Terrorisme VS Diarree ......................................

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Ibn Kathir

Terrorisme VS Diarree ......................................

Berichtdoor Ibn Kathir » Di Nov 15, 2011 12:58 am

"Eleven Muslim Americans have successfully executed terrorist attacks in the United States since 9/11, killing 33 people. This is about 3 deaths per year."

http://sanford.duke.edu/centers/tcths/a ... unting.pdf

VS:

"About 222,000 people are admitted to the hospital each year for complications related to diarrhea. About 400 people die each year due to complications, such as severe dehydration, in the United States".

http://www.wellness.com/reference/conditions/diarrhea/

Diarree = 400 doden per jaar
Moslim-Terrorisme = 3 doden per jaar

Diarree is dus honderd x grotere gevaar dan moslim-terrorisme!!!!
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.

Ibn Kathir

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Berichtdoor Ibn Kathir » Di Nov 15, 2011 1:02 am

NSC Study Shows You are More Likely to Killed By a Cop Than a Terrorist

After 9/11, the fear of another attack on U.S. soil cleanly supplanted the fear of having one`s penis chopped off by a vengeful lover in the pantheon of irrational American fears.

While we`re constantly being told that another attack is imminent and that radical Islamic fundamentalists are two steps away from establishing a caliphate in Branson, Missouri, just how close are they? How do the odds of dying in a terrorist attack stack up against the odds of dying in other unfortunate situations?

The following ratios were compiled using data from 2004 National Safety Council Estimates, a report based on data from The National Center for Health Statistics and the U.S. Census Bureau. In addition, 2003 mortality data from the Center for Disease Control was used.

-- You are 17,600 times more likely to die from heart disease than from a terrorist attack
    -- You are 12,571 times more likely to die from cancer than from a terrorist attack
    -- You are 11,000 times more likely to die in an airplane accident than from a terrorist plot involving an airplane
    -- You are 1048 times more likely to die from a car accident than from a terrorist attack
    --You are 404 times more likely to die in a fall than from a terrorist attack
    -- You are 87 times more likely to drown than die in a terrorist attack
    -- You are 13 times more likely to die in a railway accident than from a terrorist attack
    --You are 12 times more likely to die from accidental suffocation in bed than from a terrorist attack
    --You are 9 times more likely to choke to death on your own vomit than die in a terrorist attack
    --You are 8 times more likely to be killed by a police officer than by a terrorist
    --You are 8 times more likely to die from accidental electrocution than from a terrorist attack
    -- You are 6 times more likely to die from hot weather than from a terrorist attack

SOURCE: The Progressive Review

http://newsblaze.com/story/200902211001 ... story.html
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Di Nov 15, 2011 1:09 am

Ah, gaat het hier weer over.

Ik ben benieuwd of men nu moeite gaat doen met je hemeltergende productie van drogredenen en kromme redeneringen :D

Joe ar moar laiklie toe dai from kenser den from e kop wat doe joe seej toe det????
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Di Nov 15, 2011 1:12 am

Schepsel schreef:Ah, gaat het hier weer over.

Ik ben benieuwd of men nu moeite gaat doen met je hemeltergende productie van drogredenen en kromme redeneringen :D

Joe ar moar laiklie toe dai from kenser den from e kop wat doe joe seej toe det????

Argumenteer met mij. Ik studeer aan een van de beste Uni's in de UK , zo krom redeneer ik ook weer niet :D

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Di Nov 15, 2011 1:13 am

Ik geloof er niks van!
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Di Nov 15, 2011 2:02 am

Afbeelding

Number of American civilians who died WORLDWIDE in terrorist attacks last year: 8
    - Minimum number who died after being struck by lightning: 29

http://www.prisonplanet.com/more-americ ... orism.html

Ozes

Berichtdoor Ozes » Di Nov 15, 2011 2:05 am

Als je diaree bekritiseerd hoef je niet de rest van je leven onder te duiken. Mohammed heeft zelf 10 van zijn critici (laten) vermoorden dus kom niet met dat het niet Islamitisch is. Islam reageert hetzelfde op kritiek wereldwijd, het is geen lokaal probleem maar de Islam zelf.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Ozes

Berichtdoor Ozes » Di Nov 15, 2011 2:07 am

Grappig dat je alleen Amerikanen kan noemen, durf je de cijfers wereldwijd niet te gebruiken?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Daisy

Berichtdoor Daisy » Di Nov 15, 2011 2:20 am

Ik heb niet gestudeerd en weet bijna nergens van, maar ik durf wel een discussie aan.
Oordeel niet te vlug

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Di Nov 15, 2011 2:23 am

Ozes schreef:Grappig dat je alleen Amerikanen kan noemen, durf je de cijfers wereldwijd niet te gebruiken?

Wereldwijd sterven meer moslims door terrorisme dan westersen!

Over "Al-Qaidah" , bijvoorbeeld :

"The results show that non‐Westerners are much more likely to be killed in an al‐Qa’ida
    attack. From 2004 to 2008, only 15% percent of the 3,010 victims were Western. During
    the most recent period studied the numbers skew even further. From 2006 to 2008, only
    2% (12 of 661 victims) are from the West, and the remaining 98% are inhabitants of
    countries with Muslim majorities.
    "

http://www.ctc.usma.edu/wp-content/uplo ... lete_l.pdf

Ozes

Berichtdoor Ozes » Di Nov 15, 2011 2:27 am

Dat vind ik ook erg, maar weet je wat nog erger is?
Dat een doodgewone jongen als jij een man verdedigt die nadat hij zijn zwaard had getrokken, deze nooit terug in zijn schede heeft gestopt. Een man waarvan alle Imam's die gelieerd zijn aan de Madhabab het er over eens zijn dat hij gemarteld, gemoord & verkracht heeft. Een man die een klein meisje heeft verkracht. Dat vind ik erg. Door mensen zoals als jij die de het geweld in de naam van Islam proberen te bagataliseren en verwarren, en de Moslim die geweld gebruikt om kritiek tegen de Islam tegen te gaan, draaft de moordmachine van Islam al 1400 jaar door. Bravo, elk geloof & elke ideologie heeft voor het lijdden van vele Mensen gezorgt, maar jouw geloof is het enige geloof dat nooit voor hervorming kan zorgen. De vrouwen in Pakistan die in de bak zitten of erger omdat ze zelf verkracht zijn sturen je een bedankje.
Laatst gewijzigd door Ozes op Di Nov 15, 2011 2:28 am, 1 keer totaal gewijzigd.

~Winston Churchill.

naar boven

Berichtdoor naar boven » Di Nov 15, 2011 2:28 am

17999! Bijna feest!

Afbeelding
RTFM

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Di Nov 15, 2011 2:29 am

naar boven schreef:17999! Bijna feest!

Afbeelding

Biased. Mischien zijn 17,000 daarvan false-flags - hoe kan jij weten?

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Di Nov 15, 2011 2:33 am

Ozes schreef:Dat vind ik ook erg, maar weet je wat nog erger is?
Dat een doodgewone jongen als jij een man verdedigt die nadat hij zijn zwaard had getrokken, deze nooit terug in zijn schede heeft gestopt. Een man waarvan alle Imam's die gelieerd zijn aan de Madhabab het er over eens zijn dat hij gemarteld, gemoord & verkracht heeft. Een man die een klein meisje heeft verkracht. Dat vind ik erg. Door mensen zoals als jij die de het geweld in de naam van Islam proberen te bagataliseren en verwarren, en de Moslim die geweld gebruikt om kritiek tegen de Islam tegen te gaan, draaft de moordmachine van Islam al 1400 jaar door. Bravo, elk geloof & elke ideologie heeft voor het lijdden van vele Mensen gezorgt, maar jouw geloof is het enige geloof dat nooit voor hervorming kan zorgen. De vrouwen in Pakistan die in de bak zitten of erger omdat ze zelf verkracht zijn sturen je een bedankje.

Sorry , al sla je me dood ... ik heb geen enkel idee wat jij hierboven hebt getypt hahah

Kan je ingaan op wat ik zeg? Kom op , wees een beetje academisch. We hebben deze grappen al gehoord en ze beginnen een beetje oud te worden.

Ozes

Berichtdoor Ozes » Di Nov 15, 2011 2:38 am

Ibn Kathir schreef:

Afbeelding

Word je niet misselijk van jezelf?
Dat je onderdeel bent van al die Moslims die ervoor zorgen dat terrorisme en walgelijke uitspraken onder de sharia wetgeving ongehindert doorgaan?

Boedhisten die worden doodgeschoten in Thailand, Christelijke meisjes die worden onthoofd in Indonesie, niet-moslims die constant in angst leven...
Hoe rechtvaardig jij dit op emotioneel gebied tot jezelf?

En ik denk dat wij hier een nieuwe dorpsgek hebben lol, 17.000 false flags. Super gast, ik zie jouw over een jaartje of 10 naast de supermarkt om geld vragen.

Sorry , al sla je me dood ... ik heb geen enkel idee wat jij hierboven hebt getypt hahah

Kan je ingaan op wat ik zeg? Kom op , wees een beetje academisch. We hebben deze grappen al gehoord en ze beginnen een beetje oud te worden.

Deze grappen zijn al 1400 jaar oud inderdaad, en slechts Moslims kunnen er om lachen. En als jij mij niet begrijpt weet ik niet wat je doet op een uni. Doet me denken aan Good Will Hunting, veeg jij daar de boel aan ?
Laatst gewijzigd door Ozes op Di Nov 15, 2011 2:39 am, 1 keer totaal gewijzigd.

~Winston Churchill.

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Di Nov 15, 2011 2:38 am

Daisy schreef:Ik heb niet gestudeerd en weet bijna nergens van, maar ik durf wel een discussie aan.

Daisy , geloof me : Jij weet meer dan velen op dit forum! Socrates zei : "De verstandigsten zijn zij die weten dat ze niet weten."

Er is twee soorten onwetenden :

Iemand die niet weet , en weet dat hij/zij niet weet
Iemand die niet weet , en niet weet dat hij/zij niet weet

Er zijn veel van de tweede soort op dit forum , en wel heel erg weinig van de eerste soort ! :smile:

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Di Nov 15, 2011 2:39 am

Ik zie kennis als niet te verenigen met godsgeloof.

Ozes

Berichtdoor Ozes » Di Nov 15, 2011 2:40 am

Jij bent niet eens bekend met de vers die het aantal getuigen voor verkrachting eist, noch de hadith over de banu quraish. Ik denk dat je jezelf de verkeerde plaats toewijst :laugh1:

~Winston Churchill.

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Di Nov 15, 2011 2:44 am

Ozes schreef:Word je niet misselijk van jezelf?
Dat je onderdeel bent van al die Moslims die ervoor zorgen dat terrorisme en walgelijke uitspraken onder de sharia wetgeving ongehindert doorgaan?

Boedhisten die worden doodgeschoten in Thailand, Christelijke meisjes die worden onthoofd in Indonesie, niet-moslims die constant in angst leven...
Hoe rechtvaardig jij dit op emotioneel gebied tot jezelf?

En ik denk dat wij hier een nieuwe dorpsgek hebben lol, 17.000 false flags. Super gast, ik zie jouw over een jaartje of 10 naast de supermarkt om geld vragen.
Deze grappen zijn al 1400 jaar oud inderdaad, en slechts Moslims kunnen er om lachen. En als jij mij niet begrijpt weet ik niet wat je doet op een uni. Doet me denken aan Good Will Hunting, veeg jij daar de boel aan ?

Ik stelde een vraag , ik heb geen kennis over de correcte statistieken

Mijn punt was : Jullie citeren een anti-islam site , natuurlijk gaan ze propaganda verspreiden!

Ik bedoel , wij zijn PEOPLE , geen SHEEPLE !

Wees een beetje kritisch en academisch. Citeer betrouwbare , geaccepteerde bronnen die geen kant kiezen.

Ik veroordeel elke aanslag waarbij onschuldige moslims en niet-moslims omkomen.

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Di Nov 15, 2011 2:48 am

Ozes schreef: noch de hadith over de banu quraish

Banu Quraidhaa , niet Banu Quraish

Weet je , ik lach om dit. .......... ik bedoel :

Heb jij ooit een beginner-wannabe-scientist gehoord die over quantum-physics begint te discussieren met een wetenschapper?!

Zo klinken jullie. Als ik wil, ik kan nu met mijn Arabisch hele simpele Islamitische termen opzeggen die jullie niet kennen. Waarom? Omdat jullie niet bij het begin begonnen. Jullie duiken achterin!

Zo werkt dat niet!

Ozes

Berichtdoor Ozes » Di Nov 15, 2011 2:54 am

Waar heb je het over?
Komt die paranoide houding omdat twee derde van de koran gaat over etiquette, liefde & en gelijkheid van alle mensen?
Dat denk ik niet, want twee derde van de koran gaat namelijk over ongelovigen, waarbij Allah vertelt dat elke ongelovige liegt, duivels slecht is en onderworpen of uitgeroeid dient te worden.

Kijk, in het eerste geval zou ik me verbazen waarom elke Moslim wereldwijd zo in complottheorieen gelooft. In het tweede geval, het ware geval, vind ik het heel logisch dat elke Moslim die je tegenkomt doodleuk vertelt dat alle 18.000 aanslagen door de Mossad zijn gepleegt.

Gelukkig was jij er niet in de tweede wereldoorlog. Ibn zou zeggen: " Wie zegt dat Mein kampf een slecht boek is, er staat minder jodenhaat in MK dan in de Koran van Medina!"

Ibn Kathir schreef:
Ozes schreef: noch de hadith over de banu quraish

Banu Quraidhaa , niet Banu Quraish

Weet je , ik lach om dit. .......... ik bedoel :

Heb jij ooit een beginner-wannabe-scientist gehoord die over quantum-physics begint te discussieren met een wetenschapper?!

Zo klinken jullie. Als ik wil, ik kan nu met mijn Arabisch hele simpele Islamitische termen opzeggen die jullie niet kennen. Waarom? Omdat jullie niet bij het begin begonnen. Jullie duiken achterin!

Zo werkt dat niet!

Dus je bent er niet bekend mee dat het op meerdere manieren word geschreven?
Apart, want er is geen standaard manier om de Arabische taal naar niet-arabische talen te vertalen.

Ga je nou weer zeggen dat je een expert bent in Islam, je weet niet eens dat mijn spelling ook word gebruikt door erkende Islam geleerden. Apart dat je hier niet van bewust bent. Wellicht dat je toch iets korter met de Islam in aanraking bent geweest dan je hier probeert te verkondigen.
De meest simpele verzen ben je niet eens bekend mee, een echte expert zou die zo uit zijn mouw trekken.

~Winston Churchill.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Nov 15, 2011 2:55 am

Ibn Kathir schreef:
Mijn punt was : Jullie citeren een anti-islam site , natuurlijk gaan ze propaganda verspreiden!

.

Dat is niet helemaal waar Ibn.
Waar halen wij onze "wijsheid "weg?
Nou van dit soort sites. Hier zijn er een paar. Misschien zit er een handige site voor jou bij?

http://quran.com/
http://abdurrahman.org/sunnah/sahihBukhari/frame.html
http://www.eltawheed.nl/index.php?nav=n ... f574d5dc17
http://www.ishwar.com/islam/holy_hadith/
http://www.teachingquran.com/Resource-C ... c-Dua.aspx
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Di Nov 15, 2011 3:03 am

Ozes schreef:Dus je bent er niet bekend mee dat het op meerdere manieren word geschreven?
Apart, want er is geen standaard manier om de Arabische taal naar niet-arabische talen te vertalen.

Ga je nou weer zeggen dat je een expert bent in Islam, je weet niet eens dat mijn spelling ook word gebruikt door erkende Islam geleerden. Apart dat je hier niet van bewust bent. Wellicht dat je toch iets korter met de Islam in aanraking bent geweest dan je hier probeert te verkondigen.
De meest simpele verzen ben je niet eens bekend mee, een echte expert zou die zo uit zijn mouw trekken.

Je haalt 2 hele verschillende stammen door elkaar , die zelfs door een kind van 5 niet door elkaar worden gehaald !

Je strooit met woorden die je niet eens begrijpt.

Je bent zoals een begineling die GEEN wetenschappelijke studie heeft gevolgd, maar een dikke boek genaamd "theory of relativity" ergens heeft gevonden , en vervolgens met een professor begint te debateren!!

Wat een grap.

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Di Nov 15, 2011 3:09 am

Ariel schreef:Dat is niet helemaal waar Ibn.
Waar halen wij onze "wijsheid "weg?
Nou van dit soort sites. Hier zijn er een paar. Misschien zit er een handige site voor jou bij?

http://quran.com/
http://abdurrahman.org/sunnah/sahihBukhari/frame.html
http://www.eltawheed.nl/index.php?nav=n ... f574d5dc17
http://www.ishwar.com/islam/holy_hadith/
http://www.teachingquran.com/Resource-C ... c-Dua.aspx

Ik had het eigenlijk over "naar boven"'s , link

En nee, jullie lezen dingen op anti-islam websites , waar soms links zijn geplaatst naar dit soort websites - zonder uitleg & context.

Vertel me niet dat jij Sahih Bukhari hebt geopend en vanaf het begin hebt gelezen?

Jullie lezen geen Islamitische boeken. Vertel mij Ariel , hoeveel Islamitische boeken heb jij in je leven gekocht over de Profeet? Heel eerlijk.

naar boven

Berichtdoor naar boven » Di Nov 15, 2011 3:12 am

Ibn Kathir schreef:

Afbeelding

17000 false flags is wel erg veel.
Let's split the difference: 8500 false flags en 9499 terror attacks..

Deal?
RTFM

Terug naar “Terrorisme, Jihad en politieke islam”