Vingers Iraanse dief in openbaar afgehakt

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
sprot

Vingers Iraanse dief in openbaar afgehakt

Berichtdoor sprot » Ma Mei 14, 2007 7:54 pm

De Iraanse autoriteiten hebben in het openbaar de vingers laten afhakken van een man die was veroordeeld wegens diefstal. Dat heeft het persbureau IRNA bericht. De man had eerder vijf jaar in de gevangenis gezeten voor andere diefstallen, en werd vervolgens nog een keer schuldig bevonden. De straf werd in het openbaar vertrokken, in Kermanshah, een stad in het westen van Iran.

Besloten werd de vingers van de dief af te hakken nadat het hooggerechtshof met de straf akkoord was gegaan, aldus een woordvoerder van justitie in Kermanshah. Onder de islamitische wet worden vier vingers van dezelfde hand afgehakt als een dief na zijn gevangenisstraf te hebben uitgezeten nog een keer in de fout gaat. (bron: novum)
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.

Abu Omar al-Baghdadi

Berichtdoor Abu Omar al-Baghdadi » Ma Jun 11, 2007 2:11 am

Hij moet beschermt worden voor zijn daden, zijn hand/vingers hebben een ziekte. Hij mag blij wezen dat ze zo medelevend zijn! ze beschermen hem voor zijn eigen fouten.
Terug van weggeweest nog steeds gevreesd.

Dutch

Berichtdoor Dutch » Ma Jun 11, 2007 7:25 am

De Vader van Omar uit Bagdad heeft weeral eens gelijk : deze dief mag blij zijn dat hij zijn hand nog heeft !!!! Zieke handen en vooral zieke hoofden moeten eraf !!!!!

Wie is er daar ziek in Iran ?

Amazigh

Berichtdoor Amazigh » Ma Jun 11, 2007 1:44 pm

De man had eerder vijf jaar in de gevangenis gezeten voor andere diefstallen

Vrijlaten helpt dus niet hij heeft dus nog een keer gestolen vingertjes eraf nooit meer stelen
A proud amazigh!

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jun 11, 2007 2:01 pm

ajax schreef:
De man had eerder vijf jaar in de gevangenis gezeten voor andere diefstallen

Vrijlaten helpt dus niet hij heeft dus nog een keer gestolen vingertjes eraf nooit meer stelen

Zeker ajax.
De man van wie deze hand en voet is heeft zijn lesje wel geleerd.

Afbeelding

Wat een geweldig geloof heb je ajax.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Monique

Berichtdoor Monique » Ma Jun 11, 2007 7:22 pm

Abu Omar al-Baghdadi schreef:Hij moet beschermt worden voor zijn daden, zijn hand/vingers hebben een ziekte.

Moet die man dan niet naar een dokter?
Wanneer je hier een zieke hand hebt proberen ze die te genezen.
Rare jongens die moslims.... hakken zieke ledematen af.
Een voetbalknie wordt ook afgehakt?
Wat doen ze met een tennisarm?
Of roos?... scalperen? :roll:
Amorele atheistische nitwit

Alba

Berichtdoor Alba » Di Jun 12, 2007 11:29 am

Jaren geleden is een collega van mij vals beschuldigd van diefstal op het werk. De hele afdeling zat te roddelen over de verdwenen bankbiljetten en andere dingen. Wat hadden ze met haar moeten doen, Ajax en Abu Omar? Ontslag.... of lange vingertjes eraf? De afdeling en de directie hadden haar al veroordeeld. Ze was echter onschuldig.

BaniIsrael

Berichtdoor BaniIsrael » Di Jun 12, 2007 4:36 pm

Goede straf!

Je moet gewoon afblijven van andermans spullen, als je dat niet kan mogen er van mij part die handen eraf!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Jun 12, 2007 4:51 pm

BaniIsrael schreef:Goede straf!

Je moet gewoon afblijven van andermans spullen, als je dat niet kan mogen er van mij part die handen eraf!

Misschien moeten we die straf ook maar gaan invoeren in Nederland en Belgie.
Goshie... Al die leuke knappe Marokkaantjes met halve handjes. :roll:
Moeten ze maar van onze spullen afblijven.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Jun 12, 2007 4:55 pm

Ik heb er zo mijn gemengde gevoelens over. Aan de ene kant vind ik het goed dat ze een dief meteen de hand afhakken. Dat heeft effect.
Maar aan de andere kant vind ik het gewoon onmenselijk en ethisch onverantwoordelijk.

Zo heb ik eigenlijk over alles in de Islam mijn gemengde gevoelens over.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Dutch

Berichtdoor Dutch » Di Jun 12, 2007 4:58 pm

Als die dief een kleptomaan was, dan is hij inderdaad ziek, maar met een hand of vingers afsnijden genees je hem niet hoor ! Het zit in zijn hoofd ! Hoofd er dan maar af ?!?

Bovendien stelen sommige mensen uit pure ellende...misschien stal die man om zijn kinderen eten te kunnen geven ?!? Zonder vingers zal hij nog minder aan die taak kunnen voldoen... :cry:

Dit zijn middeleeuwse straffen, barbaars. Gelukkig doen we daar in Het Westen niet meer aan !

Het is slecht en moeilijk leven in Iran..., zoals in alle moslimlanden trouwens.

BaniIsrael

Berichtdoor BaniIsrael » Di Jun 12, 2007 5:01 pm

Ariel schreef:

Maar al te graag, ik zie graag die berberaapjes zonder handjes lopen
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?

Abu Omar al-Baghdadi

Berichtdoor Abu Omar al-Baghdadi » Di Jun 19, 2007 11:57 pm

Alba schreef:Jaren geleden is een collega van mij vals beschuldigd van diefstal op het werk. De hele afdeling zat te roddelen over de verdwenen bankbiljetten en andere dingen. Wat hadden ze met haar moeten doen, Ajax en Abu Omar? Ontslag.... of lange vingertjes eraf? De afdeling en de directie hadden haar al veroordeeld. Ze was echter onschuldig.

Wat denk jezelf?

Abu Omar al-Baghdadi

Berichtdoor Abu Omar al-Baghdadi » Wo Jun 20, 2007 12:00 am

Ariel schreef:

Dat is de beste oplossing om de diefstallen te stoppen. Waarom niet tegelijk de Sharia invoeren, zou nederland van alle problemen verlost zijn. Geen roze buurt, geen achterlijke schaars geklede wijfen, maar nette vrouwen.

Freya

Berichtdoor Freya » Wo Jun 20, 2007 12:00 am

Abu Omar al-Baghdadi schreef:
Alba schreef:Jaren geleden is een collega van mij vals beschuldigd van diefstal op het werk. De hele afdeling zat te roddelen over de verdwenen bankbiljetten en andere dingen. Wat hadden ze met haar moeten doen, Ajax en Abu Omar? Ontslag.... of lange vingertjes eraf? De afdeling en de directie hadden haar al veroordeeld. Ze was echter onschuldig.

Wat denk jezelf?

Tja, volgens jou, denk ik, vingers eraf. Jammer alleen dat ze daarna onschuldig bleek te zijn. Maar ja, dat is toch niet erg! Allah zou die arme onschuldige vrouw zonder vingers wel belonen in het hiernamaals!

Thomas

Berichtdoor Thomas » Wo Jun 20, 2007 9:03 am

Ariel schreef:

Dat is de beste oplossing om de diefstallen te stoppen. Waarom niet tegelijk de Sharia invoeren, zou nederland van alle problemen verlost zijn. Geen roze buurt, geen achterlijke schaars geklede wijfen, maar nette vrouwen.

Nee, dan krijg je nog achterlijker in burka geklede, zeg maar vermomde, vagina's.
Dank zij de Sharia lopen de meest marokkanen met een of meerdere lichaamsdelen minder dan hun schepper had bedacht enz.

Nee, laten we de sharia nou maar niet invoeren maar WEL ufi's zoals jij opsluiten in een mooi groot gebouw met een rustgevende tuin, grote hekken eromheen en een aantal heel lieve broeders in witte jassen die jou heel liefdevol verzorgen en jou helpen je grijze cellen te verlossen van het virus dat iedere menselijkheid in je vernietigd.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

Alba

Berichtdoor Alba » Wo Jun 20, 2007 8:21 pm

Alba schreef:
Jaren geleden is een collega van mij vals beschuldigd van diefstal op het werk. De hele afdeling zat te roddelen over de verdwenen bankbiljetten en andere dingen. Wat hadden ze met haar moeten doen, Ajax en Abu Omar? Ontslag.... of lange vingertjes eraf? De afdeling en de directie hadden haar al veroordeeld. Ze was echter onschuldig.

Wat denk jezelf?

@Abu Omar, ik vraag het aan jou. Wat vind jij?

Monique

Berichtdoor Monique » Wo Jun 20, 2007 8:54 pm

Abu Omar al-Baghdadi schreef: Waarom niet tegelijk de Sharia invoeren, zou nederland van alle problemen verlost zijn. Geen roze buurt, geen achterlijke schaars geklede wijfen, maar nette vrouwen.

Ja, waarom niet?
Ik ben er wel voor om de sharia in te voeren.
Uiteraard wel alleen voor moslims.
De sharia kan onmogelijk aan kafir "opgelegd" worden gezien de vrijheid van godsdienst in islam.
Dus... sharia voor moslims en de kafirwetten voor kafir.
Ik stem voor.
Amorele atheistische nitwit

stropke

Berichtdoor stropke » Za Jun 23, 2007 10:39 pm

Ariel schreef:

Nette vrouwen..pfffffff. Ingepakte mummies bedoelt ge. En trouwens het zit niet in het uiterlijk want ge kunt aan den buitenkant nie zien wat ze binnenin denken, zooo !!! :roll:
:roll:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !

tomc

Berichtdoor tomc » Zo Jun 24, 2007 1:23 am

Abu Omar al-Baghdadi schreef:Dat is de beste oplossing om de diefstallen te stoppen. Waarom niet tegelijk de Sharia invoeren, zou nederland van alle problemen verlost zijn. Geen roze buurt, geen achterlijke schaars geklede wijfen, maar nette vrouwen.

Daarom dat teheran meer dan 100.000 hoeren heeft. Alle er zit geloof ik een klein gaatje in dat idee van je.

Waar vind je het meeste prostitutie ? Daar waar het verboden is natuurlijk. Daarom dat in het westen veel minder prostitutie is dan in de moslimlanden.

http://www.youtube.com/watch?v=75kxhkb_vug (en dit is een extreem deftig voorbeeld hoor, sommige straten ...)

Hetzelfde, zij het in mindere mate, geld voor Ryadh, Qom en Mecca.

Roelof

Berichtdoor Roelof » Zo Jun 24, 2007 2:20 am

Chaimae schreef:Zo heb ik eigenlijk over alles in de Islam mijn gemengde gevoelens over.

Hee..., Chaimae spreekt een keer de waarheid...

Hoe zouden leugenaars bestraft moeten worden? Tong eraf?
Gelukkig maar voor de volgelingen van PedoMo dat liegen is toegestaan volgens zijn leer... :wink:

Ashadoe

Berichtdoor Ashadoe » Ma Jun 25, 2007 12:38 pm

De man had eerder vijf jaar in de gevangenis gezeten voor andere diefstallen, en werd vervolgens nog een keer schuldig bevonden

Dit gaat dus kennelijk niet om een blikje cola uit de Albert Hein, maar om echt diefstal.

En er is waarschijnlijk ook nog wel een proces geweest. Zo hou je de criminelen wel op afstand.[/quote]
Allah is de Alwetende!

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Jun 25, 2007 12:42 pm

En er is waarschijnlijk ook nog wel een proces geweest. Zo hou je de criminelen wel op afstand.

In hoever ben je nu zelf crimineel met een rechtvaardiging te plakken op deze atrociteit?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Ashadoe

Berichtdoor Ashadoe » Ma Jun 25, 2007 12:43 pm

BFA schreef:
En er is waarschijnlijk ook nog wel een proces geweest. Zo hou je de criminelen wel op afstand.

In hoever ben je nu zelf crimineel met een rechtvaardiging te plakken op deze atrociteit?

wees even iets specifieker; :huh:
Allah is de Alwetende!

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Jun 25, 2007 12:51 pm

Diefstal is een criminele daad.
Deze wil je oplossen door er nog grotere criminaliteit tegenover te stellen.
Dit maakt je een crimineel tussen de criminelen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Terug naar “Koran, sha'ria en ahadith (boodschappen, mirakels en wetenschap)”