De enige wapen tegen de waarheid is een leugen

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Tijdens de periode, dat Mohammed in Medina/Yahtrib zat, heeft hij 74 militaire expedities op pad gestuurd. Al tijdens de eerste anderhalf jaar, heeft hij met zijn volgelingen 7 handelskaravanen van de Mekkanen overvallen. Ook viel hij andere stammen aan. Ik vraag mij af, battle for peace, hoe dit valt te rijmen met het bovenstaande.
OK, vertel mij WELKE expedities hij wanneer stuurde en welke karavanen hij wanneer overviel?
Het had voor Allah toch weing moeite gekost om dit velletje niet mee te schapen. Minder werk voor hem zou ik zo denken.
Het verbond van besnijdenis werd met Abraham en zijn nakomelingen pas gesloten.
De Koran zegt dat de aarde in 6 dagen is geschapen. Wetenschappers weten ondertussen dat dit onzin is. Laat ons zeggen: die schatting zit er 12 grootteordes ernaast. De 'spin' van de 'apostelen van de waarheid', en zo heeft elke religie er, is dat die 6 dagen voor 'perioden' staat, of dat je elke dag met 1000 jaar kunt vermenigvuldigen. Maar feitelijk is het simpel: de Koran specifieert redelijk duidelijk hoe de aarde is geschapen en de Koran is er flagrant naast.
Wetenschap heeft bewezen dat er verschillende tijdsmaten zijn in het Universum, dus 6 dagen daar kan van alles zijn volgens onze tijdmeting.
Ook besnijdenis word besproken in Islam en is dus niet cultureel.
Nergens is vrouwen besnijdenis aangeraden en nergens is het verboden.
Dus ook gedwongen huwelijken komen voor in Islam, want alhoewel Mohammed zegt dat het verboden is, vermeld hij fijntjes achter dit verbod dat als een maagd niks zegt zij toestemt.
Kijk, wat jullie van die Hadith hebben gemaakt!

Die mensen zijn anders dan jullie. Ze hebben eer, schaamte en kuisheid, wat bij de meesten van jullie ontbreekt. Als iemand hun om huwelijk vraagt, dan zeggen ze niet lekker: "JA, ik wil hem!!" uit blijdheid, zoals jullie denken. Ze schamen zich. Dus, hun zwijgen is hun acceptatie. Zelfs de maagden moeten gevraagd worden, zoals de Hadith aantoont.

Als ze niet wilt, kan ze zeggen, NEE, IK WIL NIET en dat is een recht die Islam haar geeft.

Allaah zegt,

"O, gij die gelooft, het is u niet geoorloofd, vrouwen te erven tegen haar wil, noch moogt gij haar tegenhouden opdat gij een gedeelte van wat gij haar hebt gegeven, moogt terugnemen, tenzij zij schuldig zijn aan een schandelijk kwaad; en blijft met haar vriendelijk omgaan en als gij afkeer van haar hebt, kan het zijn, dat gij afkeer hebt van iets, waarin God veel goeds kan hebben gelegd". (Qur'an 4:19).

Wat leer je uit die Aya?
Wij weten dat jullie profeet met Aisha getrouwd is toen ze 6 jaar was, en seks met haar had toen ze 9 jaar was
Als een vrouw de pubertijd bereikt, mag ze al trouwen volgens Islam.
Wanneer "strijdt" iemand?
Is een islamitische "strijd" enkel met wapens, een hoop doden en veel bloed?
Ik voer nu ook een "strijd" tegen islam. Een "strijd" zonder wapens,doden en bloed.

Ben ik dan "onschuldig" en mag mij niets gedaan worden?
Nee, ik ben ook tegen jou aan het strijden met mijn tong, en

Allaah zegt,

"En voer met (de Koran) een grote strijd tegen hen". (Qur'an 25:52).

Onze Profeet heeft gezegd,

"Verricht Jihaad tegen de Mushrikien, met je rijkdommen, jezelf en met je je tong".

"Degene die Jihaad voert met zijn hand is een ware gelovige, degene die Jihaad voert met zijn tong is een ware gelovige, degene die Jihaad voert met zijn tong is een ware gelovige!"

Dus er bestaan verschillende soorten van Jihaad en Strijd etc.

Ibn Al Qayyim zei: "Jihaad met duidelijke bewijzen en tong komt voor de Jihaad met zwaarden en speren".

PS: Dit was een korte antwoord op de voorgaande vragen. Het is veels te rommelig. Laten we 1 onderwerp kiezen en daarover spreken, want dat is overzichtelijker. Wat wordt het onderwerp?
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

TOMC had me een Prive-Message gestuurd over de zon die in modderig water neerdaalt, maar ik kan blijkbaar geen Prive-Message terugsturen. Dus, ik daag je uit voor een MSN gesprek, over dit. Stuur je MSN naar mij toe via Prive-Messages en ik zal je toevoegen. OK?
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89872
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Battle_for_peace schreef:TOMC had me een Prive-Message gestuurd over de zon die in modderig water neerdaalt, maar ik kan blijkbaar geen Prive-Message terugsturen. Dus, ik daag je uit voor een MSN gesprek, over dit. Stuur je MSN naar mij toe via Prive-Messages en ik zal je toevoegen. OK?
Waarom kan deze discussie niet op het forum gevoerd worden?

Zo leren we er allemaal van.
Open maar een nieuwe discussie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89872
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Battle_for_peace schreef: PS: Dit was een korte antwoord op de voorgaande vragen. Het is veels te rommelig. Laten we 1 onderwerp kiezen en daarover spreken, want dat is overzichtelijker. Wat wordt het onderwerp?

Ik wil van jou horen of Islam de wereld wil en zal domineren, en of dit met het zwaard zal gebeuren.

Een kort antwoord zou gewaardeerd worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik wil van jou horen of Islam de wereld wil en zal domineren, en of dit met het zwaard zal gebeuren.
Fann al-Mawt en Al-Mawt Fann, is het grondprincipe van deze strijd. Volgens AL Banna, medestichter Muslim Brotherhood.

Toen ik het Battle vroeg, dierf hij niet reageren.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

Battle_for_peace schreef:
Tijdens de periode, dat Mohammed in Medina/Yahtrib zat, heeft hij 74 militaire expedities op pad gestuurd. Al tijdens de eerste anderhalf jaar, heeft hij met zijn volgelingen 7 handelskaravanen van de Mekkanen overvallen. Ook viel hij andere stammen aan. Ik vraag mij af, battle for peace, hoe dit valt te rijmen met het bovenstaande.
OK, vertel mij WELKE expedities hij wanneer stuurde en welke karavanen hij wanneer overviel?
Op een moslim site zag ik een tijdje geleden zelfs 74 expedities vermeld staan. In ieder geval een aantal van deze rooftochten staan vermeld bij Boekhari, zoek maar op:

http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamental ... 9.sbt.html

Het valt me een beetje tegen dat je het bloederige begin van jouw mooie godsdienst zo slecht kent. Of is dit een gedeelte wat je maar liever weglaat als je spreekt over de 'religion of peace'?

[
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

Ook besnijdenis word besproken in Islam en is dus niet cultureel.
Nergens is vrouwen besnijdenis aangeraden en nergens is het verboden.
Vrouwenbesnijdenis staat in een hadith, waar precies weet ik niet, vraag maar aan Monique, die weet het wel geloof ik. Het punt, BfP, is nu juist dat het dus verplicht is, want de moslim wordt geacht te leven naar het voorbeeld van de profeet.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Battle,

Allemaal mooi en wel die principes die jij uit de Koran haalt. Ik zou zeggen, ga het preken aan je Wahabistische geloofsbroeders.

Maarre...
Battle_for_peace schreef:Ze hebben eer, schaamte en kuisheid, wat bij de meesten van jullie ontbreekt.
dan komt dit soort onzin uit je mond, waaruit blijkt dat je een typische dogmatisch denker bent: je kijkt gewoon neer op mensen die anders dan jou denken. Je demoniseert ze, zoals de Koran je leert dat ongelovige vuile, domme, leugenachtige en onreine verdoemde zielen zijn.

Wordt menselijk,

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

Battle_for_peace schreef:[
De Koran zegt dat de aarde in 6 dagen is geschapen. Wetenschappers weten ondertussen dat dit onzin is. Laat ons zeggen: die schatting zit er 12 grootteordes ernaast. De 'spin' van de 'apostelen van de waarheid', en zo heeft elke religie er, is dat die 6 dagen voor 'perioden' staat, of dat je elke dag met 1000 jaar kunt vermenigvuldigen. Maar feitelijk is het simpel: de Koran specifieert redelijk duidelijk hoe de aarde is geschapen en de Koran is er flagrant naast.
Wetenschap heeft bewezen dat er verschillende tijdsmaten zijn in het Universum, dus 6 dagen daar kan van alles zijn volgens onze tijdmeting.
De tijdsmaten bestaan alleen voor de mens. Voor god kan het toch geen probleem zijn geweest om in de koran een exacte aanduiding te geven, bijvoorbeeld duizend keer duizend keer duizend dagen, zodat we nu verbaasd zouden zijn over hoe goed de koran de evolutietheorie benaderde?

Weet je waarom niet?

Omdat men in die tijd, zeker in barbaarse woestijngebieden, zo weinig benul had van tijdsmaten, dat men zich alles simpel voorstelde. De schepping moest in een keer zijn ontstaan, de mens in een keer, de aarde in een keer. Mooi, simpel verhaaltje voor mensen met weinig tijd voor abstracte finesses.

Dat 6 dagen zowel een dag van 24 uur kan betekenen en een dag in figuurlijke zin heeft daar niets mee te maken. Het is inlegkunde, het achteraf uitleggen van teksten op de manier die jou goed uitkomt. Als er had gestaan '6 jaren'' of '6 eeuwen' had je ook gezegd: het is niet letterlijk, het staat symbolisch voor lange periodes. Of '6sekondes' had je gezegd: wat een sekonde is voor god, is een eeuwigheid voor de mens. OF iets dergelijks. ZO kan ik er nog veel meer verzinnen.

Je moet een ding bedenken, BfP, de argumenten die moslims aanslepen zijn zo oud als de weg naar Rome. Al 2000 worden deze zelfde argumenten besproken door christenen met filosofen en atheisten. Gelet op je taalniveau zie ik je niet in staat om 2000 jaar discussiemateriaal met een nieuwe vondt te bekronen. Ondertussen wachten we uiteraard in spanning af.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Ik treedt Navane bij en mag ik erbijvoegen, dat is wat ik juist 'spin' noem: "Wetenschap heeft bewezen dat er verscheidene tijdsmaten zijn", dus het kan "alles" betekenen.

Neen. Wetenschap kan precies uitdrukken wat de ouderdom van de "schepping" is.

Wetenschap heeft een absolute tijdsmaat voor de ouderdom van het universum: 13.7 mia jaar (+/- 0,2 mia jaar), en de aarde is pakweg 4.5 mia jaar oud.

Dat had perfect en precies kunnen beschreven worden in de Koran.

Niet zeveren, dat verhaaltje zit ernaast.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Waarom kan deze discussie niet op het forum gevoerd worden?

Zo leren we er allemaal van.
Open maar een nieuwe discussie.
Nee, ik wil man tegen man tegen hem spreken. Hij stuurde mij PM dus daar houden we het bij. Dan kunnen we de MSN discusie zelfs hier posten. Ik wacht nog steeds op zijn MSN ... ?
Ik wil van jou horen of Islam de wereld wil en zal domineren, en of dit met het zwaard zal gebeuren.
Islam is gekomen om te heersen en om de mensheid te bevrijden van slavernij en lijden.

Allaah zegt,

"Hij is het, Die Zijn boodschapper met leiding en de ware godsdienst heeft gezonden om deze te doen zegevieren boven alle godsdiensten, ofschoon de afgodendienaren er afkerig van zijn". (Qur'an 9:33).

De vlag van "La ilaha il Allaah", zal over de hele wereld opgehesen worden, en als nodig, zelfs met het zwaard. MAAR, niemand zal gedwongen worden om Islam te accepteren en niemand zal gedoodt worden behalve de strijders.

Zoals jullie nu democratie verspreiden, zal Islam zich verspreiden. Jullie gaan naar een regering en laten democratie aan hun zien. Als de regering het accepteert, goed, zoniet, dan vallen jullie de regering aan en zetten democratie daar. Zo zal de Shariah zich verspreiden. De bevolkingen enz zullen niet uitgeroeid worden en iedereen zal zijn geloof houden, maar de regering zal Islamitish zijn.

Onder een Islamitishe Staat worden de zwakken beschermd, zelfs als ze ongelovigen zijn. De armen worden voorzien met rijkdommen en voedsel etc.

Toen de Shariah kwam werden alle mensen blij, omdat ze zo af waren van de slechte leiders waar ze mee te maken hadden.
Fann al-Mawt en Al-Mawt Fann, is het grondprincipe van deze strijd. Volgens AL Banna, medestichter Muslim Brotherhood. Toen ik het Battle vroeg, dierf hij niet reageren.
Waar heb je het over? Waar in de Qur'an en Sunnah komen die woorden voor en wat betekenen ze?
Op een moslim site zag ik een tijdje geleden zelfs 74 expedities vermeld staan.
Leuk :?
In ieder geval een aantal van deze rooftochten staan vermeld bij Boekhari, zoek maar op
LOL! Moet ik voor je zoeken? Zoek jij ze maar op en vertel mij.
Vrouwenbesnijdenis staat in een hadith, waar precies weet ik niet, vraag maar aan Monique, die weet het wel geloof ik. Het punt, BfP, is nu juist dat het dus verplicht is, want de moslim wordt geacht te leven naar het voorbeeld van de profeet.
Kijk naar hoe zwak jullie mentaliteit en hoe gering jullie kennis over Islam is! Dat iets in de Hadith's staat, betekent niet gelijk dat het verplicht is. In de Hadith's staat ook dat mensen ezel's vlees aten. Is het dus verplicht op ons om dat te eten?

Zelfs als de Profeet iets deed of bevolen had, zijn er graden, zoals sunnah, mostahab, wajib, fardh etc.

De Profeet heeft nergens gezegd dat we het moeten doen en nergens heeft hij het verboden, en als je het tegendeel beweert, "Breng jullie bewijzen, als jullie tot de waarachtigen behoren". (2:111).
Ik treedt Navane bij en mag ik erbijvoegen, dat is wat ik juist 'spin' noem: "Wetenschap heeft bewezen dat er verscheidene tijdsmaten zijn", dus het kan "alles" betekenen.

Neen. Wetenschap kan precies uitdrukken wat de ouderdom van de "schepping" is.

Wetenschap heeft een absolute tijdsmaat voor de ouderdom van het universum: 13.7 mia jaar (+/- 0,2 mia jaar), en de aarde is pakweg 4.5 mia jaar oud.

Dat had perfect en precies kunnen beschreven worden in de Koran.

Niet zeveren, dat verhaaltje zit ernaast.
Jullie snappen het nog steeds niet he? 6 Dagen daar ergens kunnen ook 13.7 mia jaar (+/- 0,2 mia jaar) zijn volgens onze berekening.
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89872
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Battle_for_peace schreef:
Ik wil van jou horen of Islam de wereld wil en zal domineren, en of dit met het zwaard zal gebeuren.
Islam is gekomen om te heersen en om de mensheid te bevrijden van slavernij en lijden.

Allaah zegt,

"Hij is het, Die Zijn boodschapper met leiding en de ware godsdienst heeft gezonden om deze te doen zegevieren boven alle godsdiensten, ofschoon de afgodendienaren er afkerig van zijn". (Qur'an 9:33).

De vlag van "La ilaha il Allaah", zal over de hele wereld opgehesen worden, en als nodig, zelfs met het zwaard. MAAR, niemand zal gedwongen worden om Islam te accepteren en niemand zal gedoodt worden behalve de strijders.

Zoals jullie nu democratie verspreiden, zal Islam zich verspreiden. Jullie gaan naar een regering en laten democratie aan hun zien. Als de regering het accepteert, goed, zoniet, dan vallen jullie de regering aan en zetten democratie daar. Zo zal de Shariah zich verspreiden. De bevolkingen enz zullen niet uitgeroeid worden en iedereen zal zijn geloof houden, maar de regering zal Islamitish zijn.

Onder een Islamitishe Staat worden de zwakken beschermd, zelfs als ze ongelovigen zijn. De armen worden voorzien met rijkdommen en voedsel etc.

Toen de Shariah kwam werden alle mensen blij, omdat ze zo af waren van de slechte leiders waar ze mee te maken hadden.
Dit was wat ik wilde horen.
Bedankt dat je eerlijk ben, en vanavond ga ik je beantwoorden.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Waar in de Qur'an en Sunnah komen die woorden voor en wat betekenen ze?
Die woorden komen voor in de teksten van Hassan Al-Banna letterlijke interpretatie van de Koran over Jihad.
De kunst om te dood te gaan en de kunst om dood te brengen zijn de middelen van de Moslims om de wereld onder de vlag van Islam te brengen.

Als filosoof heeft Al Banna zijn legimiteit reeds verdiend. Mensen als Qutb, Ramadan, verengingen zoals Hamas, Hizb ut Tahir, CAIR, MCB, Al Qaida en een hele hoop clerics uit het MO baseren zich op zijn teksten.
Hetgeen jij verteld bijna zou rechtstreeks van hem kunnen komen.

Moslims doen altijd dat het enkel over de Koran en Hadiths gaat, en de onbenulligste onder hun eisen legimiteit van hun intrpretatie op aan de hand van diezelfde Koran. Is een van de redenen waarom ik dat boek niet gebruik, ik heb daar geen legitimiteit. Ik grijp liever terug op filosofen die hun credibiliteit bewezen hebben.

Niet dat die zoveel te vertellen hebben, nooit gaat het over een visie voor de toekomst, altijd terug naar de letterlijke intrpretatie van de Koran. Alsof Islam in een bel buiten de tijd leeft.
Het meeste wat Islamfilosofen vertellen is reeds 1000j voor Mohammed omver gehaald door de Grieken.

Ik heb de Koran gelezen, vond het een verschrikkelijk pervers boek. Nog een reden om er niet uit te citeren.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Battle_for_peace schreef: Jullie snappen het nog steeds niet he? 6 Dagen daar ergens kunnen ook 13.7 mia jaar (+/- 0,2 mia jaar) zijn volgens onze berekening.
Waar is "daar", battle, hij heeft het over de vorming van de AARDE. Dus DAAR is aardtijd, geen ingedoctrineerde-moslimtijd.

Neen, ik snap het dus maar al te goed, battle.

Jij verkoopt onzin omdat jij ervan uitgaat dat de Koran MOET juist zijn, MOET wat jij zegt dat 6 dagen wel gelijk zijn aan 13 miljard jaar.

Dat is "spin", onzin.

Er is een absolute tijdsrekening in de ruimte, Battle. Neem een punt in het luchtledige. De tijdsrekening daar is absoluut, afstanden zijn daar absoluut, lichtsnelheid heeft daar een vastegestelde constante snelheid. Dat is ruimtetijd. Aardtijd is een fractie trager.

Jij wil gewoon geloven en dus jij kunt het simpele feit niet zien dat 6 dagen niet gelijk is aan 13 miljard jaar.

6 meter is niet 13 lichtjaar.
6 dagen is niet 13 miljard jaar.
Als een god het ene zegt en het andere bedoelt, misleid hij met opzet, of maakt hij zijn verzen zinloos. Dat hij dan onze taal spreekt.

Misleid jouw "Allah" de mensen met opzet? Maakt hij zijn verzen met opzet zinloos? Of ben jij te ver in je gelijk gezonken dat je 6 dagen en 13 miljard jaar niet uit mekaar kunt houden?

Nu wil ik effe terugkomen op jouw uitspraak: "het enige wapen tegen de waarheid is de leugen". Neen, battle, het beste wapen tegen de dogamtische Koran is de wetenschap. En de wetenschap zegt dat de aarde niet in 6 dagen is ontstaan en dat sperma uit de teelballen komt, en niet gevormd wordt tussen rib en ruggegraat.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89872
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Oké Beste Battle..
Daar gaan we dan.
Fasten your seatbelts zou ik zeggen.

Islam is dus gekomen om te heersen en om de mensheid te bevrijden van slavernij en lijden.


Wat voor slavernij en lijden beste Battle? Heb jij de indruk dat wij onder slavernij zitten en enorm lijden?
Ik niet dus. Ik ben een vrij mens, en heel gelukkig.

Wat ik wel opmerk is dat in elk Islamitisch land veel mensen dood ongelukkig zijn, net of ze onder de slavernij van de Islam zitten.
Islam met al haar regeltjes maakt mensen geestelijk dood.
Deze mensen lijden Battle.
Als je aan deze mensen zou vragen wat ze het liefst zouden doen, zou hun antwoord zijn. Ik wil vrij zijn, weg onder het juk van Islam.
Alleen kunnen deze mensen dit niet zeggen, want anders worden ze vermoord.
Islam is nog een paar graadjes erger dan het nazisme.
Fanatieke moslims lijken soms meer op een zombie dan op een normaal weldenkend mens.
Islam is een kanker gezwel dat verwijderd moet worden. Als we dat niet doen dan woekert het maar door en door.
De vlag van "La ilaha il Allaah", zal over de hele wereld opgehesen worden, en als nodig, zelfs met het zwaard. MAAR, niemand zal gedwongen worden om Islam te accepteren en niemand zal gedoodt worden behalve de strijders.
Ja ja, en dat geloof of dat hoop jij Battle. :razz:
Vergeet het maar knul. Dan weet jij niet hoe het westen zal reageren.
Je kent ons niet. Jij denkt dat onze vriendelijkheid zwakte is, maar dat is niet waar. Je hebt het mis.
Zodra Islam aan onze vrijheid komt dan zijn de poppen aan het dansen, en dan zullen zelf de linkse rakkers ( degene die jullie knuffelen omdat ze denken dat jullie zielige kinderen zijn, en niet voor je zelf op kunnen komen ) in het geweer komen.
Eigenlijk is de linkse beweging een belediging voor jullie. Linkse mensen zien jullie niet voor vol aan. Ze vinden jullie zielig, en dat moet toch jullie trots kwetsen niet waar?
Misschien kan je dat eens tegen je makkers vertellen, en ze opdragen om wat aan deze belediging te doen.
Ik zou het niet leuk vinden om niet voor vol aangezien te worden.
Maar ja, dat is zomaar even een goede raad tussen door.
Schrijf ze eens een mail naar deze linkse partijen Battle, en vertel ze dat de vlag van "La ilaha il Allaah", over de hele wereld zal wapperen.

Wij zullen het dus nooit accepteren dat jullie vlag zal wapperen, en vandaar dat het misschien maar beter is om van dit plan af te zien.
En alle Nederlander, of andere Europeanen zullen strijders worden.
Er zal dus veel bloed vloeien battle, maar wij zullen winnen
De moskeeën zullen veranderen in cafés en disco’s waar het bier rijkelijk zal vloeien, en waar varkensvlees geserveerd zal worden.
Jullie vroegere heilige plaatsen zullen ontheiligd worden.
Nee jongeman. Het zal niet gebeuren. Je droom komt niet uit.
Allah is machteloos, en hij zal jullie niet helpen.

En natuurlijk hoeft niet iedereen Moslim te worden.
Jullie hebben natuurlijk Christelijke slaven nodig, die het vieze werk voor jullie moeten opknappen.
De dhimmies die belasting moeten betalen , en de dhimmies waar jullie op kunnen spugen, omdat jullie je toch superieur willen voelen.
Nee, die heb je die nodig, deze dhimmies..

Maar het zal niet werken schat. Ik hoop niet dat je al met een erectie in je broek aan deze tijd zit te denken. Geef er maar een klap op.
Je droom zal nooit uitkomen.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Battle_for_peace schreef:Nergens is vrouwen besnijdenis aangeraden en nergens is het verboden.
Mohammedanen mogen het lichaam dat ze van allah hebben gekregen toch niet verminken, en moeten het aan hun zogenaamde 'schepper' teruggeven zoals ze het van hem hebben gekregen?

Piercings, tatoeages e.d. zijn voor moslims dan ook streng verboden maar gek genoeg worden islamitische jongentjes nog steeds overal ter wereld genitaal verminkt (besneden).

Buiten het feit dat je jezelf af kunt vragen of die zogenaamde almachtige schepper (die volgens de religieuze dwazen die in de hersenspinsels van een middeleeuwse pedofiele woestijnrover geloven zonder fouten zou moeten zijn) zijn mannelijke creatie niet gewoon zonder voorhuid had kunnen creëren, kun je jezelf ook afvragen of het verminken van geslachtsdelen niet in strijd is met de regels van de almachtige dictator die door de moslims moet worden nageleeft om hun zieltje te redden voor het zogenaamde 'hiernamaals'.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Ketter schreef:Misleid jouw "Allah" de mensen met opzet?
Erger nog Ketter, als we de koran moeten geloven hebben we jouw en mijn ongelovigheid ook aan deze zogenaamde 'god' te danken.

In hoofdstuk 2 van dit boekje staat namelijk:
6. Zeker, zij die (de Waarheid) verwerpen, het is hun om het even, of gij hen waarschuwt, of dat gij hen niet waarschuwt - zij zullen niet geloven.

7. Allah heeft hun hart en oren verzegeld en over hun ogen is een sluier; hun wacht een zware straf.

8. En er zijn mensen, die zeggen: "Wij geloven in Allah en in de laatste Dag, hoewel zij geen gelovigen zijn."

9. Zij trachten Allah en de gelovigen te bedriegen, zij misleiden echter niemand dan zichzelf en zij beseffen het niet.

10. Er is een ziekte in hun hart en Allah heeft die ziekte verergerd; er wacht hun een pijnlijke straf, omdat zij plachten te liegen.
De zintuigen van ongelovigen zijn zogenaamd door allah verzegeld, en de mensen die zeggen dat ze moslim zijn maar niet volgens de regels van de grote almachtige dictator leven schijnen een ziekte te hebben die door de god van de moslims ook nog eens verergerd wordt.

Kortweg komt het erop neer dat als we de koran moeten geloven wij onze ongelovigheid aan allah te danken hebben, dezelfde allah die ons daar straks eens even lekker voor gaat straffen...

Is deze vorm van sadomasochisme iets dat past bij een 'vredelievende barmhartige' god?
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Ariel schreef:Oké Beste Battle..
Daar gaan we dan.

...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

En nog steeds heeft Bop niet door dat de titel van zijn topic eigenlijk is:

Het enige wapen tegen de leugen van de islam is de waarheid, de hele waarheid en niets dan de waarheid.

En wat dat betreft wordt hij helemaal gek hier......
Zoveel waarheid heeft hij nog nooit bij elkaar gezien. :D :D :D
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Roelof schreef:
Ketter schreef:Misleid jouw "Allah" de mensen met opzet?
Erger nog Ketter, als we de koran moeten geloven hebben we jouw en mijn ongelovigheid ook aan deze zogenaamde 'god' te danken.

In hoofdstuk 2 van dit boekje staat namelijk:
6. Zeker, zij die (de Waarheid) verwerpen, het is hun om het even, of gij hen waarschuwt, of dat gij hen niet waarschuwt - zij zullen niet geloven.

7. Allah heeft hun hart en oren verzegeld en over hun ogen is een sluier; hun wacht een zware straf.

8. En er zijn mensen, die zeggen: "Wij geloven in Allah en in de laatste Dag, hoewel zij geen gelovigen zijn."

9. Zij trachten Allah en de gelovigen te bedriegen, zij misleiden echter niemand dan zichzelf en zij beseffen het niet.

10. Er is een ziekte in hun hart en Allah heeft die ziekte verergerd; er wacht hun een pijnlijke straf, omdat zij plachten te liegen.
De zintuigen van ongelovigen zijn zogenaamd door allah verzegeld, en de mensen die zeggen dat ze moslim zijn maar niet volgens de regels van de grote almachtige dictator leven schijnen een ziekte te hebben die door de god van de moslims ook nog eens verergerd wordt.

Kortweg komt het erop neer dat als we de koran moeten geloven wij onze ongelovigheid aan allah te danken hebben, dezelfde allah die ons daar straks eens even lekker voor gaat straffen...

Is deze vorm van sadomasochisme iets dat past bij een 'vredelievende barmhartige' god?

Hier moest en wou ik even op reageren. De passage die jij aanhaalt heeft namelijk een heel andere betekenis, dan de betekenis die jij eraan geeft. Jij geeft er een totaal andere draai aan. Nu moet ik eerlijk zijn dat ik niet meer weet wat de interpretatie hier was. Het is me een paar maanden terug erg nauwkeurig uitgelegd, maar dat ben ik inmiddels al weer vergeten. Anyway, dat moet je zelf dan maar een keer opzoeken.

[34.50] Zeg: "Als ik dwaal, dwaal ik slechts door mijzelf; en indien ik goed geleid ben, is het door hetgeen mijn Heer mij heeft geopenbaard. Voorwaar, Hij is de Alhorende, de Nabijzijnde.

[39.41] Voorwaar, Wij hebben u ten bate der mensen het Boek met Waarheid nedergezonden. Hij die deze leiding volgt, volgt haar ten bate van zijn eigen ziel en wie dwaalt, dwaalt ten nadele van haar. En gij zijt geen voogd over hen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:
Roelof schreef:
Ketter schreef:Misleid jouw "Allah" de mensen met opzet?
Erger nog Ketter, als we de koran moeten geloven hebben we jouw en mijn ongelovigheid ook aan deze zogenaamde 'god' te danken.

In hoofdstuk 2 van dit boekje staat namelijk:
6. Zeker, zij die (de Waarheid) verwerpen, het is hun om het even, of gij hen waarschuwt, of dat gij hen niet waarschuwt - zij zullen niet geloven.

7. Allah heeft hun hart en oren verzegeld en over hun ogen is een sluier; hun wacht een zware straf.

8. En er zijn mensen, die zeggen: "Wij geloven in Allah en in de laatste Dag, hoewel zij geen gelovigen zijn."

9. Zij trachten Allah en de gelovigen te bedriegen, zij misleiden echter niemand dan zichzelf en zij beseffen het niet.

10. Er is een ziekte in hun hart en Allah heeft die ziekte verergerd; er wacht hun een pijnlijke straf, omdat zij plachten te liegen.
De zintuigen van ongelovigen zijn zogenaamd door allah verzegeld, en de mensen die zeggen dat ze moslim zijn maar niet volgens de regels van de grote almachtige dictator leven schijnen een ziekte te hebben die door de god van de moslims ook nog eens verergerd wordt.

Kortweg komt het erop neer dat als we de koran moeten geloven wij onze ongelovigheid aan allah te danken hebben, dezelfde allah die ons daar straks eens even lekker voor gaat straffen...

Is deze vorm van sadomasochisme iets dat past bij een 'vredelievende barmhartige' god?

Hier moest en wou ik even op reageren. De passage die jij aanhaalt heeft namelijk een heel andere betekenis, dan de betekenis die jij eraan geeft. Jij geeft er een totaal andere draai aan. Nu moet ik eerlijk zijn dat ik niet meer weet wat de interpretatie hier was. Het is me een paar maanden terug erg nauwkeurig uitgelegd, maar dat ben ik inmiddels al weer vergeten. Anyway, dat moet je zelf dan maar een keer opzoeken.

[34.50] Zeg: "Als ik dwaal, dwaal ik slechts door mijzelf; en indien ik goed geleid ben, is het door hetgeen mijn Heer mij heeft geopenbaard. Voorwaar, Hij is de Alhorende, de Nabijzijnde.

Wat een flauwekul Chaimae. ER staat toch echt duidelijk in 2:7:
Allah heeft hun hart en oren verzegeld en over hun ogen is een sluier.
Nou zou het kunnen dat er meerdere allah's zijn hoor maar ik lees hier echt dat ALLAH het is die hun hart en oren heeeft bewerkt!!!!/b]

[39.41] Voorwaar, Wij hebben u ten bate der mensen het Boek met Waarheid nedergezonden. Hij die deze leiding volgt, volgt haar ten bate van zijn eigen ziel en wie dwaalt, dwaalt ten nadele van haar. En gij zijt geen voogd over hen.

Eigen keus zou je zeggen.
En als laatste: Gij zijt geen voogd over hen.
Nog mooier.
Dat LIJKT op er is geen dwang in de islam.

Totdat je de volgende soeras tegen komt (en dit is slechts een voorbeeld!!!):
18:29 En zeg: De waarheid is van uw Heer; daarom, laat hem die wil, geloven, en laat hem die wil, niet geloven; waarlijk, Wij hebben voor de onrechtvaardigen een vuur bereid, welks omheining hen zal omringen; en indien zij om water roepen, zal hun water worden gegeven als gesmolten koper, dat hun aangezichten zal schroeien; slechts is de drank en slechts is de rustplaats!

Ook hier LIJKT het alsof er keuzevrijheid is.
Maar ook hier is de dreiging levensgroot aanwezig.
Eeuwig branden, drinken met gesmolten koper waar bij je gezicht zal schroeien.

Kortom: jouw boekje (allah dus) vertelt op verschillende plekken totaal verschillende dingen.

Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Bericht door Alba »

Nu moet ik eerlijk zijn dat ik niet meer weet wat de interpretatie hier was. Het is me een paar maanden terug erg nauwkeurig uitgelegd, maar dat ben ik inmiddels al weer vergeten. Anyway, dat moet je zelf dan maar een keer opzoeken.
Mmmm, dan lijkt het erop dat het weinig indruk heeft gemaakt, Chaimae, als je het nu alweer vergeten bent. :evil:
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Freya schreef:Tijdens de periode, dat Mohammed in Medina/Yahtrib zat, heeft hij 74 militaire expedities op pad gestuurd. Al tijdens de eerste anderhalf jaar, heeft hij met zijn volgelingen 7 handelskaravanen van de Mekkanen overvallen. Ook viel hij andere stammen aan. Ik vraag mij af, battle for peace, hoe dit valt te rijmen met het bovenstaande.
Battle_for_peace schreef:OK, vertel mij WELKE expedities hij wanneer stuurde en welke karavanen hij wanneer overviel?
Pardon? Wil jij precies weten op welke dag en welk tijdstip? Ben je dan zo slecht op de hoogte van wat jou lieve profeet heeft gedaan?

Dit is dus echt gebeurd, staat ook in de inleiding van de koran die ik in huis heb. Je probeerd dus gewoon een rookgordijn te leggen. Want, als ik niet precies de tijd en plaats neerzet, is het volgens jou niet gebeurd, terwijl, als jij zulke goede kennis hebt, EXACT weet wat er wel gebeurd is. Maar toch een beetje moeilijk, als je beweert dat Islam vrede is en moslims niet mogen aanvallen als ze niet aangevallen worden, dit te beanwoorden, omdat je weet dat het gebeurd is. Omdat ik geen zin heb om teksten uit mijn boek over te pennen, dan maar via Google wat opgediept:
http://www.answering-islam.org/Dutch/ar ... reigen.htm
In de tien jaren dat Mohammed in Medina (622-632) woonde, leidde of initieerde hij 74 rooftochten, expedities of volledige oorlogen, variërend van kleine moordsquadrons tot grootschalige, grote veldslagen. Na zijn dood aan koorts in 632 na Chr., volgden zijn leidende Metgezellen zijn voorbeeld, oorlogvoerend tegen de Arabische heidenen, hen dwingend om zich te bekeren of te sterven. Daarna stormden islamitische legers uit het Arabische schiereiland en veroverden gebieden, ten noorden, ten oosten en ten westen. Gedurende de volgende vier eeuwen kende islam zijn eigen kruistochten, lang voor de Europeanen met hun eigen kruistochten antwoordden (zie Tijdlijn van de islamitische kruistochten). Nogmaals, wat voor soort missie was dit eigenlijk?
Maar Mohammed was niet tevreden met het liquideren van individuen. Uitdrijving was tot zijn beschikking. In april 624 (of een maand of twee later) verdreef Mohammed de joden van Qainoeqa. De moslimemigranten verhuisden van een handels- en handwerkplaats (Mekka) naar een agrarische plaats (Medina) in 622 na Christus, dus waren zij verarmd. De Qainoeqastam beheerste de markt van de handwerkmannen in Medina - de exacte vaardigheden van de Emigranten. Hoewel de motieven van de profeet onhelder zijn, voerde hij oorlog tegen deze joden. Zij trokken zich terug is hun vestigingen en hij belegerde hen vijftien dagen. Hij gaf hen drie dagen om de schulden te innen die aan hen verschuldigd waren en om uit Medina te vertrekken, maar hun gereedschappen achterlatend. Namen tenminste enkele van de arme Emigranten de vacante posities in? De stam vertrok naar noorden naar Wadi’ l-Qoera, waar een joodse gemeenschap leefde. Een maand daarna vertrokken zij richting Syrië.

Bronnen: Boechari, Militaire Expedities (volume 5, boek 59, nummer 362); Moeslim boek 19, nummer 4364;
In laat augustus en vroeg september 625, belegerde Mohammed de joodse Nadirstam in hun forten gedurende vijftien dagen totdat hij hun dadelpalmen begon te vernietigen. Toen hun levensonderhoud vernietiging en diefstal onderging, vertrokken zij naar de stad Chaibar, zeventig mijl naar het noorden, waar zij landgoederen hadden. Deze overname hielp de voortdurende armoede van veel moslims verlichten, omdat zij hun dadelboomgaarden overnamen.

Bronnen: Boechari, Militaire Expedities (Boechari, volume 5, boek 59, nummer 362); Moeslim 4234; Ibn Ishaq pp. 437-38 / 652-54; Tabari, vol. 7, pp. 156-61 / 1448-1453.
De slag van de Loopgraven in 627 zag een confederatie van Mekkanen en hun geallieerden noordwaarts marcheren naar Medina. Zij waren de continue lastigvallingen van hun handel door de profeet zat. Maar Mohammed had loopgraven rondom Medina gegraven om de Mekkaanse superieure cavalerie te neutraliseren. Erg verstandig confronteerden de moslims nooit de vijand rechtstreeks. Na ongeveer een maand keerden de aanvallers zuidwaarts, geen van beide partijen had serieuze verliezen geleden. Dus Mohammeds macht, ondanks voortdurende groei, nam in Medina exponentieel toe, zelf meer dan na de slag van Badr in 624.
(12) In feite is Mohammed zo machtig dat kort na de slag van de Loopgraven hij beslag legt op de joodse vestigingen in Medina, hen gevangen neemt, 600 mannelijke joden van de Qoeraiza stam onthooft, hun vrouwen en kinderen tot slaven maakt, ondanks dat hij een mooie jodin voor zichzelf houdt, en al hun bezit confisqueert, wat aanzienlijk was (soera 33:25-27). Soms wordt geargumenteerd dat deze stam een neutraliteitsverdrag brak, of dat een pro-joodse moslim het finale oordeel velde en niet Mohammed. Als antwoord, echter, kon Mohammed het “proces” op ieder moment stoppen. Plus, als we aannemen dat zij werkelijk een verdrag (en dat is een grote aanname) schonden, kon Mohammed dan niet alleen de leiders bestraffen? En moesten alle mannen gedood worden, en moesten alle vrouwen en kinderen tot slaaf genomen worden en verkocht? Mohammeds reactie was excessief en daarom onjuist.

Bronnen: Boechari, Militaire Expedities (volume 5, boek 59, nummer 362); Ibn Ishaq, p. 466 / 693; Tabari, The Victory of Islam, vol. 8, vertaald door Michael Fishbein, ( SUNYP, 1997), pp. 27-41 / 1485-1500. Zie het artikel “ Mohammed en de joden” voor moslimpolemieken en een antwoord erop.
http://www.answering-islam.org/Dutch/ar ... heaven.htm
n oktober tot december 630, na de verovering van Mekka in januari 630, begon Mohammed een kruistocht naar Taboek, een stad in het noorden van Saoedi-Arabië vandaag, maar in de zevende eeuw was het onder besturing van de noordelijke stammen. “Kruistocht” is het juiste woord, omdat vroege moslimbronnen zeggen dat het leger 30.000 mannen en 10.000 ruiters had en omdat Mohammed dit deed onder de vlag van de islam. Op zijn weg naar het noorden, dwong Mohammed “overeenkomsten” af - zonder provocatie - van kleine christelijke Arabische stammen om de djizja-belasting te betalen, in plaats van te worden aangevallen of te worden gedood (de djizja-belasting wordt vereist van niet-moslims in ruil voor het “voorrecht” om te leven onder de islam; zie soera 9: 29). Zij hadden ook de optie om zich te bekeren, maar de meeste deden dat niet en stemden daarentegen erin toe om de belasting te betalen. Toen de moslims Taboek bereikten, verscheen het Byzantijnse leger niet. Mohammed had een vals gerucht geloofd. Dus Mohammed en zijn grote leger keerden terug naar huis.

Hetzelfde rookgordijn als ik omstandig heb uitgelegd, dat jouw quote over slavernij in het westen, niet alleen door het westen is gedaan, de roots liggen notabene bij de arabieren. Welke landen hebben het laatste onder druk van het westen, de slavernij afgeschaft? De landen van het arabisch schiereiland. Wie, maakte er slavinnen en vond het OK dat ze seksueel misbruikt mochten worden? Mohammed. Wie vond zwarte mensen rozijnenkoppen? Mohammed. Zie ook mijn eerdere post van
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... ht=#108659
voor meer informatie daarover. Informatie die jij gewoonweg negeert, omdat het niet in jouw straatje past.

En dat jij nog durft te beweren dat Aisha in de puberteit was met 6 jaar, is helemaal een lachertje. Wat ben jij toch ontzettend onwetend.
Het is algemeen bekend, dat het moslim excuus dat meisjes in warm weer eerder "rijpen", alsof ze fruit zijn, totaal onwaar is. Integendeel. Juist door de jaren heen, zijn meisjes wel vroeger ongesteld geworden, doordat ze beter eten, en dan nog wel voornamelijk in de noordelijke westerse landen. Zie daarvoor de post van Linda Danvers:
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... atie#62315

Verder, dat Aisha geen kinderen kreeg, zou wel eens zijn gebeurd, juist omdat ze nog niet volgroeid was, maar Mohammed toch sex met haar had. Haar onvolgroeide baarmoeder is daardoor mogelijkerwijs beschadigd geraakt. Maar eigenlijk is dat wel zeker, want volwassen mannen kunnen niet zomaar ongestoord sex hebben met onvolgroeide meisjes van 9, zonder haar van binnen te beschadigen.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... atie#76255

Trouwens, als je door mij eerder gegeven link, hebt gelezen, wat je overduidelijk niet hebt gedaan, heb je helemaal al geen uitvluchten meer nodig voor Mohammed.
http://www.dutch.faithfreedom.org/artik ... iriya.html


Maar, wat voor persoon ben jij eigenlijk? Ik heb naar aanleiding van de vragen van Ariel, gelezen dat jij het volgende vindt:
battle for peace schreef:De vlag van "La ilaha il Allaah", zal over de hele wereld opgehesen worden, en als nodig, zelfs met het zwaard. MAAR, niemand zal gedwongen worden om Islam te accepteren en niemand zal gedoodt worden behalve de strijders.

Zoals jullie nu democratie verspreiden, zal Islam zich verspreiden. Jullie gaan naar een regering en laten democratie aan hun zien. Als de regering het accepteert, goed, zoniet, dan vallen jullie de regering aan en zetten democratie daar. Zo zal de Shariah zich verspreiden. De bevolkingen enz zullen niet uitgeroeid worden en iedereen zal zijn geloof houden, maar de regering zal Islamitish zijn.
Dat betekend, dat het voor jou heel gewoon is, als Nederland niet vrijwillig overgaat in een islamitische staat en een islamitische regering, alleen omdat jij dat wilt en wat andere vervelende en intolerante moslims, het dus OK is om daar voor te vechten.

Jij bent dus het levende voorbeeld, hoe de Islam daadwerkelijk is. Geen gewauwel over leven en laten leven, nee, je wilt hier een islamitische staat en anders OORLOG! En dan nog durven te beweren dat de Islam vrede is. Ammehoela!
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Freya schreef: Maar, wat voor persoon ben jij eigenlijk? Ik heb naar aanleiding van de vragen van Ariel, gelezen dat jij het volgende vindt:
battle for peace schreef:De vlag van "La ilaha il Allaah", zal over de hele wereld opgehesen worden, en als nodig, zelfs met het zwaard. MAAR, niemand zal gedwongen worden om Islam te accepteren en niemand zal gedoodt worden behalve de strijders.

Zoals jullie nu democratie verspreiden, zal Islam zich verspreiden. Jullie gaan naar een regering en laten democratie aan hun zien. Als de regering het accepteert, goed, zoniet, dan vallen jullie de regering aan en zetten democratie daar. Zo zal de Shariah zich verspreiden. De bevolkingen enz zullen niet uitgeroeid worden en iedereen zal zijn geloof houden, maar de regering zal Islamitish zijn.
Dat betekend, dat het voor jou heel gewoon is, als Nederland niet vrijwillig overgaat in een islamitische staat en een islamitische regering, alleen omdat jij dat wilt en wat andere vervelende en intolerante moslims, het dus OK is om daar voor te vechten.

Jij bent dus het levende voorbeeld, hoe de Islam daadwerkelijk is. Geen gewauwel over leven en laten leven, nee, je wilt hier een islamitische staat en anders OORLOG! En dan nog durven te beweren dat de Islam vrede is. Ammehoela!
Geen nood, de poster geeft ook aan hoe de islamitische regering weer verwijderd zal worden:
Jullie gaan naar een regering en laten democratie aan hun zien. Als de regering het accepteert, goed, zoniet, dan vallen jullie de regering aan en zetten democratie daar.
RTFM
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Die woorden komen voor in de teksten van Hassan Al-Banna letterlijke interpretatie van de Koran over Jihad.
Wat moeten wij ermee?
Er is een absolute tijdsrekening in de ruimte, Battle. Neem een punt in het luchtledige. De tijdsrekening daar is absoluut, afstanden zijn daar absoluut, lichtsnelheid heeft daar een vastegestelde constante snelheid. Dat is ruimtetijd. Aardtijd is een fractie trager.
We kunnen hier jaren over discuseren en het wordt een WELLES en NIETES spelletje. Ik kan dit probleem in 1 zin oplossen, door jou naar het woordenboek te sturen en te laten zien dat YAWM ook een periode wordt. De hemelen en de aarde zijn geschapen in 6 perioden, dan kan je niks meer zeggen en is de probleem opgelost. Andere oplossing is dat 6 Dagen, hemelse Dagen zijn en wij de berekening ervan niet kennen, dus het kan 14 miljard jaar bij ons zijn. Kies maar welke je wilt en er zijn meer oplossingen. Of ontken je dat er geen verschilinde tijdsmaten zijn in het universum?
Islam met al haar regeltjes maakt mensen geestelijk dood.
LOL! Wallaahie, je kent Islam niet.
Ja ja, en dat geloof of dat hoop jij Battle.
Nee, dat is een belofte van God.

"God heeft macht over Zijn gebod, maar de meeste mensen weten het niet". (Qur'an 12:21).
Mohammedanen mogen het lichaam dat ze van allah hebben gekregen toch niet verminken
Nee, maar als je Islam kende, dan wist je dat dat bij de fitrah hoort.
In laat augustus en vroeg september 625, belegerde Mohammed de joodse Nadirstam in hun forten gedurende vijftien dagen totdat hij hun dadelpalmen begon te vernietigen. Toen hun levensonderhoud vernietiging en diefstal onderging, vertrokken zij naar de stad Chaibar, zeventig mijl naar het noorden, waar zij landgoederen hadden. Deze overname hielp de voortdurende armoede van veel moslims verlichten, omdat zij hun dadelboomgaarden overnamen.

Bronnen: Boechari, Militaire Expedities (Boechari, volume 5, boek 59, nummer 362); Moeslim 4234; Ibn Ishaq pp. 437-38 / 652-54; Tabari, vol. 7, pp. 156-61 / 1448-1453.
OK, nu, dit is wat hij je vertelt. Wat je niet weet is dit,

Banu Nadir sloeg de handen ineen met Quraish na de slag van Badr en waagden pogingen om de Profeet te doden. Daarnaast spioneerden ze voor Quraish en vertelden ze over de zwakke punten van de Moslims. En er is ook overgeleverd dat ze hun aanspoorden tot strijd.

Het gevecht duurde niet 15 dagen, maar 6 dagen, de eerste tien dagen hadden ze gekregen om vredig te vertrekken met wat ze hadden. Na tien dagen werden ze overvallen en na 6 dagen sloot de Profeet een verbond met hun, en liet ze meenemen van hun rijkdommen zoveel ze konden, de rest bleef achter als oorlogs buit.

Ze namen bijna alles mee, zelfs de deuren van hun huizen sleepten ze weg. Wat overbleef braken ze in stukken, zodat niemand het kon gebruiken. Alleen de wapens lieten ze achter. Er is ook overgeleverd dat hun palmbomen werden afgehakt.

DAT VERTELT HIJ JE NIET, terwijl het in de Sirah staat, zelfs in die Ibn Ishaq die hij citeert. Zo is het met elke verhaaltje die je plakte en ik heb geen zin om op elke in te gaan.
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Plaats reactie