Ik kan ook zeggen dat Allah bestaat, maar bewijzen gaat moeilijk heBattle_for_peace schreef:Ik kan ook zeggen dat de kerstman bestaat, maar bewijzen gaat moeilijk he?Terrorisme = onderdeel van Jihad.

Je zou ze als mensen kunnen behandelen in plaats van als slaven!! Je zou er je verantwoordelijkheid kunnen over nemen in plaats van ze van hun vrijheid te beroven.Battle_for_peace schreef:Wat moet je dan met vrouwen en kinderen, als de vaderen zijn gedoodt in het slagveld? Achterlaten aan de gieren? Nee, in Islam moeten we de vrouwen en kinderen meenemen en verzorgen. Ze worden als slaven genomen. Wat doet jou weten wat de slaven behandeling in Islam is?Het lot van die onschuldige kinderen is dus slavernij.
Bedankt om dit onethische aspect nog eens een paar keer in de verf te zetten.
Islam ... keurt ... slavernij ... goed.
Jeetje ja zeg. Wat een probleem.battle: Wat moet je dan met vrouwen en kinderen, als de vaderen zijn gedoodt in het slagveld? Achterlaten aan de gieren?
O dat zal best, ik ben atheïst en van mening dat alle goden en de bijbehorende godsdiensten ontstaan zijn uit de menselijke brein.Battle_for_peace schreef:De Bijbel zegt hetzelfdeDe zintuigen van ongelovigen zijn zogenaamd door allah verzegeld, en de mensen die zeggen dat ze moslim zijn maar niet volgens de regels van de grote almachtige dictator leven schijnen een ziekte te hebben die door de god van de moslims ook nog eens verergerd wordt.
De islam is en blijft een groot gevaar voor elk weldenkend mens dat vrijheid en vrede nastreeft.de (schijn)heilige koran schreef:Hoofdstuk 9, vers 123:
O, jij die gelooft, bestrijdt de ongelovigen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat God met de godvruchtigen is.
Hoofdstuk 4, vers 95:
Diegenen der gelovigen die niets doen, met uitzondering der onbekwamen, zijn niet gelijk aan degenen die met hun rijkdommen en hun persoon terwille van God strijden. God heeft degenen, die met hun rijkdommen en hun persoon strijden doen uitmunten boven de rustenden en aan ieder heeft God het goede beloofd. God zal de strijders boven de stilzittenden doen uitblinken door een grote beloning
Hoofdstuk 9, vers 20:
Zij, die geloven en van hun woonplaatsen verhuizen en met hun bezit en met hun persoon voor de zaak van God strijden, hebben in de ogen van God de hoogste rang. Dezen zullen zegevieren.
Hoofdstuk 9, vers 29:
Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in God noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat God en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zign.
Hoofdstuk 4, vers 74:
Laten derhalve zij, die hun tegenwoordig leven voor het leven in het Hiernamaals willen offeren, voor de zaak van God strijden. En wie voor de zaak van God strijdt, hetzij hij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven.
Hoofdstuk 4, vers 84:
Strijd daarom voor de zaak van God - slechts gij wordt verantwoordelijk gesteld - en spoor de gelovigen aan. Het kan zijn, dat God de macht der ongelovigen zal beteugelen en God is sterker in macht en streng in het opleggen van straf.
Hoofdstuk 4, vers 95:
Diegenen der gelovigen die niets doen, met uitzondering der onbekwamen, zijn niet gelijk aan degenen die met hun rijkdommen en hun persoon terwille van God strijden. God heeft degenen, die met hun rijkdommen en hun persoon strijden doen uitmunten boven de rustenden en aan ieder heeft God het goede beloofd. God zal de strijders boven de stilzittenden doen uitblinken door een grote beloning,
Hoofdstuk 4, vers 101:
Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.
Hoofdstuk 25, vers 52:
Dus volg de ongelovigen niet, en voer met (de Koran) een grote strijd tegen hen.
Hoofdstuk 61, De strijdplaats (as-Saff)
Vers 4:
Voorzeker, God heeft diegenen lief die terwille van Hem strijden in geordende gelederen, alsof zij een hechte muur vormen.
En de slachtpartijen door de aanhangers van deze duivelse sekte gaan tot op de dag van vandaag door!Over the last 1400 years, 270 million non-believers were murdered by Muslim jihadists.
Islam destroyed the Christian Middle East and Christian North Africa. It is estimated
that upwards of 60 million Christians were slaughtered during this conquest.
Also, half the Hindu civilization was annihilated and 80 million Hindus murdered.
Islamic jihad also destroyed over 10 million Buddhists.
In other words;
Islam is a killing machine!
The sword of islam.
Dat is geen terrorisme, dat is de vergelding voor terroristenEn je wou weten waar Allah terrorisme goedpraat?
5:33 The only reward of those who make war upon Allah and His messenger and strive after corruption in the land will be that they will be killed or crucified, or have their hands and feet on alternate sides cut off, or will be expelled out of the land. Such will be their degradation in the world, and in the Hereafter theirs will be an awful doom;
Als dat geen terrorisme is, weet ik het ook niet meer.
Ja, seksueel gemeenschap met slavinnen is toegestaan in Islam, maar slavernij bestaat niet meer dus dit is afgeschaft.Ken je dit vers?
33:50 - "Prophet, We have made lawful to you the wives to whom you have granted dowries and the slave girls whom God has given you as booty."
Een vrouw die vrij wordt gelaten, heeft geen beschermer en is speelgoed geworden in de mannen industrie. Voor een vrouw moet gezorgd worden, ze moet gekleedt worden, ze moet gevoedt worden, ze moet met eer en respect behandeld worden. Haar zomaar vrijlaten, is niet goed voor haar. Wie voor haar zorgt, krijgt grote beloningen in Islam.Zoek 'm zelf maar op, want die zegt dat Mohammed het beter vond mocht die vrouw de slaaf aan haar nonkel hebben gegeven in plaats van vrij gelaten.
* Zucht * Je blijft doorgaan he? Ik heb geen tijd voor dit welles en nietes spelletjes. Als je er echt over wilt praten, wacht tot ik klaar ben met dit onderwerp. Het is beiden (6 Godelijke Dagen-Perioden en 13 Miljard onze Jaren), nou goed?Het is niet 6 dagen ,het is 13 miljard jaar
Hoe jou voorvaderen tot een paar jaar geleden slaven behandelden is niet hoe Islam slaven behandelt.Er blijft maar 1 mogelijkheid over voor deze overbodige schepselen: in de slavernij ermee.
Allemaal propaganda en leugensOver the last 1400 years, 270 million non-believers were murdered by Muslim jihadists.
Islam destroyed the Christian Middle East and Christian North Africa. It is estimated
that upwards of 60 million Christians were slaughtered during this conquest.
Also, half the Hindu civilization was annihilated and 80 million Hindus murdered.
Islamic jihad also destroyed over 10 million Buddhists.
Dus?Hoofdstuk 25, vers 52:
Dus volg de ongelovigen niet, en voer met (de Koran) een grote strijd tegen hen.
Jij citeert verzen over Jihaad en niet Terrorisme. Jihaad is om vrede te brengen,De islam is en blijft een groot gevaar voor elk weldenkend mens dat vrijheid en vrede nastreeft.
Neen, maat, dat is onmenselijk martelen en een misdaad tegen de menselijkheid.Battle_for_peace schreef:Dat is geen terrorisme, dat is de vergelding voor terroristenEn je wou weten waar Allah terrorisme goedpraat?
5:33 The only reward of those who make war upon Allah and His messenger and strive after corruption in the land will be that they will be killed or crucified, or have their hands and feet on alternate sides cut off, or will be expelled out of the land. Such will be their degradation in the world, and in the Hereafter theirs will be an awful doom;
Als dat geen terrorisme is, weet ik het ook niet meer.![]()
Tot er weer een oorlogje komt, en er "onbeschermde vrouwen" zijn, dan begint de massaverkrachting van "onbeschermde kufr vrouwen" voor hun eigen goed? Immers, het staat toch lekker in de wet van God.Battle_for_peace schreef:Ja, seksueel gemeenschap met slavinnen is toegestaan in Islam, maar slavernij bestaat niet meer dus dit is afgeschaft.Ken je dit vers?
33:50 - "Prophet, We have made lawful to you the wives to whom you have granted dowries and the slave girls whom God has given you as booty."
Aha, dus de Moslims in die tijd hadden een "mannen industrie". Laat me niet lachen.Battle_for_peace schreef:Een vrouw die vrij wordt gelaten, heeft geen beschermer en is speelgoed geworden in de mannen industrie. Voor een vrouw moet gezorgd worden, ze moet gekleedt worden, ze moet gevoedt worden, ze moet met eer en respect behandeld worden. Haar zomaar vrijlaten, is niet goed voor haar. Wie voor haar zorgt, krijgt grote beloningen in Islam.Zoek 'm zelf maar op, want die zegt dat Mohammed het beter vond mocht die vrouw de slaaf aan haar nonkel hebben gegeven in plaats van vrij gelaten.
Stierenvla. Er zijn geen 6 goddelijke dagen. Als god een tijdsrekening heeft, staat hij niet buiten de tijd en kan hij de schepper niet zijn. Is dat niet vanzelfsprekend?Battle_for_peace schreef:* Zucht * Je blijft doorgaan he? Ik heb geen tijd voor dit welles en nietes spelletjes. Als je er echt over wilt praten, wacht tot ik klaar ben met dit onderwerp. Het is beiden (6 Godelijke Dagen-Perioden en 13 Miljard onze Jaren), nou goed?Het is niet 6 dagen ,het is 13 miljard jaar
1° Doordat in het Christendom slavernij nooit toegestaan is is de kans heel klein dat de laatste 2000 jaar een voorvader van mij een slaaf heeft gehad. En kom aub niet af met "Amerika", want ik ben Vlaming.Battle_for_peace schreef:Hoe jou voorvaderen tot een paar jaar geleden slaven behandelden is niet hoe Islam slaven behandelt.Er blijft maar 1 mogelijkheid over voor deze overbodige schepselen: in de slavernij ermee.
Man, oh, man, op het moment dat er een Islamtische staat komt vervallen dus alle mensenrechten omdat Moslims denken dat alle andere moslims perfecte mensen zijn of zo? Jong, de Taliban heeft me al lang uit de illusie geholpen.Battle_for_peace schreef:In Islam wordt de slaaf behandeld zoals je zoon, je geeft hem wat jij eet en kleedt hem met jou kleding. Sterker nog, zelfs als je hem slaat, dan moet je hem vrijlaten volgens een Sahih Hadith!
Ik doe gvd zo zielig als ik wil over een van de meest mensonwaardige principes die er bestaat. Dat is opkomen voor onrecht die jij in jij goedpraat.Battle_for_peace schreef:Dus kom niet zielig doen en met het woord: "Slavernij", overal strooien, want wat jij slavernij noemt wordt martelling en onderdrukking genoemd in Islam.
Als rechtvaardig handelen slavinnekes verkrachten is, dan moet er toch bij jou iets beginnen dagen, he, Battle?Battle_for_peace schreef:"En verschuilt u niet achter God met uw eden om u te onthouden van het goeddoen en het rechtvaardig handelen en het stichten van vrede tussen de mensen. God is Alhorend, Alwetend". (Qur'an 2:224).
Als vrede onderwerping en slavernij is, dan weten we wat daar staat, he, Battle?Battle_for_peace schreef:"Er steekt in de beraadslagingen (der huichelaars) niets goeds; in tegenstelling tot diegenen die tot liefdadigheid of goedheid, of het stichten van vrede onder de mensen aansporen. En wie dit doet wijl hij God's welbehagen zoekt, hem zullen Wij een grote beloning schenken". (Qur'an 4:114).
A. Hitler sprak ook over een "orde". Een "nieuwe" orde.Battle_for_peace schreef:"En schept geen wanorde op aarde, nadat zij is geordend". (Qur'an 7:56).
Het volgende is niet gelogen dus:Battle_for_peace schreef:Etc. Etc. Ik zeg jullie, wat jullie over Islam weten zijn allemaal leugens. Als je echt Islam wilt kennen, verdiep je in de ware Islam. Ga boeken kopen en ga naar de mensen met kennis. Wat deze mensen je vertellen is allemaal gelogen en verdraaid.
Battle, kan het nog achterlijker????battle:Een vrouw die vrij wordt gelaten, heeft geen beschermer en is speelgoed geworden in de mannen industrie. Voor een vrouw moet gezorgd worden, ze moet gekleedt worden, ze moet gevoedt worden, ze moet met eer en respect behandeld worden. Haar zomaar vrijlaten, is niet goed voor haar. Wie voor haar zorgt, krijgt grote beloningen in Islam.
Je volgt je zwakke hartje jongen. Als het aan jou lag, was de dokter die een hand amputeert ook een "misdadiger" en "onmenselijk". Volgens mij ben je zelfs tegen het doden van een kip? Klopt dat? Dat is omdat jij je lage begeerten volgt.Nee, maat, dat is onmenselijk martelen en een misdaad tegen de menselijkheid.
Slavernij is ook niet goed. Wie zegt dat het goed is? Jou voorvaderen kwamen daar een paar jaar geleden achter, en Islam had die 1500 jaar geleden al uitgelegd. Daarom spoort Islaam ons ook aan om slaven te bevrijden.Tot er weer een oorlogje komt, en er "onbeschermde vrouwen" zijn, dan begint de massaverkrachting van "onbeschermde kufr vrouwen" voor hun eigen goed? Immers, het staat toch lekker in de wet van God. Of is die afschaffing van slavernij misschien een teken dat slavernij toch niet zo goed is als jij laat uitschijnen?
Je weet niks van die tijden af, niks. In die tijd, als een vrouw iets zei, werd ze geslagen en vernederd. Vrouwen waren lager dan kamelen in die tijd. Toen de Profeet Mohammad kwam, gaf hij vrouwen rechten om te trouwen, scheiden, eigen keuzes maken, mee discuseren etc. Tot het punt, dat de Amier van de Moslims iets zei en een vrouw opstond en hem het tegendeel bewees met de Qur'an. De Amierul Mo'minien zei:Aha, dus de Moslims in die tijd hadden een "mannen industrie". Laat me niet lachen.
Jullie zijn dus niet alleen onwetend over Islam, maar ook over andere religies.Doordat in het Christendom slavernij nooit toegestaan is is de kans heel klein dat de laatste 2000 jaar een voorvader van mij een slaaf heeft gehad.
Ik heb je al verteld, seksueel gemeenschap mag alleen als zij instemmen,Als rechtvaardig handelen slavinnekes verkrachten is, dan moet er toch bij jou iets beginnen dagen, he, Battle?
Ja, maar we zagen de vruchten van zijn boom. Hij doodde elke mens die anders was dan hem. Hij roosterde zelfs Joodse vrouwen en kinderen in ovens. Wat zegt Islam daarover?Hitler sprak ook over een "orde". Een "nieuwe" orde.
Waarom zeg je weer zo zielig, "Mensen?" Zeg er dan gelijk bij dat het terroristen zijn, die zelf soortgelijke dingen hebben gedaan.In Islam mag je mensen kruisigen en handen en voeten afhakken.
Soms heeft een vrouw zelfs meer rechten dan een man,Waar ben je nu met je "gelijke rechten" voor mannen en vrouwen in islam?
Moslima's zijn zo vrij als een vogel. Wie zegt dat ze slaven moeten zijn? Een Moslima kan zelfs een Moslim man naar de rechter slepen! Ja, een man moet voor haar zorgen. En je weet niks van de feiten af. Je zit dag en nacht achter je FFI, alsof dit je hele leven is. Zoek leven en kom achter de feiten.Ik hoop dat veel moslima's dit lezen: "vrijheid" is niet goed voor een moslima: ze moet ofwel slavin zijn ofwel in bezit zijn van een man die voor haar zorgt omdat ze zelf te achterlijk is om voor zichzelf te zorgen.
Een vrouw is niet VERPLICHT om te trouwen.Stel je voor zeg ... een vrouw die geen bezit is... een vrije vrouw, een vrouw die volledig onafhankelijk van een man een perfect leven kan hebben. Nee, dan mag niet in islam
LOL! Je leeft in je eigen wereldje jongen. Waarom zijn 3 op de 4 mensen die Islam binnenkomen vrouwen? Nou?En jij vindt het vreemd dat zoveel vrouwen werkelijk moeten kotsen van islam?
"soms"? Ik heb het over gelijke rechten en plichten. De wettelijke gelijkstelling van mannen en vrouwen. Zaodra een man een vrouw als slaaf mag nemen is die wettelijke gelijkheid er niet... zodra een vrouw "gehoorzaam" moet zijn aan een man is die gelijkheid er ook niet. Of wel soms?Battle_for_peace schreef:Soms heeft een vrouw zelfs meer rechten dan een man,Waar ben je nu met je "gelijke rechten" voor mannen en vrouwen in islam?
JIJ !!! zie:Moslima's zijn zo vrij als een vogel. Wie zegt dat ze slaven moeten zijn?
Een vrouw moet OF verzorgd worden door een man...OF ze is slavin. Welke mogelijkheden heeft ze nog meer? "zomaar vrijkgelaten" worden is toch niet goed voor haar? Vrijheid is toch niet goed voor haar? Ze is dus een gevangene. Altijd!battle:Een vrouw die vrij wordt gelaten, heeft geen beschermer en is speelgoed geworden in de mannen industrie. Voor een vrouw moet gezorgd worden, ze moet gekleedt worden, ze moet gevoedt worden, ze moet met eer en respect behandeld worden. Haar zomaar vrijlaten, is niet goed voor haar. Wie voor haar zorgt, krijgt grote beloningen in Islam.
Wat is dit voor achterlijkheid? Je zegt hier dat een vrouw zonder man een stuk vlees is dat door iedere man gepakt mag worden. Ik weet niet of je het weet maar in het westen is het VERBODEN om ook maar iets te doen tegen de wil van de vrouw.Een vrouw kan verkracht en lastig gevallen worden op allerlij manieren. Ze is zoals een stukje vlees, die buiten ligt, voor de hongerige wolven. Mannen letten niet op haar gevoelens of eer, ze doen met haar wat ze willen. Elke paar sec wordt iemand verkracht en geslagen in Amerika. Zou dat gebeuren als ze een man had, die voor haar opkwam en voor haar zorgde? Nee.
Stel je voor zeg ... een vrouw die geen bezit is... een vrije vrouw, een vrouw die volledig onafhankelijk van een man een perfect leven kan hebben. Nee, dan mag niet in islam
Oh? Wat moet ze dan? Eerder zeg je dat je een manloze vrouw toch niet voor de gieren kunt gooien en dat ze dan maar slaaf moet worden.Battle: Een vrouw is niet VERPLICHT om te trouwen.
En jij vindt het vreemd dat zoveel vrouwen werkelijk moeten kotsen van islam?
Dat komt omdat ze die achterlijke verhaaltjes geloven en nogal labiel zijn. Stabiele, onafhankelijke vrouwen zullen zich NIET bekeren tot de islam.battle: LOL! Je leeft in je eigen wereldje jongen. Waarom zijn 3 op de 4 mensen die Islam binnenkomen vrouwen? Nou?
Het ligt er aan waarom een chirurg een hand amputeert. Dat zal niet snel gebeuren, want artsen proberen juist ledenmaten te redden en niet te amputeren.Je volgt je zwakke hartje jongen. Als het aan jou lag, was de dokter die een hand amputeert ook een "misdadiger" en "onmenselijk". Volgens mij ben je zelfs tegen het doden van een kip? Klopt dat? Dat is omdat jij je lage begeerten volgt.
Ik zie hier duidelijk staan dat als een slavin wel voor hoer wil spelen dit mag."En dwingt uw slavinnen, terwijl zij kuis wensen te zijn, niet tot onkuisheid om de goederen van het tegenwoordige leven te zoeken". (Qur'an 24:33).
Ik ken heel veel verhalen ( uit Nederland ) waar moslims, vrouwen verkrachten omdat ze vinden dat deze Nederlandse vrouwen hoeren zijn, alleen omdat ze geen hoofddoek dragen.Elke paar seconden wordt in Amerika een vrouw verkracht. Hoe komt dat?
We vergelijken Mohammed met Hitler, en Islam met het nazisme.Vergelijk Islam niet met Hitler. Het verschil is zoals de hemel en de aarde.
Islam had die 1500 jaar geleden al uitgelegd. Daarom spoort Islaam ons ook aan om slaven te bevrijden.Battle_for_peace schreef:[.
. Wie zegt dat het goed is? Jou voorvaderen kwamen daar een paar jaar geleden achter, en Islam had die 1500 jaar geleden al uitgelegd. Daarom spoort Islaam ons ook aan om slaven te bevrijden.
Allaah zegt,
"Maar hij besteeg de heuvel niet. En wat doet jou weten wat die heuvel is? Een slaaf bevrijden". (Qur'an 90:11 tot 13).
Maar wie een slaaf heeft, moet hem PRECIES als zichzelf behandelen, zoals onze Profeet uitlegde. In de Bijbel enz staat dat een slaaf voor altijd een slaaf blijft, zelfs zijn nakomelingen etc. en er bestaan geen slaven rechten in de Bijbel etc. daarom behandelden jou voorvaderen slaven als dieren. Dus als je met het woord, "Slavernij", strooit, moet je het in de Islamitishe context zien en niet hoe jullie slaven behandelden.
Je bent weer aan het draaien en spinnen, battle. Je leeft in je eigen gelijk. Nu denk je al van mij dat ik het amputeren van een hand zou afkeuren als het anders de gezondheid van de rest van het lichaam in gevaar brengt.Battle_for_peace schreef:Je volgt je zwakke hartje jongen. Als het aan jou lag, was de dokter die een hand amputeert ook een "misdadiger" en "onmenselijk". Volgens mij ben je zelfs tegen het doden van een kip? Klopt dat? Dat is omdat jij je lage begeerten volgt.Nee, maat, dat is onmenselijk martelen en een misdaad tegen de menselijkheid.
EN DAT GEEFT DE MOSLIMS DUS HET RECHT OM MISDADEN TE BEGAAN TEGEN DE MENSLIJKHEID? Zoals kruisigen.Battle_for_peace schreef:"En God is streng in het straffen". (Qur'an 8:48 ).
Zoals ik al zei, spin doctor, gelieve niet te liegen. Je weet heel goed dat bij de intrede van het christendom slavernij verboden was in Europa.Battle_for_peace schreef:Slavernij is ook niet goed. Wie zegt dat het goed is? Jou voorvaderen kwamen daar een paar jaar geleden achter, en Islam had die 1500 jaar geleden al uitgelegd.
Als slavernij niet goed is, waarom raadt de Islam het dan om te beginnen aan? Is het goed als ik jouw auto steel en fantastisch als ik hem na gebruik bij jou terugbreng ook?Battle_for_peace schreef:Daarom spoort Islaam ons ook aan om slaven te bevrijden.
Wat interesseert mij de bijbel nou? We hebben het hier over een ander verkeerd boek: de Koran.Battle_for_peace schreef:Maar wie een slaaf heeft, moet hem PRECIES als zichzelf behandelen, zoals onze Profeet uitlegde. In de Bijbel bla bla bla
Kijk de tafsir na, jongen, dat vers gaat over het verbod om een slavin als hoer te gebruiken tegen hun wil.Battle_for_peace schreef:"En dwingt uw slavinnen, terwijl zij kuis wensen te zijn, niet tot onkuisheid om de goederen van het tegenwoordige leven te zoeken". (Qur'an 24:33).
Jullie ook niet meer, weggewist door Islam fanatici.Battle_for_peace schreef:Je weet niks van die tijden af, niks. In die tijd, als een vrouw iets zei, werd ze geslagen en vernederd.
Jij nog veel minder van geschiedenis blijkbaar, anders zou je weten dat in het Christendom in Europa slavernij niet was toegestaan.Battle_for_peace schreef:Jullie zijn dus niet alleen onwetend over Islam, maar ook over andere religies.Doordat in het Christendom slavernij nooit toegestaan is is de kans heel klein dat de laatste 2000 jaar een voorvader van mij een slaaf heeft gehad.
Mensen blijven bestempelen als mensen, wat hun fouten ook zijn, is blijkbaar zielig.Battle_for_peace schreef:Waarom zeg je weer zo zielig, "Mensen?" Zeg er dan gelijk bij dat het terroristen zijn, die zelf soortgelijke dingen hebben gedaan.In Islam mag je mensen kruisigen en handen en voeten afhakken.
De karavanen die werden aangevallen, zat vol met de goederen die de mushrikien van de Moslims in Makkah hadden geroofd! Je weet niks van de geschiedenis, dus praat niet zonder kennis.Battle, je hebt totaal, maar dan ook totaal geen indruk op mij gemaakt. Jij weet heel goed, dat Mohammed er iedere keer met zijn strijders er op uit ging, om karavanen en andere stammen te overvallen. Totaal in tegenspraak met het islamsprookje van "wij vallen alleen aan als wij aangevallen worden".
Wat praat jij? Mannen worden ook als slaven genomen. Vrouwen namen ook mannen als slaven.Zaodra een man een vrouw als slaaf mag nemen is die wettelijke gelijkheid er niet
Je speelt met woorden. Ze kan toch vrij zijn met haar man? Wat denken jullie mensen! Vrouwen hebben hoooge rechten in Islam. Ze kunnen doen wat ze willen. Ze mogen zelfs alleen reizen tot bepaalde dagen! Ga, praat met een Moslima en kijk hoe zij jullie vernederd achterlaat, met jullie gejank!"Zomaar vrijkgelaten" worden is toch niet goed voor haar? Vrijheid is toch niet goed voor haar? Ze is dus een gevangene. Altijd!
Jullie gebruiken dezelfde woord SLAAF bij Moslims en bij jullie voorvaderen. Wat jullie vaderen deden was slaven als dieren behandelen, en wat de Moslims deden was slaven als hun broeders behandelen, zoals ik je liet zien.Leg eens uit, BfP, waarom de moslims zoveel slaven maakten als ze bevrijd hadden moeten worden?
Of je hebt een bril nodig en of je kan niet begrijpend lezen. Waar zei ik dat ze gepakt MAG worden? Ik zei dat ze gepakt KAN worden, en er is een wereld van verschil tussen deze twee uitspraken. Gooi geen woorden in mijn mond, die ik niet gesproken heb.Je zegt hier dat een vrouw zonder man een stuk vlees is dat door iedere man gepakt mag worden.
Ja, daarom werden 649.733 vrouwen verkracht in 1995! Slechts 16% van de verkrachtingen worden bij de politie gemeldt (Rape in America: A Report to the Nation). In 1995 werden 97.460 verkrachtingen gemeldt, dus in werkelijkheid vonden ongeveer 649.733 verkrachtingen plaats in Amerika IN SLECHTS 1 JAAR!Ik weet niet of je het weet maar in het westen is het VERBODEN om ook maar iets te doen tegen de wil van de vrouw.
Het is zoals ze zeggen,Hebben vrouwen het recht om mannelijke slaven te hebben om mee te ne*ken?
Jullie gebruiken vrouwen om van autos tot wc papier te verkopen. Noem je dat rechten? Hier, dit noem ik vrouwen rechten,Battle, ik vind dat jij (ene islam) ongelooflijk discrimineren naar vrouwen toe. In jouw ogen (en van islam) zijn vrouwen hulpeloze, nutteloze prooien die nog te stom zijn om voor de duvel te dansen.
"Een survey onder school meisjes toonde aan dat 1 op 5 meisjes gedwongen werd om seksueel gemeenschap te hebben". (1995 National College Health Risk Behavior Survey).Jij, je ziet toch dat in het westen vrouwen perfect voor zichzelf kunnen zorgen? Dat vrouwen geen man nodig hebben om zich te "beschermen"? Je ziet toch dat we hier wetten hebben die vrouwen en kinderen beschermen?
Heel veel verhalen? Weet je dat heel zeker? Noem eens een paar. Als moslims verkrachten, dan krijgen ze de doodstraf onder een Islamitishe Staat. Islam is niet verantwoordelijk voor hun misdaad, zij zijn zelf verantwoordelijk.Ik ken heel veel verhalen ( uit Nederland ) waar moslims, vrouwen verkrachten omdat ze vinden dat deze Nederlandse vrouwen hoeren zijn, alleen omdat ze geen hoofddoek dragen. Dus conclusie…Ook moslims verkrachten. Daar voor hoeven we niet naar Amerika te wijzen.
Jullie snappen het niet. Jullie zijn te vergelijken met mensen die bloemen knippen, hopend dat er geen ander zal groeien! Waarom hak je de wortel niet af, zodat je zeker weet dat er geen ander zal komen?Het ligt er aan waarom een chirurg een hand amputeert. Dat zal niet snel gebeuren, want artsen proberen juist ledenmaten te redden en niet te amputeren. Behalve…. Juist… Islamitische slagers die wel voor een vergrijp handen en benen amputeren, omdat Allah de verschrikkelijke ze dit omdraagt.
Ah. Dus jij volgt een aangepaste islam ? Vind je dat aanvaardbaar ?Battle_for_peace schreef:Ja, seksueel gemeenschap met slavinnen is toegestaan in Islam, maar slavernij bestaat niet meer dus dit is afgeschaft.
Wat is dit nu weer voor achterlijke onzin?Battle_for_peace schreef:Je speelt met woorden. Ze kan toch vrij zijn met haar man? Wat denken jullie mensen! Vrouwen hebben hoooge rechten in Islam. Ze kunnen doen wat ze willen. Ze mogen zelfs alleen reizen tot bepaalde dagen! Ga, praat met een Moslima en kijk hoe zij jullie vernederd achterlaat, met jullie gejank!
Wanneer in Nederland de doodstraf zou staan op het niet dragen van gele schoenen dan denk ik toch dat iedereen in Nederland gele schoenenslam is niet wat jullie denken. Als Islam was, wat jullie denken dan zouden 1500 jaar na de komst ervan niet 2.000.000.000 mensen eraan vastplakken! Dus, komop, wordt wakker en ga zelf op onderzoek uit.
Je zegt hier dat een vrouw zonder man een stuk vlees is dat door iedere man gepakt mag worden.
Het MAG wel in islam.battle: Of je hebt een bril nodig en of je kan niet begrijpend lezen. Waar zei ik dat ze gepakt MAG worden? Ik zei dat ze gepakt KAN worden, en er is een wereld van verschil tussen deze twee uitspraken. Gooi geen woorden in mijn mond, die ik niet gesproken heb.
Lül niet zo slap. Een vrouw moet wel even bewijzen met 4 getuigen dat ze inderdaad verkracht is. Kan ze die getuigen NIET tevoorschijn toveren heeft ze overspel gepleegd an wordt gestenigd.Op verkrachting staat doodstraf in de Shariah, zie dit: http://www.islam-qa.com/index.php?ref=7 ... g&txt=rape
SOMMIGE vrouwen zijn een makkelijke prroi.Ik zei, vrouwen zijn een makkelijke prooi en lopen een groter gevaar,
"Vrouwen lopen 10 keer groter kans om seksueel misbruikt te worden". (National Crime Victimization Survey 1997).
Die in het korte rokje.Stel je voor een tweeling, beiden even mooi. Eentje loopt bedekt in Islamitishe kleding en de ander loopt in westerse rokjes enz. Wie zal de verkrachter grijpen?
Ik weet niet of je het weet maar in het westen is het VERBODEN om ook maar iets te doen tegen de wil van de vrouw.
Dat iets niet mag wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Snap je dat echt niet?battle: Ja, daarom werden 649.733 vrouwen verkracht in 1995!
Hebben vrouwen het recht om mannelijke slaven te hebben om mee te ne*ken?
Alleen wanneer ze zich ervoor laat betalen.Het is zoals ze zeggen,
"Als een man 4 vrouwen heeft is hij stoer, maar als een vrouw 4 mannen heeft is zij een hoer".
Battle, ik vind dat jij (ene islam) ongelooflijk discrimineren naar vrouwen toe. In jouw ogen (en van islam) zijn vrouwen hulpeloze, nutteloze prooien die nog te stom zijn om voor de duvel te dansen.
Battle.... vrouwen in islam KRIJGEN rechten bij de gratie van MANNEN.] battle: Jullie gebruiken vrouwen om van autos tot wc papier te verkopen. Noem je dat rechten? Hier, dit noem ik vrouwen rechten,
bla bla bla Etc. etc. Ik kan jaren doorgaan! Dit is Islaam. Wat hebben jullie geleerd?
Jij, je ziet toch dat in het westen vrouwen perfect voor zichzelf kunnen zorgen? Dat vrouwen geen man nodig hebben om zich te "beschermen"? Je ziet toch dat we hier wetten hebben die vrouwen en kinderen beschermen?
Wat heeft dit ermee te maken dat vrouwen perfect voor zichzelf kunnen zorgen?"Een survey onder school meisjes toonde aan dat 1 op 5 meisjes gedwongen werd om seksueel gemeenschap te hebben". (1995 National College Health Risk Behavior Survey).
Ja, ik zie het :lol:
Onze voorvader hadden geen slaven. Christelijk Europa in onze streken kende al geen slavernij meer tijdens de tijd van Mohammed.Battle_for_peace schreef:Jullie gebruiken dezelfde woord SLAAF bij Moslims en bij jullie voorvaderen. Wat jullie vaderen deden was slaven als dieren behandelen, en wat de Moslims deden was slaven als hun broeders behandelen, zoals ik je liet zien.Leg eens uit, BfP, waarom de moslims zoveel slaven maakten als ze bevrijd hadden moeten worden?
Hier is iets vreemds, Battle. Ondanks dat Saudi Arabië consistent helemaal beneden alle misdaadscijfers staat... hebben ze meer gevangenen per capita dan België.Battle_for_peace schreef:54. Saudi Arabia 11 (2000)!!!!
Onze Keltische voorouders kenden geen slavernij.Onze voorvader hadden geen slaven.