Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door Ali Yas »

Boudewijn Abma schreef:Als mensen van alle gezindten uit moorden gaan hebben ze toch graag een god aan hun zijde.
Mwah, dat lukt beter zonder. Als je naar de vorige eeuw kijkt, joegen atheïsten er aanzienlijk meer over de kling dan alle gelovigen samen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door Ariel »

Er waren vandaag drie aanslagen in Europa. Je kijkt er niet meer van op.

In Engeland is een man met baard en terreurplannen gearresteerd nabij Brits parlement
Afbeelding
In de regeringswijk van de Britse hoofdstad Londen is vandaag een man gearresteerd bij een "incident". De arrestatie door gewapende agenten gebeurde in het kader van een lopende operatie, zo liet de Metropolitan Police weten. Er zijn drie messen van de man afgenomen. Niemand is gewond, zo citeerden media.

Op gezag van de politie berichtte SkyNews dat de man 27 jaar oud is. Hij is gearresteerd in Parliament Street aan het kruispunt met Parliament Square, nabij Downing Street et dus de ambtswoning van Brits premier Theresa May. Volgens meerdere Britse media was de premier niet "thuis" toen het incident gebeurde.

De twintiger is gearresteerd op verdenking van het bezit van aanvalswapens en het "opdracht geven, voorbereiden en instigeren van daden van terrorisme", zo staat ook in de mededeling van de Londense politie. Zij heeft niet meteen weet van een dreiging. De man is met handboeien aan weggevoerd naar een politiecommissariaat waar hij op grond van de terrorismewetgeving wordt vastgehouden.
Schietpartij aan Berlijns ziekenhuis

Op de parkeerplaats van het Urban-ziekenhuis in de Berlijnse wijk Kreuzberg heeft de politie het vuur geopend op een man nadat er een "bedreigende situatie" ten opzichte van politiemensen was ontstaan, zo heeft het boulevardblad Bild op gezag van een politiewoordvoerdster gemeld. Het leven van de beschoten man is niet in gevaar.

Onduidelijk is of éen dan wel meerdere agenten hebben geschoten. Ook over de achtergrond van het incident is niets bekend.
Frankrijk...Radicale verdachte schiet op agenten op Franse eiland Réunion
Op het Franse eiland Réunion voor de kust van Madagaskar zijn twee leden van een speciale politie-eenheid gewond geraakt toen ze een man wilden oppakken die mogelijk banden heeft met radicale moslims. De verdachte verzette zich hevig en opende het vuur voor hij werd overmeesterd. De gewonde agenten zijn niet in levensgevaar.

In de flat van de man zijn wapens gevonden en materiaal om molotovcocktails te maken, zegt de Franse minister van Binnenlandse Zaken. De Franse inlichtingendiensten stellen een onderzoek in.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door Boudewijn Abma »

De aanslagen van islamofoob extreem rechts zijn tenminste zo gevaarlijk.

http://nos.nl/artikel/2170432-duitse-mi ... legen.html
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door Ariel »

Boudewijn Abma schreef:De aanslagen van islamofoob extreem rechts zijn tenminste zo gevaarlijk.

http://nos.nl/artikel/2170432-duitse-mi ... legen.html
Hoe weet u dat de man een islamofoob is?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door Boudewijn Abma »

Ariel schreef:
Boudewijn Abma schreef:De aanslagen van islamofoob extreem rechts zijn tenminste zo gevaarlijk.

http://nos.nl/artikel/2170432-duitse-mi ... legen.html
Hoe weet u dat de man een islamofoob is?

Wellicht was het een vrome moslim?

:rolleyes:
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door mercator »

Boudewijn Abma schreef:De aanslagen van islamofoob extreem rechts zijn tenminste zo gevaarlijk.
Iet of wat wiskundige zou eens moeten berekenen hoeveel kans je maakt om door een moslim in stukken te worden gereden in een willekeurige West Europese stad en de uitkomst vergelijken met de kans dat er een rechtse racist aan het stuur van de gestolen vrachtwagen zit.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door Boudewijn Abma »

mercator schreef:
Boudewijn Abma schreef:De aanslagen van islamofoob extreem rechts zijn tenminste zo gevaarlijk.
Iet of wat wiskundige zou eens moeten berekenen hoeveel kans je maakt om door een moslim in stukken te worden gereden in een willekeurige West Europese stad en de uitkomst vergelijken met de kans dat er een rechtse racist aan het stuur van de gestolen vrachtwagen zit.

Lees dit eens: http://www.volkskrant.nl/buitenland/nie ... ~a3558296/
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door mercator »

Boudewijn Abma schreef:Lees dit eens: http://www.volkskrant.nl/buitenland/nie ... ~a3558296/
Ik word er niet veel wijzer van. "849 moorden op 20 jaar tijd met mogelijk een rechts-extremistisch motief". Wat betekent dat ? Gewoon alle slachtoffers van allochtone origine bij elkaar geteld ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door Boudewijn Abma »

mercator schreef:
Boudewijn Abma schreef:Lees dit eens: http://www.volkskrant.nl/buitenland/nie ... ~a3558296/
Ik word er niet veel wijzer van. "849 moorden op 20 jaar tijd met mogelijk een rechts-extremistisch motief". Wat betekent dat ? Gewoon alle slachtoffers van allochtone origine bij elkaar geteld ?
Tel de massamoord van Breivik en Tristan van der Vlist er bij op en bedenk hoeveel door Wilders c.s. opgefokte idioten op dit moment met kunstmest en wapens in hun schuurtjes zitten te klooien.

Waarom zouden moslimidoten wel opgefokt kunnen worden door de haaatzaaierij van extremistische sites op het internet en extreem-rechtse kaalkopjes niet?

De feiten wijzen daar ook niet op.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door Ariel »

Boudewijn Abma schreef:
Ariel schreef:
Boudewijn Abma schreef:De aanslagen van islamofoob extreem rechts zijn tenminste zo gevaarlijk.

http://nos.nl/artikel/2170432-duitse-mi ... legen.html
Hoe weet u dat de man een islamofoob is?

Wellicht was het een vrome moslim?

:rolleyes:
Wie weet. Ik durf niet te speculeren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door Ariel »

We hebben er weer één. Gelukkig liep het ook deze keer goed af. Tiener plande aanslag bij concert Elton John
Een 19-jarige Brit heeft bekend dat hij plannen had om een bomaanslag te plegen in Londen. Hij had daarbij onder meer Buckingham Palace en een concert van Elton John in gedachten.

Haroon Syed deed onderzoek naar het maken van explosieven en probeerde online aan wapens te komen. Ook zocht de jongen naar het concert van Elton John dat hij gaf op 11 september, precies 15 jaar na de aanslagen op de Twin Towers in New York, zo bleek donderdag in de rechtszaal.

Hij viel door de mand toen hij contact kreeg met undercoveragenten die zich voordeden als extremisten. Syed liet in chatberichten weten dat hij de spullen nodig had voor een ’actie’. Hij wilde een machinegeweer en een bomvest.

Ook wilde hij een bom ’met veel spijkers’ voor een aanslag in een trein of in een drukke straat in Londen.

De jongeman krijgt later zijn straf te horen. De rechter liet donderdag weten dat er sprake was van een zeer ernstig feit en dat hij overweegt om een levenslange straf op te leggen.
Als hij een levenslange straf krijgt, dan kan hij bij zijn broer op cel. Dan hebben ze het nog een soort van gezellig.


Maak kennis met Haroon. He said he needed a machine gun and an explosive vest “so after some damage with machine gun do martyrdom … that’s what I’m planning to do”
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:
Boudewijn Abma schreef:Lees dit eens: http://www.volkskrant.nl/buitenland/nie ... ~a3558296/
Ik word er niet veel wijzer van. "849 moorden op 20 jaar tijd met mogelijk een rechts-extremistisch motief". Wat betekent dat ? Gewoon alle slachtoffers van allochtone origine bij elkaar geteld ?
Hmm, vaak wort gelijk aangenomen dat als een allochtoon is vermoord door een witmens, of zelfs als er helemaal geen daderprofiel bekend is, aangenomen dat het om een racistisch motief zou gaan. Maar wie zegt dat? Mogenlijk een rechtsextremistisch motief? Nou dan weet ik het wel. Ik heb ook wat cijfers.
Wanneer autochtone Duitsers slachtoffer vallen aan racistisch gemotiveerd geweld is er opeens veel minder aandacht. In tegenstelling tot Nederland wordt de etniciteit van daders in Duitsland wel geregistreerd. Daaruit komen wel erg naargeestige cijfers naar voren. Volgens Michael Stürzenberger, leider van de Duitse Vrijheidspartij, zijn er sinds de val van de muur meer dan 3700 (!) Duitsers vermoord door allochtone daders.

viewtopic.php?f=22&t=21127&p=365775&hilit=3700#p365775
En kijk eens naar onderstaand filmpje.



Meer dan 1600 blanken worden ieder jaar door zwarten uit racistische motieven vermoord. Dat is 18 keer zoveel als dat zwarten door blanken om dezelfde reden vermoord worden. Als dat hier ook vergelijkbaar is met Europa, dan weet je wat de werkelijke verhoudingen zijn.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door mercator »

Boudewijn Abma schreef:Tel de massamoord van Breivik en Tristan van der Vlist er bij op en bedenk hoeveel door Wilders c.s. opgefokte idioten op dit moment met kunstmest en wapens in hun schuurtjes zitten te klooien.
Hoeveel dan want U lijkt dat te weten ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door Boudewijn Abma »

mercator schreef:
Boudewijn Abma schreef:Tel de massamoord van Breivik en Tristan van der Vlist er bij op en bedenk hoeveel door Wilders c.s. opgefokte idioten op dit moment met kunstmest en wapens in hun schuurtjes zitten te klooien.
Hoeveel dan want U lijkt dat te weten ?
Bent u niet bekend met de slachtofferaantallen van genoemde idioten?
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door Mahalingam »

En in Frankrijk was er een schietende jihadist die niet gearresteerd wilde worden. Het gebeurde op het eiland Reunion (Frans overzees gebiedsdeel, dus ook Europa) dat ten Oosten van Madagaskar in de oceaan ligt.
Er is Google streetview van.
Two police officers attacked by terror suspect in shooting on French island of Reunion
Two police officers have been shot in the French overseas region of Réunion by a man suspected of planning an Islamist terror attack.

The Paris prosecutor’s counter-terrorism wing has opened an investigation into the incident in Saint-Benoît, in the east of the island.
“This morning, two policemen in Réunion were wounded while arresting a dangerous individual,” a police spokesperson said.
[...]
In the ensuing gun battle, one police officer was shot in the arm and another in the hand, while the assailant was “neutralised”.

En hier zie je (heel verned
erend voor de dader) dat hij door een vrouw wordt afgevoerd.
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door mercator »

Boudewijn Abma schreef: Bent u niet bekend met de slachtofferaantallen van genoemde idioten?
Ik kan mij alleen Breivik herinneren en dat was 7 jaar geleden . Dat was natuurlijk geen goeie zaak . Hoewel Breiviks analyse dat links een veel groter probleem is dan de moslims zelf helemaal correct was loste die schietpartij helemaal niks op natuurlijk.
Verder herinner ik mij iets met een auto op Prinsjesdag bij die naald daar in Amersfoort was dat ook een skinhead ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Ik kan mij alleen Breivik herinneren en dat was 7 jaar geleden . Dat was natuurlijk geen goeie zaak . Hoewel Breiviks analyse dat links een veel groter probleem is dan de moslims zelf helemaal correct was loste die schietpartij helemaal niks op natuurlijk.
Verder herinner ik mij iets met een auto op Prinsjesdag bij die naald daar in Amersfoort was dat ook een skinhead ?
Tristan van der Vlist was een geestelijk gestoorde jongen die 5 jaar geleden in een winkelcentrum in Alphen aan den Rijn een bloedbad veroorzaakte. Hij schoot zes mensen dood.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door King George »

mercator schreef:
Boudewijn Abma schreef:Tel de massamoord van Breivik en Tristan van der Vlist er bij op en bedenk hoeveel door Wilders c.s. opgefokte idioten op dit moment met kunstmest en wapens in hun schuurtjes zitten te klooien.
Hoeveel dan want U lijkt dat te weten ?
El Trollo Pinokkio heeft het er maar druk mee. De godganse dag op FFI en DDS trollen en dan ook nog alle schuurtjes afstruinen. :roll:

Maar wat Anders Breivik deed was toch ingegeven door Churchill, want deze naam werd toch verreweg het meeste geciteerd? En Churchill rookte ook sigaren. Dus iedereen die wel eens een sigaarje opsteekt is nu ook verdacht, toch?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door King George »

mercator schreef:
Boudewijn Abma schreef: Bent u niet bekend met de slachtofferaantallen van genoemde idioten?
Ik kan mij alleen Breivik herinneren en dat was 7 jaar geleden . Dat was natuurlijk geen goeie zaak . Hoewel Breiviks analyse dat links een veel groter probleem is dan de moslims zelf helemaal correct was loste die schietpartij helemaal niks op natuurlijk.
Verder herinner ik mij iets met een auto op Prinsjesdag bij die naald daar in Amersfoort was dat ook een skinhead ?
Wat die auto betreft: Dat was acht jaar geleden in Apeldoorn op Koninginnedag toen Beatrix nog koningin was. Voordat Karst Tates zijn laatste adem uitblies nadat hij zich tegen de sokkel van de naald te pletter had gereden verklaarde hij als motief tot deze daad te zijn gekomen omdat in zijn perceptie Willem Alexander een fascist en een rascist is. Herkenbaar? Hebben wij hier niet ene forummer El Trollo Pinokkio die bij voortduring zijn hangende plaat fascist en racist afspeelt..? :thinking:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door mercator »

King George schreef:Voordat Karst Tates zijn laatste adem uitblies nadat hij zich tegen de sokkel van de naald te pletter had gereden verklaarde hij als motief tot deze daad te zijn gekomen omdat in zijn perceptie Willem Alexander een fascist en een rascist is.
Dat is nieuw voor me, dat hebben ze dan zorgvuldig uit het nieuws weten te houden. Als die knaap een skinhead was geweest had het in alle kranten gestaan uiteraard. Maar een linksjongen die iets slechts doet...nee dat kan niet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door King George »

Geil als boter buitelden al die media over elkaar heen met hun speculaties over vermeende extreem rechts motieven van Karst Tates. Op geen Kiekeboe had je zo'n liegende trol genaamd Cypres, hier bekend als El Trollo Pinokko Boudewijn Abbas, die ook vol op datzelfde orgel ging. Geil als boter was hij helemaal klaar voor de uitkomst van de onderzoekscommissie. En wat een afknapper moest dat geweest zijn dat de onderzoekscommissie verslag uitbracht dat Karst Tates' drijfveer voor zijn laatste daad was dat hij de mening was toegedaan dat Willem Alexander een fascist en een racist is.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Gevaarlijk mensensoort, die eeuwige "fascist en racist"-roepers, zo blijkt maar weer.

Bericht door King George »

De laatste woorden van Karst T.

Afbeelding

Veel moest hij niet van het Koninklijk Huis hebben. „Willem-Alexander is een fascist, hij is een racist en ik wist dat de koningin hier zou komen”, zegt Karst T., pal na de aanslag in Apeldoorn.

Het werkelijke motief voor zijn dodelijke daad blijft voor altijd in nevelen gehuld. De laatste woorden van zijn leven werpen wel enig licht op zijn optreden.

Een wachtmeester van de marechaussee spreekt Karst T. aan nadat deze tegen De Naald tot stilstand is gekomen. De bestuurder van de zwarte Suzuki verklaart in het Duits veel pijn aan zijn hoofd te hebben.

De wachtmeester vermoedt met een Duitser van doen te hebben. Zo goed en zo kwaad als dat gaat, vraagt hij in het Duits of de bestuurder een paspoort bij zich heeft. „Ja”, antwoordt Karst T. In het dashboardkastje blijkt een Nederlandse pas te liggen.

De wachtmeester vraagt hem wat er is gebeurd. „De koningin, de koningin”, antwoordt hij. De Huissenaar geeft aan een gerichte aanslag op de koninklijke familie te hebben gepleegd. „Ja, ik heb het bewust gedaan.” De geschrokken marechaussee wijst hem erop dat hij niet verplicht is te antwoorden. „Ja, ik begrijp het”, zegt hij. Op de vraag naar het waarom van zijn daad, antwoordt hij: „Willem-Alexander is een fascist, hij is een racist en ik wist dat de koningin hier zou komen.”

De wachtmeester deelt Karst T. mee dat hij is aangehouden voor het opzettelijk door een afzetting rijden, het op mensen inrijden en het plegen van een aanslag op het koningshuis. „Ik begrijp het”, reageert hij.

Hulpverleners voeren hem af in een ambulance. Onderweg naar een ziekenhuis in Deventer spreekt een verpleegkundige de aanslagpleger aan. „Ik ben gezond en ik gebruik geen medicijnen”, verklaart hij.

De verpleegkundige vraagt hoe het ongeval heeft kunnen gebeuren. Was hij niet lekker geworden? De dader antwoordt dat „dat” het niet is. Twee keer krijgt de dader de vraag of het een bewuste actie was. Volmondig antwoordt hij: „Ja.”

De ambulancemedewerker deelt mee hem te behandelen als elk ander slachtoffer. „Dank je wel”, zegt hij. Karst T. krijgt braakneigingen. Hij geeft aan misselijk te worden en barstende hoofdpijn te krijgen.

Anderhalve minuut voor aankomst in het ziekenhuis is hij niet meer aanspreekbaar. Die nacht overlijdt hij.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door King George »

Ariel schreef:Tristan van der Vlist was een geestelijk gestoorde jongen die 5 jaar geleden in een winkelcentrum in Alphen aan den Rijn een bloedbad veroorzaakte. Hij schoot zes mensen dood.

Afbeelding
Zo zie je maar weer uit welk dik duimpje El Trollo Pinokkio Boudewijn Abbas' speculaties gezogen zijn. Of moeten we hem Boudewijn Hamas, dat clubje met een handvest vol virulente Jodenhaat, noemen? Het staat nog steeds op geduldig papier gearchiveerd dat hij als vriendje van Hamas door de mand gevallen is.

En speciaal voor Boudewijn Abbas: Islam fascisme nader onder de loupe
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door King George »

Ariel schreef:Er waren vandaag drie aanslagen in Europa. Je kijkt er niet meer van op.

In Engeland is een man met baard en terreurplannen gearresteerd nabij Brits parlement
Spoiler! :
Afbeelding
In de regeringswijk van de Britse hoofdstad Londen is vandaag een man gearresteerd bij een "incident". De arrestatie door gewapende agenten gebeurde in het kader van een lopende operatie, zo liet de Metropolitan Police weten. Er zijn drie messen van de man afgenomen. Niemand is gewond, zo citeerden media.

Op gezag van de politie berichtte SkyNews dat de man 27 jaar oud is. Hij is gearresteerd in Parliament Street aan het kruispunt met Parliament Square, nabij Downing Street et dus de ambtswoning van Brits premier Theresa May. Volgens meerdere Britse media was de premier niet "thuis" toen het incident gebeurde.

De twintiger is gearresteerd op verdenking van het bezit van aanvalswapens en het "opdracht geven, voorbereiden en instigeren van daden van terrorisme", zo staat ook in de mededeling van de Londense politie. Zij heeft niet meteen weet van een dreiging. De man is met handboeien aan weggevoerd naar een politiecommissariaat waar hij op grond van de terrorismewetgeving wordt vastgehouden.
Schietpartij aan Berlijns ziekenhuis
Spoiler! :
Op de parkeerplaats van het Urban-ziekenhuis in de Berlijnse wijk Kreuzberg heeft de politie het vuur geopend op een man nadat er een "bedreigende situatie" ten opzichte van politiemensen was ontstaan, zo heeft het boulevardblad Bild op gezag van een politiewoordvoerdster gemeld. Het leven van de beschoten man is niet in gevaar.

Onduidelijk is of éen dan wel meerdere agenten hebben geschoten. Ook over de achtergrond van het incident is niets bekend.


Frankrijk...Radicale verdachte schiet op agenten op Franse eiland Réunion
Spoiler! :
Op het Franse eiland Réunion voor de kust van Madagaskar zijn twee leden van een speciale politie-eenheid gewond geraakt toen ze een man wilden oppakken die mogelijk banden heeft met radicale moslims. De verdachte verzette zich hevig en opende het vuur voor hij werd overmeesterd. De gewonde agenten zijn niet in levensgevaar.

In de flat van de man zijn wapens gevonden en materiaal om molotovcocktails te maken, zegt de Franse minister van Binnenlandse Zaken. De Franse inlichtingendiensten stellen een onderzoek in.
Zit ik er naast als ik stel driewerf Islam?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Komen er nieuwe aanslagen in Europa?

Bericht door Mahalingam »

In Londinistan en ergens in Kent zijn huizen binnen gevallen door de anti-terreur brigade.
Willesden shooting: Police foil 'active terror plot'
Police say they have foiled an active terror plot after a woman was shot during a raid on a house in Willesden, north-west London.

The 21-year-old woman was one of the subjects of the investigation and is in a serious but stable condition.

A raid also took place in Kent, with six people arrested in total.
Officers say the operation was not connected to an arrest near Parliament on Thursday, when a man was detained on suspicion of terror offences.
Police said the house in Harlesden Road, Willesden, which was raided on Thursday evening, had been under observation.

'Threats contained'
At about 19:00 BST, firearms officers entered the property. CS gas was sprayed and a woman was shot.
A 16-year-old boy, and a man and woman, both aged 20, were arrested.
A 43-year-old woman was arrested in Kent.
Two further arrests were made in Willesden after a man and woman, both aged 28, returned to the raided property.

The police said the suspects had been arrested on suspicion of the commission, preparation and instigation of terrorist acts.
They are in custody at a south London police station.
http://www.bbc.com/news/uk-39741196
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie