Vrouw in Islam

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Wel grappig om te zien hoe jij kromme dingen recht praat..
Islamitische vrouwen hebben niks te winnen met de koran, dat is de waarheid.

En wat ik ook zo leuk vind.
De openheid en transparantie in Amerika wordt door jouw gretig misbruikt.
O wee als er eens betrouwbare cijfers uit de islam-wereld openbaar werden. Dan zou Amerika daarbij verbloemen..
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Daarom zeg ik dat de Sharia wet de beste en perfecte wet is. Het leert ons hoe we vrede kunnen bereiken. Het kan barbarish lijken voor hun die niks van de wereld om hun heen weten en in hun eigen wereldje leven.
Dit onthouden we even...

Voor mij is sharia: ultiemste vorm van barbarij / onbeschaving die ik in de moderne wereld ken. een grote schande voor de mensheid!
kijk nu eens naar de volgende foto's waar sharia-ten uitvoering wordt gebracht, laat aub je gevoel eens spreken als je die nog hebt (of ben je een islamo-fascistische robot geworden?)!

Dit is sharia:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ISLAM IN DE PRAKTIJK: HET TOPPUNT VAN BESCHAVING OF HET TOPPUNT VAN BARBARIJ?!?!
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Wel grappig om te zien hoe jij kromme dingen recht praat.. slamitische vrouwen hebben niks te winnen met de koran, dat is de waarheid. En wat ik ook zo leuk vind. De openheid en transparantie in Amerika wordt door jouw gretig misbruikt. O wee als er eens betrouwbare cijfers uit de islam-wereld openbaar werden. Dan zou Amerika daarbij verbloemen.
Dan weet je niks van Islamitishe landen af
Voor mij is sharia: ultiemste vorm van barbarij/onbeschaving die ik in de moderne wereld ken. een grote schande voor de mensheid!

Inleiding
De Shariah is een complete wet, zonder tekortkomingen of onrechtvaardigheid. Het bevat regels voor de kleinste dingetjes, zoals eten, drinken, slapen tot de grote wetten van de Schepper van de hemelen en de aarde. Shariah betekent in het Arabish, de rechte pad om gevolgd te worden. De Shariah is een prachtige wet om gevolgd te worden, maar in de media laten ze het zien als een barbarishe leefwijze. De grootste mikpunten van hun zijn [1] De straf en [2] De behandeling van vrouwen. Op deze twee punten en nog een paar andere vallen ze Islam aan, en beweren dat Islam een barabarishe weg van het leven is.

Als je naar andere religies kijkt zie je dat ze alleen maar over goedheid praten, Islam ook maar het verschil tussen Islam en die andere geloven is dat Islam ons leert hoe we die goedheid kunnen bereiken. Ik geef u een voorbeeld, alle religies zeggen dat we niet mogen stelen, dat is goed dus waar is het verschil? Het verschil is dat Islam ons leert hoe die goedheid bereikt moet worden. De derde pilaar van de Islamitishe Shariah is zakat, de armenbelasting. Als ieder mens dit zou geven, dan zou niemand meer van honger doodgaan. Dat is ons voorgeschreven in de Islamitishe Shariah zodat het geld zich niet alleen onder de rijken verdeeld.

En als je iets wilt zeggen over de Shariah moet je de betrouwbare Hadith's erbij pakken, je moet niet Islam bestempelen door wat een paar moslims doen. Want de media pakt een paar zwarte schapen en zegt, 'Dit zijn de besten onder hun'. En als een 60 jaar oude moslim een kleine meisje berooft, komt het in alle krantenkoppen heel groot, '60 jarige Moslim berooft jonge meisje' en als en 60 jarige ongelovige een kleine moslim meisje berooft komt het ergens achterin in het klein te staan. Ze kunnen zwart in wit veranderen. Kijk naar de beste moslim, Mohammad, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, en je zult zien dat Islam niet barbarish is.


Diefstal
De straf van diefstal in Islam is dat zijn of haar hand wordt afgehakt. Sommige mensen zullen zeggen, 'Handen afhakken? In deze tijd van technologie? Islam is een weg van de barbaren!' En sommigen denken dat als ze naar Arabië of Afghanistan gaan, zij de meerderheid van de mensen zonder handen zullen tegenkomen. Geloof me ik ben naar Arabie en Afghanistan geweest, ik heb geen enkele mens gezien wiens hand was afgehakt. Er zullen wel een paar zijn, maar ik kwam geen enkele man zo tegen. De wet is zo sterk dat elk mens tien keer zal nadenken voordat hij zo'n misdaad pleegt.

Islamitishe Shariah is zo dat het zegt, 'Steel niet' maar niet ieder mens zal zich hieraan houden. Zij die in God geloven en zeker weten voor Hem te moeten staan zullen het volgen, maar genoeg andere mensen zullen zich niet hieraan houden. Dus wat voor oplossing hebben we hiervoor? De enige juiste oplossing is dat als ze zich niet aan God's wetten houden, hij een straf moet krijgen. Tegenwoordig is Amerika de meest voorlopende land in technology en kennis en wist je dat die land de hoogste aantal diefstallen op deze planeet heeft?

Ik stel u een simpele vraag, als de Islamitishe Shariah in Amerika zou worden ingesteld, en dan iedereen verplicht was om zoveel procent van zijn geld als zakat te geven en de handen van de dieven afgehakt zouden worden, zal de diefstal stijgen of dalen? Het zal zonder enige twijfel dalen. Je zet het neer en je krijgt gelijk resultaten, daarom zeg ik dat de Sharia perfect is en niet barbarish. Sommigen denken dat er duizenden mensen stelen, en vragen, 'Wil je zeggen dat de handen van al die mensen afgehakt moeten worden?' Nee, ik zeg dat wanneer de Shariah is ingesteld na een paar mensen niemand meer zal stelen.

De duizenden zullen stoppen als ze zien dat er een strenge straf op staat. Er is een spreekwoord, 'Eens een dief, altijd een dief' dat zien we ook, er komen mensen op tv die meer dan 40 keer zijn opgepakt voor diefstal. Ze weten dat ze een paar dagen celstraf krijgen of ergens moeten schoonmaken en klaar, ze komen er lachend vanaf. En wanneer er een strakke straf op staat, zal niemand dat meer doen. Dat willen we bereiken toch? De mensen vergeten dat de Shariah perfect is en zonder onrechtvaardigeheden. Dat betekent niet dat als iemand arm is en steelt, dat zijn hand wordt afgehakt.

Als iemand steelt omdat hij honger heeft dan is het de plicht van de Islamitishe Staat om hem te voeden. Waarom moet hij voor eten stelen? Het is de plicht van de samenleving en de buren dat mensen niet honger lijden. En er moeten allemal dingen onderzocht worden, want de straf wordt uitgevoerdt als je zo en zoveel dingen van zoveel waarde hebt gestolen. Dat is de reden waarom de laagste aantal van diefstal in Afghanistan was. Dus mensen moeten niet met nachtmeries gaan huilen dat de wereld in een Hel zal veranderen met de Shariah, Nee integendeel wanneer de Shariah is ingesteld zullen alle onrechtvaardigheden dalen en er zal maar één in lange tijd iemands hand worden afgehakt.
Dit is sharia
haha hier wachtte ik op. Jou probleem is ook jou gevoeligheid en die leidt je tot onrechtvaardigheid. Weet jij dat in sommige landen doodstraf staat op stelen? Weet jij hoeveel mensen per dag in Amerika worden geexecuteerd? Waarom hebben ze daar geen foto's van? De doodstraf bestaat in alle landen van de wereld, op 4 landen na. Dus het is een beetje hypocriet om een paar fototjes te zetten en te roepen, 'DIT IS SHARIAH' wat is er met jou? Alsof alleen moslims straffen, ik vraagje om even op te zoeken in welke land de meeste executies worden uitgevoerdt en op de hoeveelste plaats Iran ofzo staat, en waarom je die land kiest. Je leeft in je eigen wereldje, je weet niks van wat er op de wereld gebeurt en je denkt niet na over wat de dader gedaan kan hebben, je steunt de dader in plaats van de slachtoffer. Als die ene man, jou vader had gedoodt zou je niet met deze fototjes komen nu.
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

De Shariah is een complete wet, zonder tekortkomingen of onrechtvaardigheid.
Okee nu zonder foto's:

diefstal: handafhakking. proportioneel? vergevingsgezind? beschaafd?

vreemdgaan: (niet netjes maar...) steniging proportioneel? beschaafd?

homoseks: de dood (waarom?)

etc. etc.

Dit soort wetten lijkt wel voor onvolwassen barbaarse samenlevingen geschreven.
Een beschaving past geen barbaarse straffen meer toe.
Mensen verdienen een tweede kans.
Verder: waarom zo repressief? zijn mensen niet te vertrouwen?
ik vind de sharia een uiting van onverdraagzaamheid, van haat, van repressie.
De sharia is dictatoriaal!
natuurlijk zijn er regels nodig. Maar mensen moeten ook hun verantwoordelijkheid leren te nemen ipv afgeschrikt te moeten worden tot bepaalde daden over te gaan.
De islam is gewoonweg voor kinderen!
Volwassenen hebben de sharia helemaal niet nodig.

geef mij maar een systeem waarin een brood stelen omdat je arm bent niet wordt bestrafd met handafhakking. Geef mensen een tweede kans!
dat is beschaving!

islam = barbarisme
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

herken je jezelf in dit beeld dat geschetst wordt?
Fundamentalisme

De vernedering die de verwesterlijking met zich meebracht deed tegenkrachten ontwaken. Fundamentalistische bewegingen bestonden er reeds vanaf de negende eeuw. Het tegenwoordige extremisme ontstond in de jaren dertig en veertig. Hasan al-Bannâ werd een voorganger van de Moslem Broederschap. Deze beweging riep in 1920 op tot de oprichting van een 'Islamitische vorm van natie-staat', een staat waarin het islamitische recht, de shari'a, zou worden toegepast.

Vooral in Saudi-Arabia: in soenni-islam rechtsscholen wordt een terugkeer gepredikt naar de puurheid van het woord en naar het leven van de oudsten in Medina en het modelleven van de profeet, de Salaf. Zij vergeten daarbij dat het leven toentertijd in Medina gekenmerkt werd door bloedige burgeroorlogen die door deze 'oudsten' werden gevoerd.

Ibn Taymiyya (1263-1328), een Syrische theoloog, maakte lijfstraffen tot ijkpunt van de Shari'a. Zweepslagen, afkappen van handen en voeten, steniging en zelfs kruisiging waren de wreedheden die hij aanbeval. Het is nog steeds de basis van het Wahhabisme, de beweging die naar Abd-al-Wahhab (1703-1792) genoemd werd en nu in Saudi-Arabia aangehangen wordt.

Fundamentalisme is de vloek die iedere godsdienst achtervolgt, of het nu islam, christendom, hindoeïsme, of boeddhisme is. Fundamentalisten streven er naar om macht te vergaren. Dezelfde macht als hun tegenstanders, de westerse regeringen, met dat verschil dat in de islam de mensheid gedwongen wordt om de beweerde geboden van Allah uit te oefenen in de voorbereiding op de komst van het koninkrijk van Allah.

Islamitisch fundamentalisme heeft een politieke als wel een religieuze component. Het is een messianische droom, anti-modern in ideologie, waarin het hiernamaals een belangrijke plaats inneemt. Zijn tegenwoordige extreme vorm, het terrorisme, wordt aangemoedigd door het ingebeitelde geloof in een hemelse beloning.
Iets soortgelijks bestond ook in het judaïsme en het christendom, maar het was nooit een excuus om ongelovigen te doden.
Bron: http://members.chello.nl/a.wichmann2/islam_nl.html
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Meneer Battle for peace ik heb de fotos gezien. :x :x :x :x
Dan hebben ze wel heeeeeeeeeeeeeeeeel groooooote tandenborstels om te slaan of niet.
En als jij slaan acceptabel vind dan srry, maar Je uitspraken zijn zo erg dat ik zoiets niet aanvaardbaar vind.
En waarom? Omdat ik die mooie woorden uit de koran en dat het in de islam mishandeling niet mag, NIET geloof. Ik heb uit eigen ervaring het tegendeel gezien en niet bij één vrouw. Bij mijn collega getrouwd zijnde met zogezegde aangepaste moslim, jaja totdat de bruiloft achter de rug was. Tandenborstel, pfffffffffffff dikke bulshit dat tandenborstel gedoe.
Dus zwets niet langer.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Affie
Berichten: 153
Lid geworden op: do nov 24, 2005 12:01 pm

Bericht door Affie »

Dit bedoel ik er zijn nog steeds moslims die gedoctrineerd en denken dat dit de ware Sharia is.

Ik zou zeggen lees de Koran nog eens en probeer te begrijpen wat je leest. Als je een onderwerpt hebt waar je iets over wilt weten zoek dan door de Koran heen. BV. diefstal wordt uitvoerig besproken in hoofdstuk 12. Dan zul je merken dat bij diefstal niet de straf is dat er handen worden afgehakt.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Battle_for_peace schreef:
Ja. De reden van de hoofddoek? Dat is omdat vrouwen de "schuldige" zij dat mannen hun handen niet kunnen thuishouden. Om die reden moeten vrouwen een hoofddoek dragen, mogen niet alleen de straat op etc. Wanneer mannen inderdaad vrouwen zouden respecteren zou die hele hoofddoek niet nodig zijn..dan zouden mannen met hun tengels van vrouwen afblijven. Toch?
Met alle respect naar jou toe, maar ik wil je zeggen dat de hoofddoek van de mannen is neerkijken als ze een vrouw zien, dat is net zo verplicht als een hoofddoek. Dan komt de hoofddoek van de vrouw, kijk die verkrachtingen in Amerika, 1 op de 4 vrouwen loopt daar kans in zijn leven verkracht te worden!! Waar roepen jullie ons naartoe man. Als er dieven zijn verberg je de diamant, niet de dief. De diamant is de schoonheid van een vrouw, als je weet dat een verkrachter ziek is in zijn kop, dan ga je toch niet in je onderbroek buiten lopen? Doe je dat wel, proef dan wat je verdient en jank niet om hulp. De man is zeker schuldig, daarom wordt ook de man zwaar gestraft voor deze zieke misdaad.
Kijk, hier gaat het om: Wanneer een vrouw niet geheel bedekt is en ze wordt aangevallen is het "dikke bult, eigen schuld"...de man staat in zijn "recht"....had je je maar moeten bedekken.. Hoe geschift kun je het verzinnen. :roll:
Waarom zou ik mij moeten verbergen omdat een ander geschift is?
Wanneer ik in mijn onderbroek over straat wil dan doe ik dat en iedereen heeft met zijn tengels van me af te blijven.
Doordat vrouwen zich moeten bedekken geeft dat een vrijbrief aan mannen om onbedekte vrouwen als een hoer te zien waar je alles mee mag uithalen. Dat blijkt ook uit de reacties van moslims over westerse vrouwen: dat zijn allemaal hoeren.
De islam draait het om; ipv de man verantwoordelijk te houden voor zijn daden wordt de VROUW verantwoordelijk gehouden voor de daden van een man.
In hetzelfde rijtje kun je de "eer" van een moslim plaatsen: de "eer" van een moslimman hangt af van het gedrag van zijn vrouw/dochter.....zelf heeft hij kennelijk geen "eer"...hij heeft die van vrouwen nodig.
Er is inmiddels een aantal jaren verstreken sinds mohammed. Terugkijken is niet erg handig wanneer je niet bereid bent ook vooruit te kijken. Blijven hangen in het jaar 700 vind ik niet zo slim. Jij wel?
Er is een gezegde, 'De mens heeft geleerd om op de maan te lopen, maar nog niet op de aarde'. Zo is het, hij verkracht nog, hij steelt nog, hij doodt nog en nog meer slechte dingen. Dat zal altijd zo blijven en de beste aanpakker en de beste kenner van de mensen is God zelf, en Hij heeft een wet gestuurd die voor altijd zal gelden. Een moslim is geen moslim als hij God's wetten niet accepteert.
Prima dat moslims allahs wetten willen volgen, maakt mij niet uit...maar...val een ander daar dan niet mee lastig.
Dat moslims in het jaar 700 willen leven vind ik prima, ik leef echter in 2006...mag dat?
Volgens de islam kunnen vrouwen dus niet voor zichzelf zorgen? Dan ben ik zeker een man. Foutje van allah..
Jij kan zo verkracht worden en ga je huilen, wie helpt je? Iemand kan binnen vallen en je met een duw uit het raam gooien, dan zal je spijt hebben dat je geen beschermer had. Waarom moet je zo dominant doen en waarom wil je de macht overnemen van je man?
Kijk...hier gaat het om....MACHT!
Mannen willen MACHT hebben.... o.a. over vrouwen.
Ik wil alleen maar de MACHT hebben over mezelf....waarom moet een ander MACHT over mij hebben?
Wat is er mis om geheel voor mezelf en mijn zoon te zorgen? Ik doe dat al heel lang...heb nog geen man nodig gehad (ok, soms :wink: ) .... wat is daar mis mee?
Blijf op je plaats, dat is het beste voor ons.
Plaats? Wat is die plaats? Het aanrecht en het kraambed?
Wie is "ons"? Zijn dat mannen? Voel je je bedreigd?
Doe jij jou werk en ik doe mijn werk.
Ik zit nu op mijn werk ja.. :lol:
Ach man, jullie weten niks van de eer en respect die een moslima heeft. Ga een keer naar een moslima, op school vragen. Er zijn zelfs ongelovige vrouwen geweest in Eurpa die hoofddoeken gingen dragen, om dezelfde respect te krijgen als moslima's.
Intereseert me helemaal niets wat andere vrouwen zien als "eer an respect". Waar het om gaat is dat die moslims vinden dat IEDEREEN onder die belachelijke regeltjes zou moeten leven.
Er zijn vrouwen die vinden geslagen worden lekker...nou en? Wat heb ik daarmee te maken?
Zeg je hier nu dat een vrouw MOET trouwen? Leeft een vrouw zonder man niet? Er zijn vrouwen die WILLEN helemaal niet trouwen.
Trouwen is verplicht op man en vrouw.
Waarom?
Ho even. In islam mag je met 4 vrouwen tegelijk getrouwd zijn. Hoe vaak je met 4 vrouwen tegelijk getrouwd bent maakt niet uit. Eenb moslim kan dus precies hetzelfde doen als een kafir...alleen heet het dan een 'huwelijk".
haha een moslim mag niet meer dan vier vrouwen trouwen, hij mag niet trouwen scheiden, trouwen sheiden, trouwen scheiden. Zo werkt dit niet, in de tijd van profeet Mohammad hadden mensen tot soms wel 20 vrouwen, toen werd hem geopenbaard, niet meer dan vier.
Volgens mij werkt het wel zo. Er zijn zelf huwelijksmogelijkheden voor 30 minuten...bij ons heet dat prostitutie. in de islam heet dat een "tijdelijk huwelijk".
Meisje? Een jaar of 6 of zo? Ja, die zijn wel eens te verlegen om te antwoorden of ze begrijpen de vraag niet. Jammer dan..getrouwd zal er worden. In het "westen" hebben we er ook zo 1: "wanneer een vrouw NEE zegt bedoelt ze eigenlijk JA".
haha je bent een vrouw, ik zal niet zo scherp tegen je doen :roll: [/quote]
Bang dat ik scherper ben?
Ik bedoelde een vrouw gewoon, een meisje is een vrouw. De meisjes van hier spelen met poppetjes tot hun 13e en de meisjes van 10 in die landen doen al het werk van het huis. En het is niet passend in onze landen dat een meisje 'Ja' roept enz. Ze hebben schaamte en trouwen tegen haar wil is niet toegestaan volgens de Qur'an.
Een meisje is een meisje en een vrouw is een vrouw.....dat verschil weet je toch wel?
Een meisje mag geen "ja" zeggen en "zwijgen" is toestemmen in een huwelijk.....tsja, :shock:
Door ze te verstoppen.
Juuuuist Monique, nu heb je het begrepen. Wij verstoppen onze vrouwen voor hebberige wolven.
Wel frappant dat vooral in de islam de vrouwen verstopt moeten worden.... dat zegt wel wat.

En ik bid tot de meest Hoge, dat Hij jullie harten en mijn hart volledig opent voor de Islaam, Amien.
Wanneer je dit nu achterwege laat en eenieder gewoon zijn ding laat doen komen we een stuk verder.
Amorele atheistische nitwit
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

:roll:
Wanneer ik in mijn onderbroek over straat wil dan doe ik dat en iedereen heeft met zijn tengels van me af te blijven. [quote Monique]

Just idd afblijven en ik doe wel een 8) donkere bril op dak nix zie. Maar doe maar nie in deze tijd vant jaar, brrrrrrrrr beetje fris.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Okee nu zonder foto's: diefstal: handafhakking. proportioneel? vergevingsgezind? beschaafd? vreemdgaan: (niet netjes maar...) steniging proportioneel? beschaafd? homoseks: de dood (waarom?) etc. etc.
Wat etc. etc. haha je hebt niks meer. Dit zijn de enige punten waarmee je de Shariah aanvalt. Als jij homoseks normaal vindt, ben je ook ziek. God heeft het verboden en er een straf opgelegd, problemen mee? Dan moet je boven klagen, een mens kan homo zijn maar hij mag het niet praktiseren. Vreemdgaan? Bedoel je met een ander naar bed gaan? Ze krijgen 80 zweepslagen ofzo staat in de Qur'an. Dit zijn wetten die de Bijbel hebben, daar zijn ze nog erger en joodse boeken hebben dat en ook hindu boeken. Ik heb geleerd, dat als je iets wilt stoppen, je het HARD aan moet pakken. Als de politie slaapt, loopt iedereen over hun heen.
geef mij maar een systeem waarin een brood stelen omdat je arm bent niet wordt bestrafd met handafhakking. Geef mensen een tweede kans! dat is beschaving! islam = barbarisme
Ik zei al dat wanneer een arme man steelt om te overleven, hij onschuldig is. De schuld is van de staat, die moet hem voorzien onder Shariah. Je leest niet eens wat ik allemal zeg over Shariah, als je het leest met open mind, zul je inzien dat de Shariah de perfecte wet is.
herken je jezelf in dit beeld dat geschetst wordt?

Nu wordt er in NL bijvoorbeeld elke seconde ergens iets gestolen, als hier Shariah zou komen zou er mischien 1 keer per dag gestolen worden. Waarom? Zo'n iemand zal twintig keer nadenken voordat hij iets slechts doet. Je zet Shariah, je krijgt metteen resultaten.
Meneer Battle for peace ik heb de fotos gezien. Dan hebben ze wel heeeeeeeeeeeeeeeeel groooooote tandenborstels om te slaan of niet. En als jij slaan acceptabel vind dan srry, maar Je uitspraken zijn zo erg dat ik zoiets niet aanvaardbaar vind. En waarom? Omdat ik die mooie woorden uit de koran en dat het in de islam mishandeling niet mag, NIET geloof. Ik heb uit eigen ervaring het tegendeel gezien en niet bij één vrouw. Bij mijn collega getrouwd zijnde met zogezegde aangepaste moslim, jaja totdat de bruiloft achter de rug was. Tandenborstel, pfffffffffffff dikke bulshit dat tandenborstel gedoe. Dus zwets niet langer.
hahaha vrouwen slaan is dat een man zijn elleboog tegen zijn zij zet en dan slaat, niet harder dan dat. Wat op die foto's gebeurt weten wij niet, die mensen kunnen anderen geslacht hebben, of anderen beroofd hebben, of anderen verkracht hebben, dat verbergen zij en zetten een foto en zeggen, 'DIT IS ISLAAM'. Ik zei al, als Amerika zou filmen, hun executies dan zou je nu hellemal huilen. Heb je ooit gezien hoe zij een koe slachten die jij eet? Ze zijn zieke mensen, als dat op NL tv wordt uitgezonden, de meerderheid van de Nederlanders wordt vegetarier. Stropke mag ik je vragen of jij vlees eet? De meerderheid van jullie wel, dat is ook barbarisme toch? Die dier heeft niks gedaan, jullie slachten hem en als iemand die een andere heeft gedoodt wordt gestraft is dat wel barbarij? Stropke, je kijkt weer naar indiviuen, je moet kijken naar wat Islam leert en niet wat mensen doen.
Wanneer ik in mijn onderbroek over straat wil dan doe ik dat en iedereen heeft met zijn tengels van me af te blijven.

Natuurlijk is dat waar, maar zal iedereen dat doen? Nee, dan is het jou schuld en zijn schuld. Ik vraag je weer, als er ergens een zieke verkrachter staat en hij ziet jou in je onderbroek lopen en een moslima die gekleedt is met eer, wie zal hij verkrachten, jou of die bedekte vrouw? Als je zegt die bedekte vrouw, dan klopt er iets niet. Jullie zien de hoofddoek als een gevangenis, haha jullie hebben nooit iemand gesproken die zoiets draagt.
Prima dat moslims allahs wetten willen volgen, maakt mij niet uit...maar...val een ander daar dan niet mee lastig. Dat moslims in het jaar 700 willen leven vind ik prima, ik leef echter in 2006...mag dat?
Het gaat niet om de getalletjes, 2006 en 700 het gaat om de kans dat jij verkracht kan worden, de Shariah beschermt jou en jij bent daar tegen.
Kijk...hier gaat het om....MACHT! Mannen willen MACHT hebben.... o.a. over vrouwen. Ik wil alleen maar de MACHT hebben over mezelf....waarom moet een ander MACHT over mij hebben? Wat is er mis om geheel voor mezelf en mijn zoon te zorgen? Ik doe dat al heel lang...heb nog geen man nodig gehad (ok, soms ) .... wat is daar mis mee?
De man is de herder van de familie, dat moeten jullie onthouden. Allah heeft niet gezegd dat een vrouw niet zonder een man kan leven, natuurlijk wel er zijn genoeg weduwen. Een vrouw die niet wilt trouwen omdat ze gevoelens heeft voor andere vrouwen, of een man die niet trouwt omdat hij gevoelens heeft voor andere mannen, zij zijn de overtreders. Trouwen is goed man, het beste en de grootste genieting op aarde :wink:
Waarom?

Omdat een man en een vrouw gevoelens voor elkaar hebben, als je het deelt met iemand buiten huwelijk heb je een probleem.
Volgens mij werkt het wel zo. Er zijn zelf huwelijksmogelijkheden voor 30 minuten...bij ons heet dat prostitutie. in de islam heet dat een "tijdelijk huwelijk".
Tijdelijke huwelijken hebben geen basis in Islam, alleen zieke Shia's doen dat.
Dit bedoel ik er zijn nog steeds moslims die gedoctrineerd en denken dat dit de ware Sharia is. Ik zou zeggen lees de Koran nog eens en probeer te begrijpen wat je leest. Als je een onderwerpt hebt waar je iets over wilt weten zoek dan door de Koran heen. BV. diefstal wordt uitvoerig besproken in hoofdstuk 12. Dan zul je merken dat bij diefstal niet de straf is dat er handen worden afgehakt.
Koran 5:38. En snijdt de dief en de dievegge de hand af, als straf voor wat zij misdeden, een voorbeeldige straf van God. God is Almachtig, Alwijs.
39. Maar degene, die na zijn overtreding berouw heeft en zich betert - God zal Zich gewis in barmhartigheid tot hem wenden; voorwaar, God is Vergevensgezind, Genadevol.
40. Weet gij niet, dat het koninkrijk der hemelen en der aarde aan God toebehoort? Hij straft, wie Hij wil en Hij vergeeft, wie Hij wil en God heeft macht over alle dingen.

Dit heeft wel basis in Islam, maar als je dit vergelijk met democratie haha democratie slaapt. Kijk ik begrijp jullie gevoelens, dat is menselijk maar God is Alwetend en Hij wil niet dat er Onrchtvaardigheden op aarde gebeuren, daarom heeft Hij een strakke wet gezonden zodat die dingen ook stoppen. Wij zijn zwakke mensen, met zielige gevoelens etc. maar wanneer we naar onze gevoelens zouden luisteren, zou de aarde bederven. Jullie maken je hier zo druk om, denk na. WAT ALS ISLAM DE WARE WEG IS? Als Islam de ware en de enige weg is, dan zouden jullie het nemen ook al stond er slacht je oudste baby als hij tien jaar oud is ofzo. Dat staat er natuurlijk niet, maar een ware gelovige en iemand die kennis heeft zou dat volgen als hij wist dat dit de waarheid is.
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Wat etc. etc. haha je hebt niks meer. Dit zijn de enige punten waarmee je de Shariah aanvalt. Als jij homoseks normaal vindt, ben je ook ziek. God heeft het verboden en er een straf opgelegd, problemen mee? Dan moet je boven klagen, een mens kan homo zijn maar hij mag het niet praktiseren. Vreemdgaan? Bedoel je met een ander naar bed gaan? Ze krijgen 80 zweepslagen ofzo staat in de Qur'an. Dit zijn wetten die de Bijbel hebben, daar zijn ze nog erger en joodse boeken hebben dat en ook hindu boeken. Ik heb geleerd, dat als je iets wilt stoppen, je het HARD aan moet pakken. Als de politie slaapt, loopt iedereen over hun heen.
Je mag van mij best aantonen dat andere religies ook achterlijk zijn als deze letterlijk gepraktiseerd worden.
Dat is ook mijn hele probleem met de islam.
gebruik je hersens ipv een achterlijk boekie.
Voor de rest staat er op vreemdgaan steniging.
Jij wuift die plaatjes weg.
Maar het is wel belangrijk, want de (ten uitvoering van die) straffen is hetgeen wat de sharia zo extreem achterlijk en gevaarlijk maakt.
Vind jij niks ergs aan steniging, ophanging etc?

ps: ik ben ook tegen de doodstraf in Amerika. ziek systeem
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Battle_for_peace schreef:
Wanneer ik in mijn onderbroek over straat wil dan doe ik dat en iedereen heeft met zijn tengels van me af te blijven.

Natuurlijk is dat waar, maar zal iedereen dat doen? Nee, dan is het jou schuld en zijn schuld.
Waarom is dat mijn schuld?
HIJ kan zich toch niet beheersen?

Ik vraag je weer, als er ergens een zieke verkrachter staat en hij ziet jou in je onderbroek lopen en een moslima die gekleedt is met eer, wie zal hij verkrachten, jou of die bedekte vrouw? Als je zegt die bedekte vrouw, dan klopt er iets niet.
Je geeft zelf het antwoord al. Een vrouw zonder hoofddoek heeft geen "eer" en mag dus verkracht worden.
Wanneer dat namelijk neit het geval zou zijn is die hoofddoek niet nodig en wordt iedere vrouw gezien als "met eer". \Maar...dat is niet het geval...of wel?
Ik ben in de ogen van moslims "eerloos"en een prooi voor iedere man ....toch?

Maar kennelijk is een hoofddoek ook geen afdoende bescherming. zelf vrouwen in burka worden verkracht. Ook hun eigen schuld...hadden ze maar achter het aanrecht moeten staan?
Jullie zien de hoofddoek als een gevangenis, haha jullie hebben nooit iemand gesproken die zoiets draagt.
Zodra iets "moet" is het niet uit vrije wil en dus een gevangenis.
Prima dat moslims allahs wetten willen volgen, maakt mij niet uit...maar...val een ander daar dan niet mee lastig. Dat moslims in het jaar 700 willen leven vind ik prima, ik leef echter in 2006...mag dat?
Het gaat niet om de getalletjes, 2006 en 700 het gaat om de kans dat jij verkracht kan worden, de Shariah beschermt jou en jij bent daar tegen.
De sharia beschermt mij daar helemaal niet tegen. De sharia bevordert het verkrachten alleen maar. Het feit dat vrouwen zich moeten bedekken omdat moslimmannen zich kennelijk niet weten te beheersen is een teken aan moslimmannen dat een vrouw iets is met een gat erin dat gevuld moet worden..of ze dat nu leuk vindt of niet.
Een sharia beschermt helemaal niets...zou dat namelijk zo zijn zou er GEEN ENKELE verkrachting plaats vinden in landen waar de sharia van kracht is.
Nee...geef mij mijn mes maar.
Kijk...hier gaat het om....MACHT! Mannen willen MACHT hebben.... o.a. over vrouwen. Ik wil alleen maar de MACHT hebben over mezelf....waarom moet een ander MACHT over mij hebben? Wat is er mis om geheel voor mezelf en mijn zoon te zorgen? Ik doe dat al heel lang...heb nog geen man nodig gehad (ok, soms ) .... wat is daar mis mee?
De man is de herder van de familie, dat moeten jullie onthouden.
Woooaahhhh....die is grappig. :lol:
Ik neem aan dat je met "jullie" de vrouwen bedoelt? Een kudde geburkade geiten die een "herder" nodig hebben..? :lol:
Luister goed jochie....ik MOET helemaal niets.. 8)
Allah heeft niet gezegd dat een vrouw niet zonder een man kan leven, natuurlijk wel er zijn genoeg weduwen. Een vrouw die niet wilt trouwen omdat ze gevoelens heeft voor andere vrouwen, of een man die niet trouwt omdat hij gevoelens heeft voor andere mannen, zij zijn de overtreders.
Huh...de enige niet getrouwde vrouwen zijn ofwel weduwe of homo?
Mwah..ik ben geen van beide en ben niet van plan ooit nog te trouwen. En ik ken heel veel zo....ook mannen. Je islamregeltje gaat dus alweer niet op.
Trouwen is goed man, het beste en de grootste genieting op aarde :wink:
Voor mannen wel ja...het is net alsof ze nog bij mammie wonen.
Waarom?
Omdat een man en een vrouw gevoelens voor elkaar hebben, als je het deelt met iemand buiten huwelijk heb je een probleem.
Probleem? Wat voor probleem?
Ik heb er nooit een probleem mee gehad?
Volgens mij werkt het wel zo. Er zijn zelf huwelijksmogelijkheden voor 30 minuten...bij ons heet dat prostitutie. in de islam heet dat een "tijdelijk huwelijk".
Tijdelijke huwelijken hebben geen basis in Islam, alleen zieke Shia's doen dat.[/quote]
Toch frappant dat het alleen in landen voorkomt waar de islam de hoofdmoot vormt.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Waarom is dat mijn schuld? HIJ kan zich toch niet beheersen?

haha je snapt het nog steeds niet. Ik zei al tegen jou als een dief naar je winkel komt verstop je de diamant, je gaat niet de diamant voor hem zetten en zeggen, 'Hij moet zich beheersen' wie let er nou op beheersing? Die man verkracht je zo als hij wilt, daarom moet je niet zijn aandacht trekken met je schoonheid. Stel jezelf een simpele vraag, 'Zou het echt zo kunnen zijn dat Allah de vrouwen wilt straffen met de hoofddoek?'
Je geeft zelf het antwoord al. Een vrouw zonder hoofddoek heeft geen "eer" en mag dus verkracht worden. Wanneer dat namelijk neit het geval zou zijn is die hoofddoek niet nodig en wordt iedere vrouw gezien als "met eer". \Maar...dat is niet het geval...of wel? Ik ben in de ogen van moslims "eerloos"en een prooi voor iedere man ....toch? Maar kennelijk is een hoofddoek ook geen afdoende bescherming. zelf vrouwen in burka worden verkracht. Ook hun eigen schuld...hadden ze maar achter het aanrecht moeten staan?

Je verdraait mijn woorden de andere kant op. Een vrouw zonder hoofddoek heeft ook geen eer, maar waar zeg ik dat ze verkracht MAG worden? Ik zei ze loopt grotere kans om verkracht te worden. Ik heb niet ontkend dat vrouwen in buka's niet verkracht kunnen worden, ik zei ze lopen een veeeel kleinere risico. Waarom moeten we hier zo moeilijk over doen? Zet een hoofddoek en je zult respect krijgen van alle kanten, waarom denk je dat er tientallen miljoenen vrouwen in Buka's lopen in Azië en Afrika? Worden ze gedwongen? haha
De sharia beschermt mij daar helemaal niet tegen. De sharia bevordert het verkrachten alleen maar. Het feit dat vrouwen zich moeten bedekken omdat moslimmannen zich kennelijk niet weten te beheersen is een teken aan moslimmannen dat een vrouw iets is met een gat erin dat gevuld moet worden..of ze dat nu leuk vindt of niet. Een sharia beschermt helemaal niets...zou dat namelijk zo zijn zou er GEEN ENKELE verkrachting plaats vinden in landen waar de sharia van kracht is. Nee...geef mij mijn mes maar.

OK loop maar met je onderbroek, maar huil niet bij mij als iemand je verkracht want wie waarschuwt draagt geen last.
Probleem? Wat voor probleem? Ik heb er nooit een probleem mee gehad?
NOG niet nee, maar waar wil je vluchten als God je zal ondervragen over iedere stap die je had gezet?

Koran 39:37. Is God niet Machtig, de Heer der Vergelding?
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Aboe Oemaamah (radiAllahoe ´anhoe) overleverde dat de Profeet (sallallahoe ´aleihi wa sallem) zei: “De slechtste man is degene die zijn familie depressief maakt.” Ze vroegen: “O, RasoelAllah! Hoe maakt een man zijn familie depressief?” Hij antwoordde: “Wanneer de man zijn huis binnengaat, wordt zijn vrouw nederig, rent zijn kind weg en verstopt zijn bediende zich. Maar wanneer hij zijn huis verlaat, lacht zijn vrouw en zijn familie wordt vrolijk en komt tezamen.” (At-Tabarani in “Moedjam al-Awsaat”)

Oem Koelthoem bint ´Oeqbah (radiAllahoe ´anha) overleverde dat de Profeet (sallallahoe ´aleihi wa sallem) zei: “Waarlijk, ik haat de man die kwaad is en die over zijn vrouw neergebogen staat met zijn slagaderen opgezwollen, terwijl hij haar slaat.” (Daylami)

Iyaas ibn ´Abdoellah (radiAllahoe ´anhoe) vertelde dat de Profeet (sallallahoe ´aleihi wa sallem) zei over degenen die hun vrouwen slaan: “Zij zijn zeker niet de besten van jullie.” (Ahmed, Aboe Dawoed, an-Nasaa´i, sahieh verklaard door al-Haakim en Ibn Hibbaan)
Aboe Hoerairah (radiAllahoe ´anhoe) heeft verteld dat de Profeet (sallallahoe ´aleihi wa sallem) zei: “Waarlijk, de doenja (het wereldse leven) is slechts een genieting en er is geen betere genieting in de doenja dan een vrome vrouw.” (Moeslim nr.3465 en Ibn Maadjah)

´Aisjah (radiAllahoe ´anha) vertelde: “De Profeet (sallallahoe ´aleihi wa sallem) sloeg nooit zijn vrouwen of zijn slaven. In feite hief hij nooit zijn hand naar iemand op, behalve voor de Zaak van Allah of wanneer de verboden van Allah werden overtreden en hij wraak nam namens Allah.” (An-Nasaa´i)

Aboe Hoerairah (radiAllahoe ´anhoe) vertelde dat de Profeet (sallallahoe ´aleihi wa sallem) zei: “De besten onder jullie zijn degenen die het beste voor hun vrouwen zijn.” (Soeyoeti in “Djaami´oes- Saghier” en Tirmidhi)

Anas (radiAllahoe ´anhoe) overleverde van de Profeet (sallallahoe ´aleihi wa sallem): “Zal ik jullie vertellen wie de besten onder jullie zijn? De vriendelijke man en degene met een goed karakter die zijn vrouw eervol behandelt wanneer hij ertoe in staat is.” (Daylami)

Djabir (radiAllahoe ´anhoe) overleverde dat de Profeet (sallallahoe ´aleihi wa sallem) zei: “De meest geliefde aanbiddende dienaar is voor Allah degene die het beste is voor zijn familie.” (´Abdoellah ibn Ahmed in “Zawaaid-oez-Zoehd” en Tabarani in “Rawdah an-Nadier”)


Dit is wat Islam leert, jullie misbruiken Hadith's en Qur'an verzen. De Hadith's die jullie noemden zijn veranderd, ik heb Bukharie, Muslim, Tirmidhie, Abu Dawud, Ibn Majah, Malik's Muata en andere Hadith boeken op mijn pc. Dus als je voortaan een Hadith neerzet zet ook de nummer erbij ik check het en zet het juiste neer. Lees hieronder de hele document.

http://www.elqalem.nl/forum/viewtopic.p ... 8acfaad2c2
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Je verdraait mijn woorden de andere kant op. Een vrouw zonder hoofddoek heeft ook geen eer, maar waar zeg ik dat ze verkracht MAG worden? Ik zei ze loopt grotere kans om verkracht te worden.
Ze MAG wel verkracht worden.
Ik hoor jou alleen maar zeggen dat het haar eigen schuld is als ze verkracht wordt...had ze maar een hoofddoek op moeten zetten.

Ok leg mij dan eens uit WAAROM een vrouw met hoofddoek minder kans loopt om verkracht te worden.
Ik heb niet ontkend dat vrouwen in buka's niet verkracht kunnen worden, ik zei ze lopen een veeeel kleinere risico. Waarom moeten we hier zo moeilijk over doen? Zet een hoofddoek en je zult respect krijgen van alle kanten,
'respect"..?
Omdat ik dan een hoofdoek draag? het enige verschil is dan een lapje op het hoofd. Dat LAPJE krijgt dus "respect"....NIET wat eronder zit.
waarom denk je dat er tientallen miljoenen vrouwen in Buka's lopen in Azië en Afrika? Worden ze gedwongen? haha
Ja.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Monique schreef:
Je verdraait mijn woorden de andere kant op. Een vrouw zonder hoofddoek heeft ook geen eer, maar waar zeg ik dat ze verkracht MAG worden? Ik zei ze loopt grotere kans om verkracht te worden.
Ze MAG wel verkracht worden.
Ik hoor jou alleen maar zeggen dat het haar eigen schuld is als ze verkracht wordt...had ze maar een hoofddoek op moeten zetten.

Ok leg mij dan eens uit WAAROM een vrouw met hoofddoek minder kans loopt om verkracht te worden.
Ik heb niet ontkend dat vrouwen in buka's niet verkracht kunnen worden, ik zei ze lopen een veeeel kleinere risico. Waarom moeten we hier zo moeilijk over doen? Zet een hoofddoek en je zult respect krijgen van alle kanten,
'respect"..?
Omdat ik dan een hoofdoek draag? het enige verschil is dan een lapje op het hoofd. Dat LAPJE krijgt dus "respect"....NIET wat eronder zit.
waarom denk je dat er tientallen miljoenen vrouwen in Buka's lopen in Azië en Afrika? Worden ze gedwongen? haha
Ja.
Moesten al die moslimmannekes een degelijke sexuele opvoeding krijgen, de gelegenheid krijgen om hun eigen lichaam te ontdekken, aangeleerd worden dat vrouwen gelijkwaardig zijn met eigen sexuele rechten en verlangens, hun primaire driften leren te beheersen, enz .... dan zouden er (bijna) geen verkrachtingen zijn ...

Zeg, mannekes, al veel gehoord van verkrachtingen, ontuchtige handelingen, .... in ee naturistenkamp ???
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Nestor
Berichten: 36
Lid geworden op: wo jan 11, 2006 9:21 pm

Re: Vrouw in Islaam

Bericht door Nestor »

Battle_for_peace schreef: In Islam mag een vrouw nooit gedwongen worden te trouwen, huwelijk mag alleen gebeuren door toestemming van beiden. Ze vroegen aan de profeet, 'Hoe weten we dat een meisje wilt trouwen?' de profeet zei, 'Door haar stilte'
Is er één jong moslimmeisje dat ooit haar mond zou durven opendoen om tegen haar vader te zeggen:"Nee, ik wil die man niet die ge voor mij uitgekozen hebt, ik heb hem zelfs nog nooit gezien".
Dus die "stilte" is dan weer heel goed gekozen.
Nestor
Berichten: 36
Lid geworden op: wo jan 11, 2006 9:21 pm

Bericht door Nestor »

Battle_for_peace schreef: Ik heb niet ontkend dat vrouwen in buka's niet verkracht kunnen worden, ik zei ze lopen een veeeel kleinere risico. Waarom moeten we hier zo moeilijk over doen?


Het risico is zeker veel kleiner, wie garandeerd me dat er geen man onder zit??

Zet een hoofddoek en je zult respect krijgen van alle kanten, waarom denk je dat er tientallen miljoenen vrouwen in Buka's lopen in Azië en Afrika? Worden ze gedwongen? haha

Manneke toch, respect verdien je niet door een hoofddoek op te doen, dat zou een beetje simpel zijn hé.
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Ze MAG wel verkracht worden. Ik hoor jou alleen maar zeggen dat het haar eigen schuld is als ze verkracht wordt...had ze maar een hoofddoek op moeten zetten. Ok leg mij dan eens uit WAAROM een vrouw met hoofddoek minder kans loopt om verkracht te worden.

Verkrachting is zeker niet goed, alleen in de geest van een zieke is het goed, en verkrachting wens je niemand toe als je gezond bent. Ik zeg dat iemand die overal met halfnaakte reet loopt aandacht trekt en daarom een grotere kans loopt om verkracht te worden. Waarom moet je je schoonheid tonen man? Hebben ze te weinig aandacht ofzo? Laat je schoonheid zien maar alleen aan je man, ik geloof niet dat een gezonde man het leuk zal vinden als een andere man zijn vrouw versiert. Waarom een bedekte vrouw minder kans loopt om verkracht te worden dan een onbedekte vrouw? Jij bent een vrouw weet je, je weet het niet maar mannen kijken naar het vorm van het lichaam en wat bloot is, dat trekt aandacht. Een vrouw die bedekt is, je weet niet hoe ze is, mischien is ze een oude oma? De verkrachter zal ongetwijfeld die half naakte vrouw pakken. Daar is de wereld getuige van, in Arabië zijn verkrachtingen zeldzamer dan ijsberen daar, in Amerika gebeurt dit elke paar seconden.
Ja
Aaaachh, zooo zielig? Ben jij de redingbrenger ofzo? Ga ze redden dan haha, jij hebt dezelfde denkwijze als ali hirsi, zij weet beter en toch wil ze Islam zwart maken. Zij wil de held uithangen, hahaha blijf zitten man. Waarom is het zo dat een non zich van top tot teen kan bedekken en er is geen probleem, maar wanneer een moslima het doet, zij gelijk onderdrukt is? Jullie snappen het niet, die moslim vrouwen hebben schaamte, wanneer schaamte in jullie harten binnenkomt begrijpen jullie de moslima's. De reden van de hoofddoek staat op de vers hieronder.

Koran 33:59. O profeet! Zeg tegen jou vrouwen en jou dochters en de vrouwen van de gelovigen dat zij een gedeelte van hun omslagdoeken over hun (hoofd) laten hangen. Dit is beter, zodat zij worden onderscheiden en niet lastig worden gevallen. En God is Vergevensgezind, Genadevol.
Is er één jong moslimmeisje dat ooit haar mond zou durven opendoen om tegen haar vader te zeggen:"Nee, ik wil die man niet die ge voor mij uitgekozen hebt, ik heb hem zelfs nog nooit gezien". Dus die "stilte" is dan weer heel goed gekozen.
Kijk zo zijn jullie, je kent de feiten niet en praat zomaar. In Islam is het een Sunnah van de profeet Mohammad dat bruiden elkaar zien voordat ze elkaar trouwen. Ze moeten allebei instemmen, anders gaat de trouwerij niet door. Een maagde schaamt zich en het is niet passend dat ze roept, 'Ja ik vind het leuk, ik wil het snel met hem' want dit past niet in die landen. En nee zeggen gebeurt wel, jullie slapen man. Je weet niet eens hoe het gaat en bestempelt Islam met dit.
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Battle for Peace, als ik je een advies mag geven, stop met zulke onzin te schrijven.
Je maakt jezelf steeds meer en meer belachelijk, en je doet de je religie geen goed door zulke fundamentalistische antwoorden te geven.
Ik dacht dat je hier komt om je religie te verdedigen, maar jij bent nu bezig om je religie nog meer in een slecht daglicht te plaatsen.
Je zakt steeds verder weg in de shit jongen, en gek als het klinkt, ik begin medelijden met je te krijgen.
Je hebt al genoeg klappen gehad. Genoeg is genoeg zou ik zeggen.
Dit is een goed bedoeld advies.

Vriendelijke groet.
Ariel
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

B4P, je geeft, als gewoonlijk, GEEN antwoord op mijn vraag.
Je lult er omheen.
Amorele atheistische nitwit
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Daar is de wereld getuige van, in Arabië zijn verkrachtingen zeldzamer dan ijsberen daar, in Amerika gebeurt dit elke paar seconden.
Dit is natuurlijk niet waar.
Los van het feit dat in Amerika veel meer mensen wonen, gebeurt het in Arabië (wat dat ook moge zijn; Arabische Wereld of Saoedie Arabië) net zo goed.
Ik ken eerlijk gezegd de statistieken niet, maar mochten ze jou in het gelijk stellen, dan weet ik wel waarom die statistieken een vals beeld geven:
-statistieken zijn niet juist; misschien ivm schaamte, eergevoel, feit dat Arabië geen democratie is en dus niet transparant is (openheid van zake is een eigenschap van de democratie).
-vrouwen hebben niet geleerd voor zichzelf op te komen en onrecht aan te geven bij politie
-politie in Arabië doet er toch niks aan, is corrupt, dus aangifte doen heeft geen zin en gebeurt dus niet
-rol die de islam de vrouw toebedeelt; op gebied van recht en in algemene zin is zo embarmelijk, dat de vrouw haar gelijk niet kan halen.

Je doet je best om Amerika af te schilderen als een soort Duivels Land.
Wat betreft sociaal vangnet is het misschien niet het netste land, wat betreft wapenwet ook niet. Maar om te zeggen dat Amerika een waarden & normen-loos land is.. dan heb je echt een verkeerd beeld. Je kijkt zeker te veel naar Hollywood-films!!
Wat betreft verkrachtingen is Amerika zeker geen extreme uitschieter naar boven.. helaas komt het in elke samenleving voor. Zelfs/vooral in een islam-utopie als Iran.

Nu we het trouwens toch over Iran hebben..
Straks kom je ook nog beweren dat prositutie in Iran niet bestaat omdat de statistieken van het land dit aangeven. Wel dan kan ik je antwoorden dat in geen land als in Iran de prostitutie zo wijdverspreidt is!
Dus heb je zin in goedkope hoeren, ga vooral op vakantie naar het ISLAMITISCHE Iran!!
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
truemoslima
Berichten: 340
Lid geworden op: di apr 04, 2006 9:35 am

Bericht door truemoslima »

Ariel schreef:Battle for Peace, als ik je een advies mag geven, stop met zulke onzin te schrijven.
Je maakt jezelf steeds meer en meer belachelijk, en je doet de je religie geen goed door zulke fundamentalistische antwoorden te geven.
Ik dacht dat je hier komt om je religie te verdedigen, maar jij bent nu bezig om je religie nog meer in een slecht daglicht te plaatsen.
Je zakt steeds verder weg in de shit jongen, en gek als het klinkt, ik begin medelijden met je te krijgen.
Je hebt al genoeg klappen gehad. Genoeg is genoeg zou ik zeggen.
Dit is een goed bedoeld advies.

Vriendelijke groet.
Ariel
het enige wat jij hier uitslaat is hopeloze kreet.Nergens ga je inhoudelijk in op hetgeen hij zegt.Hij heeft sterke punten gemaakt en uitgelegd waarom hetgeen hij bespreekt wel of niet moet.

Dat blinde hier op het forum niet het verschil kunnen zien tussen een vrouw die onbedekt loopt en een vrouw waarvan haar schoonheid bedekt is..wie van deze de grootste kans heeft op verkrachting heeft..Het is een kwestie van niet willen inzien.Allaah heeft zoveel liefde voor de vrouw dat hij haar opdraagt haar te laten sluieren,om haar te beschermen.De vrouw is zwak geschapen,uit de rib van Adam.De man is de heerser over de vrouw.En ook dit wordt erkend in de Bijbel.
`Ik getuig dat er geen God is dan Allaah en dat Mohammed zijn boodschapper is`
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Dat blinde hier op het forum niet het verschil kunnen zien tussen een vrouw die onbedekt loopt en een vrouw waarvan haar schoonheid bedekt is..wie van deze de grootste kans heeft op verkrachting heeft..Het is een kwestie van niet willen inzien.Allaah heeft zoveel liefde voor de vrouw dat hij haar opdraagt haar te laten sluieren,om haar te beschermen.De vrouw is zwak geschapen,uit de rib van Adam.De man is de heerser over de vrouw.En ook dit wordt erkend in de Bijbel.
triest om te zien dat een (geindoctrineerde) vrouw haar eigen gevangenschap gaat lopen verdedigen..
een vrouw zonder hoofddoek is zoals ze geschapen is.
in Nederland zie je dat vrouwen prima zonder hoofddoek kunnen rondlopen.
dit omdat mannen vrouwen niet als hoer zien, ze met respect behandelen.
iemand die een vrouw verkracht omdat ze geen hoofddoek draagt, is dat gerechtvaardigd? moet je dat normaler vinden dan de verkrachting van een vrouw mét hoofddoek?
jij bent gek!!
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Allaah heeft zoveel liefde voor de vrouw dat hij haar opdraagt haar te laten sluieren,om haar te beschermen.De vrouw is zwak geschapen,uit de rib van Adam.De man is de heerser over de vrouw.En ook dit wordt erkend in de Bijbel.
Overigens wel bedankt voor het aantonen dat de islam een vrouwonderdrukkende religie is!
daarmee is de islam voor mij immoreel en achterlijk.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Plaats reactie