Boer (92) trouwt met 70 jaar jongere vrouw

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Jul 06, 2013 2:17 pm

Musali Mohammed al-Mujamaie, een 92-jarige boer uit Irak, is in het huwelijksbootje gestapt met een vrouw van 22 jaar oud.

Muna Mukhlif al-Juburi is zijn tweede vrouw. Zijn eerste vrouw is na 58 jaar huwelijk overleden. Met haar kreeg hij zestien kinderen.

De boer is op dezelfde dag getrouwd als twee van zijn kleinzonen van 16 en 17 jaar.

"I am so happy to get married with my grandsons," Mr Mujamaie told AFP after the ceremony.

"I feel like a 20-year-old!" zegt de oude snoeper.

Afbeelding

Arme kind. :unhappy: Nou ja, één voordeel, ze zal snel weduwe zijn, en hij zal niet elke dag willen seksen.. Dat houdt hij nooit vol.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Manon

Re: Boer (92) trouwt met 70 jaar jongere vrouw

Berichtdoor Manon » Za Jul 06, 2013 2:30 pm

zo dramatisch vind ik dit nu ook niet:

- ze is geen kind van 10 jaar (dat zou dus ook nog gekund hebben)
- hij heeft er een 16.000 euro voor betaald (lijkt me goede prijs)

en zoals je zegt: ik denk niet dat er nog veel te rampetampen zal vallen: ze zal eerder als inwonende huishoudhulp/verpleegster en desnoods punchball moeten dienen.

En dan : vooral veel bidden tot Allah dat hij geen 126 wordt!

nu, ze ziet er nu wel niet zo heel gelukkig uit precies.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Hans v d Mortel sr

Boer (92)koopt 70 jaar jongere vrouw

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Za Jul 06, 2013 7:51 pm

Manon schreef: ze zal eerder als punchball moeten dienen.

Tsja . . . ik begrijp dat. Als hij hem er weer eens niet in kan krijgen is het haar schuld. Een respectloze kwestie. En overtuigde moslim kerels zijn nu eenmaal erg handtastelijk als hen iets dwars zit bij hun vrouw.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Terug naar “Rechten van de vrouw in Islam”