Britse tieners overgoten met zoutzuur

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Ariel

Britse tieners overgoten met zoutzuur

Berichtdoor Ariel » Do Aug 08, 2013 10:33 am

Twee Britse tieners die op het eiland Zanzibar (de oostkust van Afrika) vrijwilligerswerk deden, zijn overgoten met zoutzuur.
De meisjes van 18 jaar kregen, terwijl ze op straat in Stone Town liepen, het zoutzuur in het gezicht gegooid door twee nog onbekende mannen op een brommer.
De tieners zijn zwaargewond aan het gezicht, borst en handen. Ze zijn overgevlogen naar een ziekenhuis in Dar es Salaam, Tanzania.

Zanzibar is een populaire plek voor studenten die voor het goede doel willen werken. Ook is het overwegend islamitische eiland een populaire toeristenplek met zijn witte stranden en historische gebouwen.

De politie in Zanzibar is een klopjacht gestart naar de daders, laat een woordvoerder weten. Het motief van de mannen is vooralsnog een raadsel. Waarschijnlijk wilde de meisjes niet ingaan op de avances van de jongens of waren ze te westers gekleed?

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... jured.html
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Manon

Re: Britse tieners overgoten met zoutzuur

Berichtdoor Manon » Do Aug 08, 2013 11:13 am

Ik weet niet wie ik verantwoordelijk moet achten.

De meisjes zelf die verkiezen om als alleenstaande prooi in een moslimland te gaan werken (zie ook die verkrachte Deense in Dubai e.v.a.) of het beleid dat het VERTIKT om aan onze westerse dochters nette en correcte informatie door te geven!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Do Aug 08, 2013 11:40 am

Ze waren mijns inziens sowieso dom bezig want je kan op je vingers natellen dat als je in een arm land in Afrika gaat ''helpen'' als blanke, en dan zo weerloos rond gaat lopen, dat je zomaar beroofd kan worden of wat anders kan overkomen! Dat staat nog helemaal los van islam. Mahalingam meldde weleens dat ze die schooltjes en al die meuk weer afbreken als er weer nieuwe ladingen mensen komen om te ''helpen'' (als ik het goed heb tenminste) maar zelfs als ze die dingen laten staan is het juist schadelijk aangezien het lokale economieën ondergraaft. Dat is een thema in veel Afrikaanse landen, in feite is ''hulp'' broodroof van lokale mensen en de lokale economie: Buitenlands voedsel voor nop, buitenlandse mensen die voor nop een schooltje gaan bouwen van buitenlandse spullen, die ook meteen buitenlandse kleren en buitenlandse spullen helpen! Dit heeft onder andere de economie van Nigeria veel ellende gegeven.

Maar je bent ook wel een onnozele gans als je daar zomaar heen gaat :emm2: Ik snap niet dat ze dat zelf niet snapten.

Wat gek is, is dat ze daar kennelijk zoutzuur bij zich hebben, gevalletje onfortuinlijk toeval? Hmm.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Ozes

Berichtdoor Ozes » Do Aug 08, 2013 2:59 pm

Klopt, al die voedselhulp, gratis bouwwerk vernietigd alleen het inkomen van de kleine bedrijfjes die er zijn.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Manon

Berichtdoor Manon » Do Aug 08, 2013 3:56 pm

Ozes schreef:Klopt, al die voedselhulp, gratis bouwwerk vernietigd alleen het inkomen van de kleine bedrijfjes die er zijn.

een vriendin van me is bezieler van zo'n project om een schooltje te bouwen, waterputten te zetten, kortom de hele heutemeteut.

Ze neemt kleding mee naar ginds, verkoopt het daar en gebruikt de opbrengst om bij te dragen aan het project. hier verkoopt ze juweeltjes en organiseert ze benefietavonden. Ze gaat op eigen kosten naar ginds.

Ik heb niet de indruk dat de senegalezen (moslim) zitten te wachten op haar schooltje, want blijkbaar gebeurt er totaal niks als zij niet zegt: "leg nu die plank boven op de muren zodat we een dak krijgen" .

Veel geitenwollensokkensprookjes vrees ik.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Marieke

Berichtdoor Marieke » Do Aug 08, 2013 5:32 pm

Mama mia, toevallig is mijn nicht (20 jaar), in haar eentje naar Afrika gegaan, ook naar Zanzibar. En nou is ze haar paspoort kwijt!!! :shock: Nou, ze heeft wel lef om als vrouw zijnde alleen naar een land met zoveel criminaliteit te gaan... En dan ook nog nu ze pas 20 jaar is... Ik neem aan dat m'n oom en tante hun hart vasthouden..!!!...
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Do Aug 08, 2013 6:55 pm

Zanzibar was een grote handels/havenstad. In 1964 is daar definitief de klad in gekomen toen ook in Arabië slavernij en daarmee slavenhandel verboden dan wel afgeschaft werd.
En ook de handel in blanke slavinnen zou gestopt zijn.
Spoiler! :
Even after Britain outlawed the slave trade in 1807 and Europe abolished the slave trade in 1815, Muslim slave traders enslaved a further 2 million Africans. This despite vigorous British Naval activity and military intervention to limit the Islamic slave trade. By some calculations the number of victims of the 14 centuries of Islamic slave trade could exceed 180 million.
http://slavestoday.tripod.com/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Zwartmeer

Britse vrijwilligsters (18) aangevallen met zuur op Zanzibar

Berichtdoor Zwartmeer » Do Aug 08, 2013 7:01 pm

Britse vrijwilligsters (18) aangevallen met zuur op Zanzibar

Twee jonge meiden uit Engeland zijn in Zanzibar slachtoffer geworden van een aanval met zuur. De vrouwen, beiden 18 jaar en werkzaam als vrijwilligsters, liepen in het oude gedeelte van de hoofdstad toen twee mannen op een brommer langsreden en zuur over hen heen gooiden.

De bijtende vloeistof kwam in het gezicht, op de borst en op de handen van de meisjes, zo meldt The Guardian. De jonge vrouwen zijn overgevlogen naar een ziekenhuis in Dar es Salaam in Tanzania.

De twee werkten als vrijwilligsters voor een liefdedadigheidsinstelling op Zanzibar. Volgens de lokale politie is er nog geen motief voor de zuuraanval. Er is een klopjacht geopend en de inwoners zijn gevraagd om te helpen de aanvallers te identificeren.

De Britse overheid liet weten op de hoogte te zijn van het incident en levert steun aan de slachtoffers.

Wat weet ik van Zanzibar? Helemaal niks. Dus ik ben ik op mijn vooroordeel afgegaan om te weten of er iets van islam is:
More than 99 percent of Zanzibar's population are Muslim.[51] Most of the remaining 1 percent are Christian.
http://en.wikipedia.org/wiki/Zanzibar#Religion

Say no more! Ik geloof dat dit artikeltje over de meisjes die zuur in het gezicht geworpen kregen wel bij 'islam in het nieuws' hoort. Bovendien zijn in alle andere zuur in het gezicht gooien gevallen moslims steevast ook de daders.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Aug 09, 2013 3:10 pm

Er is meer bekend over de twee meisjes die aangevallen zijn met zoutzuur. De vader van één van de meisjes vermoed dat ze aangevallen zijn omdat de meiden Joods zijn.

Police have also issued a warrant for the arrest of Islamist preacher Sheikh Issa Ponda Issa, amid suggestions his teaching could have inspired the acid attacks.

Friends suggested they could have been targeted because they are Jewish, and local police said they wanted to speak to a radical Islamic preacher who could have inspired the attack.

Het is niet de eerste keer dat de meisjes aangevallen zijn.

Miss Gee had told friends she was assaulted in the street by a Muslim woman two weeks earlier, apparently for singing during Ramadan.

A project worker said the teenagers – both from privileged backgrounds in north London – were also involved in a heated argument with a shopkeeper days before the acid attack in the capital, Stone Town, on Wednesday night, the final night of Ramadan.

Witnesses described seeing two men on a moped drive past several other Western tourists before throwing acid at the girls.

The girls were working as volunteer teachers at a Christian nursery school and there were concerns they were attacked as part of escalating religious tensions.

Both had been told to be aware of appropriate dress codes during Ramadan and were careful to avoid wearing anything which would identify them as Jewish.

Mr Trup said they were targeted ‘for no reason’, saying: ‘We know it’s a Muslim country. They weren’t dressed inappropriately because they know the rules.’

Miss Gee’s mother Nicky, 45, said: ‘I’ve spoken to my daughter – her whole face and body is burned. They were dressed appropriately, they just attacked two young girls.

lees hier meer
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Terug naar “Rechten van de vrouw in Islam”