandig naamwoord zoals ’god’. Voor het woord god kun je ’de’ of ’een’ voor zetten. Allah heeft al - voor zover mij bekend - het lidwoord ’de’ in zich. Het betekent dan ook ’de god’.

Volgens de uitleggen van de Koran welke ik tot mijn beschikking heb, is het een eigennaam. De naam waar alle schone namen van Allah inzit.

Als allah alleen god zou betekenen, kan ik mee leven. Geen punt. Echter wordt er geclaimd dat het een eigennaam is. Tenzij het hen niet uitkomt en is het afkomstig van eloah. De allah welke voorgesteld wordt in de Koran is een eigennaam. De persoon heet Allah. Dus een eigennaam.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

droevie schreef:
Allah is helemaal geen eigennaam. Een eigennaam is Jehovah (JHWH). Maar aangezien de joden al een tijd lang niet meer de eigennaam van God gebruikte kon zelfs de engel Gabriël die naam zich niet meer herinneren, laat staan Mohammed. Allah is niks meer of minder dan een zelfstandig naamwoord zoals ’god’. Voor het woord god kun je ’de’ of ’een’ voor zetten. Allah heeft al - voor zover mij bekend - het lidwoord ’de’ in zich. Het betekent dan ook ’de god’.

Volgens de uitleggen van de Koran welke ik tot mijn beschikking heb, is het een eigennaam. De naam waar alle schone namen van Allah inzit.

Als allah alleen god zou betekenen, kan ik mee leven. Geen punt. Echter wordt er geclaimd dat het een eigennaam is. Tenzij het hen niet uitkomt en is het afkomstig van eloah. De allah welke voorgesteld wordt in de Koran is een eigennaam. De persoon heet Allah. Dus een eigennaam.
Voor Droevie geldt: ”If you can’t beat them, join them.”
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie