Lijst van wereldwijde moslima twitteraars

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Lijst van wereldwijde moslima twitteraars

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wie durft nu nog te beweren dat de mens een vrije wil heeft?

Wie dat beweert heeft niets geleerd en zal het nooit begrijpen. Als ik de Koran lees vervult mij dit vol afschuw. Toch willen al die intelligente welbespraakte hoofddoeken de eerste viool spelen om hun gelijk te bewijzen. Om de waarschijnlijk voor de hoofddoek liggende reden dat zij geen truthola's willen zijn ter wille van de achterlijkheid door hun ouders bedreven en de wetenschap dat zij met hun voorkeur voor de historische Mohammed, de grondlegger van de barbaars achterlijke Arabische zandbakreligie islam, desondanks menen in onze kennisbeschaving mee te mogen liften op de vooruitgang.

Tsja . . . dat is wel zo makkelijk in een democratie. Maar minder vanzelfsprekend bij mohammedanen in de vrije meningsuiting onderdrukkende fascistische landen die Mohammed continu, dag in dag uit, een veer in zijn reet stoppen.

Lijst van wereldwijde moslima twitteraars.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Lijst van wereldwijde moslima twitteraars

Bericht door Ariel »

Hebben die vrouwen niks anders en beters te doen dan kranten berichten rond te twitteren?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslim vrouwen zijn doorgaans erg kinderachtig dom

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Hebben die vrouwen niks anders en beters te doen dan kranten berichten rond te twitteren?
Ik moet de berichten nog lezen. Dat ga ik later doen om blijvend in het onzinnige islam debat mee te kunnen blijven praten. Zwaar bipolair geestelijk gestoorde mensen kan men vaak behandelen met pillen. De aan de Arabische Mohammed verstokte mohammedanen parasiteren op onze gezondheidszorg. Daar zou een extra op hen afgestemd gratis pilletje best wel bij kunnen. Een pilletje dat bewerkstelligt de innerlijke angst weg te nemen. Een pilletje dat het mogelijk maakt in de hersenen de Arabische heidense zandbakreligie van Mohammed aan een kritisch vrijblijvend onderzoek te onderwerpen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Somalische moslima met hoog IQ

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Er is nu een Somalisch tegenwicht voor Ayaan Hirsi Ali opgestaan. Kijk eens naar dit korte filmpje van 15-4-15 met hieronder mijn commentaar. Ik weet niet of het al geplaatst is.

Super intelligente Somalische Mohammed aanbidster
'Hans van de Mortel' schreef:Als deze hoofddoek de koran heeft gelezen, mag je je afvragen hoe ze aan haar intelligentie is gekomen. Nou ja, in die betekenis waren Hitler, Stalin, Mao, Pol Pot en Bush, ook niet te onderschatten intelligente personen van betekenis. Het kwaad zit diep in de mens geworteld, ook al is hij zich bewust het goede te doen voor zijn medemens vanuit zijn onnozelheid, die – hoe eigenaardig dat ook mag zijn - met een hoog IQ gepaard gaat.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Lijst van wereldwijde moslima twitteraars

Bericht door Pilgrim »

Ze is nog maar een tiener.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie