15-jarig meisje levende bom

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 100
Lid geworden op: vr aug 22, 2008 4:01 pm
Locatie: Breda

15-jarig meisje levende bom

Bericht door Edith »

BAGDAD - Veel 15-jarige meisjes spelen, kletsen en hangen rond met vriendinnetjes. Maar Rania niet... Zij wil geen leuke dingen doen, maar ze wilde sterven in een zelfmoordaanslag... Steeds vaker worden meisjes geronseld voor terroristische aanslagen.

Het meisje uit Bagdad droeg een vest vol springstof onder haar kleren. Gelukkig begon Rania te twijfelen en de politie kon daardoor voorkomen dat ze slaagde in haar opzet om zoveel mogelijk mensen te doden bij haar zelfmoordaanslag.

Familie

Het terrorisme zit bij Rania in de familie. Haar ouders waren fanatieke aanhangers van Al Qaida en haar vader stierf zelf bij een zelfmoordaanslag.

Twee familieleden hadden het meisje geronseld voor de aanslag.
Note: gister was deze dame in het ad nog 13-jaar en gedwongen

Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/1771 ... bom__.html
Als ik moet, dan ga ik wel naar de WC.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Vreselijk hoor. Wat een volk. Men gebruikt kinderen, invalide en zwakbegaafde om aanslagen te plegen.
Allah Ackbar.. god is groot...

Hier is een filmpje waarop het meisje te zien is. Je ziet hoe ze vastgebonden staat aan een muur, en dat de politie haar bomgordel verwijderd.

http://www.spiegel.de/video/video-35041.html


Afbeelding

Op internationaal heeft iemand in een krant gelezen dat ze al 5 maanden getrouwd is, en dat haar schoonfamilie haar de bomgordel omgebonden heeft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nog een filmpje. Nu van CNN , Dit filmpje is helemaal duidelijk.

http://edition.cnn.com/2008/WORLD/meast ... nnSTCVideo
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Ik las het in DePers vanochtend en kreeg echt kippenvel.

Christenen geloven gelukkig in een God van het leven.

Ze lijkt qua uiterlijk best op Chaimae, althans op die rechterfoto.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Sinds wanneer is dit halal?

Ze lijkt (gelukkig) niet op me.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Ze lijkt (gelukkig) niet op me.
Dat haar en die ogen.
Op internationaal heeft iemand in een krant gelezen dat ze al 5 maanden getrouwd is, en dat haar schoonfamilie haar de bomgordel omgebonden heeft.
Van je schoonfamilie moet je het hebben....
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Fout. Ik heb kort, lichtbruin stijl haar.

Elk mens is uniek.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Sinds wanneer is dit halal?
Ze lijkt (gelukkig) niet op me.
Geen idee. Maar het schijnt bijzonder halal te zijn om jezelf op te blazen in de religie van vrede. Anders kan ik me nauwelijks voorstellen dat belijdende gelovigen willens en wetens zichzelf naar de hel versturen.

Alles wat een burka/chadora draagt ziet er vrijwel hetzelfde uit. Ik beoordeel een tank op z'n uiterlijk, niet op de kijkspleet.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

H.Numan schreef:
Chaimae schreef:Sinds wanneer is dit halal?
Ze lijkt (gelukkig) niet op me.
Geen idee. Maar het schijnt bijzonder halal te zijn om jezelf op te blazen in de religie van vrede. Anders kan ik me nauwelijks voorstellen dat belijdende gelovigen willens en wetens zichzelf naar de hel versturen.

Alles wat een burka/chadora draagt ziet er vrijwel hetzelfde uit. Ik beoordeel een tank op z'n uiterlijk, niet op de kijkspleet.
idem
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Bericht door Alba »

In De Pers stond dat er verwarring was over haar leeftijd. Gezien haar volgroeide uiterlijk kan ik moeilijk geloven, dat ze nog maar 13 zou zijn.... of ze moet al rond haar 8e jaar in de puberteit gekomen zijn.
wahlers
Berichten: 368
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 8:27 pm

Bericht door wahlers »

Alba schreef:In De Pers stond dat er verwarring was over haar leeftijd. Gezien haar volgroeide uiterlijk kan ik moeilijk geloven, dat ze nog maar 13 zou zijn.... of ze moet al rond haar 8e jaar in de puberteit gekomen zijn.
Je moet nu langzamerhand wel weten hoe het zit.
Volgens Mohammed zijn de vrouwen in de grote woestijnbak inderdaad vroeger rijp.
Vandaar dat je er op 6-jarige leeftijd al mee mag 'spelen' en op 9-jarige leeftijd kan je haar dan 'consumeren'.

En als ze 10 zijn, en dus al redelijke uitgeleefd zijn, dan kan je gewoon 3 keer roepen "Ik scheid van je"! Om dan vervolgens weer een 'verse' 6-jarige te nemen en te consumeren.


MvG, Wim Ahlers.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

De vrouw in kwestie heeft diverse verklaringen afgelegd waarvan geen hout klopt. Het blijkt uit andere persberichten dat ze tot over haar oren onder de dope zat. En het heeft even geduurd voordat ze weer "van de wereld" was en ze een samenhangend verslag kon doen van wat er gebeurd was met haar.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie