Moslimleider pleit voor kuisheidsgordel vrouwen

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
nadia

Berichtdoor nadia » Ma Feb 19, 2007 11:54 am

Ketter schreef:
Chaimae schreef:Dan wordt de dader niet berecht. Maar uiteindelijk zal de dader toch berecht worden door Allah swt zowel op aarde als in zijn graf en in het Hiernamaals.

Alles wat Allah kan schelen volgens de Koran is geloof, Chaimae.
Hij moet maar wat gecko's doodslaan en z'n schalen slaan weer positief, zo barmhartig is Allah.
De brave man die altijd trouw geweest is voor z'n vrouw en niet in Allah gelooft wordt daarentegen voor eeuwig gemarteld.

Wat is er nu zo moeilijk om te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven dat God kwaadaardig is?

ketter, me too!

zie mijn laatste post, http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 5525#65525

daar heb ik dit punt heel toevallig zojuist besproken.....

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Ma Feb 19, 2007 1:53 pm

Silly schreef:chaimae meisje toch...

Dan wordt de dader niet berecht. Maar uiteindelijk zal de dader toch berecht worden door Allah swt zowel op aarde als in zijn graf en in het Hiernamaals

een overspelige vrouw moest volgens jou nu hier op aarde gestraft worden, omdat zij slecht was. dat allah haar later ook zou straffen maakte niets uit.

maar een man moeten we wel aan allah overlaten?

je moet jezelf wel haten om dit soort dingen te zeggen en het te geloven ook nog

Een overspellige vrouw die moet volgens de regesl gestraft worden maar dat gaat niet zo makkelijk. De man moet namelijk aantonen met 2 getuigen dat de vrouw ook daadwerkelijk overspel gepleegd heeft en dat zal hem dus toch niet lukken. Net alsof er twee mannen aanwezig zijn tijdens het moment dat de vrouw overspel gepleegd heeft.

Al met al kan het dus bijna niet voorkomen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Silly

Berichtdoor Silly » Ma Feb 19, 2007 4:01 pm

Chaimae schreef:
Silly schreef:chaimae meisje toch...

Dan wordt de dader niet berecht. Maar uiteindelijk zal de dader toch berecht worden door Allah swt zowel op aarde als in zijn graf en in het Hiernamaals

een overspelige vrouw moest volgens jou nu hier op aarde gestraft worden, omdat zij slecht was. dat allah haar later ook zou straffen maakte niets uit.

maar een man moeten we wel aan allah overlaten?

je moet jezelf wel haten om dit soort dingen te zeggen en het te geloven ook nog

Een overspellige vrouw die moet volgens de regesl gestraft worden maar dat gaat niet zo makkelijk. De man moet namelijk aantonen met 2 getuigen dat de vrouw ook daadwerkelijk overspel gepleegd heeft en dat zal hem dus toch niet lukken. Net alsof er twee mannen aanwezig zijn tijdens het moment dat de vrouw overspel gepleegd heeft.

Al met al kan het dus bijna niet voorkomen.

is dat effe balen voor jou. er worden zo veel vrouwen gestenigd of op andere manier vermoord nadat ze overspel hebben gepleegd

kan allah daar neits aan doen?
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**

nina

Berichtdoor nina » Wo Feb 21, 2007 7:58 pm

Chaimae schreef:Een overspellige vrouw die moet volgens de regesl gestraft worden maar dat gaat niet zo makkelijk. De man moet namelijk aantonen met 2 getuigen dat de vrouw ook daadwerkelijk overspel gepleegd heeft en dat zal hem dus toch niet lukken. Net alsof er twee mannen aanwezig zijn tijdens het moment dat de vrouw overspel gepleegd heeft.

Een man mag ook zelf vier maal getuigen dat zijn vrouw 'overspel' heeft gepleegd (belachelijk woord, maar okee).

Bovendien is het werkelijk schunnige aan deze regel dat een man er in de islam naar believen vrouwen bij kan nemen en weer verstoten, de ene kan vervangen voor de andere wanneer hij maar wil, en er zelfs nog seksslavinnen bij mag nemen, allemaal openlijk. Maar als een vrouw eens seks met een ander wil, moet ze dat zo stiekem mogelijk doen, omdat ze anders de kans loopt gestenigd of gegeseld te worden.

gideong

Berichtdoor gideong » Do Mar 01, 2007 6:56 pm

Vreselijk belachelijk idioot, en dat verdedigen "ze" dan omdat ze in de hemel moeten komen.
De boom herken je aan zijn vruchten

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Wo Apr 04, 2007 9:58 pm

Na veel ophef over een uitspraak van een sheik in Australië die ongesluierde vrouwen vergeleek met 'cat meat' is er nu een verhaal uit Denemarken:
"Een op de tien mannen is bezeten van sex. En alleen de hoofddoek beschermt vrouwen voor verkrachting van door sex bezeten mannen. Een vrouw die ongesluierd gewoon rondloopt brengt mannen 'in verleiding'. Aldus de nieuwe leider van de islamitische gemeenschap in Denemarken, iman Mostafa Chendid.
De uitspraken van deze iman hebben in Denemarken geen beroering gewekt, anders dan in Australië waar een hoge mufti (rechtsgeleerde) eerder hetzelfde verkondigde."

zo staat er te lezen o.a. in http://www.akte-islam.de/3.html
Het originele bericht is hier:
http://www.nettavisen.no/verden/article949982.ece

Dat als iedereen een hoofddoek draagt , dat ook niet meer helpt en een kuisheidsgordel nodig is, ontgaat de predikers.
Soms denkt men dat als de sharia over Nederland neerdaalt , dat dan ook hier alle vrouwen een hoofddoekje om zullen hebben. Dat is niet zo. Slechts Mohammedaanse vrouwen lopen met zo'n lap om hun kop; ongelovige vrouwen mogen dat niet. Dan weten mannen wie ze straffeloos mogen verkrachten.

Linda Danvers

Berichtdoor Linda Danvers » Do Apr 05, 2007 12:53 am

Als iedereen goedkope kleding draagt en een lege portomonee dan komen straatrovers ook niet in verleiding.

Grappig dat de Islam wel voor dieven en rovers medogenloos is.

Dat zal wel zijn omdat mannen van roof ook de dupe van worden.

Polleke

Berichtdoor Polleke » Do Apr 05, 2007 12:58 am

Hoewel de salafistische islam wel tolereert dat de kafir worden beroofd. Hoe verklaar je dat dan?

Miep

Berichtdoor Miep » Do Apr 05, 2007 10:34 am

islam

is= haat
lam= vrouwen

Ja kan niet anders hoor.
Mannen mogen alles,vrouwen niets.

Mannen hebben geen verantwoordelijkheid
vrouwen wel.

Ok ,mij zie je niet in een te trakke, te korte rok
te strakke shirt,te laag uitgesneden shirt.
Heup broeken waar de tangaslip bovenuit komt.
navel shirtje.

En moet ik dan nog gesluierd?
Steek mij haar op,zodat je niet kan zien dat ik lang blond haar heb.
moet ik dan nog gesluierd?

ik loop in een burka,maar ik word verkracht door 3 mannen,
je kan mij beter stenigen,want het was mijn schuld.
Die mannen konden er toch niets aan doen dat ze zo hitsig zijn?
Ik was verantwoordelijk,want mijn burka was te sexy

pffffffffffff
zieke mensen hoor.
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.

Thomas

Berichtdoor Thomas » Do Apr 05, 2007 10:44 am

habibti schreef:islam

is= haat
lam= vrouwen

Ja kan niet anders hoor.
Mannen mogen alles,vrouwen niets.

Mannen hebben geen verantwoordelijkheid
vrouwen wel.

Ok ,mij zie je niet in een te trakke, te korte rok
te strakke shirt,te laag uitgesneden shirt.
Heup broeken waar de tangaslip bovenuit komt.
navel shirtje.

En moet ik dan nog gesluierd?
Steek mij haar op,zodat je niet kan zien dat ik lang blond haar heb.
moet ik dan nog gesluierd?

ik loop in een burka,maar ik word verkracht door 3 mannen,
je kan mij beter stenigen,want het was mijn schuld.
Die mannen konden er toch niets aan doen dat ze zo hitsig zijn?
Ik was verantwoordelijk,want mijn burka was te sexy

pffffffffffff
zieke mensen hoor.

A.P.P.L.A.U.S.!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

Terug naar “Rechten van de vrouw in Islam”