0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Ibn Kathir »

In Europa, tussen 2007 en 2009, slechts 0,4% van alle terroristische aanslagen konden aan "moslims" worden toegeschreven:

Afbeelding

"Op de website zijn de rapporten van 2007, 2008 en 2009 in te zien. Hieruit blijkt dat 84.8% van de terroristische aanslagen in Europa door separatistische groepen is gepleegd. Links extremisten zijn verantwoordelijk voor 6,5% van de aanslagen. Moslim-extremisten hebben 0,4 % van de aanslagen op hun naam. Rechtsextremisten overigens nog minder: slechts 0,2%".

Engels:

"The results are stark, and prove decisively that not all terrorists are Muslims. In fact, a whopping 99.6% of terrorist attacks in Europe were by non-Muslim groups; a good 84.8% of attacks were from separatist groups completely unrelated to Islam. Leftist groups accounted for over sixteen times as much terrorism as radical Islamic groups. Only a measly 0.4% of terrorist attacks from 2007 to 2009 could be attributed to extremist Muslims".
http://www.loonwatch.com/2010/01/terrorism-in-europe/" onclick="window.open(this.href);return false;

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Volgens FBI statistics, tussen 1980 en 2005, slechts 6% van alle terroristische activiteiten in US waren uitgevoerd door "moslims":

Afbeelding
Terrorist Attacks on U.S. Soil by Group, From 1980 to 2005, According to FBI Database

"Zo blijkt uit statistieken van de FBI dat in de periode 1980 tot 2005 slechts 6% van de terroristische aanslagen op Amerikaanse bodem door moslims zijn gepleegd. De overige 94% komt voor rekening van Latino's (42%), extreem links (29%), extremistische joden (7%) en overige groepen 16%)".

Lees zelf : http://www.fbi.gov/stats-services/publi ... error02_05" onclick="window.open(this.href);return false;


In 2006:

Afbeelding

In 2007:

Afbeelding

In 2008:

Afbeelding

0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!


----------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. "Discounting war zones, studies show that there have been very few people killed by “Muslim extremists” each year—in fact, more people drown in bathtubs each year in the United States".
    http://www.brookings.edu/events/2008/02 ... orism.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Lees ook dit: http://johnbakersblog.co.uk/odds-of-dyi ... st-attack/" onclick="window.open(this.href);return false;
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Ibn Kathir »

Islam keurt terrorisme niet goed. Onze geleerden hebben terroristische aanslagen ook afgekeurd en er is geen bewijs in de Qur'an en Sunanh om het goed te keuren. Maar de media heeft een heel slechte beeld gegeven van de realiteiten. Zij doen alsof 19 onbekende arabieren voor ander half miljard moslims spreken! In Amerika verdrinken meer mensen in hun badkuipen dan die aan "terrorisme" sterven
Laatst gewijzigd door Ibn Kathir op zo apr 10, 2011 2:43 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Eliabe »

Gaaaaaaaaaaaaap, daar gaan we weer.
Ik doe effe niet mee. :sleeping:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Ibn Kathir »

Is het geen feit dat meer Amerikanen in hun badkuipen verdrinken dan door "Moslim Terrorisme" doodgaan ?

Zelfs die aanslagen in moslim landen worden uitgevoerd door Blackwater en andere organisaties. Moslims hebben daar geen hand in. Het is hun "Divide and Rule" princiepe. Het zijn allemaal false-flag operations, om de moslims onderling tegen elkaar op te zetten.

Ik daag iedereen uit om mij uit de Qur'an en de Authentieke Sunnah te bewijzen dat "Terrorisme" bij Islam hoort. Anyone?
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Monique »

Beste Ibn Kathir, staat ook ergens WAT meegeteld is als "terroristische aanslag"?

Een zelfploffer tijdens een drukke markt in kandahar met 120 doden b.v. is mijns inziens van een heel ander kaliber dan een schriftelijke aankondiging van b.v. de IRA dat "daar en daar" een bom ligt die om "zo laat" afgaat.... zonder slachtoffers.

Dus.... wat wordt meegeteld als "terroristische aanslag"?

En, is er ook een staatje van aanslagen gerangschikt naar hoeveelheid slachtoffers?
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Monique »

Ibn Kathir schreef:Zelfs die aanslagen in moslim landen worden uitgevoerd door Blackwater en andere organisaties. Moslims hebben daar geen hand in. Het is hun "Divide and Rule" princiepe. Het zijn allemaal false-flag operations, om de moslims onderling tegen elkaar op te zetten
J bedoelt dat al die zelfmoordenaars wereldwijd eigenlijk USA navy seals zijn die zichzelf opblazen om moslims in een kwaad daglicht te zetten????????
Meen je dit nu serieus of zit je je alleen maar te vervelen?????
Xe Services (uitspraak: [zi:]), voorheen bekend als Blackwater Worldwide en als Blackwater USA, is een controversiële particuliere militaire uitvoerder die onder andere beveiliging en andere taken voor het (Amerikaanse) leger uitvoert. Het militaire bedrijf werd in 1997 opgericht door Eric Prince en Al Clark.

Blackwater Worldwide bestaat uit negen deelbedrijven:

Blackwater Training Center
Blackwater Target Systems
Blackwater Security Consulting
Blackwater Canine
Blackwater Air (AWS)
Blackwater Airships, LLC
Blackwater Armored Vehicle
Blackwater Maritime
Raven Construction
Blackwater is eigenaar van de luchtvaartmaatschappij Presidential Airways.[1]

Blackwater is opgericht door voormalige Amerikaanse elitesoldaten van de Navy SEALs. De president van Blackwater, Prince, is ook een voormalige Navy SEAL. In de directie van Blackwater zitten vroegere topmensen van de CIA, zoals J. Cofer Black.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blackwater_Worldwide
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Monique »

Ibn Kathir schreef:Ik daag iedereen uit om mij uit de Qur'an en de Authentieke Sunnah te bewijzen dat "Terrorisme" bij Islam hoort. Anyone?
Onderstaand vers wordt vaak gebruikt om aan te tonen dat geweld (terreur) binnen islam verboden is.

Echter, dat vers toont juist aan dat het WEL toegestaan is:
60-8 Allah verbiedt u niet, degenen, die niet tegen u om de godsdienst hebben gevochten, noch u uit uw huizen hebben verdreven, goed te doen en rechtvaardig te behandelen; voorzeker, Allah heeft de rechtvaardigen lief.
Laten we eens kijken wat er nu eigenlijk staat:
Allah verbiedt u niet, (********) goed te doen en rechtvaardig te behandelen;
Hier staat dus dat het "niet verboden" (= toegestaan) is om ongelovigen "goed" te behandelen.
Er staat echter ook dat "niet goed behandelen" OOK mag.

m.a.w. de keuze om goed te behandelen of slecht te behandelen laat allah over aan het individu; het zal allah zijn reet roesten.

Dan:
die niet tegen u om de godsdienst hebben gevochten
Let op het woordje "niet".
Er is nu een dubbele ontkennig: "Allah verbiedt u niet" en "die niet tegen u om de godsdienst hebben gevochten".
Hier staat dus:
Allah staat toe om mensen slecht te behandelen die tegen de godsdienst gevochten hebben.

Zoals iedereen weet is alleen het ongeloof in allah al "strafbaar" in islam.
m.a.w. eenieder die NIET in allah gelooft en niet van plan is daarmee te beginnen is schuldig en "vecht" tegen allah en mag dus van harte geslacht worden.

Vraagje: wanneer allah terreur etc nadrukkelijk verboden heeft....waarom staat dat dan nergens "nadrukkelijk" vermeld?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89850
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Ariel »

Ibn Kathir schreef:In Europa, tussen 2007 en 2009, slechts 0,4% van alle terroristische aanslagen konden aan "moslims" worden toegeschreven:

:sleeping: Wat nu Ibn Kathir. Is dit jouw manier van discussiëren? Jij hebt hier een ongeloofwaardig artikel geplakt, en jij verwacht dat we deze leugens gaan geloven? Wij hebben lang geleden dit "artikel" op dit forum besproken. Ik heb op dit moment even geen tijd om jouw "artikel " te debunken, maar dat komt nog.

Wat betreft jouw vraag naar bewijzen of terrorisme bij Islam hoort, Hou je vast Kathir....Het antwoord is JA... Terrorisme hoort bij Islam zoals een handschoen hoort bij de hand.
Hou je weer even vast. Ik ga ook even plakken.

Klik even op de spoiler.
Spoiler! :
•2.191 En doodt hen (de ongelovigen), waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden.
•4.75 Laten derhalve zij die hun tegenwoordig leven voor hun leven in het hiernamaals willen offeren, voor de zaak van Allah strijden. En wie voor de zaak van Allah strijdt, hetzij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven.
•4.91 Als zij zich derhalve niet op een afstand van u houden, noch u vrede aanbieden, noch hun handen terughouden, grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij Hen ook vindt. Tegen dezen hebben Wij u duidelijk gezag gegeven.
•4.100 En wie van zijn huis weggaat, zijn land verlatend terwille van Allah en Zijn boodschapper en de dood achterhaalt hem - zijn beloning bij Allah staat vast
•4.101 Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u
•4.104 En toont geen zwakheid in de vervolging van dit (vijandige) volk.
•5.33 De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet
•8.12 Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."
•8.13 Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet.
•8.17 Gij doodde hen niet, doch Allah was het, Die hen doodde. (Het gevaarlijke karakter van deze tekst werd gedemonstreerd door de ouders van de moordenaar die Rene Steegman dood sloeg. Hoewel analfabeet wisten zij wel deze tekst aan te halen.)
•8.65 O profeet, spoor de gelovigen aan om te vechten. Als er twintig onder u zijn die stand houden, zullen zij tweehonderd overwinnen en als er honderd uwer zijn zullen zij duizend der ongelovigen verslaan, omdat zij een volk zijn dat niet wil begrijpen. (Bij 10 % van de bevolking begint het gevecht ook hier)
•9.5 Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.
•9.20 Zij, die geloven en van hun woonplaatsen verhuizen en met hun bezit en met hun persoon voor de zaak van Allah strijden, hebben in de ogen van Allah de hoogste rang. Dezen zullen zegevieren.
•9.29 Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, (Joden en Christenen) die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.
•9.111 Voorzeker, Allah heeft van de gelovigen hun persoon en hun bezittingen gekocht in ruil voor het paradijs - zij vechten voor de zaak van Allah en zij doden en worden gedood - een onfeilbare belofte in de Thora en het Evangelie en de Koran. (Dat staat in geen enkel evangelie)
•48.29 Mohammed is de boodschapper van Allah. En zij, die met hem zijn, zijn hard tegen de ongelovigen en zachtmoedig onder elkander.
•48.18 Voorzeker, Allah had aan de gelovigen welgevallen, toen zij u onder de boom trouw zwoeren en Hij wist wat in hun hart was en Hij zond op hen kalmte neder en Hij beloonde hen met een spoedige overwinning.
•48.19 En een grote buit die zij konden bemachtigen. En Allah is Almachtig, Alwijs
•48.20 Allah heeft u een grote buit beloofd die gij moogt nemen en Hij heeft u deze voorlopig gegeven en heeft de handen der vijanden van u weerhouden opdat het een teken moge zijn voor de gelovigen en dat Hij u op het rechte pad moge leiden.
•8.1 Zij vragen u omtrent de oorlogsbuit. Antwoord: "De oorlogsbuit behoort aan Allah en de boodschapper.
Van islamitische zijde wordt (in strijd met voorgaande teksten) gesteld dat de koran juist het doden van mensen verbiedt. Daartoe wordt altijd slechts een deel van de volgende strofe aangehaald.
•5.32 Deswegen schreven Wij de kinderen Israëls voor, dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Ibn Kathir »

Monique schreef:Beste Ibn Kathir, staat ook ergens WAT meegeteld is als "terroristische aanslag"?

Een zelfploffer tijdens een drukke markt in kandahar met 120 doden b.v. is mijns inziens van een heel ander kaliber dan een schriftelijke aankondiging van b.v. de IRA dat "daar en daar" een bom ligt die om "zo laat" afgaat.... zonder slachtoffers.

Dus.... wat wordt meegeteld als "terroristische aanslag"?

En, is er ook een staatje van aanslagen gerangschikt naar hoeveelheid slachtoffers?
Wat is uw bewijs dat "moslims" die aanslagen in Kandahar op hun eigen volk plegen?

Dat zijn false-flag operations. Wij geloven niet in conspiracy-theories. Hoe makkelijk is het om een bom ergens te plaatsen, en een filmpje te maken? Hoe moeilijk is het om een half meter baard vast te plakken aan je kin, en een 10 kilo tulband op te zetten?

Er was een gebouw overgenomen door Afghaanse politie, ze vonden neppe baarden in de kast ...

Betreft slachtoffers, er staat:
  • John Mueller, a political science professor at Ohio State University, points out that chances of an American being killed by international terrorism during his or her lifetime is about one in 80,000. More people drown in bathtubs every year. “Even if there were a 9/11 scale attack every three months for the next five years, the likelihood that an individual American would be among the dead would be two hundredths of a percent or one in 5,000,” he notes.
    http://reason.com/archives/2011/02/15/w ... ist-threat" onclick="window.open(this.href);return false;
"The Sunday Times" schrijft:
  1. "... He adds that even including the September 11 attacks, the number of Americans killed by terrorists since records on this were kept is about the same as those killed by lightning, accident-causing deer or severe allergic reaction to peanuts".
    http://www.timesonline.co.uk/tol/commen ... 616813.ece" onclick="window.open(this.href);return false;


Monique schreef:J bedoelt dat al die zelfmoordenaars wereldwijd eigenlijk USA navy seals zijn die zichzelf opblazen om moslims in een kwaad daglicht te zetten???????? Meen je dit nu serieus of zit je je alleen maar te vervelen?????
Nee, dat zeg ik niet. Zelfmoordenaars worden soms ingelokt, soms gebrainwashed door onwetende mullahs, soms worden hun families betaald, soms zijn die aanslagen geen zelfmoordaanslagen maar gewoon bommen geplant door geheime diensten ...

Zoek op wat Blackwater in Iraq, AFG en PAK heeft gedaan
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Ibn Kathir »

Het zal even duren voordat ik aan deze forum wen, ik zie niet waar mijn reactie begint en waar het eindigt, maar oke : )

@ Ariel : Meen je werkelijk wat je hebt geplaatst? Ontken je de statistics die ik heb geplaatst? Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door naar boven »

Ibn Kathir schreef:...
"Zo blijkt uit statistieken van de FBI dat in de periode 1980 tot 2005 slechts 6% van de terroristische aanslagen op Amerikaanse bodem door moslims zijn gepleegd. De overige 94% komt voor rekening van Latino's (42%), extreem links (29%), extremistische joden (7%) en overige groepen 16%)".
...
Da's niet best, want slechts 0,6% van de Amerikaanse bevolking is mohammedaan. Amerikaanse mohammedanen plegen dus tien keer zoveel terroristische aanslagen als andere bevolkingsgroepen. Echt een status om trots op te zijn.. :shock:
RTFM
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Ibn Kathir »

naar boven schreef:Da's niet best, want slechts 0,6% van de Amerikaanse bevolking is mohammedaan. Amerikaanse mohammedanen plegen dus tien keer zoveel terroristische aanslagen als andere bevolkingsgroepen. Echt een status om trots op te zijn.. :shock:
Of 19 mensen plegen die 6%?
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door naar boven »

Ibn Kathir schreef:
naar boven schreef:Da's niet best, want slechts 0,6% van de Amerikaanse bevolking is mohammedaan. Amerikaanse mohammedanen plegen dus tien keer zoveel terroristische aanslagen als andere bevolkingsgroepen. Echt een status om trots op te zijn.. :shock:
Of 19 mensen plegen die 6%?
Dat van die 19 was maar één aanslag. Of vooruit, jij je zin: vier. Dus zonder een getal, een absoluut aantal aanslagen, weten we niet in hoeverre die vier aanslagen het plaatje gunstiger doen laten lijken.
RTFM
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Ibn Kathir »

The United Nations Charter, Article 51 schrijft:
  • "Nothing in the present Charter shall impair the inherent right of individual or collective self-defence if an armed attack occurs against a Member of the United Nations, until the Security Council has taken measures necessary to maintain international peace and security".
    http://www.un.org/en/documents/charter/chapter7.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Is zelfverdediging "noble" als je bij de UN hoort en "terrorisme" als je moslim bent? Waarom die dubbele standaard?

Tijdens Jihaad, de Qur'an en Authentieke Sunnah zeggen :

- Dood geen vrouwen
- Dood geen kinderen
- Dood geen bejaarden
- Dood geen monikken
- Dood geen dieren
- Hak geen bomen om
- etc. etc.

De Qur'an zegt:
  1. وقاتلوا في سبيل الله الذين يقاتلونكم ولا تعتدوا إن الله لا يحب المعتدين
    "En strijdt op de Weg van Allah tegen degenen die tegen jullie strijden en overtreedt niet. Voorwaar, Allah heeft de overtreders niet lief". {2:190}
Allaah zegt ook in de Qur'an:
  • وإن جنحوا للسلم فاجنح لها وتوكل على الله إنه هو السميع العليم
    "En als zij geneigd zijn tot vrede, wees dan ook daartoe geneigd en stel jouw vertrouwen op Allah. Voorwaar, Hij is Alhorend, Alwetend". {8:61)
Ibn Kathir Al-Shafi'ie (774H) schreef 700 jaar geleden in zijn Tafsir:
  • "En hierin is een verbod op het verrichten van de zonden zoals Al-Hassan Al-Basri zei, zoals het verminken (van de vijanden), het verbreken van overeenkomsten, het doden van vrouwen, kinderen en bejaarden die niet deelnemen aan de strijd, en de priesters in hun kloosters, en het afhakken van bomen, en het doden van dieren zonder enig voordeel enzovoorts".

    ["Tafsir Ibn Kathir", 1/524].

Anas Ibn Malik heeft overgeleverd dat de Profeet tegen de Mujahidien zei:

  • انطلقوا باسم الله وبالله وعلى ملة رسول الله ولا تقتلوا شيخا فانيا ولا طفلا ولا صغيرا ولا امرأة ولا تغلوا وضموا غنائمكم وأصلحوا وأحسنوا إن الله يحب المحسنين
    "Ga voort in de Naam van Allah, met Allah, op de weg van Zijn boodschapper. Doodt geen bejaarden, zuigelingen, kinderen en ook geen vrouwen. Overschrijdt de grenzen niet. Breng jullie oorlogsbuit bijeen en breng verbeteringen (onder de mensen)! "En weest goed, voorwaar, Allaah houdt van de goed-doeners".

    ["Abu Dawud", 2247].
Zijn dat de eigenschappen van "Terroristen"? En toen de Profeet Makkah overnam, zei hij:

  • من ألقى السلاح فهو آمن ومن أغلق بابه فهو آمن
    "Wie zijn wapens neerlegt is veilig en wie zijn deur achter zich sluit is veilig".

    ["Sahih Muslim", 3/1480].

Wat nu gebeurt, al die aanslagen op burgers, 9/11, 7/7, Madrid, Mumbai, Baghdad etc, dat is allemaal afgekeurd door Islam. Er is geen bewijs dat het toegestaan is, sterker nog, het behoort tot de grootste misdaden. Islam is daar onschuldig aan.
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door BFA »

Ibn Kathir schreef: Wat nu gebeurt, al die aanslagen op burgers, 9/11, 7/7, Madrid, Mumbai, Baghdad etc, dat is allemaal afgekeurd door Islam. Er is geen bewijs dat het toegestaan is, sterker nog, het behoort tot de grootste misdaden. Islam is daar onschuldig aan.
WTC, London, Madrid Mumbaî, ... is wat Mohammedanen doen.

Het kan zijn dat er ergens geschreven staat wat Islam zou moeten zijn.
Of sommige Mohammedananen kunnen zich verbeelden wat Islam zou moeten zijn.
uiteindelijk is dit niet wat Islam is.
islam is wat Mohammedanen doen in de naam van Allah en niets anders.
In naam van Allah plegen Mohammedanen rituele moorden en terroristische aanslagen.
Dit maakt dat Mohammedanen met als rechtvaardiging Allah rituele moordenaars en terroristen zijn.
Misschien niet allemaal, zelfs het merendeel niet; Het feit dat er geen afstand genomen wordt van dit gedrag maakt op zijn minst moreel medeplichting.

Ik hoop dat je nu begrijpt dat het niet gaat om wat er geschreven staat, zelfs niet als dit in dikke letters is, als dit geschrevene afwijkt van de werkelijkheid.Het is die werkelijkheid dat telt.

Die werkelijkheid van de laatste week is:

Weekly Jihad Report
Mar. 26 - Apr. 01
Jihad Attacks: 26
Dead Bodies: 321
Critically Injured: 355

Dit is nog een gemiddelde statistiek. Er zijn statistieken die aan het dubbel van dit aantal aanslagen, dode lichamen en gewonden raken.
Vorige week in Ivoorkust, hebben Mohammedanen rond de 1 000 Christenen op één dag afgemaakt. 1 000 rituele moorden ter ere van Allah, niet opgenomen in bovenstaande cijfers.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Ibn Kathir »

BFA schreef:WTC, London, Madrid Mumbaî, ... is wat Mohammedanen doen. Het kan zijn dat er ergens geschreven staat wat Islam zou moeten zijn.
: )))

Don't judge a car by the driver
. Breng je bewijzen dat Islam zoiets toestaat. We weten niet eens wie die aanslagen heeft gepleegd. Wij volgen geen baarden en tulbanden. Wij volgen de Qur'an en de Authentieke Sunnah.

Als je bewijzen hebt, breng ze naar voren zodat wij ze kunnen bespreken , zoniet, your case is weak
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Ibn Kathir »

BFA schreef:Dit maakt dat Mohammedanen met als rechtvaardiging Allah rituele moordenaars en terroristen zijn.
Onze Profeet, vrede zij met hem, heeft gezegd:
  • المسلم من سلم الناس من لسانه ويده والمؤمن من أمنه الناس على دمائهم وأموالهم
    "De ware moslim is degene voor wien's tong en handen de MENSEN zich veilig voelen en de momin (hogere graad van geloof) is degene voor wien's handen het bloed en bezittingen van de MENSEN veilig zijn".

    ["Sahih Al-Nasa'ie", 8/104].
Hij zei "mensen", dus daaronder vallen gelovigen en ongelovigen. Deze hadith is mutaffaqun-'alayh via andere asanid ...

Kunnen wij dus deze mensen "mohamedanen" noemen? Zij gaan tegen "mohamed's" leer in
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Ibn Kathir »

In US komen gemiddeld 3 mensen PER JAAR om het leven door "Moslim Terroristen":
  1. "11 Muslim Americans have successfully executed terrorist attacks in the United States since 9/11, killing 33 people. This is about 3 deaths per year. There have been approximately 150,000 murders in the United States since 9/11. According to the FBI there were approximately 15,241 murders in the United States in 2009".
    http://sanford.duke.edu/centers/tcths/a ... 110202.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Lees ook dit artikel:
  • Muslim terrorists kill just 33 of 150,000 murdered Americans

    "Since the 9/11 attacks almost a decade ago, Muslin American terrorist attacks inside the United States have killed 33 people out of the 150,000 American victims of homicide in that time period".
    http://www.iran-times.com/english/index ... Itemid=425" onclick="window.open(this.href);return false;
Elke ziel die zonder recht is genomen is 1teveel, maar jullie moeten inzien dat de media een grote rol speelt in onze percepties in de 21ste eeuw. Islam is niet wat de media jullie laat denken. Wij kennen Islam. Islam staat voor liefde, barmhartigheid, rechtvaardigheid en eerlijkheid tegen de schepping.
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door naar boven »

Ibn Kathir schreef:"Since the 9/11 attacks almost a decade ago, Muslin American terrorist attacks inside the United States have killed 33 people out of the 150,000 American victims of homicide in that time period".
Een gelijkenis tussen een terroristische aanslag en moord is er alleen voor de dodelijke slachtoffers. Ze zijn in beide gevallen dood. Voor de rest zijn er geen overeenkomsten.
Ibn Kathir schreef:Elke ziel die zonder recht is genomen is 1teveel, maar jullie moeten inzien dat de media een grote rol speelt in onze percepties in de 21ste eeuw. Islam is niet wat de media jullie laat denken. Wij kennen Islam. Islam staat voor liefde, barmhartigheid, rechtvaardigheid en eerlijkheid tegen de schepping.
Als we de MSM zouden moeten geloven dan was de islam een soort christendom voor beginners: "komt op termijn wel goed, over 600 jaar of zo". :D
RTFM
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Ibn Kathir »

Er is niets om "goed te komen", alles was al goed. Moslims werden aangevallen door wilde Tartaren en kruisvaarders, ze hebben gevochten tegen Romeinen, Perzen etc, al bijna 1500 jaar, maar nog nooit hebben onze geleerden het doden van niet-strijders toegestaan!

Sterker nog, de Qur'an zegt:

" En laat de haat van een volk jullie er niet toe brengen niet rechtvaardig te wezen. Wees rechtvaardig".
{5:8}

Al-Qurtubi Al-Maliki (671H) schreef in zijn Tafsir daarvan:
  1. ودلت الآية أيضا على أن كفر الكافر لا يمنع من العدل عليه، وأن يقتصر بهم على المستحق من القتال والاسترقاق، وأن المثلة بهم غير جائزة وإن قتلوا نساءنا وأطفالنا وغمونا بذلك؛ فليس لنا أن نقتلهم بمثله قصدا لإيصال الغم والحزن إليهم
    "En deze vers bewijst dat het ongeloof van de ongelovige ons niet weerhoudt van het rechtvaardig zijn tegen hem. En zelfs als zij onze vrouwen en kinderen doden en onze harten met droefheid vullen, het is niet toegestaan om doelgericht op dezelfde wijze terug te handelen met als doel om ook hun harten met droefheid te vullen".

    ["Ahkam Al-Qur'an", 6/110].
Dat is ongeveer 700 jaar geleden geschreven in Al-Andalus (Spanje), toen Moslims een superpower waren. Dus niet dat hij dat uit angst voor ongelovigen schreef of schouderklopjes wou ontvangen. Dit is Islam. Dit is wat wij hebben geleerd.

Ongelovigen hebben geen morele standaard, hun morality is subjective, onze is objective. Zelfs als jullie ons onrecht aandoen, wij zullen jullie geen onrecht aandoen. Ik wacht nog steeds op "bewijs" dat Islam terrorisme goedkeurt

Jullie kennen Islam niet, het spijt me dat ik dat zeg, maar zo is het
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Schepsel »

Ik heb wel degelijk morele waarden, uit algemeen fatsoen en besef dat een ander mens misschien ook wel eens gevoelens enzo zou kunnen hebben. Mijn morele waarden zijn meer gebaseerd op zinnige overwegingen dan de jouwe vrees ik, en ik heb geen vrees voor een terrorisende en gure boef als god nodig om ze op te volgen. Grappig hoe gelovigen dat monopolie op de ethiek nooit kunnen verdedigen.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Manon »

Heeft U ook een studietje waarin de moslimaanslag (WTC 2001 / MADRID 2003 / LONDON 2005) wèl zijn inbegrepen?

Gaat het hier over het aantal aanslagen? of over het aantal slachtoffers? Want die "separatistische" aanslagen vb. in Frankrijk zijn niet zo bekend, wegens geen slachtoffers.
Wat wel bekend is, zijn die hele rits Metro aanslagen in Parijs, gepleegd door moslims, maar die zitten er natuurlijk niet bij wegens "verkeerde periode".

De opdracht van de vraag luidde alvast: bewijs eens rap dat moslims geen aanslagen plegen... nice try.

Hier het bewijs dat moslims vooral mekaar uitmoorden. Moeten ze zelf weten natuurlijk, maar het wordt wel héél hard werken voor de 72 hoeries op die manier:

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 66#p236266" onclick="window.open(this.href);return false;

Periode: 1948 <--> 2005

A short summary of Arab/Muslim deaths in some countries since 1948, using the lowest estimates.

Algeria : 600,000

Sudan :2,600,000

Afghanistan : 2,000,000

Somalia : 400,000

Bangladesh : 1,400,000

Indonesia : 400,000

East Timor : 100,000

Iraq : 1,540,000

Iran : 450,000

Lebanon : 130,000

Yemen : 100,000

Chechnya : 80,000
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door BFA »

Ibn Kathir schreef: Breng je bewijzen dat Islam zoiets toestaat. We weten niet eens wie die aanslagen heeft gepleegd.
De arrogantie waarmee je die stelling plaatst maakt antwoorden overbodig.
Een arrogantie die volledig in tegenstrijd is met alles wat je hier reeds hebt zitten knippen en plakken. waaruit ik kan afleiden dat dit knippen en plakken op een manier van doelbewust misleiden geplaatst is. Met andere woorden, met de enige bedoeling van te liegen.
Ibn Kathir schreef:Wij volgen geen baarden en tulbanden. Wij volgen de Qur'an en de Authentieke Sunnah.
De Mohammedaanse held Osama Bin Laden zegt dit ook.
Ibn Kathir schreef:Onze Profeet, vrede zij met hem, heeft gezegd:
Bewijs eerst eens dat die profeet bestaan heft voor je op verzinsels uit de mond van een verzinsel begint te bouwen.
Liefst met meerdere geschiedkundige bronnen die naar hem verwijzen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Monique »

Ongelovigen hebben geen morele standaard, hun morality is subjective, onze is objective.
Hier ga je dus flink de fout in.
Je plakt een label op kafir en scheert ze allemaal over 1 kam.
Ik hoor altijd van moslims dat niet alle moslims hetzelde zijn en dat je ze niet over 1 kan moet scheren.
Wat doe jij nu?

Daarbij claim je ook de superioriteit van moslims boven niet-moslims.
Dat is niet zo vreemd uiteraard want daar is de koran op gebaseerd; het demoniseren van "anderen" om jezelf beter te voelen.
Uit dat superioriteitsgevoel komt ook de terreur gepleegd door moslims;
Niet-moslims zijn geen mensen, ze hebben geen moraal, allah haat ze, ze gaan toch naar de hel ...dus... slachten maar; ze zijn toch niets waard.

Voeg daarbij de oproep van allah om de hele wereld aan islam te onderwerpen en je hebt de ideale voedingsbodem voor terreur waar je haren van overeind gaan staan.
Om de hele wereld islamiet te maken heb je namelijk geweld nodig. Om bepaalde gebieden islamitisch te houden heb je ook geweld nodig.

Neem daarbij ook het slachtofferrelletje dat moslims zich graag aanmeten en de totale afwezigheid van verantwoordelijkheid (de joden hebben het gedaan, de kruistochten etc..en nu...blackwater heeft het gedaan) en je hebt een volk dat totaal afhankelijk is van kafir, geen enkele prestatie levert behalve het eren van allah en het doden van ongelovigen en "overtreders".
Tel daarbij op de beloning die volgt in het paradijs en het takkenleven op aarde en zelfs ik zou misschien in staat zijn mezelf op te blazen en zoveel mogelijk kafir meenemen om eindelijk die beloning te hebben en van dit kloteleven af te zijn.
DE ultieme omstandigheden voor geschifte massamoordenaars.

Neem daarbovenop de onzekerheid betreffende de kracht van hun geloof waardoor iedere kritiek verboden is omdat moslims niet zo sterk in hun geloof staan en kennelijk nogal makkelijk te beïnvloeden zijn en je hebt er weer een slachtreden bij.
Toch?
Ik wacht nog steeds op "bewijs" dat Islam terrorisme goedkeurt
Een stukje terug heb ik iets aangegeven waar je nog niet op gereageerd hebt?

Vertel eens waarom alleen moslims zichzelf opblazen met meedeneming van zoveel mogelijk anderen?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89850
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 0.4% van alle terreuraanslagen zijn door MOSLIMS!!

Bericht door Ariel »

Ibn Kathir schreef: @ Ariel : Meen je werkelijk wat je hebt geplaatst? Ontken je de statistics die ik heb geplaatst? Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen
Absoluut mijn beste. Natuurlijk meen ik wat ik gezegd heb. Kijk, ik kan me voorstellen dat het niet leuk voor jou is om te weten dat Islam geen religie van vrede is maar een religie van dood en verderf, en als ik als moslim geboren was, dan had ik me waarschijnlijk net zoals jij dood geschaamd over de terroristische aanslagen die mijn broeders in de naam van Allah gepleegd hadden, en nog steeds plegen.
Dus je ziet, ik heb heel veel begrip voor je.
Tenslotte kan jij er ook niks aan doen dat jij in zo'n achterlijke religie geboren bent. Het ware beter voor je geweest als je in een Christelijk gezin terecht was gekomen, dan had jij nu op zondag gezellig naar de kerk kunnen gaan om te horen dat jij een zoon van God bent, en niet net zoals nu een slaaf van de maangod allah. Als jij in dat Christelijke gezin geboren was dan had jij je niet druk hoeven te maken over met welk been je de WC in moet stappen, en dat jij je billen met een oneven nummer wc papiertjes ( lees stenen ) moet afvegen of andere idiote regeltjes.
Dus je begrijpt dat ik met je te doen hebt, en mijn compassie voor jou is groot. Ik heb medelijden met je omdat jou geleerd is dat jij je vijf keer per dag moet laten naaien door een niet bestaand godje dat ontsprongen is in de zieke geest van Mohammed. Het is jammer dat jij van kinds af aan aan bent gehersenspoeld. Het had zo veel beter voor je kunnen uitpakken...Jammer hoor. Nu moet je zelf wakker worden, en dat is een moeilijk zo niet onmogelijke opgave voor je. Het zijn namelijk alleen de zeer verstandige intellectuele en geestelijk gegroeide moslims die Islam kunnen verlaten. Dat is niet aan iedereen gegeven.

Anyway…Laten we het even hebben over het rare politiek correct vertaalde Amerikaanse rapportje dat jij hier op het forum gedumpt hebt.
Ik wil er niet te veel woorden aan vuil maken, want ieder normaal mens kan zien dat het “terrorisme” dat men gebruikt heeft voor dit rapport totaal anders is dan het terrorisme wij normale mensen onder terrorisme ( lees Allah helpen) verstaan.

Brandstichten, vandalisme, schietpartijen, diefstal tellen in dit rapport allemaal als "terrorisme". Milieuactivisten die dieren vrijlaten zijn dus extreme linkse terroristen. Verder wordt niet het aantal daders of slachtoffers geteld, maar het aantal acties.
Een fiets of een tasje van een oud dametje jatten wordt hetzelfde gewogen als met vliegtuigen gebouwen in vliegen.

Het is niet mijn bedoeling welk misdrijf dan ook goed te praten, maar het is duidelijk dat dit rapport de islamproblematiek minimaliseert.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie