Jaarlijks bekeren zich zes miljoen Islamitische vrouwen

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Bericht door Bernie »

Precies, de reacties van moslims hier zijn opmerkelijk. Het is moeilijk te accepteren dat veel moslims de "Waarheid" de rug toe keren. Meestal worden de feiten ontkent ("ze waren nooit moslims" of " ze zijn omgekocht") of wordt er kwaad gereageerd.

Ik ken diverse ex-moslims en nog meer ex-moslima's. Opmerkelijk is dat in Islamitische landen als Algerije en Indonesie steeds meer mensen de islam verlaten, ook al betekent dit dat zij vaak in grote problemen komen.

De aantrekking van de islam op een klein aantal Westerse vrouwen komt vooral doordat zij relaties met moslims beginnen of doordat een lievige versie van de islam wordt getoond. Een soort christendom zonder "moeilijke dingen" erin. Deze bekeerlingen vallen voor een mooi plaatje. Verder kan het aantrekkelijk zijn dat alles wordt geregeld door de religie, dan hoef je zelf geen verantwoordelijkheid meer te nemen. De schuld voor ellende ligt bij de satan of bij de kafir.

Tegenover deze bekeerlingen staan steeds meer moslims die hun hersens gaan gebruiken en beseffen dat Mohammed nooit namens Allah kan hebben gesproken.

De twijfelende moslims raad ik aan de koran en vooral de ahadith goed te bestuderen. Daaruit blijkt het.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Bernie schreef:Precies, de reacties van moslims hier zijn opmerkelijk. Het is moeilijk te accepteren dat veel moslims de "Waarheid" de rug toe keren. Meestal worden de feiten ontkent ("ze waren nooit moslims" of " ze zijn omgekocht") of wordt er kwaad gereageerd.

Ik ken diverse ex-moslims en nog meer ex-moslima's. Opmerkelijk is dat in Islamitische landen als Algerije en Indonesie steeds meer mensen de islam verlaten, ook al betekent dit dat zij vaak in grote problemen komen.

De aantrekking van de islam op een klein aantal Westerse vrouwen komt vooral doordat zij relaties met moslims beginnen of doordat een lievige versie van de islam wordt getoond. Een soort christendom zonder "moeilijke dingen" erin. Deze bekeerlingen vallen voor een mooi plaatje. Verder kan het aantrekkelijk zijn dat alles wordt geregeld door de religie, dan hoef je zelf geen verantwoordelijkheid meer te nemen. De schuld voor ellende ligt bij de satan of bij de kafir.

Tegenover deze bekeerlingen staan steeds meer moslims die hun hersens gaan gebruiken en beseffen dat Mohammed nooit namens Allah kan hebben gesproken.

De twijfelende moslims raad ik aan de koran en vooral de ahadith goed te bestuderen. Daaruit blijkt het.
60% van de mensheid schijnt sowieso dom te zijn.
De vooruitgang van de mensheid is dus zeer zeker niet aan deze groep te danken. Onder die groep van 60% bevonden zich de meeste moslims. Logisch met al dat analfabetisme. Dat soort mensen kun je immers alles wijs maken. Bijvoorbeeld, met wat Mohammed de mensen ’leerde’ volgens de Hadith deel 2:158:

”De zon en de maan zijn twee tekens te midden van de tekens van Allah en de zonsverduistering wordt niet veroorzaakt door de dood van iemand, maar Allah jaagt de mensen die hem toegewijd zijn, er angst mee aan.”

Verder commentaar hierbij overbodig.

Vandaar dat de wat meer op adem gekomen moslims in het vrije westerse denken en de daarbij horende democratie (islam staten kennen uitsluitend de terreur van de despotische extreem rechtse fascistische onderdrukkingsmethoden van de dictatuurcreatie) voorgoed de op hol geslagen mensonterende en godsbelasterende praatjes van de islam spuugzat zijn.

Lang leve het gezonde verstand! Alle moslims die willen veranderen zijn welkom. (trouwens, altijd al welkom geweest. Ook al kwamen ze alleen maar om hun hand op te houden).

Nog een korte tijd te gaan en de islam is niet meer. Of domme moslims dat nu wel of niet leuk vinden

De vooruitgang van de mens zoals Allah dat wil staat geschreven in ons verstand.

Met dank aan Allah. (wij zullen u voortaan met rust laten Heer!)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

eens te meer dat de islam zeer zwak staat als religie,
Het wordje religie dient in Islam alleen als camouflage.
In Islam is geen geloof aanwezig.
Geloof vraagt vrijheid en de mogelijkheid voor niet-geloven te kiezen.
Islam doodt alle geloof, voor dit zelfs geboren kan worden, onderdrukking dwang en regels dienen als verdelger.

Zeg nu zelf, waar zitten de echte gelovigen:
In een Kerk aan de Amsterdamse Wallen, waar je eerst alle etalages van plezier voorbij moet; of in de moskee, die vol raakt doordat je met de bullepees van op straat naar binnen geranseld wordt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Miss_M
Berichten: 12
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 10:35 pm

Bericht door Miss_M »

Chaimae schreef:
Silly schreef:
Imane schreef:Allah hfad!
Moge Allah(XXX) hen allen van gedachten veranderen.
Allahouma ameen.
nee imane... dit is de wil van allah

alles is de wil van allah.. waarom zou allah zijn wil terugdraaien

deze meisjes moeten branden.. omdat allah het wilt..

amin

Je lult als een kip zonder kop zonder enig kennis over de Islam.
Lachwekkend beste Silly.

[34.50] Zeg: "Als ik dwaal, dwaal ik slechts door mijzelf; en indien ik goed geleid ben, is het door hetgeen mijn Heer mij heeft geopenbaard. Voorwaar, Hij is de Alhorende, de Nabijzijnde.

[17.15] Degene die de rechte weg volgt, volgt deze slechts voor zijn eigen heil en hij die dwaalt, dwaalt alleen tegen zichzelf.

[39.41] Voorwaar, Wij hebben u ten bate der mensen het Boek met Waarheid nedergezonden. Hij die deze leiding volgt, volgt haar ten bate van zijn eigen ziel en wie dwaalt, dwaalt ten nadele van haar. En gij zijt geen voogd over hen.


En nu naar eerst even kennis opdoen over de Islam alvorens jij je bek durft open te trekken over de Islam.
Het moet niet gekker worden met jullie.
Girl you have spoken :razz:
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Miss_M schreef:
Chaimae schreef:
Silly schreef: nee imane... dit is de wil van allah

alles is de wil van allah.. waarom zou allah zijn wil terugdraaien

deze meisjes moeten branden.. omdat allah het wilt..

amin

Je lult als een kip zonder kop zonder enig kennis over de Islam.
Lachwekkend beste Silly.

[34.50] Zeg: "Als ik dwaal, dwaal ik slechts door mijzelf; en indien ik goed geleid ben, is het door hetgeen mijn Heer mij heeft geopenbaard. Voorwaar, Hij is de Alhorende, de Nabijzijnde.

[17.15] Degene die de rechte weg volgt, volgt deze slechts voor zijn eigen heil en hij die dwaalt, dwaalt alleen tegen zichzelf.

[39.41] Voorwaar, Wij hebben u ten bate der mensen het Boek met Waarheid nedergezonden. Hij die deze leiding volgt, volgt haar ten bate van zijn eigen ziel en wie dwaalt, dwaalt ten nadele van haar. En gij zijt geen voogd over hen.


En nu naar eerst even kennis opdoen over de Islam alvorens jij je bek durft open te trekken over de Islam.
Het moet niet gekker worden met jullie.
Girl you have spoken :razz:
Neen, ze heeft een fundamentele contradictie in Islam voorgeschoteld:
Enerzijds wordt er gesproken van dat als je dwaalt het voor jezelf is, anderzijds wordt er gesproken dat Allah ongelovigen met opzet de waarheid niet laat zien.

Dat heet een contradictie. En Islam is er vol van.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Bericht door Bernie »

Een " god " die mensen met opzet van de waarheid afhoudt, en daarvoor vervolgens die mensen eeuwig in de hel laat branden, is geen god maar een sadist.

Je kunt de islam inderdaad eigenlijk geen godsdienst noemen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Bernie schreef:Een " god " die mensen met opzet van de waarheid afhoudt, en daarvoor vervolgens die mensen eeuwig in de hel laat branden, is geen god maar een sadist.

Je kunt de islam inderdaad eigenlijk geen godsdienst noemen.
Vandaar dat het ook door mensen bedacht is. Machthebbers zoals de geschiedenis ons wel vaker laat zien.

Ook Alexander de Grote (en ’groot’ was hij) ging zichzelf op een bepaald moment in de eindfase van zijn korte leven als een referentie van ’god’ zien.

Nog maar vijftig jaar geleden was de keizer in Japan een God. Ik blijf bij mijn mening dat er minstens vier atoombommen gegooid hadden moeten worden. Nog beter was geweest dat hele eiland van de kaart te vegen, terwille van de opvoedkundige geschiedenisles. Zoiets blijft tenmiste hangen, en niet twee van die ’lullige’ atoombommetjes.

Waarom denk je dat de maffia altijd hele families uimoort? Om te voorkomen dat er wraak wordt genomen!

Wie het weet mag het zeggen. Wie het goede doet zal hem verheffen. Wie het kwade doet zal hem (moeten) venietigen.

Vervelend alleen dat de islam bepaalt wat goed en slecht voor ons is.
Dan blijft er maar één ding over: vernietig de islam en bewijs hiermee aan wiens kant ’allah’ staat. Ohhhh, wat heb ik daar zin in om aan mee te doen! Vanwege mijn onverwoestbare geloof in een rechtvaardige Almacht.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Bericht door Bernie »

hans van de mortel schreef:Vervelend alleen dat de islam bepaalt wat goed en slecht voor ons is.
Dan blijft er maar één ding over: vernietig de islam en bewijs hiermee aan wiens kant ’allah’ staat. Ohhhh, wat heb ik daar zin in om aan mee te doen! Vanwege mijn onverwoestbare geloof in een rechtvaardige Almacht.
Maar hoe vernietig je de islam?

Een filosofisch antwoord zou dit kunnen zijn:
Je kunt vaak iets vernietigen door de tegenkracht.

Angst wordt vernietigd door moed.
Donker door licht.
Islam staat voor haat en voor onwetendheid.

Dan denk ik dat islam door liefde of door kennis wordt vernietigd.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Maar hoe vernietig je de islam?
Politiek, filosofisch, artistiek en militair.
Met alle middelen.
Het grote probleem zit bij de polititek, die door gebrek aan visie niets hebben om voor uit te komen. Zelfs leentjebuur gaan spelen bij Islam om de nodige visie aan mekaar te haspelen.
Onze politiekers zijn een groter probleem voor de vernietiging van islam, dan Islam zelf.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Bernie schreef:
hans van de mortel schreef:Vervelend alleen dat de islam bepaalt wat goed en slecht voor ons is.
Dan blijft er maar één ding over: vernietig de islam en bewijs hiermee aan wiens kant ’allah’ staat. Ohhhh, wat heb ik daar zin in om aan mee te doen! Vanwege mijn onverwoestbare geloof in een rechtvaardige Almacht.
Maar hoe vernietig je de islam?

Een filosofisch antwoord zou dit kunnen zijn:
Je kunt vaak iets vernietigen door de tegenkracht.

Angst wordt vernietigd door moed.
Donker door licht.
Islam staat voor haat en voor onwetendheid.

Dan denk ik dat islam door liefde of door kennis wordt vernietigd.
Helemaal mee eens, Bernie. En zo gaat het ook gebeuren!

De geschiedenis van de mensheid toont ons dit onverbloemd aan. Dat de islam de mens weer terug naar het holbewonerstijdperk en dat van de ’levende’ zandbak van ongeletterde arabische Mohammed-aanhangers wil degraderen toont alleen maar hun hoge niveau van verstandsverbijstering aan. Ook al schoppen we alle moslims uit de beschaafde wereld, dan wil dit nog niet zeggen dat ze gaan leren. Een moslim WIL niet leren zolang hij een allahtone islamaanhanger blijft.

In de beschaafde wereld wordt een mens geaccepteerd om wie hij werkelijk is, niet om wat een ander voor hem heeft bepaald wie hij zou moeten zijn en hoe hij zich in zijn dagelijks leven dient te gedragen.

Zo iemand leeft continu in angst en kan nooit zichzelf zijn. Hij speelt onophoudelijk verstoppertje met zichzelf. Hij is als een klein kind dat onder gezag van zijn ouders valt en zijn leven lang onderhevig moet zijn aan gewelddadige opvoeding van bovenaf. Zo iemand kan ook nooit een eigen verantwoordelijkheid meer aan.

Vrienden of kennissen te hebben als allahtone islamaanhangers lijkt mij zeer tegenstrijdig voor iemand die goed kan opschieten met zijn eigen volwassenheid en geweten.[/b]
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Bericht door Bernie »

BFA schreef:
Maar hoe vernietig je de islam?
Politiek, filosofisch, artistiek en militair.
Met alle middelen.
Het grote probleem zit bij de polititek, die door gebrek aan visie niets hebben om voor uit te komen. Zelfs leentjebuur gaan spelen bij Islam om de nodige visie aan mekaar te haspelen.
Onze politiekers zijn een groter probleem voor de vernietiging van islam, dan Islam zelf.
Mee eens, en dan met name politici die het probleem islam ontkennen. Te laf - of misschien te naief - om onder ogen te zien waar de islam voor staat.

- De positie van moslims als oorzaak aanwijzen voor de problemen van integratie - en vergeten dat ook Afrikaanse christenen, chinezen, etc. er zelf wat van maken hier.

- de schuld voor bedreigingen leggen bij mensen die de islam "beledigen" - en vergeten dat ook mensen als Abu taleb en Cohen worden bedreigd.

- Vrolijk meedoen met ramadan festivals - en vergeten dat een moslim van zijn religie ons geen vrolijke kerst mag wensen

- de islam als 'vrede' bestempelen - en 14 eeuwen geschiedenis vergeten.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Bernie schreef: - de islam als 'vrede' bestempelen - en 14 eeuwen geschiedenis vergeten.
Vooruitgang en vreugde vinden in het leven is begonnen bij het verlaten van het onheil veroorzaakt door religie.
Politici zijn de meest domme mensen onder de mensen, vertelde wijlen mijn vader mij altijd. En zijn woorden doen nog steeds opgeld als wij kijken naar de problemen rond de islam in Europa.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
islamway
Berichten: 73
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 8:37 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Jaarlijks bekeren zich zes miljoen Islamitische vrouwen

Bericht door islamway »

Sjeng schreef:Jaarlijks bekeren zich zes miljoen Islamitische vrouwen

Bron: RKnieuws.net

LONDEN (RKnieuws.net) - Volgens het Britse ‘New Oxford Review’ bekeren zich in Afrika jaarlijks zes miljoen islamitische vrouwen tot het christendom. In omgekeerde richting zijn bekeringen dan weer een grote uitzondering.
Dat is des te opvallender omdat zich onder moslims in het Westen amper enkele vrouwen tot het christendom bekeren. Deze vrouwen staan onder een grote druk om zich te integreren, maar die leidt ertoe dat ze vooral onze hedonistische en op consumptie gerichte mentaliteit overnemen die staat haaks op het christendom. In Spanje bijvoorbeeld verliest ruim een kwart van alle islamitische vrouwen haar geloof.

Onderzoekers van Oxford gingen na waarom westerse vrouwen zich anderzijds tot de islam aangesproken voelen. Een groot deel laat zich charmeren door de heldere rolverdeling tussen man en vrouw en door de duidelijke morele grenzen en regels. Sommigen menen dat de islam beter aansluit bij hun ‘vrouwelijke natuur’. Anderen voelen zich dan weer aangesproken door de nederigheid die vanouds van vrouwen wordt verwacht. Door het dragen van de hijab (sluier) zouden ze enkel worden beoordeeld op hun kwaliteiten, niet op hun uiterlijk.

masha allah
wees ziuver en ken geen haat,wees geduldig en doe niemand kwaad,dan zal Allah je inscha allah belonen voor elke daad
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Gevalletje 'Bekering mislukt' in Denemarken

Bericht door Mahalingam »

Er staat een ontstellend verhaal in een Deense krant. Met dat soort berichten wordt de multikul steeds afschrikwekkender, wat de kiezers bij de verkiezingen kortgeleden ook hebben laten merken. Ik zal geen vertaling van het gehele stuk geven want daar staan afschuwelijke details in.
http://jp.dk/indland/krimi/article1165775.ece
19-årig pisket og brændt i ni døgn
De 19-jarige vrouw slaagde erin om zondagavond te ontsnappen van haar kwelgeest, een Deen van Libanese komaf.
Ze is 9 dagen lang gevangen gehouden in een chuur in het Sydhavnen district van Kopenhagen alwaar ze geslagen werd met een electrische kabel en onderworpen aan andere gewelddadige acties van haar vriendje, een 19 jarige Deen uit Libanon Zondagavond slaagde ze uit te breken uit haar gevangenis, klom over een hek en brak in een winkel in waar ze een telefoon vond en haar familie belde.
De man dreigde in de voorafgaande tijd (die vol was met mishandeling) haar familie te doden als ze er iets over zei. Ze mocht ook niet met haar moeder spreken want die is Christelijk.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

VROUWEN ZIJN NIET ALLEEN INTELLIGENT, MAAR WORDEN DAGELIJKS ONAFHANKELIJKER VAN DE MAN.

Voor de Westerse man vormt dit geen enkel probleem. Sterker nog, dit vormt juist een welkome aanvulling op zijn eigen zelfstandigheid.

Maar dit soort ontwikkelingen maakt de ’moderne’ allahtone onaangepaste niet met zijn tijd meegaande eigenwijze halstarrige mohammedaanse volgeling van die gezandstraalde profetische woestijnreligie uit de oertijd van het analfabetisme radeloos en gedesoriënteerd.

Hij loopt qua intelligentie sowieso al achter op islamitische vrouwen. Tenminste, dat is mijn ervaring. De moslimman is teveel zeker van zichzelf terwijl hij in wezen niets of nauwelijks wat voorstelt.

Ik neem aan dat onze forumleden het tot tien tellen bij de doorsnee mohammedaan niet zien als een intellectueel hoogstandje uit de bijdrage van de islam.

Een fatsoenlijk woord Nederlands vanuit het achterste van hun tong is nauwelijks merkbaar!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
islamway
Berichten: 73
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 8:37 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door islamway »

hans van de mortel schreef:VROUWEN ZIJN NIET ALLEEN INTELLIGENT, MAAR WORDEN DAGELIJKS ONAFHANKELIJKER VAN DE MAN.

Voor de Westerse man vormt dit geen enkel probleem. Sterker nog, dit vormt juist een welkome aanvulling op zijn eigen zelfstandigheid.

Maar dit soort ontwikkelingen maakt de ’moderne’ allahtone onaangepaste niet met zijn tijd meegaande eigenwijze halstarrige mohammedaanse volgeling van die gezandstraalde profetische woestijnreligie uit de oertijd van het analfabetisme radeloos en gedesoriënteerd.

Hij loopt qua intelligentie sowieso al achter op islamitische vrouwen. Tenminste, dat is mijn ervaring. De moslimman is teveel zeker van zichzelf terwijl hij in wezen niets of nauwelijks wat voorstelt.




wist je niet dat nederlandse vrouwen vroeger ook onderdrukt werden door mannen en hun ook een hoofddoek droegen??
wees ziuver en ken geen haat,wees geduldig en doe niemand kwaad,dan zal Allah je inscha allah belonen voor elke daad
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

islamway schreef: wist je niet dat nederlandse vrouwen vroeger ook onderdrukt werden door mannen en hun ook een hoofddoek droegen??
Er zullen genoeg vrouwen zijn die onderdrukt worden door hun man. Maar een Nederlandse vouw loopt dan al snel weg bij zo’n man. Nederland kent uitstekende voorzieningen. Vroeger echter niet.

Je hebt dus volkomen gelijk. Conclusie: de islam is een mensonterende cultuur omdat zij niet met hun tijd zijn meegegaan. Hier in Nederland telt de Nederlandse wet, zodat er niet zoveelmeer geslagen wordt door mannen - en vrouwen hun recht kunnen halen. God zij dank heerst hier nog geen islam. Nou ja, tenminste niet voor mensen die de Nederlandse wet accepteren en niet vrijwillig voor islam kiezen. Want dan is slaan volgens de islam geoorloofd. Als ik mijn vrouw wil slaan, heb ik daar een reden voor. Het is toch te gek voor woorden dat ik daarbij toestemming moet vragen aan de Nederlandse wet of het moet laten afhangen van wat de islam hierover heeft mee te delen!

En wat die hoofddoekjes betreft. Dat klopt. Dat was mode in de jaren vijftig. Enkele jaren later verdwenen de hoofddoekjes uit het zicht. En wat nou zo leuk is, dat gebeurde toen ook massaal in het Midden-oosten. Vanuit Egypte tot Libanon, Jordanië en Syrië liete alle islamitische vrouwen voortaan hun hoofddoekej achterwege. Vanuit een waardig gevoel van zelfstandigheid.

Maar dat is voor een beschaving die de klok terug heeft gedraaid, helaas weer verplicht hoofddoekjes dragen geworden. En die moslimvrouw accepteert het dit keer gelaten. Omdat zij anders een flink pak slaag krijgt zonder dat de islamitische wet haar bescherming biedt.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

islamway: wist je niet dat nederlandse vrouwen vroeger ook onderdrukt werden door mannen en hun ook een hoofddoek droegen??
Beste Islmway, ik ben hele blij dat je toegeeft dat moslima's onderdrukt worden.
Ik ben heel blij dat je er voor uit durft te komen dan moslima's niets anders zijn dan de slaafjes van mannen.
Dit is een eerste stap in de goede richting.
Hulde. worthy:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

islamway schreef:
wist je niet dat nederlandse vrouwen vroeger ook onderdrukt werden door mannen en hun ook een hoofddoek droegen??
De Nederlandse vrouwen deden dat hoofdzakelijk om hen gepermanente haar te beschermen tegen weer en wind. Binnen ging de hoofddoek af, of we nu vreemde mannen in haar aanwezigheid waren of niet.
Nu heeft bijna niemand permanent dus is de hoofddoek verdwenen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Ariel schreef:
islamway schreef:
wist je niet dat nederlandse vrouwen vroeger ook onderdrukt werden door mannen en hun ook een hoofddoek droegen??
De Nederlandse vrouwen deden dat hoofdzakelijk om hen gepermanente haar te beschermen tegen weer en wind. Binnen ging de hoofddoek af, of we nu vreemde mannen in haar aanwezigheid waren of niet.
Nu heeft bijna niemand permanent dus is de hoofddoek verdwenen.
Teruggrijpen naar het verleden is usance in de islam......
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
olafo
Berichten: 51
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 11:11 am

Bericht door olafo »

Ariel schreef:
islamway schreef:
wist je niet dat nederlandse vrouwen vroeger ook onderdrukt werden door mannen en hun ook een hoofddoek droegen??
De Nederlandse vrouwen deden dat hoofdzakelijk om hen gepermanente haar te beschermen tegen weer en wind. Binnen ging de hoofddoek af, of we nu vreemde mannen in haar aanwezigheid waren of niet.
Nu heeft bijna niemand permanent dus is de hoofddoek verdwenen.

Heette toen watergolf.
Zij die niets te zeggen hebben zoeken het gezelschap van anderen op.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
islamway schreef:
wist je niet dat nederlandse vrouwen vroeger ook onderdrukt werden door mannen en hun ook een hoofddoek droegen??
De Nederlandse vrouwen deden dat hoofdzakelijk om hen gepermanente haar te beschermen tegen weer en wind. Binnen ging de hoofddoek af, of we nu vreemde mannen in haar aanwezigheid waren of niet.
Nu heeft bijna niemand permanent dus is de hoofddoek verdwenen.
Die mode was volgens mij destijds uit Amerika komen overwaaien. Zoals ik al rapporteerde - toen dit weer uit de mode geraakte - ging dankzij een feministisch congres in Milaan waarbij een aantal beter opgeleide vrouwen uit Egypte aanwezig waren, het hele Midden Oosten op de schop voor wat het dragen van hoofddoekjes betrof.

Van Egypte via Libanon en Syrië droeg bijna geen vrouw meer een hoofddoekje, m.u.v. de plattelandsvrouwen. Hiermee maakte de eigen bevolking een duidelijk onderscheid tussen primitieve domme mensen en de geschoolde beter opgeleiden. En wie wilde daar nu niet bij horen? Alleen de dommen dus.

Maar de tijden zijn veranderd. Vrijheid en blijheid heeft plaats gemaakt voor ongenaakbare angst en despotisme, dankzij al die wijze vriendelijk leiders van de islam die daarmee voor eeuwig en altijd hun brevet van geestelijk onvermogen en minachting voor de menselijke waardigheid hebben afgegeven.

Nog maar een korte tijd te gaan en de islam zal de geschiedenis ingaan als zwakzinnigen met rondtollende ogen, prehistorische baarden en hoofddoekjes om ’allah’ met zijn overdaad aan menselijke trekjes niet te ontwrichten.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

hans van de mortel schreef: Die mode was volgens mij destijds uit Amerika komen overwaaien. Zoals ik al rapporteerde - toen dit weer uit de mode geraakte - ging dankzij een feministisch congres in Milaan waarbij een aantal beter opgeleide vrouwen uit Egypte aanwezig waren, het hele Midden Oosten op de schop voor wat het dragen van hoofddoekjes betrof.

Van Egypte via Libanon en Syrië droeg bijna geen vrouw meer een hoofddoekje, m.u.v. de plattelandsvrouwen. Hiermee maakte de eigen bevolking een duidelijk onderscheid tussen primitieve domme mensen en de geschoolde beter opgeleiden. En wie wilde daar nu niet bij horen? Alleen de dommen dus.

Maar de tijden zijn veranderd. Vrijheid en blijheid heeft plaats gemaakt voor ongenaakbare angst en despotisme, dankzij al die wijze vriendelijk leiders van de islam die daarmee voor eeuwig en altijd hun brevet van geestelijk onvermogen en minachting voor de menselijke waardigheid hebben afgegeven.

Nog maar een korte tijd te gaan en de islam zal de geschiedenis ingaan als zwakzinnigen met rondtollende ogen, prehistorische baarden en hoofddoekjes om ’allah’ met zijn overdaad aan menselijke trekjes niet te ontwrichten.
Oja - sorry! - ik vergat nog te melden dat het plotseling weer ’in ere herstellen’ van het dragen van hoofddoekjes, mede veroorzaakt is door de uitleg van de islamitische ’wetenschappers’ die de malaise en al de nederlagen en niet behaalde successen van de islam in het Midden Oosten toeschreven aan het ongehoorzaam zijn aan ’allah’ door het massaal weigeren van hoofddoekjes dragen.

Het is triest voor die lui in het Midden Oosten en alle sympathisanten in het Westen - te weten dat ’allah’ nooit terugkomt op zijn eerder genomen besluiten. Triest! Heel erg triest!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

't kan nog zotter. Hoorde gisteren dat er in Turkije door de Islamisten zelfs wordt betaald om vrouwen aan de hoofddoek te krijgen.
Het blijft trouwens niet beperkt tot Turkije, zelfs in mijn eigen woonplaats schijnen dit soort praktijken plaats te vinden of te hebben gevonden.

Zijn er meer mensen die van dit soort waanzin hebben gehoord??

Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
islamway
Berichten: 73
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 8:37 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door islamway »

Monique schreef:
islamway: wist je niet dat nederlandse vrouwen vroeger ook onderdrukt werden door mannen en hun ook een hoofddoek droegen??
Beste Islmway, ik ben hele blij dat je toegeeft dat moslima's onderdrukt worden.
Ik ben heel blij dat je er voor uit durft te komen dan moslima's niets anders zijn dan de slaafjes van mannen.
Dit is een eerste stap in de goede richting.
Hulde. worthy:

het zijn geen slaafjes van mannen ik zeg alleen dat nederlandse vrouwen ook vroeger een hoofddoek droegen daar vonden ze het vreemd als je de straat opgaat zonder.terwijl hier over vrijgheid wordt gekletst en zeggen dat het heel raar is ga dan maar eens je eigen geschiedenis lezen. in de koran moet je een hoofddoek dragen omdat god dat vraagt want hij heeft het beste met mij voor ga maar een boekje lezen over islam ofzo als je niet weet wat ik bedoel. maar jullie gaan hier natuurlijk zeggen onderdrukt ensow terwijl dat niet waar is als ik me aan mijn voorschriften hou dan weet ik dat ik daarvoor wordt beloond. maar jullie begrijpen het tog niet. :?
wees ziuver en ken geen haat,wees geduldig en doe niemand kwaad,dan zal Allah je inscha allah belonen voor elke daad
Plaats reactie