Moslim niet altijd terrorist. Toch is terrorist bijna altijd moslim.

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Ariel

Bericht door Ariel »

Daar geloof ik ook in Chaimae.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Misschien moeten jullie het recent uitgekomen boek van Pim van Lommel eens lezen. Het heeft als titel "Eindeloos bewustzijn" en gaat over bijnadoodervaringen. Ik heb het zelf ook. Achterin behandelt hij de dood in de verschillende godsiensten. Zelfs over de Islam maakt hij nog een halve pagina vuil. :wink:
Ariel

Bericht door Ariel »

Goeie tip Pilgrim.. Bedankt.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
hans van de mortel

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:Het oordeel laten we daarom ook maar aan God over.

We? We? Je bedoelt hiermee jezelf en alle verstandige mensen, begrijp ik? Dus met uitsluiting van al die hysterische allahtone islamaanhangers die vanuit hun ongebreidelde brutaliteit en onwetendheid menen alles over god te weten en daarom ook voor god te moeten optreden in al hun agressieve sadistische en ongenuanceerde intolerantie? Precies zoals de Jehovah’s Getuigen doen. Met dit verschil dat de ene groep onwetenden vredelievend van aard, structuur en leer is (Jehovah’s Getuigen) en de andere groep (islamaanhangers) een wilde ongecontroleerde horde heidenen is die het blijkbaar nergens met elkaar eens kunnen worden inzake fatsoen, orde en regelmaat. Wetenschap stinkt volgens hun religieuze neusreceptoren en wie wat onwelwillends over hun afgod Mohamed zegt, wordt het liefst direct de kop afgehakt. Lekkere vredelievende religie islam, die overduidelijk laat blijken wat de werkelijke toegevoegde waarde van hun voorkeurgod is: wraakzucht, haat, hel en verdoemenis. Wie deze liefheeft zal in het paradijs komen. Welnu meisje, wij herkennen dit als de typische grootste satanskerk van dit moment.

Wanneer een mens dit doet, stelt hij zich gelijk aan God en verbreekt daarmee het meest centrale geloofspunt dat er geen God is dan Allah.
Je bent weer lekker intellectueel op dreef hoor! . . . dat er geen God is dan Allah. In goed Nederlands: dat er geen God is dan de God. Je kunt ook zeggen: er bestaat geen hond dan de hond. Begrijp je nu waarom wij met z’n allen de islamaanhang zo in en in achterlijk vinden?

Uit de reactes uit islamitische hoek, blijkt steeds weer dat allahtone islamaanhangers niet zelfstandig kunnen en mogen denken ! ! ! Een diepe tragedie van het islamitisch proberen om mens te zijn en de vaart der volkeren bij te houden. Iets wat keer op keer tot misslukken gedoemd is. Want, eenmaal in een islamitisch nest geboren, betekent altijd verdoemd in dat bevuilde nest te blijven. Wie probeert ’uit te vliegen’ wordt achterhaald om volgens de regels van de satanische islamitische kerk vermoord te worden. Angst, angst en nog eens angst regeert het gefrustreerde aangevreten verstand van de islamaanhanger. Iedere christen, Jehovah’s Getuige of jood of Hindu kan vrijelijk van inzicht veranderen en kiezen voor het geloof dat HEM persoonlijk aanstaat.
In de beschaafde wereld toont men liefde voor zijn huisdier. Vandaar dat islam NIET thuishoort in onze cultuurbeschaving! Dat is niet mijn wens, maar de wil van islam!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Scarlatti

Bericht door Scarlatti »

Pilgrim schreef:Misschien moeten jullie het recent uitgekomen boek van Pim van Lommel eens lezen. Het heeft als titel "Eindeloos bewustzijn" en gaat over bijnadoodervaringen. Ik heb het zelf ook. Achterin behandelt hij de dood in de verschillende godsiensten. Zelfs over de Islam maakt hij nog een halve pagina vuil. :wink:
hee dat boek heb ik voor mijn verjaardag gekregen! Ik heb het nog niet gelezen daar ik druk bezig ben hier met de bijbel en de koran en Left Behind te lezen.. :)

ja Hans, je hebt het weer eens heel duidelijk verwoord.. het is zo jammer dat het zo moet gaan.. zo verschrikkelijk jammer.. want Chaimae lijkt me hoe langer ik hier 'meedraai' eigenlijk best een aardige meid, ik denk wel dat zij haar eigen gezonde verstand toch nog heeft en niet zo verstard is als islaminside hoe triest dat ook is.. die is net 20.. t is in wezen zoo verdrìetigmakend.. we zouden allemaal in vrede kunnen leven ware het niet dat en ik zal hieronder eens dat lijstje met % zetten.. die spreken ms beter aan dan al onze woorden. Ik heb daar vaak het idee van dat daardoor alleen al de hakken in het zand worden gezet.. om alle schijn maar te vermijden dat wat we zeggen ms wel eens hout zou kunnen snijden..

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... hp?t=11869

De islam als veroveringsideologie

Islam is geen religie, en ook geen cultus. Het is een compleet systeem.

De islam heeft religieuze, juridische, economische en militaire componenten. De religieuze component is een weerhaak voor alle andere componenten.

Islamisering doet zich voor wanneer er genoeg moslims in een land zijn om actie te voeren voor hun zogenoemde “recht om hun geloof te mogen belijden”.

Wanneer een politiek correcte maatschappij met een verscheidenheid aan culturen instemt met de "redelijke eisen” van moslims om hun “geloof te mogen belijden" krijgen ze de andere componenten er onder de tafel bij. Dat werkt zo: (bron voor de percentages: CIA The World Fact Book (2007).

Zolang moslims ongeveer 1% van de bevolking van een willekeurig land uitmaken zullen ze worden beschouwd als een vredelievende minderheid die voor niemand een bedreiging vormt. Ze worden, in feite, in artikelen en films afgebeeld als unieke, kleurrijke stereotypen:

Verenigde Staten - 1.0 % moslim
Australië - 1.5% moslim
Canada - 1.9% moslim
China - 1%-2% moslim
Italië - 1.5% moslim
Noorwegen - 1.8% moslim

Bij 2% en 3% beginnen ze bekeerlingen te maken onder andere etnische minderheden en ontevreden groepen, voor een belangrijk deel in gevangenissen en onder straatbendes.

Denemarken - 2% moslim
Duitsland - 3.7% moslim
Verenigd Koninkrijk - 2.7% moslim
Spanje - 4% moslim
Thailand - 4.6% moslim

Vanaf 5% oefenen ze een onevenredig grote invloed uit in verhouding tot hun aandeel van de bevolking.

Ze zullen aandringen op de introductie van halal (zuiver naar islamitische standaard) voedsel, en zo zorgen voor banen voor moslims in de voedingsindustrie. Ze zullen de druk opvoeren op supermarktketens om dit voedsel in de schappen te plaatsen – met dreigementen voor het geval men aan die oproep niet voldoet. (Verenigde Staten)

Frankrijk - 8% moslim
Filippijnen - 5% moslim
Zweden - 5% moslim
Zwitserland - 4.3% moslim
Nederland - 5.5% moslim
Trinidad & Tobago - 5.8% moslim

Op dit punt beginnen de pogingen de overheid zover te krijgen dat ze zichzelf volgens de regels van de sharia, de islamitische wet, mogen besturen. Het uiteindelijke doel van de islam is niet om de hele wereld te bekeren, maar om de hele wereld onder de wetten van de sharia te brengen.

Wanneer moslims 10% van de bevolking uitmaken zullen ze de wetteloosheid doen toenemen om zo te klagen over hun levensomstandigheden (Parijs – autobranden). Elke actie van een non-moslim die de islam beledigt wordt gevolgd door opstanden en dreigementen (Amsterdam - Mohammed cartoons)

Nadat ze een aandeel van 20% hebben bereikt zijn bij het minste of geringste rellen te verwachten, worden er jihad milities gevormd, komen er hier en daar moorden voor en wordt er af en toe een kerk of synagoge in de brand gestoken:

Ethiopië - 32.8% moslim

Bij 40% verschijnen de wijdverbreide bloedbaden, voortdurende terroristische aanvallen en aanhoudende oorlogvoering door milities:

Bosnië - 40% moslim
Tsjaad - 53.1% moslim
Libanon - 59.7% moslim

Vanaf 60% kun je ook verwachten: ongebreidelde vervolging van ongelovigen en andere religies, sporadische etnische zuiveringen (genocide), het gebruik van de wetten van de sharia als wapen en het invoeren van de jizya, de belasting voor ongelovigen:

Albanië - 70% moslim
Maleisië - 60.4% moslim
Qatar - 77.5% moslim
Soedan - 70% moslim

Na 80% kun je verwachten dat de etnische zuiveringen en genocide van de staat uitgaan:

Bangladesh - 83% moslim
Egypte - 90% moslim
Gaza - 98.7% moslim
Indonesië - 86.1% moslim
Iran - 98% moslim
Irak - 97% moslim
Jordanië - 92% moslim
Marokko - 98.7% moslim
Pakistan - 97% moslim
Palestijnse gebieden - 99% moslim
Syrië - 90% moslim
Tadzjikistan - 90% moslim
Turkije - 99.8% moslim
Verenigde Arabische Emiraten - 96% moslim

100% zal de vrede van Dar-es-Salaam inluiden – men denkt dat er vrede zal heersen omdat iedereen moslim is:

Afghanistan - moslim 100%
Saudi-Arabië - moslim 100%
Somalië - moslim 100%
Jemen - moslim 99.9%

Dat is natuurlijk niet het geval. Om hun bloeddorst te bevredigen beginnen de moslims dan elkaar om diverse redenen uit te moorden.

“Voor ik negen was had ik de grondregel van het leven als Arabier al geleerd. Die luidde: ik tegen mijn broer; mijn broer en ik tegen mijn vader; mijn familie tegen mijn neven en de clan; de clan tegen de stam; en de stam tegen de wereld. En wij allemaal tegen de ongelovige. - Leon Uris, "De Hadji"

Naar het boek van Dr. Peter Hammond: Slavery, Terrorism and Islam: The Historical Roots and Contemporary Threat
http://antivenin.blogspot.com/2008/03/d ... logie.html
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Ariel

Bericht door Ariel »

Aanval VS-ambassade Jemen: 16 doden

SANAA/DUBAI - Bij een aanslag met een autobom op de Amerikaanse ambassade in Sanaa, de hoofdstad van Jemen, zijn woensdag zeker zestien doden gevallen, onder wie zes Jemenitische militairen en zes daders.

De ambassade en de Jemenitische autoriteiten hebben dit bevestigd. Verschillende instanties in Jemen kwamen echter met verschillende aantallen slachtoffers.
Vlakbij dit zwaar beveiligde ambassadecomplex ontplofte een auto. Onmiddellijk daarna volgde nog een explosie en openden belagers vanuit een tweede auto het vuur met vuurwapens en raketgranaten, aldus getuigen.
Een groep die zich Islamitische Jihad in Jemen noemt, eiste volgens de nieuwszender Al-Arabiyah TV de verantwoordelijkheid voor de aanslag op. De groep dreigt met meer aanslagen op het Arabisch schiereiland.
http://www.ad.nl/buitenland/2618502/Aan ... doden.html
Ketter

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef:Dat zou wel eens mogelijk zijn.
Tot die tijd blijf ik van mening dat er wel degelijk een leven na de dood is, met de bijhorende attributen.
Pascal's weddingsschap.

Geen vertrouwen in de redelijkheid van een eventuele God dus.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Ariel

Bericht door Ariel »

Verwoestende vuurzee na bloedige aanslag Pakistan
zaterdag 20 september 2008

Een grote brand die zich erg snel verspreidt is uitgebroken in het grote Marriott Hotel in Islamabad, de hoofdstad van Pakistan. De brand brak uit als gevolg van een bomaanslag, waarbij zeker zestig doden zijn gevallen

De aanslag op het hotel werd gepleegd met een autobom, aldus ooggetuigen. Waarnemers ter plaatse vrezen dat nog honderden mensen in het hotel zijn, terwijl de vuurzee snel om zich heen grijpt.

Enorme schade
Volgens de politie zijn er zeker zestig doden en twintig gewonden gevallen. De vermoede bomexplosie voor de ingang van het hotel was enorm en heeft tot honderden meters in de omtrek schade aangericht.

De aanslag is nog niet opgeëist door een groepering. Vorige maand laaide in het islamitische land het moslimgeweld weer op. Bij verschillende aanslagen vielen zeker honderd doden.

Door Robin van der Kloor
http://www.elsevier.nl/web/10204268/Nie ... kistan.htm

Afbeelding

Afbeelding
hans van de mortel

Ariel schreef:
Verwoestende vuurzee na bloedige aanslag Pakistan
zaterdag 20 september 2008
Niet alle moslims zijn slecht. Maar het zijn wel allemaal satan-aanbidders. Of durft iemand nog te beweren dat pedofieltje Mohamed geen duivelse ideeën had? Zijn geniale duivelse idee was namelijk om zijn zelfgespannen karretje door een zekere maangod ’allah’ te laten trekken.

Voor alle duidelijk. Moslims vereren niet Mohamed, maar zijn knecht ’allah’. Het is maar dat u het weet.

„Ik geloof dat ik niet te veel zeg, wanneer ik beweer dat de westers georiënteerde moslims bezig zijn hun dogma’s tegen spotprijzen van de hand te doen. Wanneer de imams vandaag relativeren wat ze gisteren gezegd hebben, waarom zouden ze dan morgen niet relativeren wat ze vandaag zeggen?”

H.Numan

Bericht door H.Numan »

Han, een klein correctie: satan is een religieus concept. Gelijk aan de paashaas, Sinterklaas of het kerstmannetje. Die bestaan ook niet.

Je hebt zonder meer gelijk als je stelt dat satan deel uit maakt van het mohammedaanse pantheon. En gedeeltelijk gelijk als je stelt dat mohammedanen satan vereren. Iemand of iets verafschuwen is in zekere zin er eer aanbewijzen, op een negatieve wijze.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Ketter

Bericht door Ketter »

Islam kent inderdaad minstens 2 goden, één die je mag aanbidden en één die je niet mag aanbidden.

Ze beweren wel dat Satan meer aanbidders heeft dan Allah en wachten op Godot, sorry, de verborgen Iman om dat op te lossen. Gewelddadig natuurlijk.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

Het blijkt dat Allah zijn bescherming heeft gegeven aan de top-hanen en vette katten van Pakistan. Ik bedoel dus de machthebbers.

Pakistaanse toplui zegden diner in geëxplodeerd hotel af
De voornaamste toppolitici van Pakistan zouden normaal gezien aanwezig moeten geweest zijn in het Marriott hotel toen er zaterdag een aanslag werd gepleegd. Bij de bomaanslag op het hotel in hoofdstad Islamabad kwamen 53 mensen om het leven en raakten er minstens 266 gewond.

Volgens minister van Buitenlandse Zaken Rehman Malik zouden president Asif Ali Zardari, de premier en militaire toplui die dag dineren in het Marriott hotel, maar om een onbekende reden werd die afspraak op het laatste moment afgelast.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Ariel

Bericht door Ariel »

Dit nieuws is al een paar dagen oud, maar het geeft wel aan dat zodra men zich bekeerd tot Islam men in een monster kan veranderen.
35 jaar voor bekeerde Amerikaan

Een tot de islam bekeerde Amerikaan is dinsdag tot 35 jaar gevangenisstraf veroordeeld omdat hij van plan zou zijn geweest tijdens de kerstdagen handgranaten tot ontploffing te brengen in een winkelcentrum. De 24-jarige Derrick Shareef kan in hoger beroep gaan tegen de uitspraak.

Shareef werd in 2006 gearresteerd op verdenking van het plannen van een aanval met 'massavernietigingswapens' op Cherryvale Mall in het stadje Rockford in de staat Illinois.

De rechter in de zaak zei niet te geloven dat Shareef een slecht mens is, maar dat mensen ernstig getroffen hadden kunnen worden als de politie niet had ingegrepen.

Shareef beschreef zichzelf als een vrome moslim die eens een aanhanger was van Osama bin Laden, maar tot inkeer kwam en nu vindt dat het gebruik van geweld verkeerd is.
http://www.depers.nl/Buitenland/?ID=249067&ref=rss
BFA

Bericht door BFA »

maar tot inkeer kwam en nu vindt dat het gebruik van geweld verkeerd is.
In de hoop van een zachtere straf. Ook omdat het regelmatig werkt.
Komen vele terroristen tot inkeer.
Inkeer die duurt tot de deur van de rechtszaal achter hen is dichtgeslagen.

Laat ons nu hopen dat 35j, 35j blijft.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
hans van de mortel

ISLAM ROEIT ELKAAR UIT IN NAAM VAN HUN GOD.

2 oktober 2008

Bij twee bomaanslagen op Sjiitische mosketen in Bagdad zijn ongeveer vijftig slachtoffers gevallen. De eerste aanslag was op de al-Rasul al-Adammoskee in Nieuw-Bagdad. De dader blies zichzelf op. Uiteraard in opdracht van pedofiel analfabeet Mohamed en zijn inspirerende knecht en pedofiel freak ’allah’, de liefdevolle waanzinnige gekke god van de moslim idioten. Je moet wel volslagen getikt en schizofreen zijn om je zelf nog langer moslim te noemen. Marokkanen hebben daar blijkbaar de minste problemen mee. Zij zijn doorgaans ook de meest gerenommeerde achterlijken onder de achterlijken. Wat niemand verbaasd, gelet op hun verstandelijke vermogens en geestelijke niveau allah van het jaar nul.

We gaan verder met het koran en allah-gerelatteerde mensonwaardige moslim-fenomeen van zelfvernietiging en ontkenning van het leven. Want even later ontplofte een autobom bij een militaire controlepost naast de sjiitische al-Rasul al-Zafaraniyamoskee in het zuidoosten van de stad.

Heerlijk toch om als moslim door het leven te gaan? Begrijpen die malloten van moslims dan nog niet dat alle ellende veroorzaakt wordt door zo’n geestelijk geperforeerde arabische niet lezen noch schrijven kunnende analfabete pedofiel met de ordinaire naam van Mohamed? . Volslagen achterlijk dat zij geloven in een analfabete eerste de beste woestijn idioot met kamelenkeutelvoorkeur die bezoek kreeg van een postduif die die als mens kon praten, maar niet wist dat die kamelenkeutelverzamelaar analfabeet was. Dat zou geen reden mogen zijn om je teleurstelling als afgezant van het beest ’allah’ te moeten afreageren op een ’onschuldige’ sukkel als Mohamed door hem vervolgens met woede omgeven de keel dicht te knijpen.

Ariel

Bericht door Ariel »

Taliban doden zo'n dertig mensen
zondag 19 oktober 2008

(Novum/AP) - Strijders van de Taliban hebben ongeveer dertig Afghanen gedood, nadat zij een bus in het district Maiwand in de provincie Kandahar hadden aangehouden en de passagiers ontvoerd. Dat hebben autoriteiten zondag gezegd.

Volgens de Afghaanse generaal Mohammad Zahir Azimi werden bij de aanval, die donderdag plaatsvond, 31 mensen doodgeschoten, van wie er zes werden onthoofd. Een politiechef van de provincie liet weten dat veertig mensen waren gedood en vijftig ontvoerd. Een aantal van hen zouden inmiddels zijn vrijgelaten.

Een woordvoerder van de Taliban zei dat het om 27 Afghaanse soldaten ging. Die zouden in de bus hebben gezeten en zijn doodgeschoten. De rest van de passagiers werden volgens hem vrijgelaten. Volgens Azimi konden er geen soldaten in de bus hebben gezeten, omdat die per militair konvooi of per vliegtuig worden vervoerd.

Omdat het gebied, waar de aanval plaatsvond, zonder militaire begeleiding te gevaarlijk is om te bereiken konden pas zondag inlichtingen over de gebeurtenissen worden gegeven.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... tid=208044
hans van de mortel

Islam, o gore barbarij!

Afbeelding

De politiek correcte media hebben zich de afgelopen weken in de vreemdste bochten gewrongen om de gepleegde feiten maar niet te moeten weergeven zoals ze zich in werkelijkheid hebben voorgedaan tijdens het recente Mumbai-massacre.

Bezorgd als de westerse media immers zijn om maar niet te moeten omschrijven wat de gewone man in de straat al langer weet, namelijk dat deze zoveelste massamoord werd gepleegd in naam van allah en namens de islamitische ummah, door moslims die - getrouw aan de oproep in de koran - kozen voor de jihad met het zwaard (Koran, Sura 9:5).

Deze satanische slachtpartij werd nergens maar ook nergens in de islamitische wereld afgekeurd. (note HvdM: in India weigerde een of meer van de islamitische geestelijkheid de terroristen op een islamitische begraafplaatst te begraven, en veroordeelde separaat ook hun daden af.) Het zegt veel, zo niet alles, over de islam en zijn slaafse volgelingen. De wereld afbranden als er een flutcartoon verschijnt in een Deens dagblad, maar muisstil zitten als er weer eens een massamoord wordt gepleegd in hun naam.

Intussen vernemen we via de "anti-politiek correcte blogs" dat de graad van barbarij tijdens de moordpartijen in Mumbai het voorstellingsvermogen ver te boven gaat.

Zoals u zich misschien herinnert waren de moordende moslims meteen na aankomst in Mumbai naar het Joods Centrum (The Nariman House) getrokken, waar ze Rabbi Holzberg en echtgenote Rivka hebben gedood. Blijkt nu dat beiden eerst een verschrikkelijke tortuur hebben ondergaan waarbij ook hun geslachtsorganen werden gemutileerd (zie foto). Ter kennisgeving, mevrouw Holzberg was zwanger toen ze werd afgeslacht.

O islam, gore barbarij!

(overgenomen van KafirHardby)

hans van de mortel

De foto is genomen door een politieagent (forensics) en deels onscherp gemaakt om niet te shockeren... De foto's zullen binnenkort wel "ongecensureerd" op het web staan... Alleszins pure barbarij...

H.Numan

Bericht door H.Numan »

Dit soort foto's staat zonder blokjes gewoon in de Thai Rath. Maar de onthoofdingen laten ze toch liever niet zien. Ook niet met blokjes.
dan dooft het licht….
Anoniem
Knor

Bericht door Knor »

Ketter schreef:Islam kent inderdaad minstens 2 goden, één die je mag aanbidden en één die je niet mag aanbidden.

Ze beweren wel dat Satan meer aanbidders heeft dan Allah en wachten op Godot, sorry, de verborgen Iman om dat op te lossen. Gewelddadig natuurlijk.
Dit heb ik eerder gehoord, maar het is me nog niet echt duidelijk, hoeveel goden kennen ze dan?
En hoe heten die?
En welke aanbidden ze nog meer dan?

Bericht door Ariel »

Hondertal terroristen in Spanje geworven

Islamistische terreurbewegingen hebben de afgelopen vijf jaar in Spanje een honderdtal zelfmoordterroristen geworven. Zij werden vervolgens via de Syrische hoofdstad Damascus naar Irak gesluisd.

Dat meldde de Spaanse krant El País zondag. Volgens het dagblad is Spanje in Europa een van de belangrijkste rekruteringsgebieden geworden voor het internationale terreurnetwerk al-Qaeda en diens bondgenoten.

De in Spanje gerekruteerde islamisten waren voornamelijk jongere Noord-Afrikaanse immigranten. De terreurorganisatie GICM van Marokkaanse extremisten bouwde in Damascus een netwerk op om de aanslagplegers in spe door te sluizen.
http://www.depers.nl/buitenland/272950/ ... orven.html
Silly

Bericht door Silly »

Ketter schreef:Islam kent inderdaad minstens 2 goden, één die je mag aanbidden en één die je niet mag aanbidden.

Ketter, vriend, you just made my day :lol: :lol: :lol:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
H.Numan

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Het oordeel laten we daarom ook maar aan God over. Wanneer een mens dit doet, stelt hij zich gelijk aan God en verbreekt daarmee het meest centrale geloofspunt dat er geen God is dan Allah.
Dat is nou net het grote probleem! Gelovigen doen dat nou net niet. Ze laten het niet aan god over. Het moet bij wet (in hun voordeel, uiteraard) geregeld worden.

Heeft niet -alleen- met mohammedanen te maken, alle fundies lijden aan het zelfde 'wij knapen gods zaakjes wel op' syndroom. Zij het dat de mohammedanen daar graag het verst in gaan.

Waarom een heiligschennis verbod in de wet? Kan god dat niet zelf opknappen? Waarom shariah recht? Is allah te imbeciel om recht te spreken? Als allah problemen heeft met overspel, waar bemoeit de gemeenschap zich dan mee? Is dat niet tussen allah en de overspeligen?
dan dooft het licht….
Anoniem
hans van de mortel

Re: Moslim niet altijd terrorist, maar terrorist vaak wel moslim

Af en toe komt hier een bericht te staan. Zo maar. Want de terreur, dood en verderf, haat en discriminatie door de islam is niet aan te slepen in de berichtgeving. Welk fatsoenlijk mens durft vandaag de dag zich nog moslim te noemen? Ik heb veel met Marokkanen gepraat. Ze zijn voor wat mijn ervaring betreft, als moslim dom en onverdraagzaam arrogant. Ze vinden zichzelf verheven boven elke andere cultuur en beschaving. Want al dat moorden, alhoewel ze dat niet direct toegeven, vindt z’n oorzaak in ons wersters gedrag. Heeft u weleens een poging gedaan om op een normale fatsoenlijke manier met een Marokkaan (moslim) te redeneren? Dat is onmogelijk! Een Marokkaan (moslim) gaat niet in discussie met u, nee, hij vertelt u hoe het zit!
Taliban doden groetende scholieren

KABUL 19-02-09 - De radicaal islamitische talibaan hebben in de Afghaanse provincie Wardak twee scholieren vermoord die hadden gezwaaid naar een voorbijrijdend konvooi van de NAVO-vredesmacht ISAF. De jongemannen van 19 en 20 aar oud zouden ook een paar woorden Engels hebben gesproken met de buitenlandse militairen.

hans van de mortel

Re: Moslim niet altijd terrorist, maar terrorist vaak wel moslim

Razzia – militaire expeditie van mohammedanen tegen ongelovigen. Ook wel strooptocht genoemd. (Van Dale)
Onderzoek alle dingen en behoud het goede. Doe dat niet bij islam, moslims of islamitische landen. Je zult niets vinden. Ik heb gezocht en toch wat gevonden. Helaas, niets goeds! :mrgreen:

Plaats reactie