Smakelijk liefste.

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Smakelijk liefste.

Bericht door Manon »

Nieuwe fatwa : mannen mogen in geval van nood hun eigen vrouw doden en opeten zodat hun honger wordt gestild.

"Schat, ik hou zoveel van je dat ik je zou willen opeten" krijgt hier een andere betekenis. Het wordt dan: "schat ik hou zoveel van je dat ik zou willen dat jij mij opeet".


New fatwa: Muslims may eat their wives

According to several Middle East newspapers, the Mufti of Saudi Arabia, Sheikh Abdul Aziz Al-Sheikh has created a sensation after he issued a new fatwa which permits a man to eat his wife in the event that he is afflicted with a severe hunger and fear of starving. He can now, according to Sharia, Islamic law, eat parts of her body, or eat the flesh so that his hunger is satisfied.

The Mufti of Saudi Arabia said that this is evidence of the sacrifice of women and obedience to her husband and her desire to become one with his body.

This fatwa created a sensation on the social networks and in particular on Twitter, in which the Saudis are active users. Many have expressed shock over this fatwa, calling it cannibalism.

The Mufti also issued a fatwa a few weeks ago which said that marriage of minors under the age of 15 years is permissible, stressing that so far intentions to discuss the issue do not exist.

The Grand Mufti of Saudi Arabia is the head of Sharia Law, and the fatwas he issues are to be followed by Muslims around the world.
http://speisa.com/modules/articles/inde ... wives.html
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52330
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Smakelijk liefste.

Bericht door Mahalingam »

De fatwa blijkt geen fatwa te zijn. De grootmoefti weet van niks.
'Geen fatwa die toestaat dat man vrouw opeet'
RIYAD - Een moslimman mag niet zijn vrouw of een deel van haar opeten in geval van een hongersnood of om zijn eigen leven te redden. De Saudische grootmoefti Sjeik Abdulaziz al-Sheikh ontkende vrijdag volgens nieuwszender al-Arabiya meedere berichten daarover in internationale media, die de afgelopen week de kop opstaken.

Volgens die geruchten zou er een fatwa zijn uitgevaardigd door de grootmoefti die kannibalisme toestond als een blijk van ultieme onderwerping en liefde. Het zou erop neerkomen dat een man zijn vrouw deels of in haar geheel mocht opeten, als daar de bittere noodzaak toe was.

Sheikh liet vrijdag echter weten dat dergelijke berichten „pogingen van vijanden zijn om de aandacht af te leiden van het belangrijkste, namelijk voorkomen dat de moslims in de wereld misleid worden”.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2390 ... uw___.html
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Smakelijk liefste.

Bericht door Schepsel! »

Op die foto lijkt hij wel een psychotische waanzinnige, zo eentje die je in films kunt zien in de rol van de ijlende doemprediker.
(^v^)
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Smakelijk liefste.

Bericht door Eliabe »

Ik ben er wel eens aan begonnen. Een bek vol haar en de smaak of ik een bak kibbeling, gebakken in ranzig vet, had gegeten. :muslima:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Plaats reactie