Nikaab en boerka populair bij bekeerlingen

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Jul 31, 2009 1:48 am

Frankrijk, juli 2009

Uit een rapport van terrorisme-bestrijdingsorganisatie DCRI onder 367 vrouwen die een nikaab of boerka dragen, blijkt dat de meeste van hen de sluier vrijwillig dragen. De meesten van hen zijn jonger dan 30 jaar. 26% zijn Franse bekeerlingen tot de islam. Vrijwel allen wonen in steden, vooral Parijs, Marseille, Lille en Lyon. De jongste is 5 jaar oud.
Een ander rapport van een overheidsorganisatie die informatie over de islam in Frankrijk bijeenbrengt, de SDIG stelt ook dat verhoudingsgewijs veel bekeerlingen de boerka of nikaab dragen. Het rapport signaleert een duidelijk militante opstelling, die voortkomt uit het salafisme. Volgens het SDIG komt de sluier ook voor in landelijke gebieden, zoals Haute-Vienne, Indre-et-Loire en Côte-d'Or, maar niet in Bretagne.

http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/2919

Ja... Je moet er wat voor doen om er bij te horen. :smile: Vandaar dat je je dan vromer dan Mohammed gaat gedragen, jezelf goed inpakt, en strooit met de nodige Islamitische kreten zoals Alhamdulillah, Bismillah-ir-Rahmaan-ir-Raheem, subhana wa ta'ala en de belangrijkste...Inshallah.

Inshallah zal ik met een goede moslim trouwen.
Inshallah krijg ik veel kinderen.
Inshallah zal eens de gehele wereld van Allah zijn...Zucht....Inshallah.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

bobette

Re: Nikaab en boerka populair bij bekeerlingen

Berichtdoor bobette » Za Aug 01, 2009 11:30 am

Ariel schreef:
Frankrijk, juli 2009

Uit een rapport van terrorisme-bestrijdingsorganisatie DCRI onder 367 vrouwen die een nikaab of boerka dragen, blijkt dat de meeste van hen de sluier vrijwillig dragen. De meesten van hen zijn jonger dan 30 jaar. 26% zijn Franse bekeerlingen tot de islam. Vrijwel allen wonen in steden, vooral Parijs, Marseille, Lille en Lyon. De jongste is 5 jaar oud.
Een ander rapport van een overheidsorganisatie die informatie over de islam in Frankrijk bijeenbrengt, de SDIG stelt ook dat verhoudingsgewijs veel bekeerlingen de boerka of nikaab dragen. Het rapport signaleert een duidelijk militante opstelling, die voortkomt uit het salafisme. Volgens het SDIG komt de sluier ook voor in landelijke gebieden, zoals Haute-Vienne, Indre-et-Loire en Côte-d'Or, maar niet in Bretagne.

http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/2919

Ja... Je moet er wat voor doen om er bij te horen. :smile: Vandaar dat je je dan vromer dan Mohammed gaat gedragen, jezelf goed inpakt, en strooit met de nodige Islamitische kreten zoals Alhamdulillah, Bismillah-ir-Rahmaan-ir-Raheem, subhana wa ta'ala en de belangrijkste...Inshallah.

Inshallah zal ik met een goede moslim trouwen.
Inshallah krijg ik veel kinderen.
Inshallah zal eens de gehele wereld van Allah zijn...Zucht....Inshallah.

Ik roep altijd: a-me-hoela-!! Volgens mij zijn die suiker moslims veel radicale dan de gewone moslims. Aislin noemt deze site een antimoslims site! Ze post ook op een racistische site, daar word de vloer met haar aan geveegd. Ik snap niet wat ze daar doet. Wil je die site weten?

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Aug 01, 2009 11:37 am

Vertel maar bobette.
En kan je een link geven naar die site of naar haar post?
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Manon

Berichtdoor Manon » Za Aug 01, 2009 12:26 pm

De jongste is 5 jaar oud

De jongste bekeerlinge is VIJF? hoe doen ze dat? Mijn dochters speelden met barbie en ken toen ze vijf waren...
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

bobette

Berichtdoor bobette » Za Aug 01, 2009 3:35 pm

Ariel schreef:Vertel maar bobette.
En kan je een link geven naar die site of naar haar post?

De site is: www.stormfront.org-86k
Het topic waar aislin op post krijg ik maandag doorgemaild. Dan plaats ik het hier wel.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Za Aug 01, 2009 8:22 pm

Heel veel Mohammedanen geloven echt dat iedereen geboren wordt als Moslim maar dat de omgeving ze van het rechte pad afbrengt.
Dit kind van 5 is dus geen bekeerlinge maar ze heeft het geluk dat ze niet is blootgesteld aan verkeerde invloeden en dus Mohammedaans is gebleven.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Terug naar “Rechten van de vrouw in Islam”