"Turkije in EU kan signaal zijn voor alle moslims"

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

"Turkije in EU kan signaal zijn voor alle moslims"

Bericht door Ariel »

"Turkije in EU kan signaal zijn voor alle moslims"

De Turkse premier Erdogan ziet een toetreding van Turkije tot de Europese Unie als een positief signaal voor de hele moslimwereld. Op de veiligheidsconferentie in het Duitse München zei Erdogan vandaag dat Turkije een alliantie kan garanderen tussen de culturen.

Niet voor 2015
"Die alliantie wordt mogelijk door een toetreding van Turkije", zei de man. Momenteel onderhandelen Turkije en de Europese Unie over de toetreding, maar de Turken moeten daar niet voor 2015 op rekenen. Erdogan wees ook op de strategische ligging van het land, op de grens tussen drie continenten.

Binnen Europa heerst er tegenstand tegen de toetreding van Turkije tot de EU. Zo hebben de Duitse bondskanselier Angela Merkel en de Franse president Nicolas Sarkozy zich al negatief geuit.

Globalisering van terrorisme
Op de veiligheidsconferentie waarschuwde de Turkse premier ook voor de globalisering van het terrorisme. Erdogan riep de internationale gemeenschap op om het terrorisme wereldwijd te bestrijden, ook de Koerdische Arbeiderspartij PKK. "Terrorisme is geen nationale, maar een internationale aangelegenheid. We moeten daar hand in hand tegen optreden", zei Erdogan. De Turkse premier verdedigde de militaire acties van het land tegen de PKK in het noorden van Irak.

Wat betreft de NAVO-aanwezigheid in Afghanistan is Erdogan tegen een terugtrekking. (belga/bf)
BRON!!!!!!!!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Zo hebben de Duitse bondskanselier Angela Merkel en de Franse president Nicolas Sarkozy zich al negatief geuit.

IK UIT MIJ ÖÖK NEGATIEF !!! !!!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Erdogan ziet het wel zitten een verenigd Islamitisch paradijs in Europa. :evil: Europa op een presenteerblaadje aangeboden aan Islam.

Ik zie dat ook niet zitten... Nooit...
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

"Democratische" eurodebielen hebben druk op het Turkse leger uitgeoefend zodat het haar heilige Kemalistische plicht niet kan uitvoeren.
Af en toe hoor ik linkse mekkeraars zeggen dat het slecht en ondemocratisch en naatsie is om zo te doen.

Zo is de Islam in Turkije aan de macht gekomen.
Ik wil alleen een Turkije in EU dat haar leger nog heeft, zodat het leger moslimpartijen van de macht kan werpen.

Maar dhimmicratische EU laat dit niet toe.

Arme, arme Kemal Ataturk...
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Turkije mengt zich nu al veel te veel in binnenlandse aangelegenheden in de EU.
-Mails naar dubbele nationaliteiten met suggesties op wie te stemmen.
-In Duitsland werd de vraag voor integratie van der Turken als: tegen de Turkse identiteit afgeschilderd.
-In Duitsland, naar aanleiding van de brand laatste week gaat de Turkse staat met het opdringen van de Turkse politie in het onsderzoek veel te ver. De Turkse staat heeft gesuggereerd dat het om een rascistische brandstichting ging. Naar alle waarschijnlijk is de reden stroomdiefstal. Een alateuristische electriciteitsaftkking voor de meter. In plaats van te helpen lijkt het mij eerder dat de Turkse politie en premier Erdogan ter plaatse is om het onderzoek naar de hun gwenste resultaten te leiden.
-Turkije wil Turkse scholen in Europa. Weer een punt dat niet op bruggenbouwen tussen kulturen lijkt, eerder een klaarmaken van hun uitgevoerde pionnen als stap naaar een groot koliniaal en Turks Europa.

Europa, met zijn inventiviteit en creativiteit is het resultaat van de volledige verwerping van de geestelijke dood van Islam.
Wij zijn al veel te ver gegaan met deze vewerping een halt toe te roepen.

Turkije bij Europa: NOOIT.

Turken in Europa, trug naat Turkije, zo snnel mogelijk.

Als pionnen voor kolonisiatie dienen zij enkel om het grote en moderne Turkse leger internationale rechtvaardiging te geven met het zich moeien in onze aangelegenheden.
Internationaal gezien heeft een land het recht zijn burgers in vreemde plaatsen te beschermen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Misschien willen ze hun "cyprus-oefeningetje" nog eens helemaal herdoen, maar dan op grotere schaal?

Ze maken er wel een gewoonte van, had Erdogan ook al niet een paar richtlijnen gegeven aan Beatrix toen die verleden jaar een staatsbezoek bracht?

En nu recent hadden ze commentaar op het vonnis van de Turkse terroristenbenden die werden vrijgesproken. Nou ja, af en toe mogen ze wel gelijk hebben, maar ze mogen zich daarom nog niet moeien in binnenlandse belgische aangelegenheden.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Erdogan maant Turken in Duitsland tot integratie
zondag 10 februari 2008 21:15

(Novum/AP) - De Turkse premier Recep Tayyip Erdogan heeft zijn in Duitsland woonachtige landgenoten zondag opgeroepen meer hun best te doen om te integreren in de Duitse samenleving. Ze moeten in de eerste plaats de Duitse taal leren, zei hij op een bijeenkomst van de Unie van Europees-Turkse Democraten in Keulen.

'Wie niet van begin af aan Duits leert, zal altijd in het nadeel zijn', zei Erdogan. De Turken in Duitsland moeten zichzelf niet als vreemdelingen beschouwen, maar als een wezenlijk onderdeel van het land. Tegelijkertijd zei Erdogan dat integratie niet gelijk mag worden gesteld aan assimilatie. 'Assimilatie is een misdaad tegen de menselijkheid', zei hij, die niemand van in het buitenland woonachtige Turken mag verlangen. Om de verbondenheid met het vaderland te versterken zullen Turken in de toekomst ook vanuit het buitenland aan parlementsverkiezingen en referendums in Turkije mogen deelnemen.

In zijn redevoering herhaalde de Turkse premier de eis dat Turkije als volwaardig lid tot de Europese Unie wordt toegelaten. Van een alternatief in de vorm van een bevoorrecht partnerschap kan geen sprake zijn. 'Wij hebben in de afgelopen vijf jaar historische vorderingen gemaakt en zullen onze inspanningen voortzetten', benadrukte hij. Door flauwe uitvluchten zal Turkije zich niet laten afschrikken. Ook de EU-norm op het gebied van mensenrechten zal vroeg of laat gehaald worden, zei Erdogan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Het Cyprus-oefeningetje dus.


Of eerder: laten we het Ottomaanse Rijk even terughalen!

(nu ja, als je al héél europe binnenhaalt is nadien noord-afrika maar een peulschilletje. Kan Erdogan even gaan batteren met achmetdienesjatkaffe!

Ik hoorde nog net op de radio het standaard staaltje brainwashing herhaald: grote brand ergens in duitsland, vele kindjes dood, onderzoek bezig, oorzaak waarschijnlijk RASSIESME (och ja misschien ook kortsluiting - als stil bijzinnetje. Kortsluiting als gevolg van illegale stroomaftapping, hoeft belg modaal niet te weten, noch dat net zoiets vooral kortsluiting en brand als gevolg kan hebben!!)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Op internationaal is een turk ( om deze brand) uit zijn dak gegaan, en scheld hij het hele forum verrot omdat de Duitsers genocide op Turken aan het plegen zijn.
lets go out and burn some muslims alive tonight!!!!!!!!!!!!!
http://www.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=52400
Scheldwoorden zoals nazi en ik haat jullie allemaal zijn niet uit de lucht.
Hij heeft trouwens een kei goeie oplossing. Hij wil dat alle turken weer terug naar Turkije geroepen worden.
Maar ja, daar zal Erdogan het niet met eens zijn. Die wil juist dat Duitsland een stukje Turkije wordt.
Laatst gewijzigd door Ariel op ma feb 11, 2008 2:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Skeptic551
Berichten: 125
Lid geworden op: do apr 05, 2007 8:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Skeptic551 »

Ariel schreef:Op internationaal is een turk ( om deze brand) uit zijn dak gegaan, en scheld hij het hele forum verrot omdat de Duitsers genocide op Turken aan het plegen zijn.
lets go out and burn some muslims alive tonight!!!!!!!!!!!!!
http://www.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=52400
Ariel, ik maak bezwaar tegen wat je daar schreef omdat je niet laat zien dat het een citaat is.

Jij zegt toch niet zelf "lets go out and burn some muslims alive tonight", of wel soms ?
In de meeste godsdiensten geloof je nu ook al niet ...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Als je de link aangeklikt had dan kan je zien dat dit de titel van het topic is Skeptic551.
De maker van dit topic is het lid TheMadTurk. Hij is de Turk die boos is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Skeptic551
Berichten: 125
Lid geworden op: do apr 05, 2007 8:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Skeptic551 »

Ariel schreef:Als je de link aangeklikt had dan kan je zien dat dit de titel van het topic is Skeptic551.
De maker van dit topic is het lid TheMadTurk. Hij is de Turk die boos is.
Dat had ik ook al lang gedaan Ariel !
Maar je gaat hopelijk niet dingen op deze site schrijven die uitlokken tot misdrijven hè !
Dat is provocatie en dat zou in de kaart spelen van islamiserende machthebbers van de Politiek Correcte elite.
In de meeste godsdiensten geloof je nu ook al niet ...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Skeptic551, ik neem aan dat mensen die deze site lezen genoeg gezond verstand hebben, zodat ze begrijpen dat deze qoute niet van mij is maar van TheMadTurk.

En ik vermoed, of weet zeker dat een iedereen begrijpt dat TheMadTurk niet wil dat alle moslims levend verbrand worden.
Hij is daar tegen, net zo als jij, ik en iedereen op deze site .
Wij roepen op deze site niet op tot haat.

Vriendelijke groet.
Laatst gewijzigd door Ariel op ma feb 11, 2008 2:27 am, 1 keer totaal gewijzigd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Een derde van de Turken heeft gezegd dat ze graag willen emigreren en dan het liefst naar de landen waar ze de beste uitkeringen hebben. Daar hoort Nederland ook bij. Zodra Turkije bij de EU komt zullen we dus overspoeld worden door honderdduizenden moslims. Daar komt nog bij dat de toetreding van Turkije een precedent schept om nog meer moslimlanden toe te laten. Denk er aan dat er plannen bestaan om de EU uit te breiden naar Noordafrika. Met een verenigd Europa heeft dit niets meer te maken. Dit multicultirommeltje is een euroaziatisch en afrikaanse unie: EURABIË!!! :(
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Ariel schreef:Skeptic551, ik neem aan dat mensen die deze site lezen genoeg gezond verstand hebben, zodat ze begrijpen dat deze qoute niet van mij is maar van TheMadTurk.

En ik vermoed, of weet zeker dat een iedereen begrijpt dat TheMadTurk niet wil dat alle moslims levend verbrand worden.
Hij is daar tegen, net zo als jij, ik en iedereen op deze site .
Wij roepen op deze site niet op tot haat.

Vriendelijke groet.
Skeptic551 heeft een punt.
Ik zou een quote om die uitspraak heen zetten.
Iedereen op deze site begrijpt het, maar een toevallige bezoeker die kwaad wil zou het kunnen misbruiken..
RTFM
Skeptic551
Berichten: 125
Lid geworden op: do apr 05, 2007 8:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Skeptic551 »

naar boven schreef:Iedereen op deze site begrijpt het, maar een toevallige bezoeker die kwaad wil zou het kunnen misbruiken..
Ja, inderdaad, want de ervaring leert toch dat bevoor-oordeelde reporters juist iets zullen op pikken dat hun voor-oordeel bevestigt.

Zoals het idee dat kritiek op de islam iets extreems ("Rechts") zou zijn.
In de meeste godsdiensten geloof je nu ook al niet ...
Plaats reactie