Italië zet "extremistische" imam uit

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
sprot

Italië zet "extremistische" imam uit

Berichtdoor sprot » Wo Jan 09, 2008 11:21 pm

Italië zet een imam uit naar zijn geboorteland Marokko, omdat hij een bedreiging vormt voor de openbare veiligheid. Dat heeft de Italiaanse politie woensdag gezegd.

De zender RAI filmde in het geheim toespraken van imam Mohamed Kohaila in een Turijnse moskee en zond daarvan fragmenten uit. Justitie onderzocht vervolgens of de imam zich schuldig had gemaakt aan het verspreiden van antiwesterse propaganda en extremistische meningen die dicht bij Al-Qaida liggen, zei de politie. De justitie besloot uiteindelijk geen zaak te starten. De imam ontkent dat hij heeft aangezet tot haat tegen het Westen, meldt het persbureau ANSA.

Kohaila was een naaste medewerker van imam Bourki Bouchta, die in 2005 Italië werd uitgezet. Italië zette de afgelopen jaren een reeks buitenlanders uit omdat ze de openbare veiligheid zouden bedreigen. (novum/sps)

http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_2 ... index.html
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Jan 09, 2008 11:27 pm

Waarom kan dat niet in Nederland.
Waarom moeten wij zo nodig het beste jongetje uit de klas zijn , en doen wat meester EU ons opdraagt? Italië behoort ook bij de EU

Het blijkt da Italië de afgelopen jaren een reeks buitenlanders het land uitgezet heeft omdat ze de openbare veiligheid zouden bedreigen.
In Amsterdam lopen heel wat figuren rond ( met een dubbel paspoort) die volgens mij ook een bedreiging voor ons land zijn.
Op zijn minst zijn deze lieden een bedreiging voor ons wagenpark.
Het zou een goed afschrikmiddel kunnen zijn.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Terug naar “Terrorisme, Jihad en politieke islam”