Moslimleider pleit voor kuisheidsgordel vrouwen

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Moslimleider pleit voor kuisheidsgordel vrouwen

Bericht door sprot »

Een invloedrijke moslimgeestelijke in Maleisië vindt dat vrouwen een kuisheidsgordel moeten dragen. De gordel moet de draagsters tegen verkrachtingen en incest beschermen.

De mohammedaan Abu Hassan al-Hafiz uit de deelstaat Terengganu pleitte voor de maatregel in een preek. Hij benadrukte dat hij vrouwen niet wil beledigen, maar dat hij ze uitsluitend wil beschermen tegen mannelijke moslims

Afbeelding

voorwaar, de islam leidt tot de bevrijding van de vrouw!!!!!
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Wat nu, moeten in dit prachtig islamitisch land vrouwen beschermd worden?
Tegen wie? Moslim mannen randen toch geen vrouwen aan?
Dat mag niet van Islam. Ze mogen niet eens naar vrouwen kijken

Het staat trouwens ook in de koran.
38: heden heb ik voor u de wet geopenbaard, Allah zal hun vrijmoedigheid bestraffen en hun wacht het Vuur, dat voor de overspelige mannen is bereid.
39: Waarlijk, Allah acht het niet beneden zich, om hun geslachtsdeel te vergelijken met brandhout , Zo werd de levensader van de mannen, die slecht handelden, afgesneden. Alle lof komt Allah toe, de Heer der Werelden.
40 Heb ik niet geschreven, "O, Adam, vertoef met uw vrouw in de tuin en eet, wat gij wilt, maar nadert deze andere kuise vrouw niet, anders zult gij tot de onrechtvaardigen behoren, en zult gij branden in de hel.
41. Voorwaar ik zeg u U, een ieder die de vrouw van uw broeder ingaat, zijn geslachtsdeel zal verwijderd worden.


Ik vind dit eigenlijk wel mooie soera’s.

Wat vind jij er van Chaimae?
Moslims moeten zich beter aan deze prachtige verzen uit de koran houden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

moslims verkrachten bij het leven alleen word daar niet over gesproken.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

kuisheidsgordel :shock:

ik dacht dat dat woord uit de wereld verbannen was

en inderdaad ariel... ik dacht dat moslims juist hun vrouwen zo goed beschermd hadden dat niets fout kon gaan :roll:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Mogen we vermoeden dat een kuisheidsgordel betere bescherming biedt dat een hoofddoek? (want sommige hoofddoekdraagsters beweren toch dat die daarvoor dient hé?).

Men kan er alvast een lucratief handeltje mee beginnen. Wordt die kuisheidsgordel uitgevoerd in leder? of blijven we bij de ijzeren versie die hier tijdens de middeleeuwen blijkbaar in zwang was toen de ridders op kruistocht trokken?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

De hoofddoeken af en vanaf nu alle moslima's zo op straat !!!

Afbeelding
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

sprot schreef:De hoofddoeken af en vanaf nu alle moslima's zo op straat !!!

Afbeelding
hmmm dat ziet er mooi uit, ik zal deze foto doorsturen naar mijn lieffie, als hij daarna maar geen moslim wil worden...hihi :wink:
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Moslims moeten zich beter aan deze prachtige verzen uit de koran houden.
Inderdaad. Dan zou de wereld er heel anders uitzien.

Zoals ik al zei; '' een Moslim kan zondes plegen en dus imperfect zijn, de Islam niet.''
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:
Moslims moeten zich beter aan deze prachtige verzen uit de koran houden.
Inderdaad. Dan zou de wereld er heel anders uitzien.

Zoals ik al zei; '' een Moslim kan zondes plegen en dus imperfect zijn, de Islam niet.''
Absoluut Meisje.
Deze soera's geven al aan dat het niet mag.

38: heden heb ik voor u de wet geopenbaard, Allah zal hun vrijmoedigheid bestraffen en hun wacht het Vuur, dat voor de overspelige mannen is bereid.
39: Waarlijk, Allah acht het niet beneden zich, om hun geslachtsdeel te vergelijken met brandhout , Zo werd de levensader van de mannen, die slecht handelden, afgesneden. Alle lof komt Allah toe, de Heer der Werelden.
40 Heb ik niet geschreven, "O, Adam, vertoef met uw vrouw in de tuin en eet, wat gij wilt, maar nadert deze andere kuise vrouw niet, anders zult gij tot de onrechtvaardigen behoren, en zult gij branden in de hel.
41. Voorwaar ik zeg u U, een ieder die de vrouw van uw broeder ingaat, zijn geslachtsdeel zal verwijderd worden.


Jij moet deze mooie soera's maar aan veel mensen laten lezen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Een man mag een vrouw gewoon niet verkrachten/aanranden etc. Heeft hij zin in sex of dergelijke dan gaat hij maar trouwen. Simpel!

Bovendien moeten de Moslims de mensen op een positiev manier benaderen. Dat zei een hele bekende Islamitische geleerde op Iqra. Jeetje wat is dat een goeie geleerde. Hij is rechtvaardig en komt op voor de haqoeq nisaa.(rechten van de vrouw)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik vermoed dat deze geleerde goed naar deze bovenstaande goede soera's geluisterd heeft.
Misschien lezen veel Moslims er overheen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Wellicht.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Chaimae schreef:Een man mag een vrouw gewoon niet verkrachten/aanranden etc. Heeft hij zin in sex of dergelijke dan gaat hij maar trouwen. Simpel!

Bovendien moeten de Moslims de mensen op een positiev manier benaderen. Dat zei een hele bekende Islamitische geleerde op Iqra. Jeetje wat is dat een goeie geleerde. Hij is rechtvaardig en komt op voor de haqoeq nisaa.(rechten van de vrouw)
Hoe verklaar je dan dat uw profeet het aan zijn mederoofovervallers toestond om met de gevangen genomen vrouwen te copuleren zonder coitus interruptus toe te passen?

Ga jij ervan uit dat die vrouwen het leuk vonden om een spelletje sex te spelen nadat dehelft van hun familie was uitgemoord?

Ik noem dat toch toegestane verkrachting hoor, hoe noem jij dat?

Zou het niet kunnen dat moslims enkel geen moslima's mogen verkrachten maar dat ze de rest van de vrouwen als te verkrachten oorlogsbuit mogen beschouwen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Tja, daar zeg je wat circe.
Waarom hebben ze dat gedaan.
En dat terwijl er toch echt in de koran staat dat het niet mag.
Raar hoor. Zou de profeet zelf de koran niet gelezen hebben?

Lees maar.

38: heden heb ik voor u de wet geopenbaard, Allah zal hun vrijmoedigheid bestraffen en hun wacht het Vuur, dat voor de overspelige mannen is bereid.
39: Waarlijk, Allah acht het niet beneden zich, om hun geslachtsdeel te vergelijken met brandhout , Zo werd de levensader van de mannen, die slecht handelden, afgesneden. Alle lof komt Allah toe, de Heer der Werelden.
40 Heb ik niet geschreven, "O, Adam, vertoef met uw vrouw in de tuin en eet, wat gij wilt, maar nadert deze andere kuise vrouw niet, anders zult gij tot de onrechtvaardigen behoren, en zult gij branden in de hel.
41. Voorwaar ik zeg u U, een ieder die de vrouw van uw broeder ingaat, zijn geslachtsdeel zal verwijderd worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Waarom geen kuisheidsgordels voor mannen? Dan heb je zeker geen verkrachtingen meer. Iedere man die dan zonder gordel buitenshuis wordt betrapt, wordt meteen in het gevang gegooid of erger...
Als je dat doet, heb je meteen geen verkrachtingen, overspel en buitenechtelijke kinderen meer. Alleen moeders en echtgenotes hebben dan de sleutel namelijk.

Nee, ik ben hier niet serieus voorstander van.

Deze Imam legt de schuld voor dit probleem bij alle vrouwen in plaats van bij de kleine groep mannen die deze misdaden plegen.
Laatst gewijzigd door Linda Danvers op vr feb 16, 2007 8:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Een man mag een vrouw gewoon niet verkrachten/aanranden etc. Heeft hij zin in sex of dergelijke dan gaat hij maar trouwen. Simpel!
Simpele redenering, alsof een verkrachting/aanranding BINNEN een huwelijk gelijk geen verkrachting/aanranding meer is... :shock:
Ik zou niet graag alle moslima's de kost geven die dagdagelijks verkracht/aangerand worden door hun echtgenoot...het is écht zielig voor hen dat ze met hun huwelijk ook gelijk het recht om "neen" te zeggen verliezen.

Voor mohamed mocht verkrachten/aanranden NIET als het moslima's betrof, ALLE ANDERE VROUWEN waren loslopend wild, hij verdeelde zélf de gevangengenomen vrouwen onder zijn krijgers en gaf ze hen ter "consumptie" ... Mooie profeet is me dat !
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Dat die mohammedanen hun vrouwen niet mummificeren...

Maar dan wel met de benen wijd, want dat is de houding waar vrouwen in de islam voor gebruikt worden.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Of een kuisheidsgordel met ingebouwde vibrator. Eentje met voice control, die je activeert met soera 2:223 Uw vrouwen zijn een akker voor u, zo komt dan tot uw akker zoals gij maar wilt’

Of wellicht een vibrator die reageert op de gebedstijden! Wat is er nu lekkerder dan een opgewonden vrouw na een potje bidden en buigen?

Meer info: www.salaat-kuisheidsgordelroos.nl
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Linda Danvers schreef:Waarom geen kuisheidsgordels voor mannen? Dan heb je zeker geen verkrachtingen meer. Iedere man die dan zonder gordel buitenshuis wordt betrapt, wordt meteen in het gevang gegooid of erger...
Als je dat doet, heb je meteen geen verkrachtingen, overspel en buitenechtelijke kinderen meer. Alleen moeders en echtgenotes hebben dan de sleutel namelijk.

Nee, ik ben hier niet serieus voorstander van.

Deze Imam legt de schuld voor dit probleem bij alle vrouwen in plaats van bij de kleine groep mannen die deze misdaden plegen.
is niet eens zo'n heel gek idee :D pak je het meteen bij de kern aan 8)
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Zo wist Golda Meir die godsdienstwaanzinnigen die vonden dat vrouwen beperkingen opgelegd moeten worden voor hun veiligheid de mond te snoeren: "Dan is het eerder logisch om mannen binnen te houden".
De boom herken je aan zijn vruchten
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef:
Moslims moeten zich beter aan deze prachtige verzen uit de koran houden.
Inderdaad. Dan zou de wereld er heel anders uitzien.

Zoals ik al zei; '' een Moslim kan zondes plegen en dus imperfect zijn, de Islam niet.''
Weer die moeilijke vraag die geen Moslim me hier kan beantwoorden:
De Koran belooft gelovige moslims de leiding van Allah.
Wat loopt er mis?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Vandaag zag ik een Marokkaanse dame in een kort rokje en een glimlach verscheen op mijn gezicht.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Misschien was dat onze Chaimae die je hebt zien lopen.
Die draagt ook korte rokjes heeft ze hier op deze site wel eens verteld.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Korte rokjes interpreteer ik nu heel anders dan in mijn pré-FFI tijd.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Linda Danvers schreef:Waarom geen kuisheidsgordels voor mannen? Dan heb je zeker geen verkrachtingen meer. Iedere man die dan zonder gordel buitenshuis wordt betrapt, wordt meteen in het gevang gegooid of erger...
Als je dat doet, heb je meteen geen verkrachtingen, overspel en buitenechtelijke kinderen meer. Alleen moeders en echtgenotes hebben dan de sleutel namelijk.

Ja hé, ge zij ne goeie.
En alsk dan eens naar de... moet?
Zekers iedere keer het sleutelke gaan vrage: Sjattie ich mot ff, kinst dich mich sleutelke gééve?
En zij: Kiek moa ff in het naaimandje. :lol:
En alsk dan plots hoge nood heb bij koud weer en ze kan sleutelke niet vinde omdat het niet op de vaste plaats ligt? :twisted:
En gaan de flikke bij verkeerscontrole dan kijke of ge die gordel ook om hebt, in de islamlanden tuurlijk wel :lol: :lol:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Plaats reactie