Moslim niet altijd terrorist. Toch is terrorist bijna altijd moslim.

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Mahalingam

Re: Moslim niet altijd terrorist. Toch is terrorist bijna altijd moslim.

Bericht door Mahalingam »

Niet om te Godwinnen maar ik dacht aan hoe er in de oorlog razzia's werden gehouden voor de 'Arbeitseinsatz'' en burgers hielpen om hun totaal onbekende mannen in hun huis te verbergen.
Wildvreemden op de bank tijdens schietpartij
Na de schietpartij werd in München het openbaar vervoer stilgelegd. Inwoners stelden hun huizen beschikbaar aan gestrande mensen.

Hij was vrijdagavond best bang toen hij hoorde dat er vlak bij hem in de buurt in München een schietpartij aan de gang was, vertelt Florian Becker. “De daders zouden nog vrij rondlopen, dacht de politie toen nog. Ik wist niet goed of ik wel iemand wilde binnenlaten.”

Hij aarzelde dan ook “relatief lang” voor hij besloot zijn huis open te stellen voor wildvreemde stadgenoten die gestrand waren omdat het openbaar vervoer in München in verband met de aanslag volledig was platgelegd. “Maar ik dacht”, licht hij toe in een gesprek via Twitter, “het is beter om te helpen dan om weg te kruipen. Ik ben blij dat de angst niet gewonnen heeft.”

Op Twitter ontstond vrijdagavond een initiatief, met de hashtag #OffeneTüre (open deuren), om gestrande mensen in de verschillende delen van de stad onderdak aan te bieden. Becker en vele Münchenaren – particulieren, maar ook de gemeente, kerken en moskeeën - boden mensen onderdak aan. Anderen maakten daar graag gebruik van.
http://www.nrc.nl/nieuws/2016/07/23/wil ... j-a1513057
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Hans v d Mortel sr

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wat is er terecht gekomen van de Oslo akkoorden? Zal er ooit vrede komen met moslims?

Shimon Peres, de havik die zich ontpopte als vredesduif is op 91-jarige leeftijd overleden.

Maar het mocht allemaal niet baten. Jaaaaarenlang hielden de Palestijnen vast aan hun haat tegen joden onder leiding van de Arabische terrorist Yasar Arafat met de doelstelling dat Israel van de kaart geveegd moest worden inclusief joden. De ene na de andere moslimse terreuractie kenmerkte de 'vredelievende' religie islam. In feite is er nog altijd NIETS gewijzigd in de overtuiging van de religie van de haat: ISLAM. En het meest weerzinwekkende van dit alles? Voorop lopen de linkse politieke Gutmenschen om de achterlijke moslimwereld het naar de zin te maken. In de ogen van de linkse Gutmenschen mogen moslims ongeremd parasiteren op niet-moslims, zolang ze maar geen geweld gebruiken. Maar ondertussen is de hele wereld gemobiliseerd met beveiligingsmaatregelen om de fanatieke aanhangers van de weerzinwekkende waanzinnige randdebiele haatreligie islam, in hun droomwens om versneld in het paradijs van het hulpje van de profeet te arriveren, een halt toe te roepen.

De incompetentie van allah en de moslimwereld

Afbeelding

De Arabische moslimlanden stellen zoals we weten geen nagels voor om aan hun behaarde reet te krabben. Dat komt omdat islam een derdeklas waardeloze achterlijke tweedehands primitieve heidense plagiaat- en achterstandsreligie is die belabberde domme mensen voortbrengt die niet denken, niet weten, maar geloven dat Allah zonder vrouw kan. Wij weten hoe dat kan. Omdat Allah incompetent is en niet in staat is om ook maar iets goeds voor moslims te bewerkstelligen. Wat moslims rest is te parasiteren in de wereld van vooruitgang op niet-moslims onder de dekmantel van asielzoeker of vluchteling.

Er is geen grotere waardeloze nietszeggende apekop dan de historische pedofiele Arabische Mohammed die deed voorkomen alsof er zich achter de wolken de enige echte Arabische boeman, genoemd Allah, bevond, terwijl de facto de pedofiele ongeletterde roverhoofdman Mohammed zelf het monster was dat uitblonk in weerzinwekkende sadistische genoegens en ophitsende haat tirades tegen niet-moslims. Lees de Koran!

Het achterlijke moslimzooitje in de wereld laaft zich nog elke dag als een zuigeling aan de tiet met bedorven melk van de weerzinwekkende dwaze hypocriete schaamhaarlappenreligie islam. Vandaar dat islam een enorm grote achterstandsreligie is in kennis en doen waarvan de houdbaarheidsdatum al tientallen decennia geleden verstreken is.

HEINEKEN IS EEN MERK. EEN TERRORIST IS DOORGAANS EEN MOSLIM.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: HEINEKEN IS EEN MERK. EEN TERRORIST IS DOORGAANS EEN MOSLIM.
Opvallend is idd dat er in geen enkel moslimland iets geproduceerd wordt dat andere mensen waar dan ook ter wereld willen kopen. Alleen wat fruit en noten, waarbij de enige toegevoegde waarde het plukken en verpakken is. Geen auto's, geen computers, geen fietsen...helemaal niets. Zelfs de wapens van de ruige IS strijdertjes moeten ze kopen of stelen, anders hadden ze het moeten stellen met het aloude kromzwaard uit de tijd van Mohammed.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Hans v d Mortel sr

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: HEINEKEN IS EEN MERK. EEN TERRORIST IS DOORGAANS EEN MOSLIM.
Opvallend is idd dat er in geen enkel moslimland iets geproduceerd wordt dat andere mensen waar dan ook ter wereld willen kopen. Alleen wat fruit en noten, waarbij de enige toegevoegde waarde het plukken en verpakken is. Geen auto's, geen computers, geen fietsen...helemaal niets. Zelfs de wapens van de ruige IS strijdertjes moeten ze kopen of stelen, anders hadden ze het moeten stellen met het aloude kromzwaard uit de tijd van Mohammed.
LOL! [icon_lol.gif]
Het zou een goede zaak zijn als alle democratische landen dit regelmatig aan de orde stellen. icon_thumbup.gif Want moslims hebben een veel te hoge dunk van zichzelf waarbij zij onafgebroken neerkijken op hun broodheren.

Ik vind moslims walgelijk onaangepast schorriemorrie. Parasieten zijn zij. SORRY! Ik kan er niks aan doen. Mijn hersenen maken mij elke dag hierop attent. Dat is niet zo raar. Want ik moet blind zijn om geen moslim waar te kunnen nemen terwijl dit helemaal niet nodig is. Maar . . . de moslim wil het nu eenmaal zo. Hij dringt er vanuit zijn islamitische intolerantie op aan. moslims zijn de betere mensen en dat willen ze ons laten zien door middel van hun lompenklederdracht en islamitische baggerkleding.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

De zwaarden van Mohammed. Hoogstwaarschijnlijk gemaakt in Christelijk Damascus.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Hans v d Mortel sr

Mahalingam schreef: De zwaarden van Mohammed. Hoogstwaarschijnlijk gemaakt in Christelijk Damascus.
Ik weet ook niet alles. Moeten we wachten op het commentaar van Mercator of ben je bereid dat zelf te doen met een nadere toelichting? :thinking:
mercator

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Ik weet ook niet alles. Moeten we wachten op het commentaar van Mercator of ben je bereid dat zelf te doen met een nadere toelichting? :thinking:
Mij lijken die zwaarden erg onpractisch met dat gebogen handvat dat maar houvast biedt aan één kant. Wss toch een Islamitisch fabricaat dus.
mercator

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Het zou een goede zaak zijn als alle democratische landen dit regelmatig aan de orde stellen. icon_thumbup.gif Want moslims hebben een veel te hoge dunk van zichzelf waarbij zij onafgebroken neerkijken op hun broodheren.
Ze lijken niet te beseffen hoe kwetsbaar ze zijn. Stel dat wij geen auto onderdelen meer uitvoeren naar moslimlanden, dan moeten ze binnen een jaar of zo teruggrijpen naar de goede oude kameel uit de tijd van Mohammed. Want geen enkele moslim is in staat om zoiets simpels als een autoband te maken.
Hans v d Mortel sr

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Het zou een goede zaak zijn als alle democratische landen dit regelmatig aan de orde stellen. icon_thumbup.gif Want moslims hebben een veel te hoge dunk van zichzelf waarbij zij onafgebroken neerkijken op hun broodheren.
Ze lijken niet te beseffen hoe kwetsbaar ze zijn. Stel dat wij geen auto onderdelen meer uitvoeren naar moslimlanden, dan moeten ze binnen een jaar of zo teruggrijpen naar de goede oude kameel uit de tijd van Mohammed. Want geen enkele moslim is in staat om zoiets simpels als een autoband te maken.
Duizend en een artikelen kunnen opgenoemd worden. Van punaise, paperclip, wc-papier tot eigenlijk alles. Een moslim is een door Allah verwaarloosd wezen. Ik heb mijn best gedaan, maar het is onbegonnen werk om een moslim dat aan zijn verstand te brengen. Hij grijpt dan onmiddellijk terug op hoe de Arabieren mogelijk ooit wel de wereld hebben gemoderniseerd. Daar moet je natuurlijk niet op ingaan. Het gaat immers om het heden. Om wat Mercator simpeltjes heeft aangeggeven. Zonder het Westen en MET Allah van na de dood, zijn alle moslims hopeloos verloren en zijn zij er slechter aan toe dan de Papoea's uit Nieuw-Guinea. Die aanvaardden tenminste het vliegtuig als de machtige god van de westerse beschaving en pasten zich razendsnel aan de waarheid van het heden aan. icon_thumbup.gif
mercator

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Duizend en een artikelen kunnen opgenoemd worden. Van punaise, paperclip, wc-papier tot eigenlijk alles.
Dat maakt het juist zo frustrerend. Dat het hele moslimprobleem heel simpel kan opgelost worden. Alleen, het gebeurt niet. De hele middeleeuwen hebben we die barbaren op een afstand kunnen houden terwijl de technologische middelen ondermaats waren. Nu hebben de beschaafde volkeren een overweldigend technisch overwicht en juist nu wordt Europa onder de voet gelopen door moslims . Dat is DE grote paradox van de laatste 50 jaar.
Hans v d Mortel sr

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Duizend en een artikelen kunnen opgenoemd worden. Van punaise, paperclip, wc-papier tot eigenlijk alles.
Dat maakt het juist zo frustrerend. Dat het hele moslimprobleem heel simpel kan opgelost worden. Alleen, het gebeurt niet. De hele middeleeuwen hebben we die barbaren op een afstand kunnen houden terwijl de technologische middelen ondermaats waren. Nu hebben de beschaafde volkeren een overweldigend technisch overwicht en juist nu wordt Europa onder de voet gelopen door moslims . Dat is DE grote paradox van de laatste 50 jaar.
Onze hedendaagse beschaving heeft alle zin voor de realiteit verloren. Moslims schermen dreigen regelmatig op internet met: "Wij zijn straks in de meerderheid."
Gelet op hun niet te stoppen islamitische neukgedrag kan dat onze beschaving straks de kop kosten. Dat is eerder ook in Spanje gebeurd, lang geleden, toen Arabieren de baas waren in Spanje. Die Arabieren konden helemaal niks en lieten alle Spaanse architecten en kunstenaars het fraaie werk doen volgens hun wensen. Maar zoals altijd gebeurt, liet onbetrouwbare en onberekenbare luchtbel Allah het afweten en werden de Arabieren Zuid-Europa uit geslagen.

Maar waarom moet de geschiedenis zich onnodig herhalen met alle ellende vandien? Moslims horen thuis in moslimlanden en niet in in onze westerse beschaving waar zij zoals vanouds op willen parasiteren. Laat de moslim eens beginnen met zijn goede wil te tonen en zich aan te passen door zich geen moslim meer te noemen. Want hij die zich moslim noemt geeft te kennen dat hij geestelijk totaal niet deugt en dus eerder thuis hoort in een heidens Arabisch woestijnland, dan in de nabijheid van een wetenschappelijke omgeving die - uiteraard - uitsluitend bestaat uit niet-moslims.
mercator

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Moslims horen thuis in moslimlanden en niet in in onze westerse beschaving waar zij zoals vanouds op willen parasiteren.
Dat klopt maar ten dele. Akkoord voor primitieve contreien zoals Indonesië en de Fillipijnen etc.
Maar N Afrika en Turkije deelden ooit dezelfde hoogstaande antieke beschaving met Rome en Athene. Dat hebben de moslims heel vakkundig compleet vernield. Zelfs nu nog kunnen ze niet verdragen dat er overblijfselen uit die betere tijden blijven bestaan.
Eigenlijk horen moslims dus nergens thuis. Tenzij mss op Mars [icon_lol.gif]
Hans v d Mortel sr

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Moslims horen thuis in moslimlanden en niet in in onze westerse beschaving waar zij zoals vanouds op willen parasiteren.
Dat klopt maar ten dele. Akkoord voor primitieve contreien zoals Indonesië en de Fillipijnen etc.
Maar N Afrika en Turkije deelden ooit dezelfde hoogstaande antieke beschaving met Rome en Athene. Dat hebben de moslims heel vakkundig compleet vernield.
Mijn tekst klopt wel degelijk volledig!
Waar moslims in de meerderheid zijn, slaan zij aan het vernielen van cultureel Westers Erfgoed. Het door afgunst en hun eeuwenoude corrupte DNA-structuur ontwikkelde verniel- en haatzucht jegens de kenmerken van onze westerse beschaving, voegt een extra dimensie toe aan het begrip mosliemparasieten. Zo bedoelt Mercator het waarschijnlijk. :thinking: icon_thumbup.gif
Hans v d Mortel sr

Mohammeds dood leidde tot verdeeldheid

Bij Jezus’ dood was dit niet het geval.
De dood van de profeet veroorzaakte een crisis. Hij stierf zonder mannelijk nageslacht en zonder een duidelijk aangewezen opvolger. (HvdM: dit verklaart waarom islam een nietszeggende waardeloze religie is omdat zijn beginselen blijkbaar afhangen van de macht van het nageslacht van de oorspronkelijke dictator. Allah werkte dus weer eens niet mee.) Zoals Philip Hitti verklaart: „Het kalifaat [ambt van kalief] is derhalve het oudste probleem waarmee de islam zich geconfronteerd zag." Het is een nog steeds bestaand geschilpunt. . . . (HvdM: ISIS toont de wereld dat het met islam altijd en eeuwig een kolerezooi zal blijven vanwege de ideologische strijd om de macht.) Om het te zeggen met de woorden van de moslimse geschiedschrijver al-Shahrastani [1086–1153]: ’Nooit is er een islamitisch geschilpunt geweest dat meer bloedvergieten heeft teweeggebracht dan het kalifaat (imamah).’”
Bron: Wachttoren 1990

Conclusie? Moslims deugen niet en zullen NOOIT deugen in de ogen van de rechtvaardige.

Een christen mag van zijn religie NIET liegen. In de islam is liegen voor moslims een heuglijk feit. Dat zeg ik: moslims deugen niet. Voor geen beschaafd welvarend land.
Hans v d Mortel sr

Moslim niet altijd terrorist.

Dat is dan vervelend voor hem, want de profeet Mohammed was beroemd onder zijn enthousiaste Arabische volgers vanwege zijn terroristische oorlogsmisdaden. De profeet was een Arabische terrorist, geïnstrueerd door Allah. Of was het andersom? Wat ook kan, en meer voor de hand ligt, is dat Mohammed een psychopaat was met sterke pedofiele neigingen. Hij verlaagde zich tot het oprichten van een tweedehands plagiaatreligie aan de hand van wat hij wist van de joden en christenen. hierin stopte hij al zijn haat en agressie. En zo ontstond de Koran en de islam.

Waar staan goede moslims om bekend? Juist ja, in het na apen van de profeet. Maar blijkbaar heeft het parasiteren op onze beschaving een hogere prioriteit bij moslims dan het meedoen met de Marokkaanse moslimjeugd in het beramen en bedrijven van islamitische terreuraanslagen overeenkomstig het voorbeeld van de historische Mohammed. Die moslim Marokkanen zijn best wel sociaal denkende parasieten, gelet op hun jaarlijkse gang vanuit Nederland naar Marokko om aldaar hun familie te voorzien van al het geluk uit Nederland dat blijkbaar niet voorhanden is in Marokko. Het hoerenparadijs van Allah kan best nog wel even wachten. Een islamitische terreuraanslag is dan even niet nodig met de kans op doodgeschoten te worden met een enkele rijs paradijs.

Niet iedere Marokkaanse moslim is een ongeduldige dwaas.
Hans v d Mortel sr

Wij, de niet-moslims, zijn de duivels

STENEN GOOIEN NAAR DE DUIVEL

De psychopaten kermis voor moslims is weer van start gegaan. Geen groter bewijs van de heidense praktijken door de mislukte mensensoort moslims.

De Duitsers geloofde in Hitler. In het begin deed Adolf goede dingen voor de mensen. Maar de gehele wereld kent hem nu als een smerige oorlogscrimineel. Niemand geeft zijn zoon de naam Adolf. Wat ik weet over moslims is dat zij helemaal gek zijn en onherstelbare psychopaten. Zij zijn trots op de naam Mohammed, een historische vieze smerige achterlijke Arabische pedofiel, sadist en oorlogsmisdadiger. Wij verachten Hitler, de moordenaar van zes miljoen joden. Maar moslims vormen een uitzondering. Zij verafgoden Mohammed. Wil je weten waarom? Hij deed hetzelfde, hij haatte joden en vermoordde joden. Zijn advies was alle mensen te bekeren, afpersen of te vermoorden, die geen moslim waren.

Moslims proberen hun walgelijke tweedehands smerige religie te verdedigen door je te vertellen dat het in de tijd van Mohammed oorlogstijd was. Maar het is een opzettelijke misleiding. Moslims staan erom bekend een religie aan te hangen die gebaseerd is op leugens, list en bedrog. HITLER WAS, NET ZOALS MOHAMMED, DE OORLOG ZELF BEGONNEN. De misdadige Arabische profeet was een oorlogscrimineel en moslims aanbidden hem zoals de dode steen in Mekka. Onthoud: moslims zijn psychopaten. Zij behoren tot de mislukte mensensoort op aarde die moslims worden genoemd. Ook al lijkt een moslim ogenschijnlijk nog zo aardig, Godsdienstwaanzinnoloog Hans van de Mortel senior achterhaalt hem wel.

Plaats reactie