Onderzoek naar huwelijk islamgeestelijke met 12-jarige

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Zo Nov 02, 2008 7:16 pm

Als blijk van waardering krijg je van mij een zwijn cadeau. Wees je er zuinig mee?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Hamid

Berichtdoor Hamid » Zo Nov 02, 2008 7:26 pm

Chaimae schreef:Als blijk van waardering krijg je van mij een zwijn cadeau. Wees je er zuinig mee?

Hoi Chaimae,
Aan wie zeg je dit? Toch niet aan mij?
Niet geschoten is altijd mis :lol:

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Zo Nov 02, 2008 7:32 pm

Aan jou, omdat ik er van uitga dat je nog netjes maagd bent.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

BFA

Berichtdoor BFA » Zo Nov 02, 2008 7:50 pm

Als blijk van waardering krijg je van mij een zwijn cadeau. Wees je er zuinig mee?

Mogen zwijnen gesodomiseerd worden in Islam?
Waar mag je het dan achteraf verkopen?
Van kamelen, schapen en geiten weet ik dat het gesodomiseerde dier in een naburig dorp mag verkocht worden. (Khomeini)
Waar verkopen jullie dan zulk een varken?

Nog een vraagje. In het paradijs, tussen alle maagdelijke dieren die Mudjahedien bij hun aankomst krijgen, zitten daar dan ook zwijnen tussen?
Laatst gewijzigd door BFA op Zo Nov 02, 2008 7:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Hamid

Berichtdoor Hamid » Zo Nov 02, 2008 7:52 pm

Chaimae schreef:Aan jou, omdat ik er van uitga dat je nog netjes maagd bent.

ok, het is te hopen da het een zwijntje van chocolade is, want alleen dan kan ik je kado accepteren. :evil:
Ja, natuurlijk ben ik dat, dat ben jij toch ook? wat voor kado mag ik jou geven? een spaarvarkentje soms? :razz:

Hamid

Berichtdoor Hamid » Zo Nov 02, 2008 7:55 pm

BFA schreef:

Mogen zwijnen gesodomiseerd worden in Islam?
Waar mag je het dan achteraf verkopen?
Van kamelen, schapen en geiten weet ik dat het gesodomiseerde dier in een naburig dorp mag verkocht worden. (Khomeini)
Waar verkopen jullie dan een varken?

Nog een vraagje. In het paradijs, tussen alle maagdelijke dieren die Mudjahedien bij hun aankomst krijgen, zitten daar dan ook zwijnen tussen?

Met zwijnen mogen ze wat mij betreft van alles mee doen en daarna aan Ariel verkopen. Ze lust er pap van. :lol:

Adinah

Berichtdoor Adinah » Zo Nov 02, 2008 8:48 pm

Hamid schreef:Je hebt gelijk dat Zina (overspel) gewoon zina is. hoe wist je trouwens van dit woord? spreek je arabisch?

Nee, ik spreek geen Arabisch. Maar ik kende het woord gewoon, uit dingen die ik over de islam gelezen heb en uit boeken en zo.

Hamid schreef:4 van mijn reisgenoten gingen een hoer in Amsterdam bezoeken. Ik weigerde om aan zo iets mee te doen en werd uitgescholden als homo.

Dat is idd wel erg zielig ja, dat je 'dus' maar meteen een homo bent omdat je niet naar de hoeren wilt. Echt te triest voor woorden.

Grappig verhaal trouwens: een vriend van mij zit vaak in het Verre Oosten voor zakenreizen, en in landen als Japan en China is het dus volslagen normaal dat je met je zakenpartners een bordeel bezoekt na het werk. Je weet wel, beetje chillen, wat drinken - en dames dus. En dan wel echt Yab Yum-stijl, zeg maar.
Dus hij ging die avond na het werk met hen uit, en ze kwamen daar ineens bij zo'n heel luxe bordeel aan, en hij dacht al "jeetje", en toen bleek dus na een half uur dat ze voor hem ook een hoer betaald hadden - omdat ze zo fijn met 'm hadden samengewerkt en hem op die manier wilden bedanken. :lol: Hij wist echt niet hoe hij het had. Hij weigerde vriendelijk doch beslist - nou, grote hilariteit onder die Japanners. Konden ze echt niet begrijpen, ze hadden echt zoiets van "hij is single, wat is er aan de hand met hem dat hij het niet wil?" Ze kwamen echt niet meer bij.
Hij vindt het nu zelf wel een grappig verhaal, maar op het moment zelf voelde hij zich toch aardig ongemakkelijk. :lol:

Anyway, om weer ontopic te gaan...de man/vrouw ongelijkheid is dus wel iets dat me erg tegenstaat aan de islam. Dat mensen kiezen om geen sex te hebben voor het huwelijk: soit, dat respecteer ik en als zij dat zo willen, zal ik wel de laatste zijn om ze in de weg te staan. Ieder z'n keuze tenslotte. Maar dat de vrouwen aan alle kanten worden gecontroleerd en bewaakt, terwijl de mannen ondertussen allerlei ranzigheid ongestraft uit mogen vreten, dat vind ik echt te hypocriet voor woorden.
Als het nou bij allebei hetzelfde ging (dus dat er bij de mannen net zo op werd gelet als bij de vrouwen), dan had ik nog gedacht "oké, niet mijn ding, maar ze meten iig niet met twee maten". Maar er wordt tussen mannen en vrouwen gewoon zwaar met twee maten gemeten in de islam. Niet alleen qua sex, maar ook qua kledingvoorschriften. Op het strand in Tel Aviv zag ik zoooo vaak moslims uit Yaffo die daar kwamen: en dan stond zij een beetje pootje te baden in abaya, sluier en lange broek - en hij lag relaxed op de handdoek in z'n Speedo-zwembroekje. Vond ik zó hypocriet. Hij moet zich ook tot de knieën bedekken, daar houdt hij zich niet aan, en daar hoor je niemand over. Terwijl als zij daar in een badpak liep, het strand te klein zou zijn.
Nou, en zo zijn er nog wel meer dingen die ik echt niet met elkaar te rijmen vind.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי

Dhana

Berichtdoor Dhana » Do Nov 27, 2008 11:49 pm

Oud genoeg
De 43-jarige zakenman en moslimgeestelijke Pujiono Cahyo Widiyanto uit Semarang in midden-Java is in augustus met het 12-jarige meisje Lutfiana getrouwd.

Hij zei dat het meisje oud genoeg was om te trouwen, omdat ze al menstrueerde.

Ik was 9 toen ik voor 't eerst menstrueerde. Moet er niet aan denken dat ik daarmee dan oud genoeg zou zijn geweest seks te hebben met een man die zowat mijn opa had kunnen zijn ook. Ik deed nog aan touwtje springen, rolschaatsen en verstoppertje spelen met de buurtkinderen.

Dit is echt zieker dan ziek.

mercator

Berichtdoor mercator » Di Dec 02, 2008 1:23 am

Hamid schreef: Ik vergeet niet dat ik amper een paar dagen hier in Nederland was en 4 van mijn reisgenoten gingen een hoer in Amsterdam bezoeken. Ik weigerde om aan zo iets mee te doen en werd uitgescholden als homo. Dat deed me heel erg pijn.

En wat was je conclusie? Dat dat islam gedoe van jou en je "reisgenoten"(lees profiteurs van onze sociale zekerheid)een totaal achterlijk en waanzinnig anachronisme is? Dat je "reisgenoten" een beetje "stout" waren? dat je wel degelijk HOMO bent?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Terug naar “Rechten van de vrouw in Islam”