Terroristen zetten gehandicapten in

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Terroristen zetten gehandicapten in

Bericht door Ariel »

Dit is ziek en geestelijk gestoord. :mad: Hoe laag kan je geestelijk als moslim zakken.
Terroristen zetten gehandicapten in

BAGDAD - Terroristen in Irak zijn naar nieuwe diepten gezonken. Volgens het Duitse persbureau DPA hebben zij twee mensen met het syndroom van Down als zelfmoordenaars ingezet. Bij de aanslag gisteren in het zuidwesten van Bagdad kwamen zeker 43 mensen om het leven.

Iraakse veiligheidsbronnen melden aan DPA dat de twee verstandelijk gehandicapten hun bomgordel in de soennitische wijk Radwanija tot ontploffing brachten. Anderen bronnen spreken van slechts een zelfmoordenaar.

De slachtoffers stonden in een rij voor een kantoor om hun loon te ontvangen. Veel van de doden en gewonden waren leden van de Sahwa-militie. Voorheen was deze groepering op de hand van Al-Qaeda, maar sinds 2006 helpt de militie de Amerikanen en de Iraakse overheid om het tij te keren.

"Er stonden meer dan 85 mensen in drie rijen bij de hoofdingang van de militaire basis om hun salaris te krijgen, toen een man op ons afliep. Een van de militairen probeerde hem te stoppen, maar toen blies hij zichzelf op", aldus een overlevende van de aanslag, de 20-jarige Tayseer Mehsen vanuit het ziekenhuis.

Machtsvacuüm

De afgelopen maanden is een reeks aanvallen uitgevoerd op leiders en aanhangers van Sahwa, vooral in de soennitische regio's in en rond Bagdad. Soennitische opstandelingen maken in deze gebieden gebruik van het machtsvacuüm dat sinds de verkiezingen van maart is ontstaan. Het is politici totnogtoe niet gelukt om een regering te vormen.

Bij de aanslag van gisteren kwam de leider van Sahwa in Radwanija om het leven. Daarnaast moesten tientallen Irakezen met verwondingen in het ziekenhuis worden opgenomen.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/7201 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Terroristen zetten gehandicapten in

Bericht door Schepsel »

Degenen die dat doen zijn geen mensen meer.

Zijn ze zo door de Islam of doordat ze sowieso al gek waren, en dat de Islam die gekte goed toelaat?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Terroristen zetten gehandicapten in

Bericht door Bloodgod »

Bij deze onmensen is het geweten doelbewust kapot gekweekt, niets meer aan te doen zij zijn verrot, en voelen dat ook zeer zeker ergens diep, heel diep in hun achterkamertje ook wel, maar de prins op het vliegende paard laat ze niet toe te luisteren naar hun geweten en Bloodgod ziet dat het goed is. heartbeat:
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Terroristen zetten gehandicapten in

Bericht door Dhana »

Schepsel schreef:Degenen die dat doen zijn geen mensen meer.

Zijn ze zo door de Islam of doordat ze sowieso al gek waren, en dat de Islam die gekte goed toelaat?

Ik denk dat gehandicapten daar heel heel happig zijn op mee doen. Kunnen ze in het ondermaanse nooit aan een vrouw komen, na een zelfmoordactie weten ze zeker dat ze voor de rest van de eeuwigheid iedere dag feest hebben.

Dat geldt trouwens ook voor de hele zelfmoordcult. Je kan je hele leven alle regels en verordeningen van allah aan je laars lappen, als je jezelf opblaast met het meennemen van kafffrs kan je meteen door naar het paradijs. Zelfs als je zo ongelukkig bent om per ongeluk alleen jezelf op te blazen is er nog de itentie die geldt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Terroristen zetten gehandicapten in

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:

Ik denk dat gehandicapten daar heel heel happig zijn op mee doen. Kunnen ze in het ondermaanse nooit aan een vrouw komen, na een zelfmoordactie weten ze zeker dat ze voor de rest van de eeuwigheid iedere dag feest hebben.
Ik las in een Engels artikel dat deze mongooltjes gedwongen meegewerkt hebben. Ze hadden geen keus, en iemand anders heeft hun bomgordels van afstand tot ontploffing gebracht.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Terroristen zetten gehandicapten in

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:
Dhana schreef:

Ik denk dat gehandicapten daar heel heel happig zijn op mee doen. Kunnen ze in het ondermaanse nooit aan een vrouw komen, na een zelfmoordactie weten ze zeker dat ze voor de rest van de eeuwigheid iedere dag feest hebben.
Ik las in een Engels artikel dat deze mongooltjes gedwongen meegewerkt hebben. Ze hadden geen keus, en iemand anders heeft hun bomgordels van afstand tot ontploffing gebracht.

Das helemaal de bloody limit. Lekker zeg, mensen die zich niet kunnen verweren. Ja, ik ben (nog) niet zover dat ik moslims niet tot het menselijk ras reken.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Terroristen zetten gehandicapten in

Bericht door Bloodgod »

Dhana schreef:
Ariel schreef:
Dhana schreef:

Ik denk dat gehandicapten daar heel heel happig zijn op mee doen. Kunnen ze in het ondermaanse nooit aan een vrouw komen, na een zelfmoordactie weten ze zeker dat ze voor de rest van de eeuwigheid iedere dag feest hebben.
Ik las in een Engels artikel dat deze mongooltjes gedwongen meegewerkt hebben. Ze hadden geen keus, en iemand anders heeft hun bomgordels van afstand tot ontploffing gebracht.

Das helemaal de bloody limit. Lekker zeg, mensen die zich niet kunnen verweren. Ja, ik ben (nog) niet zover dat ik moslims niet tot het menselijk ras reken.
bla bla bla feit is dat minderbedeelde mensen worden gebruikt om gods wil uit te voeren en het feit dat ik het schrijf zegt al genoeg over hoe aanvaardbaar dit gedrag van mijn medemens is. Dit had op hemel op aarde natuurlijk nooit mogen gebeuren, maar het gebeurt. En wil je liever niet dat dit soort shit in jouw buurt gebeurt? Ga dan maar gauw kruisvaardertjes kweken want ergens in de toekomst heel dichtbij komt het gevecht der titanen en zou U zo vriendelijk willen zijn willens mijn kinderen alsook daar een zeer groot hekel punt van te maken? Zoo de MUZELMANNEN zullen vallen als koren onder Uwen ZEIS
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Plaats reactie