Terrorisme VS Diarree ......................................

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Ariel »

Ibn Kathir schreef: Vertel me niet dat jij Sahih Bukhari hebt geopend en vanaf het begin hebt gelezen?

Jullie lezen geen Islamitische boeken. Vertel mij Ariel , hoeveel Islamitische boeken heb jij in je leven gekocht over de Profeet? Heel eerlijk.
De Koran...En ik heb best al veel Ahadith van Sahih Bukhari gelezen. Misschien niet allemaal, maar toch.
En ik heb het boek Sirat Rasoul Allah van ibn Ishaq gelezen . Dat mocht ik lenen. Voor de rest lees ik op internet. Ik heb geen zin om Islamitische suikerversie boeken te kopen waar bekeerde Hollandse moslima's zo warm voor lopen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Ibn Kathir »

Ariel schreef:Ik heb geen zin om Islamitische suikerversie boeken te kopen
... now that's where the problem lays .........

Jullie denken dat alles in onze boeken een "suikerversie" is, en alles op anti-islam websites de waarheid !

Ze zeggen: Iemand die slaapt kan je wakker maken, maar iemand die doet alsof die slaapt niet!

Jullie willen doorslapen. Jullie willen niet wakker worden.
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Ibn Kathir »

Ariel schreef:En ik heb het boek Sirat Rasoul Allah van ibn Ishaq gelezen . Dat mocht ik lenen.
Is dat te verkrijgen in boekvorm in Nederland? Welke taal als ik vragen mag?
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Ozes »

Wat is er mis met alleen de koran lezen?
Niet dat ik mij hiertoe beperk, maar het is wel het Meesterwerk van Allah.

Ik denk dat jij het beste jezelf even tot de koran kan beperken, je was compleet in de war toen ik het over een vers over getuigenissen had.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Schepsel »

Ibn Kathir schreef:
Ariel schreef:Ik heb geen zin om Islamitische suikerversie boeken te kopen
... now that's where the problem lays .........

Jullie denken dat alles in onze boeken een "suikerversie" is, en alles op anti-islam websites de waarheid !

Ze zeggen: Iemand die slaapt kan je wakker maken, maar iemand die doet alsof die slaapt niet!

Jullie willen doorslapen. Jullie willen niet wakker worden.
Ariel las allemaal boeken en vond het maar bedenkelijk spul. Dit bedenkelijke spul stond vol met bedenkelijke dingen. Als er ergens iets schattigs staat, maakt niet ongedaan dat er weet ik hoeveel afgrijzenwekkende dingen zijn. De een of andere ''wakkere'' site heft de haatverzen niet op.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Dhana »

Inbn, eerst even een vriendelijk doch dringend verzoek. Zou je kunnen op houden met van die magagrote letters gebruiken? Dat staat in intererttaal gelijk aan schreuwen en is hier op dit forum niet toegestaan.

Verder zou het wel eens verhelderend zijn als je een statistiekje zou maken over hoeveel moslims er heden ten dage door christenen vermoord worden en dat versus moslims en christenen.

Ik zie dat van je badkuiprace overgestapt bent op diaree. Van de badkamer naar de WC verhuisd zo gezegd.
Nu heb ik gelukkig sch**t aan je gegoochel met cijfers want ik van mijn schepper een gezond portie verstand meegekregen dat niet gevoelig is voor (religieuze) indoctrinatie. Veder vraag ik me af hoe groot het percentage moslimorganisaties is die zich inzet voor het bestrijding van diaree in de derde wereld en dat dan weer in verhouding die van de kaffir.

Ook zou het misschien wel interesant voor je kunnen zijn als je een statistiekje zou maken over het percentage moslims ten aanzien van autochtonen in de Nederlandse en Vlaamse gevangenissen.


De verhouding Indiërs die het leven hebben gelaten onder Brits versus islamitisch bestuur zou een interessante kunnen zijn.


Zo kunnen we nog een aardige waslijst voor je hobby maken.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Dhana »

Ibn Kathir schreef:
naar boven schreef:17999! Bijna feest!

Afbeelding
Biased. Mischien zijn 17,000 daarvan false-flags - hoe kan jij weten?

Hoe kan jij weten of Moahmmed inderdaad door een engel bezocht is die hem het woord van Allah heeft gedicteerd? Was jij erbij? Was er überhaupt iemand anders bij?

Als je zo gaat argumenteren moet je wel weten wat je zegt en wat je zelf voor de waarheid aan wil nemen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Monique »

Terrorisme vs diarree.....

tsja, omdat er dus mensen diarree krijgen is terrorisme niet erg?

Dan is malaria en kanker etc ook niet erg want er is terrorisme...... we kunnen dus ophouden met het zoeken naar medicijnen. :knorrie:
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Dhana »

Ibn Kathir schreef:
Ariel schreef:Ik heb geen zin om Islamitische suikerversie boeken te kopen
... now that's where the problem lays .........

Jullie denken dat alles in onze boeken een "suikerversie" is, en alles op anti-islam websites de waarheid !

Ze zeggen: Iemand die slaapt kan je wakker maken, maar iemand die doet alsof die slaapt niet!

Jullie willen doorslapen. Jullie willen niet wakker worden.
Mijn beste professor. Alles wat er op kritische islamsites te lezen valt, komt of uit de koran of van ahadith van Muslim of Bukhari. De eigen islamitsche kronieken zogezegd. Die hebben niet uit een grote duim gezogen dat Mohammed een meiske van amper 9 jaar verkracht heeft. Hele Joodse stammen liet uitmoorden, spotdichters liet vermoorden, zijn schoonzus van zijn stiefbroer afgepakt heeft nadat hij haar toevalig half naakt in haar eigen huis aantrof en zich verder meer heeft misdraggen dan de eerste en beste decandente Romeinse keizer.

Wij worden waarshijnlijk pas echt goed wakker als de moslims met kromzwaard op de stoep staan om de orders van allah op te volgen en ons komen afslachten.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Ariel »

Ibn Kathir schreef:
Ariel schreef:En ik heb het boek Sirat Rasoul Allah van ibn Ishaq gelezen . Dat mocht ik lenen.
Is dat te verkrijgen in boekvorm in Nederland? Welke taal als ik vragen mag?
In het Engels. Ik geloof niet dat het boek al vertaald is in het Nederlands. Het boek is nog te koop hoor..
http://www.islamicbookstore.com/b3828.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien ga ik hem zelf bestellen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Pilgrim »

Het is met de Islam net als bijvoorbeeld met het communisme. Je hoeft er niet letterlijk alles van af te weten om er een goed oordeel over te kunnen vellen, maar je moet er gewoon voldoende van af weten. En ik weet er genoeg van om te weten dat de Islam een bedreiging is voor onze vrijheid, onze democratie en de beschaving in het algemeen. :nono1:

De Joodse stam, waarvan de mannen door Mohammed vermoord werden, heette inderdaad Banu Quraiza. Maar de naam lijkt een beetje op Quraish en het is dus begrijpelijk dat je je daarin soms kan vergissen. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Dhana »

Pilgrim schreef:Het is met de Islam net als bijvoorbeeld met het communisme. Je hoeft er niet letterlijk alles van af te weten om er een goed oordeel over te kunnen vellen, maar je moet er gewoon voldoende van af weten. En ik weet er genoeg van om te weten dat de Islam een bedreiging is voor onze vrijheid, onze democratie en de beschaving in het algemeen. :nono1:

De Joodse stam, waarvan de mannen door Mohammed vermoord werden, heette inderdaad Banu Quraiza. Maar de naam lijkt een beetje op Quraish en het is dus begrijpelijk dat je je daarin soms kan vergissen. :wink:

Moslims zoals Ibn kunnen zo grappig "logisch" redeneren om je voor leugenaar of ongeletterde oetl*l neer ze zetten.

Als je zegt dat je buurvrouw zo aardig was je een lift aan te bieden in haar nieuwe Toyata en dat bijkt een Honda te zijn, heb je dus gelogen over die lift of ze lachen je uit omdat je geen verstand hebt van automerken en dus al helemaal geen recht had op die lift.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Dhana »

Ibn Kathir schreef:
Daisy schreef:Ik heb niet gestudeerd en weet bijna nergens van, maar ik durf wel een discussie aan.
Daisy , geloof me : Jij weet meer dan velen op dit forum! Socrates zei : "De verstandigsten zijn zij die weten dat ze niet weten."

Er is twee soorten onwetenden :

Iemand die niet weet , en weet dat hij/zij niet weet
Iemand die niet weet , en niet weet dat hij/zij niet weet

Er zijn veel van de tweede soort op dit forum , en wel heel erg weinig van de eerste soort ! :smile:

Ik denk dat ik nu weer een stukje van de puzzel hen gevonden. Moslims schreeuwen moord, brand en disriminatie bij ook maar een beetje tegengas en wij halen de schouders bij islamitische hatelijkheden omtrent ons en ons gedrag en gaan weer over tot de orde van de dag. Niets is erger voor agressieve mensen dan genegeerd worden. Dat leer je al bij de eerste en beste oosterse vechtsport. Bij ongecontroleerd slaan van een aanvaller, gewoon bukken en ontwijken. Dat kost de tegenpartij alleen maar energie en maakt hem nog razender waardoor hij nog harder en ongecontroleerder probeert te slaan en te schoppen. En jij staat er vrolijk en onvermoeid bij en ziet hoe de ander de uitputting nabij is zonder ook maar een enkele schade aangericht te hebben.

Ik heb nu de sleutel in handen wat betreft de islamtische agressie. Gewoon negeren die hele handel.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Ibn Kathir »

Monique schreef:tsja, omdat er dus mensen diarree krijgen is terrorisme niet erg?
Dat zeg ik niet Monique. Terrorisme is ook erg. Maar niet zo erg als DIARREE.
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Ariel »

Ibn Kathir schreef: Terrorisme is ook erg. Maar niet zo erg als DIARREE.
Dat is waar...Dit is lang zo erg niet
Spoiler! :
Afbeelding
als dit.
Spoiler! :
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Ibn Kathir »

Dhana schreef:Inbn, eerst even een vriendelijk doch dringend verzoek. Zou je kunnen op houden met van die magagrote letters gebruiken? Dat staat in intererttaal gelijk aan schreuwen en is hier op dit forum niet toegestaan.

Verder zou het wel eens verhelderend zijn als je een statistiekje zou maken over hoeveel moslims er heden ten dage door christenen vermoord worden en dat versus moslims en christenen.

Ik zie dat van je badkuiprace overgestapt bent op diaree. Van de badkamer naar de WC verhuisd zo gezegd.
Nu heb ik gelukkig sch**t aan je gegoochel met cijfers want ik van mijn schepper een gezond portie verstand meegekregen dat niet gevoelig is voor (religieuze) indoctrinatie. Veder vraag ik me af hoe groot het percentage moslimorganisaties is die zich inzet voor het bestrijding van diaree in de derde wereld en dat dan weer in verhouding die van de kaffir.

Ook zou het misschien wel interesant voor je kunnen zijn als je een statistiekje zou maken over het percentage moslims ten aanzien van autochtonen in de Nederlandse en Vlaamse gevangenissen.

De verhouding Indiërs die het leven hebben gelaten onder Brits versus islamitisch bestuur zou een interessante kunnen zijn.

Zo kunnen we nog een aardige waslijst voor je hobby maken.
Dhana ? Waarom ben je zo boos op mij? Chillax. We kunnen ook vriendelijk tegen elkaar praten , nietwaar?

Een appel is lekker , maar als ik het tegen je gezicht aangooi , dan eet je het niet meer. True?

Peace.
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Ozes »

Je moet wel erg ziek zijn om de slachtoffers van terrorisme te onteren door het te vergelijken met dit..
Dat snap je waarschijnlijk niet eens, net zoals het niet te je doordringt voor hoeveel leed de Islam zorgt, en wat voor walgelijke dingen Islam heeft gezorgt.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Ibn Kathir »

Ozes schreef:Je moet wel erg ziek zijn om de slachtoffers van terrorisme te onteren door het te vergelijken met dit...
Ik "onteer" niemand , ik keur het doden van alle onschuldige mensen af , of ze nou moslims zijn of ongelovigen. Toen een begrafenis langsging, stond onze Profeet ervoor op. Zijn metgezellen zeiden: Weet u dan niet dat hij een jood was? De Profeet zei: Alaysa bi nafsin? (Was hij dan geen levende ziel?!)

Islam is niet gekomen om de schepping te vernietigen.

Wat ik wel doe is het volgende :

Ik geef je een feit, dat er 100x meer mensen aan diarree doodgaan dan aan "moslim-terrorisme". Een simpele feit die je niet kan weerleggen!

Er gaan meer mensen dood aan allergische reacties op donuts - dan aan "moslim-terrorisme"!!

Dit zijn feiten. Je kan ze niet weerleggen. Is het niet tijd dat je ophoudt met je Nazistische uitlatingen en de niet-blanken ook als mensen begint te beschouwen? Wij zijn ook mensen. Het is waar dat ik geen blond haar en groene ogen heb , maar ik ben nog wel een mens.
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Ozes »

Ibn Kathir schreef:
Ozes schreef:Je moet wel erg ziek zijn om de slachtoffers van terrorisme te onteren door het te vergelijken met dit...
Ik "onteer" niemand , ik keur het doden van alle onschuldige mensen af , of ze nou moslims zijn of ongelovigen. Toen een begrafenis langsging, stond onze Profeet ervoor op. Zijn metgezellen zeiden: Weet u dan niet dat hij een jood was? De Profeet zei: Alaysa bi nafsin? (Was hij dan geen levende ziel?!)

Islam is niet gekomen om de schepping te vernietigen.

Wat ik wel doe is het volgende :

Ik geef je een feit, dat er 100x meer mensen aan diarree doodgaan dan aan "moslim-terrorisme". Een simpele feit die je niet kan weerleggen!

Er gaan meer mensen dood aan allergische reacties op donuts - dan aan "moslim-terrorisme"!!

Dit zijn feiten. Je kan ze niet weerleggen. Is het niet tijd dat je ophoudt met je Nazistische uitlatingen en de niet-blanken ook als mensen begint te beschouwen? Wij zijn ook mensen. Het is waar dat ik geen blond haar en groene ogen heb , maar ik ben nog wel een mens.
Je bent gewoon weer een case study en ik wil je graag aanbieden wat jij mij laatst aanbood, proffesionele hulp.

Heb je weleens iemand horen zeggen dat er meer mensen aan scheiten op de wc dood gaan dan aan Amerikaanse bombardementen op Moslim kinderen?
Heb je weleens een Marlboro reclame gezien waar er werd gezegd dat er meer mensen aan hoerenlopen dood gaan dan aan longkanker?

Nee, en er hiervoor is een heel simpele reden:
Het is walgelijk. Je vergelijkt mensen die doelbewust zijn vermoord niet met zulke obscene woorden.

Ik neem aan dit jouw statistieken niet zijn, wat weer aantoont in wat voor wereldje toegewijde Moslims zich bevinden.

Waar steun ik trouwens het Nazisme? Het Nazisme steunt jouw & de Islam steunt het Nazisme, daar zal ik altijd buiten staan. Je veegt echt aan bij de uni volgens mij want je hebt hier nog niets gezegd wat ergens op slaat.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Pilgrim »

Ibn Kathir schreef:Is het niet tijd dat je ophoudt met je Nazistische uitlatingen en de niet-blanken ook als mensen begint te beschouwen? Wij zijn ook mensen. Het is waar dat ik geen blond haar en groene ogen heb , maar ik ben nog wel een mens.
Ik begrijp je uitlating niet. Ik heb niets tegen anders gekleurde mensen en wij zijn geen racisten. De Islam is trouwens ook helemaal geen ras. We hebben iets tegen de ideologie van de Islam zelf omdat het een bedreiging is voor onze vrijheid om dezelfde reden dat ik bijvoorbeeld ook tegen het communisme ben. We zijn niet tegen de Islam omdat het van uitheemse oorsprong is. Ik geloof je best wel dat er door diaree (vooral in Indonesië) of andere ziekten meer mensen doodgaan dan door aanslagen van moslims en de kans dat ik in Nederland door een moslimaanslag om het leven kom is ook erg klein, maar wat doet dat er toe? Maakt dat de Islam meer vreedzaam? Door die aanslagen kan een hele maatschappij ontwricht raken en d.m.v. van deze terreurdreiging ook onze vrijheid afnemen. De Islam handhaaft zich door terreur al eeuwen lang. Het uiteindelijke doel is een totalitaire staat waarin niet-moslims gediscrimineerd en tweederangsburgers worden Ik heb er weinig zin een dhimmi te worden. :nono:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Ibn Kathir »

Pilgrim schreef:Ik begrijp je uitlating niet. Ik heb niets tegen anders gekleurde mensen en wij zijn geen racisten. De Islam is trouwens ook helemaal geen ras. We hebben iets tegen de ideologie van de Islam zelf omdat het een bedreiging is voor onze vrijheid om dezelfde reden dat ik bijvoorbeeld ook tegen het communisme ben. We zijn niet tegen de Islam omdat het van uitheemse oorsprong is. Ik geloof je best wel dat er door diaree (vooral in Indonesië) of andere ziekten meer mensen doodgaan dan door aanslagen van moslims en de kans dat ik in Nederland door een moslimaanslag om het leven kom is ook erg klein, maar wat doet dat er toe? Maakt dat de Islam meer vreedzaam? Door die aanslagen kan een hele maatschappij ontwricht raken en d.m.v. van deze terreurdreiging ook onze vrijheid afnemen. De Islam handhaaft zich door terreur al eeuwen lang. Het uiteindelijke doel is een totalitaire staat waarin niet-moslims gediscrimineerd en tweederangsburgers worden Ik heb er weinig zin een dhimmi te worden. :nono:
Dhimmi is een niet-moslim die onder de Islamitische staat leeft , wat zijn hun rechten?

- Vrijheid van religie/kerk/kruis (maar ze mogen geen nieuwe kerken bouwen)
- Vrijheid om varkens, wijn etc te eten/drinken (in hun eigen huizen)
- Vrijheid om eigen rechtbanken te hebben met hun eigen boeken
- Niemand mag ze lastig vallen/doden/bestelen
- etc etc.

Ze mogen hun mensen niet weerhouden om moslim te worden , ze mogen islam en de moslims niet aanvallen/belachelijk maken etc.

En als ze worden aangevallen door hun vijanden, moslims voeren Jihad in verdediging van hen!

Wie betaalt Jiziyah? Alleen de strijders

Wie betalen geen Jiziyah? Vrouwen, Kinderen, Bejaarden, Invalieden, Armen etc. Zij krijgen zelfs geld van de Islamitische schatkamer!

De jiziyah die de strijders betalen is = 1 dinar (omgerekend 30 euro per JAAR!!) - en elke moslim betaalt 2.5% van zijn jaarlijkse inkomen!

Hoeveel Tax betalen wij nu in de 21ste eeuw?
  1. Japan/1997/23.3
    USA/1997/27.9
    Germany/1997/30.1
    France/1997/34.3
    Italy/1996/35.7
    UK/1996/36.2
    Sweden/1996/54.4
Ik zou zo'n leven wel willen hebben hoor!

Dhimmis leven zelfs beter dan Moslims , lijkt het hahah , ze hoeven niet eens te vechten ter verdediging van hun land, moslims doen dat voor hen. Ik weet niet waarmee mensen jou bang hebben gemaakt. Maar als je iets problematisch hebt gelezen, plaats het maar. Ik wil er best op antwoorden.
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Ozes »

Vraag 1:Wat is de straf voor het doden van een dhimmi door een Moslim?

Tip: het is niet de doodstraf, noch een gevangenis straf.

Vraag 2: Als een Moslim een Dhimmi beschuldigt van blasfemie, welke straf staat hierop, en als er geen getuigen zijn, wie wint de zaak dan?

Tip: al deze vragen kunnen gemakkelijk beantwoord worden

Vraag 3: Wat gebeurt er met de dhimmi zijn rechten als hij er van beschuldigt word dat hij zijn voorwaarden om als dhimmi onder de Islamitische staat te leven heeft verbroken?

Tip: Hij krijgt minder rechten dan een hond, maar hoeveel minder?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Pilgrim »

“De belangrijkste regel van het dhimmi-statuut was de hoge "gedoogbelasting" of djizia. Deze kwam doorgaans nog bovenop de landbelasting, want de landbouw bleef eeuwenlang het werk van christenen (en in Zuid-Azië van hindoes), voorzover er geen zwarte slaven voor ingezet werden. De djizia was eeuwenlang de voornaamste(!) bron van inkomsten voor het kalifaat. Dit temperde natuurlijk de wil van de kaliefen om de ongelovigen tot de islam te bekeren. Enkele ijveraars stelden de religie voorop, en zeiden dat "Mohammed geen belastingontvanger was". Maar vele islamitische heersers waren eerst heerser en dan pas islamiet, en lieten de dhimmi's rustig betalen voor het recht om in hun eigen, door de islam bezet land te overleven. De djizia is dé reden waarom er tot in de twintigste eeuw christelijke en joodse gemeenschappen zijn blijven bestaan in de moslim-wereld.”

Nog iets over deze dhimmi-status:
“Het "beschermingscharter van de islam" (dhimmat al-islaam) is een politieke regeling, waarbij niet-moslims het staatsgezag van de islam erkennen, hun ondergeschiktheid op velerlei manieren tot uiting brengen, en ook een zware gedoogbelasting (djizia) betalen, in ruil voor het recht om hun religie verder te mogen belijden. De voorwaarden die de "door het charter beschermden" (dhimmi's) moeten aanvaarden, zijn de 20 volgende :
- geen nieuwe gebedshuizen bouwen;
- geen oude gebedshuizen heropbouwen die door de moslims vernield zijn (de faciliteiten zijn dus als uitdovend bedoeld);
- moslims toelaten om in de gebedshuizen te overnachten;
- drie dagen gastvrijheid verlenen aan elke moslim-reiziger die erom vraagt, en langer als hij ziek is;
- geen hulp verlenen aan vijanden van de islam;
- bekeringen tot de islam (ook van iemand uit de eigen rangen) niet verhinderen;
- respekt betonen tegenover elke moslim;
- moslims toelaten tot de eigen private bijeenkomsten;
- in kleding duidelijk van de moslims onderscheiden zijn;
- in naamgeving duidelijk van de moslims onderscheiden zijn;
- in taalgebruik duidelijk van de moslims onderscheiden zijn;
- niet rijden op een paard met zadel en teugel;
- geen wapens dragen;
- geen zegelring dragen;
- niet openlijk alkoholische dranken verbruiken of verkopen;
- niet de eigen religie of gewoonten onder moslims propageren;
- geen huizen bouwen in de buurt van de moslims;
- hun doden niet in de buurt van de moslim-begraafplaatsen brengen;
- hun religieuze plechtigheden niet in het openbaar houden;
- geen moslims als slaven bezitten.

Het model van deze regeling is het kontrakt tussen de tot overgave bereide christenen van Damaskus en de moslim-veroveraars. Daarin kwamen nog enkele extra voorwaarden voor, zoals:
- de eigen huizen niet hoger maken dan die van de moslims;
- geen christelijke symbolen ronddragen in processie of bovenop de kerken plaatsen;
- de kinderen niet de Koran aanleren (nl. om hem te kunnen bekritiseren).”

http://koenraadelst.voiceofdharma.com/a ... ngel3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ibn Kathir schreef:Dhimmis leven zelfs beter dan Moslims , lijkt het hahah , ze hoeven niet eens te vechten ter verdediging van hun land, moslims doen dat voor hen.
Ga dat maar vertellen aan de dhimmi's die nu nog in islamitische landen leven. :laugh1: Het zijn er niet zo veel meer. Vooral in Noord-Afrika is er nog maar weinig over van de Christelijke bevolking die er ooit was. De meesten zijn al gevlucht.
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo nov 16, 2011 2:17 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Ozes »

@Pilgrim

Goede lijst

Het mist alleen " Het verbod om een moslim terug te slaan"
Een dhimmi mag zich niet verdedigen, en Islamitisch strafrecht helpt hem of haar ook niet. De getuigenis van een niet-Moslim heeft geen waarde in de rechtbank volgens de meeste madhabab, volgens elke (meer praktische )scholen van fiqh is de getuigenis van een Christen/Jood een derde waard van de getuigenis van een Moslim. Er zijn dus 3 Joden nodig in de sharia rechtbank om de getuigenis van 1 Moslim te weerleggen. Net zoals er twee vrouwen nodig zijn om de getuigenis van 1 Moslim man te weerleggen.

Dit geld ook bij de notaris e.d. Slechts in de handel is iedereen gelijk.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ibn Kathir
Berichten: 240
Lid geworden op: za apr 09, 2011 6:14 pm

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Bericht door Ibn Kathir »

Ozes schreef:Vraag 1:Wat is de straf voor het doden van een dhimmi door een Moslim?

Tip: het is niet de doodstraf, noch een gevangenis straf.
Het doden van een Dhimmi of het aanvallen van zijn eer/bezittingen , behoort tot de Kabaair (grootste zonden) in onze boeken.

Onze Profeet zei: Degene die een dhimmi doodt, zal het geur van het Paradijs niet ruiken, al is het te ruiken op een loopafstand van 40 jaar
Onze Profeet zei: Allah verbiedt het Paradijs voor degene die een dhimmi doodmaakt
Onze Profeet zei: Degene die een dhimmi onrecht aandoet zal mijn vijand zijn op de Dag des Oordeels.

Wat is de straf daarop? Hier zijn 2 meningen over:

1- Doodstraf , dat is de mening van de Hanafi geleerden , en : Al-Shu'bee , Al-Nakha'iee en anderen en hun bewijs is : "Leven voor een leven"
2- Ta'zeer straf (zweepslagen) en bloedgeld , dit is de mening van Ahmad, SHafi'ee en anderen, en hun bewijs: "Geen gelovige wordt gedood voor een ongelovige"

Hoe dan ook , het is geen spelletje. Er staat keiharde bestraffing op , en verbod op het Paradijs!
Ozes schreef:Vraag 2: Als een Moslim een Dhimmi beschuldigt van blasfemie, welke straf staat hierop, en als er geen getuigen zijn, wie wint de zaak dan?

Tip: al deze vragen kunnen gemakkelijk beantwoord worden
Geen getuigen = geen bewijs!

Een jood had Imam Ali's harnas gestolen toen hij nog Khaliefah was. Ali zei: "Je hebt mijn wapens gestolen". Hij zei: "Nee, ze zijn van mij!" Ze gingen naar de rechter! De rechter vroeg: "Wat is uw bewijs dat dit uw wapens zijn?" Ali zei: "Mijn zoon kan getuigen dat ze van mij zijn". De rechter zei: "De getuigenis van een kind voor zijn vader is in dit soort gevallen on-acceptabel". Toen hij geen bewijzen had, gaf de rechter zijn wapens aan de Jood! De jood was zo onder indruk dat hij de Khaliefah van de Moslims in een Islamitische rechtbank had verslagen, dus hij werd Moslim. Hij zag de rechtvaardigheid en tolerantie van Ali!

Dit zijn de verhalen die wij als kinderen te horen krijgen en ze zijn authentiek.

Wat jullie lezen op anti-islam websites zijn leugens.
Ozes schreef:Vraag 3: Wat gebeurt er met de dhimmi zijn rechten als hij er van beschuldigt word dat hij zijn voorwaarden om als dhimmi onder de Islamitische staat te leven heeft verbroken?

Tip: Hij krijgt minder rechten dan een hond, maar hoeveel minder?
Welke voorwaarden? Arme dhimmis betalen geen Jiziyah. Ze krijgen zelf geld van de Baytyl-maal (islamitische schatkamer).
Laatst gewijzigd door Ibn Kathir op wo nov 16, 2011 2:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.
Plaats reactie