0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Ibn Kathir

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Berichtdoor Ibn Kathir » Ma Apr 11, 2011 1:00 am

Ariel schreef:
Ibn Kathir schreef:
Ariel schreef:O, gij die gelooft, neemt de Moslims niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner

Wat nu Ibn Kathir. :ohmy: Ga jij tegen de wil van Allah in omdat jij denkt dat wij best vrienden kunnen zijn?

Als ik een moslima was, dan had ik je bij ons thuis uitgenodigd, lekker eten voor je gemaakt, drinken, koekjes etc, en dan met je ge-chat over Islam : )

Yep, dat video gaat over vriendschap met joden en christenen. Bekijk het morgen als je tijd hebt. Nadat je dat gezien hebt, praten we verder.

T.C.
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Ma Apr 11, 2011 1:07 am

Ibn Kathir schreef:Tijdens Jihad, de Profeet heeft zijn volgelingen bevolen om goed te zijn tegen de mensen en niet om verderf te zaaien in het land.

Islam is een vredige Godsdienst, er is geen bewijs dat "terrorisme" bij Islam hoort. Ik daag iedereen uit om mij het tegendeel te komen bewijzen

Hier nog wat teksten uit de Hadiths over sluipmoorden die gepleegd zijn in opdracht of met goedkeuring van de “profeet”:

- Sahih Bukhari 4.52.265: Allah’s apostel zond een groep helpers naar een man genaamde Abu Rafi. Een van hen drong s’nachts zijn huis binnen en vermoordde hem in zijn slaap.
- Sahih Bukhari 5.59.370: De profeet zei “Wie wil Ka’b ibn Ashraf voor mij doden? Hij heeft kwaad gesproken over Allah en zijn boodschapper.” Een man genaamd Mohammed vroeg “O boodschapper van Allah wilt u dat ik hem dood?” Hij zei “ja”. Zij gingen dus naar zijn huis en bezochten hem ’s nachts. Hij kwam naar beneden en de man Mohammed zei tegen zijn gezellen “Als hij komt zal ik hem bij zijn hoofd grijpen en hem vast houden en moeten jullie je werk doen”. Toen hield hij zijn hoofd vast en zei tegen zijn gezellen: “Doe je werk!” En zij doodden hem.
Sahih muslim, boek 19: 4321: Toen de profeet werd gevraagd over het doden van heidense vrouwen en kinderen bij nachtelijke razzia’s zei hij: het zijn ook heidenen.
- Abu Dawud 38.4348: Een blinde man had een zwangere slavin die de profeet placht te bespotten. Hij verbood haar maar zij hield er niet mee op. Op een nacht begon zij weer de profeet te bespotten en kwaad van hem te spreken. Daarop nam hij een dolk, stak die in haar buik en doodde haar. Een kind dat tussen haar benen kwam te liggen was besmeurd met het bloed dat daar vloeide. ’s Morgens werd de profeet daarover ingelicht. Daarop zei hij: O wees mijn getuige, geen vergelding is nodig voor haar bloed (zo’n walgelijke dubbele moord was dus een gerechte straf voor het bespotten van de profeet).
- Abu Dawud 38.4349: Een Jodin placht de profeet te bespotten. Een man wurgde haar tot zij stierf. De apostel van Allah verklaarde dat geen vergelding voor haar bloed betaald hoefde te worden. (Wie de profeet bespotte mocht worden vermoord; een traditie die tot op de dag van vandaag door gaat).
- Abu Dawud 14.2678: De profeet zei op de dag van de verovering van Mekka: “Er zijn vier personen die ik niet zal sparen”. Hij noemde hun namen. Daaronder waren twee zingende meisjes. Een daarvan werd gedood en de ander ontsnapte en bekeerde zich tot de Islam.
- Abu Dawud 38.4341: Een Jood bekeerde zich tot de Islam, maar werd daarna afvallige. Toen Mohammed kwam zei hij: “Ik zal niet van mijn rijdier afkomen voor hij gedood is. Hij werd toen gedood.

Ook heeft Mohammed alle mannen van de Joodse stam Banu Quraiza laten onthoofden, nadat ze zich al hadden overgegeven, en hun vrouwen en kinderen in slavernij gevoerd. Aan die onthoofdingen heeft hij zelf deelgenomen.
Sahih muslim, boek 19.4366: het volk van Quraiza gaf zich over op bevel van de boodschapper van Allah, maar de beslissing over hen werd overgelaten aan Sa’d die zei: “Ik beslis dat alle weerbare mannen worden gedood, hun vrouwen en kinderen en al hun bezittingen worden verdeeld onder de moslims. (Een massamoord dus, nadat ze zich al hadden overgegeven.)

Andere Arabische stammen troffen vaak hetzelfde lot. Om een voorbeeld te geven van deze veroveringen geef ik je hierbij een link naar een filmpje over het lot van de stam Banu Fasarah en de gruwelijke dood van hun vrouwelijk leider.

http://www.youtube.com/watch?v=FXfZWJTZsrw

- Etc. etc. (de lijst is nog véééééél langer).

Ik meen ergens in deze topic gelezen te hebben dat Ibn Kathir zei dat Mohammed maar 1 persoon gedood had.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

naar boven

Berichtdoor naar boven » Ma Apr 11, 2011 1:15 am

Ibn Kathir schreef:BFA heeft het nog steeds niet door hoe racistisch, fascistisch en haatvol hij bezig is!
Hij schrijft:
BFA schreef:Mohammedanen verdienen geen respect, alleen ridiculiseren en vernedering. Ik begrijp niet waarom je van mij wil krijgen wat je niet verdient.
Het is niet nodig dat je mij iets aandoet om door mij geridiculiseerd te worden. dat je, jezelf het Mohammedaan zijn aandoet is meer dan genoeg.

^ Dat vinden jullie normaal, maar als hij dit zou zeggen:
BFA schreef:Joden verdienen geen respect, alleen ridiculiseren en vernedering. Ik begrijp niet waarom je van mij wil krijgen wat je niet verdient. Het is niet nodig dat je mij iets aandoet om door mij geridiculiseerd te worden. dat je, jezelf het jood zijn aandoet is meer dan genoeg.

OF:
BFA schreef:Negers verdienen geen respect, alleen ridiculiseren en vernedering. Ik begrijp niet waarom je van mij wil krijgen wat je niet verdient. Het is niet nodig dat je mij iets aandoet om door mij geridiculiseerd te worden. dat je, je een neger bent is meer dan genoeg.

Dat mag weer niet! Jij bent gewoon een nazi, niet tegen de joden, maar wel tegen de moslims. Mensen met jouw mentaliteit hebben de bloed van miljoenen onschuldigen aan hun handen. Je bent heel gevaarlijk bezig. Ik raad je aan om hulp te zoeken

Hou nu maar op met die onzin, want op dezelfde wijze kunnen we dat hele boekje van je, de koran, in een haatpamflet ten opzichte van moslims omzetten.
Een haatpamflet dat in aanmerking zou komen om verboden te worden.
En dat waarschijnlijk inderdaad verboden zou worden omdat die dolle honden van een geloofsgenoten van je nu eenmaal een 'andere' manier van reageren hebben op hetgeen ze niet bevalt.
Uit pure angst voor de islam zou het boekje in de ban worden gedaan.
En - inderdaad - dat kan de islam niet verweten worden, maar slechts degenen die zich laten intimideren: degenen die de onvermijdelijke beslissing om het beestje af te maken maar voor zich uit blijven schuiven..
RTFM

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Ma Apr 11, 2011 1:33 am

Ibn Kathir schreef:Dat abrogatie etc, er zijn minder dan 6 verzen in de hele Qur'an waarover onze geleerden zeker zeggen dat ze ge-abrogeerd zijn - zoals Al-Suyutee uitlegde. Buiten dat, er is geen bewijs voor abrogaties. Wij horen te handelen naar de hele Qur'an, er is niet "MAkki" en "Madani" Islam.

Iedereen die beweert dat iets ge-abrogeerd is hoort met bewijzen te komen

De Zwaardverzen: de Roep “vecht en sla dood de heiden (afgodendienaars) waar je ze ook vindt” (soera 47:5); of “bestrijd de ongelovigen in Allah, totdat erg geen verzoeking meer is” (Soera 8:39); of “een pijnlijke straf aan hen die het geloof vaarwel zeggen” (Soera 9:3). Deze weerspreken allemaal: “Er is geen dwang in religie” (Soera 2:256). Merk hier op dat Soera 9 één van de laatste “aan Mohammed geopenbaarde” soera’s was”. Logischerwijs moet het dus “er is geen dwang in islam” abrogeren.

Verder heeft Abdil-kasim Hebat-Allah Ibn Salama Abi Nasr een boek geschreven (standaard werk) met de titel al-Nasikh Wal-Mansoukh

Hij komt tot onder andere dit lijstje van geabrogeerde verzen:
2:185 2:184 Fasting
2:234 2:240 Divorced women
2:285 2:284 Revelations
3:85-6; 9:73 2:62; 2:256; 5:69 Tolerance - Ahl al-Kitab
4:11-12 2:180; 2:240 Bequest-Inheritance
5:90 2:219; 4:43 Wine drinking
8:66 8:65 Fighting abilities
9:29 2:109; 60:8-9 People of the Book
9:36 2:217; 45:14 Prohibition of fighting
22:52 53:19-23 Satan and his daughters
24:2 4:15-7 Adultery and fornication
33:50 33:52 Muhammad's wives
58:13 58:12 Money for conferring
64:16 3:102 Fear of God
73:20 73:2-3 Night prayer

De auteur merkte verder op dat van de 114 Surahs (hoofdstukken) van de Koran, zijn er slechts 43 Surahs die niet werden beïnvloed door dit concept.

Dan is er nog het Koran commentaar dat vandaag nog steeds sterk gewaardeerd wordt in de islamitische wereld, Tafsir al-Jalalayn. Dit is een vijftiende-eeuwse werk van de gerenommeerde imams Jalal al-Din Muhammad ibn Ahmad al-Mahalli (1389-1459) en Jalal al-Din 'Abd al-Rahman ibn Abi Bakr Al-Suyuti (1445-1505). Het openbaren, suggereert dit tafsir, "is veiligheid, en [Sura 9] werd geopenbaard als de beveiliging is bewerkt door het zwaard."
Beveiliging door het zwaard betekende het einde van de vele verdragen de moslims had gemaakt met niet-moslims. Een andere nog steeds invloedrijke Koran commentator, Ibn Kathir (1301-1372) citeert een eerdere instantie, Ad-Dahhak bin Muzahim, om vast te stellen dat het vers van het zwaard, Sura 9:5 ( "doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt" ) "vervangt elke overeenkomst van de vrede tussen de profeet en alle afgodendienaar, elk verdrag en elke termijn."
En nog een andere vroege commentator, Ibn Juzayy (overleden 1340) is het erover eens dat een van de functies van dit vers is "intrekking van elk vredesverdrag in de Koran."
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Ma Apr 11, 2011 1:35 am

Pilgrim schreef:Sahih muslim, boek 19: 4321: Toen de profeet werd gevraagd over het doden van heidense vrouwen en kinderen bij nachtelijke razzia’s zei hij: het zijn ook heidenen.

Dat staat er niet!! Er staat:

سئل النبي صلى الله عليه وسلم عن الذراري من المشركين يبيتون فيصيبون من نسائهم وذراريهم فقال هم منهم
    "De Profeet werd gevraagd over de nachtelijke aanvallen, waarin ook vrouwen en kinderen gedood kunnen worden, en hij zei: "Zij behoren tot hen".
    http://www.islamweb.net/newlibrary/disp ... =53&ID=817

Waar staat: "Zij zijn ook heidenen"?? Hum-minhum betekent niet "zij zijn ook heidenen". Alle kinderen zijn op de natuurlijke aanleg geboren volgens de Islam, zondeloos. Niet zoals de christenen geloven, dat ze als zondaren worden geboren.

Imam Muslim heeft deze hadith geplaats onder de hoofdstuk:

‏"Hoofdstuk: Het toegestaan van het doden van vrouwen en kinderen tijdens nachtaanvallen, zolang het niet expres gebeurt".

Dus het gaat niet over doelgericht doden van vrouwen en kinderen, maar alleen als zij niet onderscheden kunnen worden en per ongeluk gebeurt!!

Ibn Hajr schreef in zijn uitleg van dit Hadith:

وليس المراد إباحة قتلهم بطريق القصد إليهم ، بل المراد إذا لم يمكن الوصول إلى الآباء إلا بوطء الذرية فإذا أصيبوا لاختلاطهم بهم جاز قتلهم
    "De bedoeling hiervan is niet dat zij expres gedood mogen worden, maar het betekent dat als zij absoluut niet onweken kunnen worden en toch gedood zullen worden in een aanval, dan is dat toegestaan".

["Fath Al-Baari", 6/147]

An-Nawawi schreef in zijn uitleg van dit Hadith:

والمراد إذا لم يتعمدوا من غير ضرورة
    "Wat hiermee bedoeld wordt is dat als zij per ongeluk worden gedoodt... ".

["Sharh Sahih Muslim", 12/49].

Dus je hebt niet alleen de hadith verkeerd vertaalt, je hebt het ook niet begrepen!

Pilgrim schreef:Sahih muslim, boek 19.4366: het volk van Quraiza gaf zich over op bevel van de boodschapper van Allah, maar de beslissing over hen werd overgelaten aan Sa’d die zei: “Ik beslis dat alle weerbare mannen worden gedood, hun vrouwen en kinderen en al hun bezittingen worden verdeeld onder de moslims. (Een massamoord dus, nadat ze zich al hadden overgegeven.)

Islamhaters hebben dit weer verkeerd vertaald - expres!

Overgeleverd door Muslim in zijn Sahih:

تقتل مقاتلتهم وتسبى ذريتهم
    “Hun strijders moeten gedood worden en hun kinderen gevangen”.

[“Sahih Muslim”, 1768].
Overgeleverd door Al-Bukharee in zijn Sahih:

فإني أحكم فيهم أن تقتل المقاتلة وأن تسبى النساء والذرية وأن تقسم أموالهم
    “Ik oordeel dat hun strijders gedood moeten worden, hun vrouwen en kinderen gevangen genomen moeten worden en hun bezittingen verdeeld moeten worden”.

[“Sahih Al-Bukharee”, 3122].

Dus alleen de strijders waren gedood - en er is NIETS authentiek overgeleverd over de aantallen. Om dit incident goed te begrijpen moet je de Ghazwah van Ahzaab bestuderen en hoe Banu Quraydha stam de profeet keer op keer ging verraden en de handen ineensloegen met de strijders van Quraysh! Toen keerde de Profeet zich naar hen, aangezien zij hun verbond gingen breken.

Muhammad Al-Ghazalee schrijft:

واستمر الحصار خمساً وعشرين ليلة، سمح المسلمون في أثنائها لليهود الذين رفضوا الغدر بالرسول أيّام الأحزاب أن يخرجوا، فجزوهم عن وفائهم خيراً
    “Het beleg (van Quraydha) duurde vijf en twintig dagen lang, en in de tussentijd lieten de Moslims alle Joden die niet de Profeet hadden bedrogen tijdens de slag van Ahzab om van daar weg te komen als een beloning voor hun trouwheid”.

[“Fiqh As-Seerah”, 241].

Is dat overeenkomstig met wat jij zei??

Dit incident is te vergelijken met de gebeurtenissen van Waco. Een groep mensen rebbeleerden tegen de regering, en IEDEREEN in dat gebouw werd als strijder beschouwd. Waarom? Als zij niet tot de strijders behoorden, dan hadden zij weg kunnen lopen en zich over kunnen geven.

Ik heb geen tijd om op AL je citaten in te gaan, maar dit geeft je alvast een idee, over hoe betrouwbaar je bronnen zijn

T.C
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Ma Apr 11, 2011 1:50 am

Pilgrim schreef:Merk hier op dat Soera 9 één van de laatste “aan Mohammed geopenbaarde” soera’s was”. Logischerwijs moet het dus “er is geen dwang in islam” abrogeren.

Islam is niet gebaseerd op jouw logica!

Ibn Taymiyah schrijft over "er is geen dwang in de Godsdienst" vers:

جمهور السلف على أنها ليست بمنسوخة ولا مخصوصة، وإنما النص عام فلا نكره أحداً على الدين، والقتال لمن حاربنا، فإن أسلم عصم ماله ودينه، وإذا لم يكن من أهل القتال لا نقتله، ولا يقدر أحد قط أن ينقل ان رسول الله صلى الله عليه وسلم اكره أحداً على الإسلام
    "De jamhur van de vrome voorgangers zijn van mening dat deze vers NIET geabrogeerd is, en dat dit een algemene tekst is: Niemand wordt gedwongen tot de religie. Wij vechten slechts tegen degenen die die tegen ons vechten. Als diegene Islam accepteert dan worden zijn bezittingen en religie heilig, en als diegene niet tot de strijders behoort, dan wordt die niet gedood. En niemand zal in staat zijn om aan te tonen dat de Profeet ooit iemand tot Islam heeft gedwongen".

["Majmu Rasail Ibn Taymiyah", 125].

Ibn Al-Qayyim schrijft:

من تأمّل سيرة النبي صلى الله عليه وسلم، تبيّن له: أنه لم يُكره أحدا على دينه قط، وأنه إنما قاتل من قاتله، وأما من هادنه، فلم يُقاتله
    "Wie de levenswijze van de Profeet bestudeerd zal zien dat hij nooit en nimmer iemand heeft gedwongen om te gelovigen. Hij zou slechts tegen diegenen strijden die tegen hem streden, en betreft degenen die daar niet aan deden, hij zou ze niet bevechten".

["Hidayah Al-Hiyari", 1/12].

Dat zijn eeuwenoude geleerden die bijna alle moslims volgen! Jullie kennen de waarde van hun woorden niet omdat jullie hen niet kennen

Kortom, je hebt geen bewijs dat het ge-abrogeerd is! Je moet niet spreken over zaken die je te boven gaan. Ik zal je uitleggen wat abrogatie is: Alcohol was niet in 1x verboden, het werd stap voor stap verboden. Als God in 1x zou openbaren: Drink niet! Dan zouden velen mensen nog doordrinken, dus God openbaarde het in stappen. 1 vers in het begin van openbaring zei bijvoorbeeld: Kom niet tot het gebed als je dronken bent. Later werd een complete verbod op drinken neergezonden en Allah zei: Drink hellemaal niet meer. Dus dit laatste vers, abrogeerde die vorige vers waarin staat dat je dronken voor het gebed niet mag komen. Dat is abrogatie. Abrogatie vind plaats als 1 vers een andere vers vervangt.

In dit geval, waar is je bewijs dat dit vers niet samen kan gaan met de rest van de Qur'an??

Nogmaals, er zijn 6 verzen ofzo, waar onze geleerden zeker van zeggen dat het geabrogeerd is, voor de rest is het geen spelletje dat elke trol mag komen en zeggen: Dit is geabrogeerd bla bla! Wat is je bewijs voor de abrogatie?

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Ma Apr 11, 2011 2:55 am

Ibn Kathir schreef:Dat is hellemaal niet waar beste silkyboxershortXL. Ik ken iemand die PHD heeft in de kruistochten, en hij had mij bijna 40 citaten uit gecshiedenis, door Joodse en Christelijke priesters gegeven waarin zij zeiden: "Kom naar de mohamedanen, zij onderdrukken niemand!"

Ook nu zijn er hier in Nederland al weer tal van "hooggeleerden" die zelfs zonder dat ze de afgehakte hoofden hebben zien rollen al volledig dhimmi zijn. Veelal in eerste plaats omdat zij er financieel beter van worden. Daarbij heb ik weet van een lijvig boek dat alleen maar de 1000den kerken behandeld die omgebouwd zijn tot moskee. Ook bezetten zij door Saoedi-Arabie betaalde leerstoelen. Uit de hand van wie met eet spreekt men voor.
Ibn Kathir schreef:Ik kan ze opzoeken als je wilt. Het is een feit dat de Joden en Christenen na de kruistochten etc naar Islamitische landen gingen vluchten, daarom zie je nog steeds christenen in Egypte, en bijna heel midden-oosten leven. Ze werden geaccepteerd en leefden als broeders, zij aan zij. Dit was zo, al meer dan 1000 jaar! Het is alleen NU, dat politieke partijen de moslims en ongelovigen tegen elkaar opzetten. Het heeft te maken met politiek, en niet met religie.

Die Egyptenaren waren daar natuurlijk het eerst en toen kwamen de moslims. Natuurlijk leefden zij niet broederlijk naast elkaar, ten eerste omdat zij als oorspronkelijke bewoners onderworpen waren en ten tweede zijn moslims, net als in Hitler Duitsland, de beste mensen.
Ibn Kathir schreef:Toen Umar, de metgezel van de Profeet, naar Jeruzalem kwam en overnam, gaven de ongelovigen de sleutels van de stad aan hem en zeiden:

وقد كاد عمر رضي الله عنه أن يصلي في كنيسة القيامة حينما قيل له: صل . فقال: لا . لا أصلي هنا حتى لا يأتي المسلمون من بعدي ويقولون: هنا صلى عمر ويتخذون منها مسجدًا للمسلمين
"Verricht uw gebed in onze kerk", hij zei: "Nee. Ik zal er niet in gaan bidden, want ik vrees dat de Moslims na mij zullen gaan zeggen: "Umar heeft hierin gebeden", en ze zullen het (afpakken) en het in een Moskee ombouwen".

De moslims, nu slim met het volgen van de meester Umar, vereerde hem want het blijkt een lucratieve bezigheid de ideologie van Mohammed te volgen.
Denk je nu werkelijk dat het zo vriendelijk is gegaan? :roll2:
De veroverden die de slachtpartijen van de moslims inmiddels wel kende doen dat omdat ze voor een overmacht staan. Umar had eenvoudig het besef dat er nog mensen over moeten blijven voor het werk.
Ibn Kathir schreef:Moslims en Joden/Christenen hebben al meer dan 1000 jaar onderling, naast elkaar geleefd! Er was nooit een probleem, en er is nog steeds geen probleem. De enige probleem zijn die politicians die mensen onderling tegen elkaar opzetten.

O, zit het zo, gewoon Wilders weg en de problemen zijn weg? Joh, dat geloof je zelf toch niet?
Sorry beste Ibn Kathir, je geeft er alle blijk van in een gedroomde werkelijkheid te leven.
Maar ook, wat hebben de moslims te zoeken in al die veroverde landen. Zelfs al zou je gelijk hebben
en er zou een gedachtekasteel zijn gemaakt waarin de islam `"vriendelijk" is, dan nog ben je een ben je een enorme uitzondering en zeker niet representatief voor wat de islam in de dagelijkse praktijk is.
De niet gedroomde realiteit is te zien in het volgende filmpje. Ik had gehoopt dit filmpje niet te hoeven plaatsen. Natuurlijk zul je zeggen dat het de ware islam niet is. Maar dat zijn jouw broeders. Ga ze onmiddellijk helpen.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Ma Apr 11, 2011 3:26 am

Ibn Kathir schreef:
Manon schreef:Dat heb ik de joodse profeten nooit horen zeggen.

Ik hoorde het woord "pedofiel" en "kinder-verkrachting" een aantal keer voorkomen hier. OK, ik citeer uit de betrouwbare Joodse boeken

Waarbij je zeer zorgvuldig vermijd te vertellen wanneer die boeken geschreven zijn.
Er is nogal wat verschil tussen een boek wat in 500 voor Christus geschreven is of 500 jaar daarna, bijvoorbeeld.
Ik verwacht dat je ook gaat refereren aan politieke kind-huwelijken, gesloten in de middeleeuwen. Uiteraard niets over het feit dat dit soort huwelijken bepaald niet gewoon waren. En dat die huwelijken nooit "voltrokken" werden (zijnde van de schommel gelijk op de wip) als zo'n koter onder de leeftijd was.

De essentie die jij noodzakelijkerwijze moet vermijden is dat vandaag de dag we zeker weten dat sex met kleine kinderen schadelijk is. Omdat mo in het stenen tijdperk leefde was het goed, dus is het vandaag de dag ook goed.

Tijden veranderen, en normen en waarden veranderen. Dat is iets dat je noodgedwongen moet vermijden, omdat je (g)heilige boekje dan van ellende uit elkaar valt.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Ma Apr 11, 2011 3:31 am

Ibn Kathir schreef:Zij vermoorden al meer dan 60 jaar de Palestijnen en pakken hun grondgebieden af,

Sorry, was het maar zo eenvoudig. De Palestijnen bestonden 60 jaar geleden nog niet. Had je het toen aan ze gevraagd hadden ze gelachen, en gezegd: nee meneertje, we zijn ARABIER!

Ze zijn niet in kampen gedouwd, maar er vrijwillig in gegaan. De bedoeling was om even op zij te stappen terwijl hun Arabische broeders de Joden de zee in dreven. Daarna zou de buit verdeeld worden.

Zoveel Palestijnen waren er niet voor ze vrijwillig in de kampen gingen zitten niksen, de terrorist uithangen en 'verstop de worst' speelden. In die zogenaamde concentratiekampen waren de omstandigheden zo goed dat er nu heel veel Palestijnen zijn. Dank u wel, Rode Kruis!
dan dooft het licht….
Anoniem

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Ma Apr 11, 2011 3:35 am

Ibn Kathir schreef:Dat is hellemaal niet waar beste silkyboxershortXL. Ik ken iemand die PHD heeft in de kruistochten, en hij had mij bijna 40 citaten uit gecshiedenis, door Joodse en Christelijke priesters gegeven waarin zij zeiden: "Kom naar de mohamedanen, zij onderdrukken niemand!"

Ja, zulke mensen kende ik ook. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het waar is. Mohammedanen onderdrukken ten alle tijden altijd en overal andere geloven. Dat was toen en dat is nu nog steeds.
Ik kan ze opzoeken als je wilt. Het is een feit dat de Joden en Christenen na de kruistochten etc naar Islamitische landen gingen vluchten, daarom zie je nog steeds christenen in Egypte, en bijna heel midden-oosten leven. Ze werden geaccepteerd en leefden als broeders, zij aan zij. Dit was zo, al meer dan 1000 jaar! Het is alleen NU, dat politieke partijen de moslims en ongelovigen tegen elkaar opzetten. Het heeft te maken met politiek, en niet met religie.

Zolang die Christenen zich bezig houden met vuilnis, op de belt leven, en zich volgens de regels van dhimmitude gedragen is er geen enkel probleem.
Als ze nou gewoon accepteren dat het normaal is om huwbare meisjes te ontvoeren en tegen hun wil mohammedaan te maken is er geen enkel probleem.

Als ze dat wel doen dan is dat geen probleem voor de mohammedanen, maar een goede reden om die vervelende dhimmies eens een lesje te leren.

U is erg selectief.
dan dooft het licht….
Anoniem

Dhana

Berichtdoor Dhana » Ma Apr 11, 2011 9:50 am

Ik heb nog geen reactie van je gekregen over de verdwenen familieleden in Irak van mijn christelijke vriendin. Enig idee waar jouw broeders aldaar ze gelaten kunnen hebben? Enig idee hoe het moet voelen om je hele familie uitgemoord te hebben? Of dat is dat irrationele onzin ontsproten aan het brein van een kaffir die leugens rond bazuint om de islam in een verkeerd daglicht te stellen?

Het gaat niet om wat er geschreven staat, maar om de werkelijkheid van alledag. Bovendien zoals al eerder gesteld is u nogal selectief.

Nog een vraagje aan uwes. Hoeveel sluipmoorden, verkrachtingen, struikroverij en dergelijke heeft Jezus op zijn conto staan en hoeveel "Gods meest geliefde profeet"?

Als Mohammed nu zou leven zou hij voor misdaden tegen de menselijkheid veroordeeld worden. De islam is gebaseerd op brute onmenselijkheid en onnoemelijke wreedheden. En dat zeker niet door een te verwaarlozen marge aan dwalende moslims. Dat alles in navolging van de stichter van de "religie van de vrede". En dan heeft u de euvele moed ons hier te vergelijken met nazi's vanwege een uitspraken die niet anders zijn dan gebaseerd op de naakte waarheid.

Uw ware islam is niet meer of minder gebaseerd op inderdaad selectieve kamergeleerdheid die niets maar dan ook niets te maken heeft met de harde werkelijkheid van alledag.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

peter calluy

Berichtdoor peter calluy » Ma Apr 11, 2011 10:01 am

:sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping: whistling: whistling: whistling: whistling: whistling: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :yuk: :yuk: :yuk: :yuk: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :roll: :roll: :roll: :roll: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono:

Beste vrienden, echt geen zin meer om met gasten die gebuisde decorateurs wetenschappers noemen, en halalfrituristen geleerden.

Voor sommigen kan dat leuk zijn, dus feel free. Ieder zijn hobby.

Ik heb de draad even bekeken, :violin: je weet wel. Toen ik die Ibn Kathir zag in de welkomrubtriek dacht ik, 'zal wel' en aangezien dat hier freedom of speech van toepassing is éN blijft IBN KATHIR ( wat een naam, nog zo'n geleerde :roll2: ) .

Ik heb ook iets gezien over " ongelovigen hebben geen moraal etc.....".

Ibn: als ethiek én moraal enkel uit de heilige boeken zou komen, Koran en Bijbel, en daarboven op ook nog de rest van de wetenschap die volgens worthy: oooook allemaal uit de woestijnversies van roodkapje komt, dan was deze site er niet en waren de mensen al uitgestorven.

:sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping:

Peter.

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Apr 11, 2011 10:16 am

Zonder in te gaan op moslim-"argumenten", wil ik hier gewoon even aanstippen dat je vrijwel ALLE misdaden van moslims als terreurdaden tegen anders-gelovigen kan zien. Alle car-en homejackings, bankovervallen en roofmoorden van invoermoslims worden ingegeven en gelegitimeerd door hun moslim-zijn. Een roofmoord op een kafir is ook een vorm van jihad.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Manon

Berichtdoor Manon » Ma Apr 11, 2011 10:18 am

Ik had graag de commentaar geweten van Ibn Kathir over een zinnetje dat ik vanmorgen las.

Iemand beweerde dat indien een niet-moslim zich zou gedragen volgens de regeltjes van de islam, we deze mens stante pede in de psychiatrie zouden laten opnemen.

mijn buurvrouw begint ineens op straat rond te lopen met een laken over haar gedrapeerd. Steeds moet er een mannelijke begeleider bij haar zijn, of ze durft niet meer buiten te komen.
Als ze naar toilet gaat staat ze eerst te twijfelen of ze nu wel met de linker dan wel de rechtervoet mag binnengaan, als ware er een onzichtbare grens aan de toiletdeur. Verder staat ze dan rond te draaien tot ze de dwangmatig de juiste richting om zich te ontlasten heeft gevonden. (een hond kan dat soms ook hebben).
verder begint ze dwangmatige wasrituelen uit te voeren waarbij ze water opsnuift en er dan achter haar oren mee begint te wrijven. Ook haar voeten moeten eraan geloven. Bovendien gaat ze dwangmatig vijf keer per dag met haar achterwerk omhoog zitten in een dwangmatig bepaalde richting, onderwijl onverstaanbare dingen uitkramend.
En als klap op de vuurpijl draait ze jaarlijks gedurende één maand haar ganse eet- en slaappatroon overhoop en begint ze ' 's nachts te eten en te leven.

Zou ik nu dringend de MUG moeten laten komen? of denken jullie dat het volkomen harmloos is? Ze is wel al haar job kwijtgeraakt wat ze mocht niet in haar laken komen werken en heel het gepruts met dat toilet viel ook niet goed bij haar baas.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Apr 11, 2011 10:44 am

Manon schreef:Iemand beweerde dat indien een niet-moslim zich zou gedragen volgens de regeltjes van de islam, we deze mens stante pede in de psychiatrie zouden laten opnemen.

Jazeker. Dat is wat ik al heel de tijd beweer. Islam is een collectieve geestesziekte en de moslim is een geestesgestoorde. Helaas meestal onbehandelbaar.

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Ma Apr 11, 2011 10:49 am

@ silkyboxershortXL : Jouw kijk op geschiedenis is biased en gebasseerd op haatvolle propaganda van islamophoben. Als je een zonnebril op hebt, dan lijkt alles zo donker .... zelfs als je naar de mooi schijnende zon kijkt. Zet je bril af. Als je een neutral beeld wilt krijgen, lees dingen van andere mensen.

Wat heeft die video met iets te maken? Ik heb het niet gezien, noch wil ik het zien. Ik weet dat er een diefstal daar plaatsvond, en precies op dat moment liepen die twee jongens daarlangs, en een paar onwetende snorren dachten dat zij die dieven waren en sloegen hen in elkaar! De politiek keek toe. Ik snap niet wat dit hiermee te maken heeft, maar aangezien je het plaatste:

- Niemand mag de wet in eigen handen nemen in ISlam
- Straffen worden alleen gegeven door de rechter nadat alles is bewezen
- Die snorren zijn misdadigers en verantwoordelijk op de Dag des Oordeels
- Als die snorren identiefied kunnen worden aan de hand van die videos, dan moet dat gebeuren en moeten ze berecht en gestraft worden

Een paar snorren in sialkot representeren niet de Islam of de moslims ...

@ H.Numan : Seks met kinderen is ook schadelijk en verboden in de Islaam. Seksueel gemeenschap is alleen toegestaan na puberteit, als de meisje lichaamelijk en geestelijk klaar voor is. Onze Profeet zei: "La dharar, wa laa dhiraar", dus niemand mag dingen doen waarmee hij zichzelf of anderen schade mee toebrengt. Wie jouw het tegendeel heeft verteld, heeft zoals gewoonlijks tegen je gelogen.

@ Dhana : Iraq was een land van Islam, de centrum van kennis tot een paar eeuwen geleden. Meer dan 1000 jaar hebben de Moslims en Christenen daar naast elkaar geleefd. Nu is daar een civil-war. Niemand weet wie wie is. Honderden geheime organisaties zijn daar bezig. Moskeeen, kerken, shi'as, sunni's, markten ALLES wordt opgeblazen, en niemand weet door wie!! Divide and Rule? Blackwater - rings any bells?

Het is zeer spijtig om te horen wat er met je Irakeze vriendin is gebeurt, en het is niet eerlijk en niet rechtvaardig dat jij mij een broeder noemt van mensen die zulke misdaden plegen. Wat heb ik daarmee te maken? WAT maakt hem mijn broeder? Zijn snor? Zijn baard? Zijn tulband? Zijn piyama?

Wij horen rechtvaardig te handelen. Ik ben niet verantwoordelijk voor hun en zij zijn niet verantwoordelijk voor mij. Zij spreken niet voor Islam of de Moslims. Het zijn politieke groeperingen. De nazi's zagen de fouten van een paar joden en scheerden alle joden over 1 kam. Dat doen jullie nu met de moslims. Dat is geen justice.

Je zegt dat onze Profeet misdaden heeft gepleegd etc, ik wacht nog steeds op bewijzen.

T.C.
Laatst gewijzigd door Ibn Kathir op Ma Apr 11, 2011 10:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Apr 11, 2011 10:50 am

Ibn Kathir schreef:
Yep, dat video gaat over vriendschap met joden en christenen. Bekijk het morgen als je tijd hebt. Nadat je dat gezien hebt, praten we verder.

T.C.

Een aardige man Ibn Kathir, maar tegenover hem staan weet ik hoeveel minder aardige imams die de koran op een andere manier interpreteren. Van hen moet je Joden en Christenen wel haten. Er staan ontelbare haat video’s op internet. Je kan ze zo opzoeken.
Hoe komt het dat moslims op zoveel verschillende manieren dit duidelijk boek ( zeggen moslims) uitleggen,. De ene Moslim neemt het boek letterlijk en de andere moslim geeft er zijn eigen uitleg aan.
Is de koran nou wel of niet een ‘mubeen’ helder boek.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Apr 11, 2011 10:54 am

Ibn Kathir schreef:BFA heeft het nog steeds niet door hoe racistisch, fascistisch en haatvol hij bezig is!

Hij schrijft:

BFA schreef:Mohammedanen verdienen geen respect, alleen ridiculiseren en vernedering. Ik begrijp niet waarom je van mij wil krijgen wat je niet verdient.
Het is niet nodig dat je mij iets aandoet om door mij geridiculiseerd te worden. dat je, jezelf het Mohammedaan zijn aandoet is meer dan genoeg.

^ Dat vinden jullie normaal, maar als hij dit zou zeggen:

BFA schreef:Joden verdienen geen respect, alleen ridiculiseren en vernedering. Ik begrijp niet waarom je van mij wil krijgen wat je niet verdient. Het is niet nodig dat je mij iets aandoet om door mij geridiculiseerd te worden. dat je, jezelf het jood zijn aandoet is meer dan genoeg.

OF:

BFA schreef:Negers verdienen geen respect, alleen ridiculiseren en vernedering. Ik begrijp niet waarom je van mij wil krijgen wat je niet verdient. Het is niet nodig dat je mij iets aandoet om door mij geridiculiseerd te worden. dat je, je een neger bent is meer dan genoeg.

Dat mag weer niet! Jij bent gewoon een nazi, niet tegen de joden, maar wel tegen de moslims. Mensen met jouw mentaliteit hebben de bloed van miljoenen onschuldigen aan hun handen. Je bent heel gevaarlijk bezig. Ik raad je aan om hulp te zoeken

Rascistich bezig, Ik? Fascist, ik? Nazi, ik? Waar haal je dit uit? Uit die omkeringen die je met mijn uitspraken creëert?
Net of dit waarde voor je opvattingen geeft.

Die uitspraken waren voor jou persoonlijk bedoeld en niet naar een groep gericht.
Je kent onze cultuur niet en weigert pertinent iets van deze cultuur aan te nemen.
Wie met zijn kont in de wolken leeft vraagt achter een kastijding Dit is een naar een oud Europees spreekwoord.
Al wat je van mij gekregen hebt, houdt de vervulling van sommige van je wensen in. Toch ben je niet tevreden.
Kan je nog een beetje lager?
Doe je niet reeds laag genoeg als je 5 X daags als een hond in het stof kruipt, uit angst voor de producten van je eigen verbeelding?
5 X daags dat je, je als en worm gedraagt en met je hoofd op de grond ligt te kloppen, net alsof je in die grond wil kruipen. Vind je dit niet laag van jezelf?
Vind je niet dat al dit dierlijk gedrag een mens onwaardig is?

En verder maar slachtoffer spelen en mij verwijten dat ik bloed aan mijn handen heb voor hetgeen mijn voorouders gedaan hebben. Dit is nu eenmaal zo en ik aanvaard dat.
Ik aanvaard dat mijn voorouders genocides geperfectioneerd en geïndustrialiseerd hebben.
Dit sinds de Hugenoten, die ze 2 aan 2 gebonden in ruimen van boten lieten verdrinken. Boten met een luik onder de waterlijn dat maakte, eens het luik in de gezonken boot gesloten, deze boot recupereerbaar en zo voor hergebruik geschikt met een volgende lading Hugenoten in het ruim. Dit gaat met vele tussenstappen, altijd vernuftiger tot de gaskamers van de holocaust op de Joden waar we genocide in een ware industriële vorm toegepast hebben.

Dat dit gebeurt is, is zo. aan dit gebeurde kan ik niets aan veranderen.
Vergelijk dit gedrag van mijn voorouders met de Mohammedanen die nu op dit ogenblik, nog op een primitieve en barbaarse manier met botte zwaarden en machètes hun genocides plegen.
vergelijk dit gedrag van mijn voorouders met Mohammedanen die de herinnering aan de genocide samen met de slachtoffers begraven.

Ik kan alleen maar tot de conclusie komen dat Mohammedanen een lesje in barmhartigheid en eerlijkheid van mijn voorouders te leren hebben.
Mijn voorouders studeerden erop om te maken dat de dood snel kwam, hetgeen barmhartig is.
Mijn voorouders en ik nu, zijn zo eerlijk om niet te ontkennen wat in het verleden gebeurd is en trekken daar de lessen uit.

Vergeet ook niet dat de geur van geitestal die onder je jurk uit waait toont dat we buiten betere manieren, ook betere zeep hebben om onze handen mee te wassen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Apr 11, 2011 10:59 am

Aisha was nog geen 9 jaar toen Mohammed seks met haar had Ibn Kathir . Veel te jong. Ze speelde nog met poppen dus ze had nog niet gemenstrueerd. Zou jij je dochter uithuwelijken als ze nog geen 9 jaar is aan een man van 54 ? Een man die haar opa kan zijn.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Ma Apr 11, 2011 11:06 am

@ Ariel : Hebben wij het over elke Achmed en Mehmet of hebben wij het over Islam? Laat maar zien welke geleerde die vers als "vrienden" heeft geinterpreteerd, behalve de islamhaters. Wat vind je van zijn uitleg? Overtuigend?

@ Manon: Ik weet niet waar je sommige van deze dingen hebt gehoord, maar je bespot zelfs het wassen van je lichaam (oh zo grappig, ik kan me niet meer inhouden), dus dat maakt de rest van je argumenten niet eens waard om te lezen. Breng bewijs uit onze boeken. Je bent met niks gekomen.

BFA schreef:Die uitspraken waren voor jou persoonlijk bedoeld en niet naar een groep gericht.
Je kent onze cultuur niet en weigert pertinent iets van deze cultuur aan te nemen.

Weet je zeker? Waarom noemde je mij niet bij naam? Je zei telkens: MOHAMEDANEN, dus meervoud. Het hele moslim volk bedoelde je daarmee. En je kende mij niet eens, toen je mij begon uit te schelden en te bespotten zei ik: Wat heb ik je aangedaan? Jij zei: "Je hoeft mij niets gedaan te hebben, dat ik jou zo behandel. Dat je mohamedaan bent is reden genoeg voor mij!" Je bent een nazi.

Ik heb geen tijd om de rest van je gebabel te lezen, en ik hou wel van de Nederlandse cultuur. Ik ben in NL opgegroeid en heb mooie herinerngen aan dit land. Wij nemen het beste van elke land, elke cultuur - zolang het niet met onze godsdienst botst.

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Apr 11, 2011 11:12 am

Ibn Kathir schreef:Wij nemen het beste van elke land, elke cultuur

Hiermee illustreer je de roversmentaliteit van een volk dat uit en voor zichzelf niets kan creëren.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Manon

Berichtdoor Manon » Ma Apr 11, 2011 11:14 am

@ Manon: Ik weet niet waar je sommige van deze dingen hebt gehoord, maar je bespot zelfs het wassen van je lichaam (oh zo grappig, ik kan me niet meer inhouden), dus dat maakt de rest van je argumenten niet eens waard om te lezen. Breng bewijs uit onze boeken. Je bent met niks gekomen.

oei! noem jij je neus spoelen en met datzelfde kletske water je armen tot aan je ellebogen inwrijven en je even nat maken achter je oren "het wassen van het lichaam"??????

neen, dan hebben wij wel écht andere normen hoor: wij douchen dagelijks, inclusief achter de oren, wassen van het haar, en uiteraard de schaamdelen (dus volledig proper water, mèt zeep), dan poetsen we onze tanden en spoelen we onze mond. Dàt noem ik "wassen van het lichaam".
Wat die buurvrouw doet volgens een of ander heilig boekske, is niet wassen van het lichaam, maar dwangmatige nutteloze onhygienische zaken eindeloos herhalen. Goed voor de psychiatrie dus.

----------
Het helpt natuurlijk niet om steeds weer onze argumenten te willen ontkrachten door te verklaren dat je ze niet gelezen hebt.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Apr 11, 2011 11:15 am

Ibn Kathir schreef: Wij nemen het beste van elke land, elke cultuur - zolang het niet met onze godsdienst botst.

Dat jullie godsdienstige soort een constante kapitaal-stroom(door uitkeringen en roof) richting Zuiden organiseert heb je goed opgemerkt. In Europa is het voor moslims beter toeven dan in de moslim broedgebieden zelf.
Weet je wat, jullie godsdienst is NIKS, een hoop fabeltjes uit de middeleeuwse woestijn. Pas als jullie zelf die Koran-boekjes gaan verbranden(waarom zouden wij dat doen?) is er hoop dat jullie genezen van het moslimisme.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Ma Apr 11, 2011 11:38 am

Ibn Kathir schreef:

@ Dhana : Iraq was een land van Islam, de centrum van kennis tot een paar eeuwen geleden. Meer dan 1000 jaar hebben de Moslims en Christenen daar naast elkaar geleefd. Nu is daar een civil-war. Niemand weet wie wie is. Honderden geheime organisaties zijn daar bezig. Moskeeen, kerken, shi'as, sunni's, markten ALLES wordt opgeblazen, en niemand weet door wie!! Divide and Rule? Blackwater - rings any bells?

We hebben het niet over vroeger, mij beste. Vroeger hadden we hier zwaar te lijden onder de inquisitie. We hebben het over vandaag de dag. Kun jij mij bijvoorbeeld uitleggen waarom moslims er alles aan doen om naar het westen te komen en waarom dat andersom niet het geval is? Ik vind je verder echt heel zielig met je complottheoriën. Als je me vertelt dat het in de eerste plaats om de olie daar gaat, kan ik een eind met je meegaan.

Het is zeer spijtig om te horen wat er met je Irakeze vriendin is gebeurt, en het is niet eerlijk en niet rechtvaardig dat jij mij een broeder noemt van mensen die zulke misdaden plegen. Wat heb ik daarmee te maken? WAT maakt hem mijn broeder? Zijn snor? Zijn baard? Zijn tulband? Zijn piyama?

Heel lief van je dat het sprijtig vindt dat mijn vriendin geen familieleden meer over heeft in Irak. Wel weer tegenstrijdig dan dat je de situatie van de palestijnen in de Gazastrook heel anders benadert.

Wij horen rechtvaardig te handelen. Ik ben niet verantwoordelijk voor hun en zij zijn niet verantwoordelijk voor mij. Zij spreken niet voor Islam of de Moslims. Het zijn politieke groeperingen. De nazi's zagen de fouten van een paar joden en scheerden alle joden over 1 kam. Dat doen jullie nu met de moslims. Dat is geen justice.

De Joden bliezen geen kerken op. Joden grossieren in Nobelprijzen, zoals moslims grossieren in zelfmoordaanslagen. En wat heb ik met nazi's en de katholieke kerk te maken die met hen heulde? Wees eens consequent en gebruik dat niet als argument als je vindt dat ik dat recht andersom ook niet heb.

Je zegt dat onze Profeet misdaden heeft gepleegd etc, ik wacht nog steeds op bewijzen.
T.C.

http://dutch.faithfreedom.org/2009/11/0 ... -mohammed/
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Apr 11, 2011 11:38 am

Ibn Kathir schreef:@ Ariel : Hebben wij het over elke Achmed en Mehmet of hebben wij het over Islam? Laat maar zien welke geleerde die vers als "vrienden" heeft geinterpreteerd, behalve de islamhaters. Wat vind je van zijn uitleg? Overtuigend?

.

Wat bedoel je Ibn Kathir ? Wat moet ik laten zien?
En de man komt overtuigend over, dat is waar, maar dat komt omdat hij geloofd wat hij zegt. Maar andere imams die het tegendeel beweren, komen ook overtuigend over. Dus wie moet ik nou geloven. Wie geeft de juiste interpretatie van de Koran.

Terug naar “Terrorisme, Jihad en politieke islam”