Terrorisme VS Diarree ......................................

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Ibn Kathir

Re: Terrorisme VS Diarree ......................................

Berichtdoor Ibn Kathir » Wo Nov 16, 2011 2:36 am

Spoiler! :
Pilgrim schreef:
“De belangrijkste regel van het dhimmi-statuut was de hoge "gedoogbelasting" of djizia. Deze kwam doorgaans nog bovenop de landbelasting, want de landbouw bleef eeuwenlang het werk van christenen (en in Zuid-Azië van hindoes), voorzover er geen zwarte slaven voor ingezet werden. De djizia was eeuwenlang de voornaamste(!) bron van inkomsten voor het kalifaat. Dit temperde natuurlijk de wil van de kaliefen om de ongelovigen tot de islam te bekeren. Enkele ijveraars stelden de religie voorop, en zeiden dat "Mohammed geen belastingontvanger was". Maar vele islamitische heersers waren eerst heerser en dan pas islamiet, en lieten de dhimmi's rustig betalen voor het recht om in hun eigen, door de islam bezet land te overleven. De djizia is dé reden waarom er tot in de twintigste eeuw christelijke en joodse gemeenschappen zijn blijven bestaan in de moslim-wereld.”

Nog iets over deze dhimmi-status:
“Het "beschermingscharter van de islam" (dhimmat al-islaam) is een politieke regeling, waarbij niet-moslims het staatsgezag van de islam erkennen, hun ondergeschiktheid op velerlei manieren tot uiting brengen, en ook een zware gedoogbelasting (djizia) betalen, in ruil voor het recht om hun religie verder te mogen belijden. De voorwaarden die de "door het charter beschermden" (dhimmi's) moeten aanvaarden, zijn de 20 volgende :
- geen nieuwe gebedshuizen bouwen;
- geen oude gebedshuizen heropbouwen die door de moslims vernield zijn (de faciliteiten zijn dus als uitdovend bedoeld);
- moslims toelaten om in de gebedshuizen te overnachten;
- drie dagen gastvrijheid verlenen aan elke moslim-reiziger die erom vraagt, en langer als hij ziek is;
- geen hulp verlenen aan vijanden van de islam;
- bekeringen tot de islam (ook van iemand uit de eigen rangen) niet verhinderen;
- respekt betonen tegenover elke moslim;
- moslims toelaten tot de eigen private bijeenkomsten;
- in kleding duidelijk van de moslims onderscheiden zijn;
- in naamgeving duidelijk van de moslims onderscheiden zijn;
- in taalgebruik duidelijk van de moslims onderscheiden zijn;
- niet rijden op een paard met zadel en teugel;
- geen wapens dragen;
- geen zegelring dragen;
- niet openlijk alkoholische dranken verbruiken of verkopen;
- niet de eigen religie of gewoonten onder moslims propageren;
- geen huizen bouwen in de buurt van de moslims;
- hun doden niet in de buurt van de moslim-begraafplaatsen brengen;
- hun religieuze plechtigheden niet in het openbaar houden;
- geen moslims als slaven bezitten.

Het model van deze regeling is het kontrakt tussen de tot overgave bereide christenen van Damaskus en de moslim-veroveraars. Daarin kwamen nog enkele extra voorwaarden voor, zoals:
- de eigen huizen niet hoger maken dan die van de moslims;
- geen christelijke symbolen ronddragen in processie of bovenop de kerken plaatsen;
- de kinderen niet de Koran aanleren (nl. om hem te kunnen bekritiseren).”

http://koenraadelst.voiceofdharma.com/a ... ngel3.html

Ibn Kathir schreef:Dhimmis leven zelfs beter dan Moslims , lijkt het hahah , ze hoeven niet eens te vechten ter verdediging van hun land, moslims doen dat voor hen.

Ga dat maar vertellen aan de dhimmi's die nu nog in islamitische landen leven. :laugh1: Het zijn er niet zo veel meer. Vooral in Noord-Afrika is er nog maar weinig over van de Christelijke bevolking die er ooit was. De meesten zijn al gevlucht.

Wat een grap!

Sommige dingen kloppen in je lijst. De meeste dingen daar hebben geen bewijs!
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.

Ozes

Berichtdoor Ozes » Wo Nov 16, 2011 2:39 am

Ibn, hou nou maar op. Je kennis over de Islam is zeer gebrekkig. Ken je eigenlijk het Pact van Umar wel?
Je kent amper zeer bekende hadith & surah's...

En je denkt dat Islam een ras is :rongue:
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Ibn Kathir

Berichtdoor Ibn Kathir » Wo Nov 16, 2011 2:42 am

Ozes schreef:Ibn, hou nou maar op. Je kennis over de Islam is zeer gebrekkig. Ken je eigenlijk het Pact van Umar wel?

Ik ben met jou op baby-niveau aan het praten. Ik kan veel dingen schrijven, maar je zult mij niet kunnen volgen, en ik ben niet aan het opscheppen.
Note : Sorry mensen, ik negeer niemand opzettelijk. Vergeef me als ik nog niet gereageerd heb op je bericht. Ik lees ze wel en ik zal erop ingaan als jullie geduldig blijven. Het is dat ik druk bezig ben met mijn studies.

Ozes

Berichtdoor Ozes » Wo Nov 16, 2011 2:48 am

Ibn Kathir schreef:
Spoiler! :
Ozes schreef:Ibn, hou nou maar op. Je kennis over de Islam is zeer gebrekkig. Ken je eigenlijk het Pact van Umar wel?

Ik ben met jou op baby-niveau aan het praten. Ik kan veel dingen schrijven, maar je zult mij niet kunnen volgen, en ik ben niet aan het opscheppen.

Je bewijst constant er zeer absurde denkbeelden op na te houden, niet bekend te zijn met surah's, hadith, het pact van umar en ga zo maar door. Dat vind ik niet erg, maar je doet hier alsof je ook meer enige kennis over de Islam bezit.

En dan ook nog eens aanvallen op mijn persoon. Hoe oud ben je eigenlijk? Je zegt op de uni te zitten maar volgens mij is het hoogstens de middelbare school. " Ik praat met jouw op baby-niveau", op dat niveau zitten eerder jouw argumenten en kennis vd Islam.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Monique

Berichtdoor Monique » Wo Nov 16, 2011 8:29 am

Ibn Kathir schreef:
Monique schreef:tsja, omdat er dus mensen diarree krijgen is terrorisme niet erg?

Dat zeg ik niet Monique. Terrorisme is ook erg. Maar niet zo erg als DIARREE.

Wat wil je daar dan mee zeggen?

Ik snap je vergelijking niet.
Je zegt in feite dat je buurman vermoorden niet zo erg is omdat er mensen zijn die b.v. malaria krijgen?
Amorele atheistische nitwit

Monique

Berichtdoor Monique » Wo Nov 16, 2011 8:34 am

Ibn Kathir schreef:Er gaan meer mensen dood aan allergische reacties op donuts - dan aan "moslim-terrorisme"!!

Ik snap niet dat je een voedsel-allergie vergelijkt met terrorisme.
Het eerste is vrijwillig en het tweede is gedwongen.

Ik snap ook niet dat je het (kennelijk) goedkeurt dat mensen andere mensen middels geweld hun geloof door de strot willen duwen.
En wanneer dat geloof dan niet aangenomen wordt een kopje kleiner gemaakt mogen worden.

Wat heeft dat in hemelsnaam te maken met een voedselallergie?

Ik heb de indruk dat je enkel afgaat op aantallen salchtoffers;
zolang door iets anders maar meer slachtoffers vallen dan door moslims(islam) is het goed.
Piet heeft 100 mensen vermoord en Jan 500 ....dus.... wat Piet doet is niet zo erg. :roll:
Wat een vreemde redenering.

Monique

Berichtdoor Monique » Wo Nov 16, 2011 8:41 am

Ibn Kathir schreef:Dhimmis leven zelfs beter dan Moslims ,

Waarom is er eigenlijk een dhimmie-status?
Waarom dat onderscheid, die discriminatie (rasisme) in islam ?

Dhana

Berichtdoor Dhana » Wo Nov 16, 2011 9:42 am

Iedereen weet dat er meer mensen dood gaan van ouderdom dan aan diarree. Dus hoeven we niets aan diarree te doen?

Ik heb nog nooit van mijn leven zoveel onzin bij elkaar geschreven zien als in deze draad en dat uiteraard door de topic starter.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Wo Nov 16, 2011 2:20 pm

Ibn Kathir schreef:Is het niet tijd dat je ophoudt met je Nazistische uitlatingen en de niet-blanken ook als mensen begint te beschouwen? Wij zijn ook mensen. Het is waar dat ik geen blond haar en groene ogen heb, maar ik ben nog wel een mens.

Maar we behandelen je toch als mens? We hebben er alleen een probleem mee dat MOSLIMS niet-moslims niet als mensen behandelen, maar als apen, zwijnen en demonen (sura 5:60).
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

KevinB

Berichtdoor KevinB » Wo Nov 16, 2011 3:02 pm

Ibn Kathir schreef:Ik "onteer" niemand , ik keur het doden van alle onschuldige mensen af , of ze nou moslims zijn of ongelovigen....

Je keurt het doden van onschuldigen af, of ze nu moslims zijn of ongelovigen? Voor zover ik het kan begrijpen, stelt jou heilig boekje, de Koran, dat alle ongelovigen gedood mogen worden, waar ge hen maar vindt. Je fanatieke geloofsbroers, type Bin Laden, Zawahari of Khalid Sheik Mohammed beschouwen trouwens iedere 'ongelovige hond' als niet onschuldig, en dus is het gerechtvaardigd iedere ongelovige te doden. Ook Theo Van Gogh, met al zijn gekkigheden, was klaarblijkelijk niet onschuldig voor Mohammed B. En dus mocht hij op straat beestachtig afgeslacht worden. Wat heb je daarop te zeggen, Ibn? Wat vond/vind je écht van al dat gemoord?

Ibn Kathir schreef:Dit zijn feiten. Je kan ze niet weerleggen. Is het niet tijd dat je ophoudt met je Nazistische uitlatingen en de niet-blanken ook als mensen begint te beschouwen? Wij zijn ook mensen. Het is waar dat ik geen blond haar en groene ogen heb , maar ik ben nog wel een mens.

Je begint nu echt belachelijk te doen, Ibn Kathir. Omdat je blijkbaar op geen andere manier de discussie aan kunt gaan, begin je ons maar te vergelijken met de Nazi's. Ooit gehoord van de wet van Godwin, Ibn? Anyway, ik denk dat hier op het forum zeer weinig, zoniet geen, nazi's rondlopen, en ik denk zelfs maar weinig mensen die racistisch zijn of mensen veroordelen op basis van hun ras. Ras is niet waar het hier om gaat, Ibn.

Het gaat ons, lijkt me, om godsdienst en ideologie. Wij zijn niet tegen mensen omdat ze tot een bepaald ras behoren. We zijn wel tegen de walgelijke ideologie, de islam, die ze aanhangen. Misschien vertonen sommige mensen op dit forum wel wat racistische trekjes, of doen mensen soms ongelukkige uitspraken. Maar dat wil nog niet zeggen dat we portretten van Hitler aan onze muur hebben en groeten met een gestrekte rechterarm. Ik denk ook niet dat alle mensen die hier actief zijn, blond haar en groene ogen hebben. Ik in ieder geval niet.

Voor het overige: volgens mij behandelen je we, zoals Pilgrim al zij, nog wel als mens. Ik denk dat de meeste mensen op dit forum ook mensen van andere rassen als mensen beschouwen en menselijk behandeld willen zien. We vallen jou niet aan op je ras, we bekritiseren je denkbeelden en vallen ze zelfs aan. Volgens mij hebben we daar een goede reden toe. Dat wil nog niet zeggen dat we je daarom als minder dan een mens gaan behandelen. En inderdaad, zoals Pilgrim zegt, de Koran is niet meteen vriendelijk ten opzichte van niet-moslims. En wat sommige van je geloofsbroers zouden willen doen, of gedaan hebben, is ook allerminst fraai. Vandaar onze weerstand, denk ik.

Denk in de toekomst misschien eens beter na voor je onzin post, Ibn Kathir.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Wo Nov 16, 2011 3:30 pm

Pilgrim schreef:
Ibn Kathir schreef:Is het niet tijd dat je ophoudt met je Nazistische uitlatingen en de niet-blanken ook als mensen begint te beschouwen? Wij zijn ook mensen. Het is waar dat ik geen blond haar en groene ogen heb, maar ik ben nog wel een mens.

Maar we behandelen je toch als mens? We hebben er alleen een probleem mee dat MOSLIMS niet-moslims niet als mensen behandelen, maar als apen, zwijnen en demonen (sura 5:60).

Zo typerend dat moslims meteen bléren dat je discrimineert of rascistisch bent als je gewoon als mens kritiek op ze hebt.

Ik zou hetzelfde reageren als ik een typische hollandse bekeerde kaaskop voor me had.

Wij verwijten je dat jij als MENS een ideologie blijft aanhangen en verdedigen die oproept tot discriminatie en rascisme, als je moslims als een ras wilt beschouwen. Erger nog tot verminken, martelen en regelrecht afslachten en dat nog wel ten aanzien van soortgenoten.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Nov 16, 2011 3:51 pm

Dhana schreef:
Ik zou hetzelfde reageren als ik een typische hollandse bekeerde kaaskop voor me had.

.

:smile: Waarschijnlijk zelfs erger reageren, want als ik ergens van walg is het van een bekeerde hollandse moslima die haar bleke vollemaan gezicht in een hijab geperst heeft , strak om de kop zodat het bloed naar de hersens toe afgeknepen wordt, en dan met een paar schaapachtige blauwe ogen de wereld in kijkt. Daar ga ik van over mijn nek, en met zo'n figuur zou ik graag een avond doorbrengen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Wo Nov 16, 2011 4:55 pm

Ibn Kathir schreef:Ik zou zo'n leven wel willen hebben hoor!

Dhimmi's leven zelfs beter dan Moslims , lijkt het hahah , ze hoeven niet eens te vechten ter verdediging van hun land, moslims doen dat voor hen. Ik weet niet waarmee mensen jou bang hebben gemaakt. Maar als je iets problematisch hebt gelezen, plaats het maar. Ik wil er best op antwoorden.

Misschien moet je maar eens praten met de Kopten in Egypte, de laatste tijd hebben ze veel te maken met aanslagen op kerken en personen. In Egypte moet de president nog steeds vergunning geven voor de bouw of de reparatie van een kerk. Sinds 1980 zijn er nog geen vijf kerken gebouwd, tegen 80.000 moskeeën! De tolerantie t.o.v. de dhimmi’s varieert trouwens in de islamitische wereld.

Hier een stukje uit de Libertarian:

“...Dhimmiheid institutionaliseerde deze Korangedachten over joden als een volk dat vernedering verdiende. Onder het juk van de dhimmiheid in de moslimlanden werden de meest vernederende beroepen voor Joden gereserveerd, inclusief die van beul, grafgravers, het zouten van afgehakte hoofden van rebellen en de schoonmakers van latrines (specifiek werd dit in Jemen van joden gevraagd tijdens hun heilige Sabbat). De Islamitische samenlevingen toonden ook hun eigen unieke vormen van grove onderdrukking van joden, die niet werden gevonden in christelijk Europa, zoals de ontvoering van joodse meisjes voor de harems van moslims, slavernij (inclusief vrouwen en kinderen) gedurende oorlogen, opstanden of voor economische redenen (bijvoorbeeld, het onmogelijk kunnen betalen van jizya, een soort losgeld en speciale persoonsbelasting alleen voor niet-moslims,...”

We kunnen hier lang over twisten, laat ik het er maar op houden dat ik geen zin heb om een dhimmi te worden!

Het plegen van ontvoeringen van kinderen van de dhimmi’s doen moslims trouwens nog steeds. Lees het volgende artikel maar. Het leven van een dhimmi is geen pretje!!

Het drama van de verdwenen koptische meisjes

15-05-2010 - martin janssen -katholiek nieuwsblad

Het fenomeen van de ontvoering, verkrachting en gedwongen islamisering van honderden, maar wellicht duizenden koptisch christelijke meisjes per jaar werd lang doodgezwegen in de Egyptische media en stelselmatig ontkend door de Egyptische overheid.

Dit taboe werd echter recentelijk doorbroken door het christelijke satellietkanaal ‘al-Hayat’ van de koptische priester Zakarious, een kanaal wereldwijd naar schatting 60 miljoen Arabisch sprekende kijkers bereikt. Al-Hayat kwam eind november met twee opeenvolgende documentaires die in Egypte een nationale schok veroorzaakten, zelfs onder de kopten zelf. Aan het woord kwam onder anderen Magdi Khalil, die uitgebreid onderzoek heeft gedaan naar het verschijnsel van de gedwongen islamisering en uithuwelijking van koptische meisjes. Veel choquerender echter waren de schrijnende getuigenissen van slachtoffers van dit misdrijf en van koptische families, die soms reeds jaren naar hun verdwenen dochters zoeken. Gemeenschappelijke deler van al die verhalen is de totale onwil van de Egyptische politie en veiligheidsdiensten werk te maken van de gemelde gevallen. Soms werd geweigerd de aangifte van de getroffen familie te behandelen. In andere gevallen echter waren de families van de verdwenen meisjes ervan overtuigd dat de autoriteiten precies wisten waar de vermiste meisjes zich bevonden, maar iedere medewerking weigerden.

Magdi Khalil verklaarde in de documentaires dat het fenomeen reeds veertig jaar oud is. Hij sprak over een goed georganiseerde “islamiseringsmaffia”, die wordt gefinancierd door organisaties binnen de Egyptische staat en wordt gesteund door de Egyptische veiligheidsdiensten. De koptische paus Shenouda sprak reeds in 1976 over dit probleem tijdens een conferentie in Alexandrië, toen hij gewag maakte van het “het tragische verschijnsel” dat koptische meisjes worden ontvoerd, gedwongen geïslamiseerd en vervolgens onder dwang uitgehuwelijkt aan moslimmannen”. Tijdens een lezing op 17 maart 2004 kwam Paus Shenouda op het onderwerp terug. Hij verklaarde jaarlijks duizenden brieven te krijgen van familieleden van ontvoerde en verdwenen koptische meisjes. Hij sprak tijdens deze lezing over “islamitische winkelketens die de meisjes lokken door hen te vertellen dat ze een prijs hebben gewonnen, die ze op de bovenste verdieping van de winkel in ontvangst kunnen nemen om vervolgens te verdwijnen”. Hij zei letterlijk: “Christelijke advocaten en activisten die op dit terrein werken, hebben een goed idee welke officiers van de veiligheidsdiensten en zakenlui deze islamiserings bendes steunen.” Rasha Nour, die aan het hoofd staat van Egypt4Christ, spreekt over een uitgebreid netwerk, dat deze “islamiseringsbendes” financiert. Zij noemt de Faisal Islamic Bank en de Islamic Relief Organisation, maar zij spreekt ook over talloze inheemse Egyptische organisaties, die werden opgericht om het witwassen van geld te faciliteren en die volgens haar onder de supervisie staan van de Moslimbroeders.

De Egyptische wet stelt dat de minimumleeftijd voor bekering tot de islam 21 jaar is en dat meisjes onder de 18 jaar niet kunnen huwen zonder toestemming van hun ouders. Deze bepalingen werden echter opgeheven door de Fatwacommissie van de al-Azhar universiteit in Caïro. Fatwa’s zijn religieuze edicten die een bindend karakter hebben en die feitelijk bestaande wetgeving buiten werking kunnen stellen. De al-Azhar heeft een fatwa uitgegeven dat stelt dat “volgens de sharia het belangrijkste criterium voor een meisje om te huwen het bereiken van de puberteit is. Dit is niet gebonden aan een bepaalde leeftijd. Aisha consumeerde haar huwelijk met de profeet toen ze negen jaar was”. Het is op deze universiteit dat president Obama vorig jaar de Egyptische religieuze tolerantie roemde...

Christian Solidarity International heeft november 2009 een rapport uitgebracht onder de titel “de verdwijning, gedwongen bekering en uithuwelijking van koptisch christelijke vrouwen in Egypte”. Het rapport werd aangeboden aan de Amerikaanse senaat. Het rapport noemt bovengenoemde zaken schendingen van de meest fundamentele mensenrechten en schrijft die ten dele toe aan de heersende culturele normen in Egypte, die geweld tegen vrouwen en niet-moslims legitimeren. Het rapport spreekt tevens over “de zwijgende medewerking van de Egyptische overheid”. Het rapport documenteert de verhalen van 25 koptische slachtoffers en geeft aan dat die slechts het topje van de ijsberg vormen. Een van de in het rapport geïnterviewde priesters kent alleen al in zijn parochie vijftig gevallen van verdwenen en ontvoerde meisjes. Het rapport meldt ook dat er in Egypte een netwerk is ontstaan van koptische kloosters en gemeenschappen, die in het diepste geheim slachtoffers opvangen. Veel meisjes weten na hun gedwongen huwelijk te ontsnappen, soms met en soms zonder hun kinderen. Bij hun families kunnen ze om twee redenen veelal niet terecht. Ten eerste zien sommige families de meisjes als de oorzaak van de schande die over hen is gebracht, maar in de overgrote meerderheid van de gevallen is de veiligheid van de gehele familie in het geding. Veel families verhalen over de bedreigingen die ze ontvangen van de familie van de moslim echtgenoot, die zijn gevluchte echtgenote zoekt. Sommige families worden bedreigd door de locale politie, die in een eerder stadium weigerde de aangifte van verdwijning te behandelen maar die thans wel in actie komt om de ontsnapte echtgenote terug te brengen bij haar wettelijke echtgenoot.

Een extra probleem is de Egyptische Identiteitskaart, waarop iemands godsdienst staat. Men kan wel veranderen van christendom naar islam, maar omgekeerd niet. Zowel al-Hayat als Christian Solidarity International meldt dat op bij ontvoerde koptische meisjes op hun nieuwe ID-kaart worden beschreven als moslima’s. Een nieuwe ID-kaart, waarop hun christelijke godsdienst weer vermeld staat, is onmogelijk. Vooral het fatwa van de Fatwacommissie in januari 2008, waarin zware straffen worden gesteld op degenen (lees: christenen) die zich tot de islam bekeren om in een later stadium terug te keren naar hun oorspronkelijke godsdienst. Volgens de islamitische wet staat hierop de doodstraf. Het betekent voor de getroffen meisjes tevens dat hun reeds geboren of toekomstige kinderen automatisch moslim zijn en een eventueel huwelijk met een christelijke man onmogelijk is, omdat moslimmeisjes geen christelijke man mogen trouwen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Dhana

Berichtdoor Dhana » Vr Nov 18, 2011 11:01 am

Ook hier geen teken van leven meer door de topicstarter.

Hans v d Mortel sr

Achterlijkheid versus gezond verstand

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Vr Nov 18, 2011 7:30 pm

Ibn Kathir schreef: Er is twee soorten onwetenden :

Iemand die niet weet , en weet dat hij/zij niet weet
Iemand die niet weet , en niet weet dat hij/zij niet weet

Volgen wij de wijsheid van Ibn dan zijn er geen twee soorten onwetenden, maar is er twee soorten onwetenden. Ik kom daar straks verder op terug.

Wij weten dat moslims door de eeuwen heen de wijsheid in pacht hadden. Kijk maar naar al de uitvindingen die zij gedaan hebben en alle prachtige bouwwerken die zij tot stand hebben gebracht en alle betoverende indrukwekkende muziek composities die zij ten gehore hebben gebracht en . . . de lijst van prestaties door moslims is zowaar eindeloos, imponerend en vooral gezaghebbend. Maar niet heus. Niente, nada, no way! Islam is dus bepaald niet bepalend voor de toekomst van de mens. Dat is niet de wil van Allah, maar van een andere god, de god van logisch nadenken met een afkeer van domheid.

Wat zou de wereld nu zijn zonder fiets, zonder auto, zonder vliegtuig, zonder transportschepen, zonder koelkast, zonder airconditioning, zonder tijd, zonder boeken? Er zijn in één jaar tijd in Spanje net zoveel boeken uitgebracht als in het Arabisch in 1000 jaar. Het is niet voor niets dat de moslim over een inferieur genen systeem beschikt. En voor een beetje kwalitatief goede universiteit moet de moslim zich tot de kafir wenden.

De tweede doodsoorzaak in Indonesië, het grootste moslimland ter wereld, is diarree. Dat dit de wil van Allah is, spreekt haast als vanzelf.

De vraag dient niet gesteld te worden of moslim terrorisme meer doden genereert dan het overlijdensrisico bij diarree. Vergelijk Amerika maar met Indonesië. De vraag moet luiden:

Hoe komt het toch dat bijna alle moslims nog steeds zo vastgeroest zitten in hun domheid, en de tijdgeest maar niet kunnen begrijpen?

Mercator gaf het eerder al aan. Dat schijnt te maken te hebben met het traditionele inferioriteitsaspect van hun genen.

Een klein beetje intelligente moslim komt niet aanzetten met het idee dat er twee waarheden zijn of. Of dat er twee geloven zijn. Of dat er twee soorten onwetenden zijn. Wie de koran kent, weet dat dit onmogelijk is.

We hebben hier dus te maken met de zoveelste uit het lood geslagen frustratie moslim met het complex van minderwaardigheid. Want aanpassen aan ONZE kennisbeschaving is voorlopig voor hem nog een brug te ver. Beter is 'een kameel' te ver.

Moslims zijn zo ongelooflijk dom dat zij de koran als een heilig boek van God beschouwen. Die moslimgod van hen is echter wel vergeten zich een naam mee te geven in de geschiedenis. Wel zo makkelijk om je te kunnen onderscheiden van de rest. Daarom kirren al die domme moslims dat Allah de naam van hun God is. Maar Allah is geen naam, maar een zelfstandig naamwoord, net zoals simpelweg het woord God.

Waarom zijn moslims zo dom? Omdat zij nog heidense praktijken uitoefenen anno 21e eeuw. Zij zijn afgodendienaars. Tsja . . . dan kun je ook niet verwachten dat hun Allahtje weet dat de aarde niet plat maar rond is en dat de aarde een planeet is die rond de zon draait. Lees maar even mee.

De aarde zit vast en beweegt niet.
Sura 77:25 t/m 27 – Hebben Wij niet de aarde tot verzamelplaats gemaakt, 26. voor levenden en doden? 27. En op haar hoogrijzende pijlers gesteld en ulieden doen drinken welsmakend water? :laugh1:

De aarde is plat.
Sura 87:6 – Hebben Wij niet de aarde gemaakt tot een uitgespreid vlak, :laugh1:

En nu de bijbel. Een ronde aarde.
Jesaja 40:21[/b] – Weet gijlieden niet? Hoort gij niet? Is het u niet van de aanvang af verteld? Hebt gij geen verstand gebruikt sinds de grondvesting van de aarde? Er is er Een die woont boven het rond der aarde – waarvan de bewoners als sprinkhanen zijn – Degene die de hemelen uitspant net als een fijn gaas, die ze uitspreidt als een tent om in te wonen.

Aarde als planeet in het heelal.
Job26:7 – Hij spant het noorden uit over de lege ruimte, Hangt de aarde op aan niets.

Nogmaals, het is ons volkomen duidelijk. Het is het eeuwige minderwaardigheidscomplex dat de moslim parten speelt. Dat is makkelijk te genezen door eens hard te lachen over al die onzin die in de koran staat opgeschreven. Door wie opgeschreven? Goeie vraag. Niet belangrijk, het is al erg genoeg dat anderhalf miljard godsdienstdwazen in de wereld dit gif spuitende koranboekje, dat nog geen twee procent qua inhoud van de bijbel bedraagt, als zoete koek inhaleren.

Een moslim is een wezen dat zich een vrijwillige celstraf van het verstand heeft opgelegd
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

naar boven

Re: Terrorisme VS Diarree ..................................

Berichtdoor naar boven » Do Nov 29, 2012 6:25 pm

19999! Bijna opnieuw feest!

Afbeelding
RTFM

Hans v d Mortel sr

Islamrot

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Nov 29, 2012 7:13 pm

Vroeger had je hier en daar een souteneur die zijn eigen vrouw op een hoerige wijze de weg wees en onderhield. De omgekeerde wereld, want de vrouw werkte en de man hield simpelweg toezicht op de afdracht van het geld.

Maar wat zien we nu in deze oase van multiculturele verhevenheid? Het stikt van de pooiers. Marokkaanse welteverstaan. Maar vanwege de linkse toeschietelijkheid hebben uitgekookte linkse in goede doen verkerende intellectuele huichelaars deze ontembare toename van pooiers LoverBoys laten noemen. Je geeft er een romantisch goedkeurend relativerend tintje aan - typisch de PvdA eigen - en op deze manier is Nederland Pooierland geworden. En ik altijd maar denken dat pooieren verboden is. Dat is het ook. Maar voor islamitische heidense schuimmarcheerders maakt de linkse klere kankertroep graag een uitzondering.

Wat betekent ook alweer islam?

In het kort komt het hier op neer:

PARASITEREN

Denk aan de lijdende Mercator met zijn afschuwelijke kaak probleem. Hoe lang duurt dit nu al, al die verschrikkelijke pijnen die hij lijdt, veroorzaakt door een zo goed als niet willen luisteren - zeg maar resistente - bacterie?

Toe nou toch beste mensen. In deze vergelijking stelt het hangen aan het kruis van Jezus met de gedachte van de wereld dat hij God is toch geen ene flikker voor?

God die lijdt? Hoe verzin je het, klootzakken!

Deze wereld met al die gelovigen is ziek. In en in verrot in de hersenen. Hersenrot dus! Psychisch in de war ongeneeslijk gestoord. Hoe dit afloopt met de wereld?

Weleens in het Casino geweest met de voorbedachte rade om constant op een en hetzelfde nummer van de 32 beschikbare nummers volhardend je geld ter beschikking te stellen van het Casino?

Nee hoor! Mensen spelen zelden continu hetzelfde spel. Gokkers zijn niet dom. Of toch weer wel? Zij zijn net als al die imbeciele gelovigen. Zij weten zo goed als zeker dat ze kans maken op de hoofdprijs. Het enige wat je moet doen is volhardend zijn. Totdat je op het einde ALLES verloren hebt.

Wie in God gelooft - en nog erger - zijn hoop op hem heeft gevestigd, moet niet verbaasd staan te kijken wanneer hij door de kanker omgeven van de koude kermis thuiskomt.

Achterlijk zooitje domme mensen massa om te gaan gokken met je leven op de hoofdprijs van God.

Geloof ik dan in de evolutietheorie? Nee! Natuurlijk niet.
Geloof is geloof en dat is waardeloos!
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op Do Nov 29, 2012 7:19 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Terug naar “Terrorisme, Jihad en politieke islam”