Man in Kunduz doodt vrouw om derde dochter

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Plaats reactie
Ariel

Bericht door Ariel »

De Majesteit.....'Echte onzin' In Islam worden vrouwen niet onderdrukt.......

maandag 30 januari 2012

KABUL (ANP) - Een Afghaanse man heeft zijn 30-jarige vrouw vermoord, omdat zij voor de derde keer een dochter had gebaard. De politie is maandag op zoek naar de man, die uit het district Khan Abad in de provincie Kunduz afkomstig is.

Het slachtoffer met de naam Storay is volgens de politie doodgeslagen. Ook vertoonde haar lichaam tekenen van marteling. ,,De politie heeft de schoonmoeder van Storay gearresteerd in verband met de zaak, maar haar echtgenoot is gevlucht'', aldus een woordvoerder.

Geweld tegen vrouwen is een groot probleem in Afghanistan. Volgens een onderzoek van hulporganisatie Oxfam heeft 87 procent van de Afghaanse vrouwen ooit te maken gehad met fysieke, seksuele of psychologische mishandeling of een gedwongen huwelijk.

http://www.elsevier.nl/web/Artikel/3292 ... ochter.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Scarlatti

Re: Man in Kunduz doodt vrouw om derde dochter

Bericht door Scarlatti »

als ze horen dat ze ook nog eens als man zèlf diegene zijn die het 'geslacht ' bepalen, zullen ze dat glashard ontkennen natuurlijk whistling:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

Schepsel

Bericht door Schepsel »

Tsja. Het zoveelste misselijkmakende bericht waarbij je je af kan vragen of je niet beter en goed boek kunt lezen dan die miserie die ik van mijn leven daar niet opgelost zie.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Manon

Bericht door Manon »

Scarlatti schreef:als ze horen dat ze ook nog eens als man zèlf diegene zijn die het 'geslacht ' bepalen, zullen ze dat glashard ontkennen natuurlijk whistling:
ja, dit is wel eens iets om bij stil te staan.

Ze weten dus niks van de eicel (want die had Allah nog niet uitgevonden toen hij de koran doorseinde), dus de kinderen zijn van de man en de vrouw is den akker...... tot ze de "verkeerde" kinderen baart, dan zijn ze ineens helemaal van hààr?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Schepsel

Bericht door Schepsel »

Het is vast geen nieuws voor je, maar tegen die onzin aanredeneren kent geen begin en geen einde. Ik waag me er mede niet meer aan daarom, dat is net zoiets als beginnen uit te leggen waarom konijnen niet kunnen vliegen, hun tanden niet poetsen met schoensmeer en geen knalroze eieren leggen waar krokodillen uit komen. Geen beginnen aan!
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

peter calluy

Bericht door peter calluy »

Zullen we een collecte doen om wat boeken van Richard Dawkins naar Afganistanski te sturen ?

http://fora.tv/2009/10/07/Richard_Dawki ... w_on_Earth" onclick="window.open(this.href);return false;

:turban:
http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Scarlatti

Bericht door Scarlatti »

peter calluy schreef:Zullen we een collecte doen om wat boeken van Richard Dawkins naar Afganistanski te sturen ?

http://fora.tv/2009/10/07/Richard_Dawki ... w_on_Earth" onclick="window.open(this.href);return false;

Geen CENT maar ms wat blauwzuur... ?
Islam=LEVENSBEDREIGEND

Ariel

Bericht door Ariel »

Scarlatti schreef:
peter calluy schreef:Zullen we een collecte doen om wat boeken van Richard Dawkins naar Afganistanski te sturen ?

:nono: Getsie Scarlatti. Gooi jij de eerste fles? Haat jij Islam of haat jij mensen. Ik vind het een goed maar toch ook heel gevaarlijk plan plan. Elke moslim die Islam verlaat is een ziel die gered wordt, en is een medestander voor ons. Een ex-moslim en Afghaan hier op het forum ( hij is nu niet meer actief) heeft meegewerkt om de bijbel te vertalen en te verspreiden in Afghanistan. Ik ben trots op hem. Maar elke Afghaan die zo'n bijbel in huis heeft, en het zelfde zal gebeuren met mensen die betrapt worden met een boek van Richard Dawkins , kan er zeker van zijn dat zijn leven in gevaar is. En toch bestaan die mensen. Ik vind ze moedig, en ik hoop dat Islam op deze manier van binnenuit gestopt kan worden.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Manon

Bericht door Manon »

het is een lange film (1.19.00) maar zeer goed te volgen en echt de moeite om eens naar te luisteren.

(ik zat net aan het gedeelte over het zogenaamde Ark van Noa verhaal: indien alle dieren echt door Noa zouden gered zijn, dan mag men toch verwachten dat het epicentrum van het dierenrijk rond die berg Arafat (of Ararat?) ligt en dan gaat men er toch niet van uit dat alle buideldieren ineens besloten hebben om gezamenlijk naar Australie uit te wijken? ... :rolleyes:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Scarlatti

Bericht door Scarlatti »

Ariel schreef:
Scarlatti schreef:

:nono: Getsie Scarlatti. Gooi jij de eerste fles? Haat jij Islam of haat jij mensen. Ik vind het een goed maar toch ook heel gevaarlijk plan plan. Elke moslim die Islam verlaat is een ziel die gered wordt, en is een medestander voor ons. Een ex-moslim en Afghaan hier op het forum ( hij is nu niet meer actief) heeft meegewerkt om de bijbel te vertalen en te verspreiden in Afghanistan. Ik ben trots op hem. Maar elke Afghaan die zo'n bijbel in huis heeft, en het zelfde zal gebeuren met mensen die betrapt worden met een boek van Richard Dawkins , kan er zeker van zijn dat zijn leven in gevaar is. En toch bestaan die mensen. Ik vind ze moedig, en ik hoop dat Islam op deze manier van binnenuit gestopt kan worden.

Dat gaat nooit gebeuren Ariel.... ik heb diep respect voor iedere EX-moslim en geen ènkel respect voor een moslim... ZIJ veràchten ons en zouden geen seconde aarzelen om ons een flesje blauwzuur... te geven, geen secònde! Denk eens aan àl die onschuldige mensen die zij dag in dag uit vermoorden, en ook nog eens enkel uit EIGENBELANG, want in hun verknipte breinen betekent dat als zij 'niet-gelovigen' doden ZIJ daarvoor beloond worden met het martelaarschap! En dan kunnen zij leven als wij, die verwerpelijke Westerlingen dat al doen... het is pure jaloezie, afgunst, egoïsme, één en al weerzinwekkendheid. Hoe eerder de volgelingen daarvan 'opgeruimd' worden hoe eerder er ook een verlossing kan komen voor al die moslims die dolgraag de islam zouden willen verlaten maar dat niet durven uit angst vermoord te worden.... we hebben de 'zachte heelmeesters die stinkende wonden maken' al TE làng toegepast... het werkt niet, het lost niets op, ze zijn geïndoctrineerd en zij zullen jou zonder met een ooglid te knipperen van kant maken Ariel... zonder er maar van wàkker te liggen, intégendeel!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

Ariel

Bericht door Ariel »

Scarlatti schreef: ze zijn geïndoctrineerd en zij zullen jou zonder met een ooglid te knipperen van kant maken Ariel... zonder er maar van wàkker te liggen, intégendeel!
Daar zal je ongetwijfeld gelijk aan hebben Scarlatti, maar ik kan en wil me niet verlagen naar hun niveau.

Plaats reactie