Het Sterke Westen

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Het Sterke Westen

Bericht door Ali Yas »

Er zijn mensen (zoals Marcel Hulspas schijnbaar) die denken dat we van de islam weinig te duchten hebben, omdat het Westen zo sterk is. Maar in welk opzicht is dat Westen eigenlijk sterk? Waarom is de islam kansloos?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het Sterke Westen

Bericht door Pilgrim »

Economisch zijn (of waren?) we sterker dan de Islamitische wereld. Verder ook militair, technologisch en wetenschappelijk en ook... moreel!
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo okt 24, 2012 10:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Het Sterke Westen

Bericht door Ozes »

Ik kan het me niet herinneren wie het zei, maar de macht van het Westen is slechts gebaseerd op ons materialistisch overwicht. Het is een schijnmacht.
Onze militaire macht kost bakken vol met geld, en de enige manier om invloed uit te oefenen op geopolitiek gebied & de ENIGE manier waarop we interne veiligheid kunnen bewaken is door financiële transacties. Iedereen word afbetaald om ons veilig te houden.

Eigenlijk hangt het hele Westen aan elkaar van subsidies & regeringsuitgaven. Zodra dit vermindert zijn we verloren, het Westen is extreem zwak. De zwakste van alle regio's, maar onze broek word omhoog gehouden door het zwoegen en zweten van vorige generaties waardoor we nog een redelijke concurrentiepositie bezitten en daarmee ons onvermijdelijke dood kunnen uitstellen.

Zodra je afhankelijk ben van financiële transacties om problematiek op te lossen ben je in feite al verloren en heb je geen echte zeggenschap meer in de wereld. En zo word het Westen ook behandeld, zeker Europa.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Het Sterke Westen

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:en ook... moreel!
Ik wou dat het waar was! Volgens mij zijn we aan veiligheid en spulletjes verslaafde slapjanussen, die niet eens iets durven te zeggen als iemand bij de bakker (of waar dan ook) voordringt. Maar laat ik niet voor mijn beurt praten. Wat bedoel je precies met "moreel"?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het Sterke Westen

Bericht door Pilgrim »

Wel, de Westerse normen en waarden acht ik toch moreel hoger dan de Islamitische. Vooral ook humanistischer.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Het Sterke Westen

Bericht door Schepsel »

''We'' hebben echte wetenschappers, en niet hielenlikkers die het Regime schattig vond kijken.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Het Sterke Westen

Bericht door Dhana »

Zo ver wil ik niet gaan. Het westen haalt net zo goed schurkenstreken uit. Waarom zijn de VS in Iraq en Afghinistan omdat daar orde op zaken te zetten en laten ze mensen in Afrika een wrede hongerdood sterven? Ik durf er er liefs onder te verwedden dat ze wel in Soedan waren met "humanitiaire hulp" en een bezettingsleger als daar olie te vinden was. De economie wordt net zo hard aanbeden als moslims dat met allah doen. En daar waar moslims er geen gat zien een zoveel mogelijk kaffur op te blazen, laat het westen onder leiding van de VS miljoenen mensen als straatratten sterven omdat ze toevallig niet bovenop bodemschatten wonen. Hetzelfde geldt uiteraard voor hun strontrijke broeders aan de andere kant van de Golf van Aden. Maar kom dan niet aan met de hoge moral van het vrije westen. Het jasje mag er dan wat beter uit zien, de moraal is niet echt veel hoger dan die van de gemiddelde woestijngodaanbidder.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Het Sterke Westen

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:Wel, de Westerse normen en waarden acht ik toch moreel hoger dan de Islamitische. Vooral ook humanistischer.
Dat is allemaal prima, op zich, maar waarom maakt ons dat weerbaar tegen de islam? Omdat we een beter verhaal hebben (wat waar is)? Mooi, maar we mogen in dit land nauwelijks hardop zeggen dat dat zo is, laat staan dat we mogen zeggen dat de islam een slechter verhaal is. Het is als bij de bakker, wanneer iemand voordringt, het verboden is om daar iets van te zeggen!

Laat ik het scherper stellen. Op welke manier zorgen we er in Nederland en Vlaanderen voor dat de islam wordt onderdrukt en moslims worden overgehaald een beter normen- en waardensysteem te aanvaarden? Hoe gaan we de verdere proliferatie van islamitisch gedachtengoed en islamitisch gedrag tegen?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Het Sterke Westen

Bericht door Ozes »

Dhana schreef:Zo ver wil ik niet gaan. Het westen haalt net zo goed schurkenstreken uit. Waarom zijn de VS in Iraq en Afghinistan omdat daar orde op zaken te zetten en laten ze mensen in Afrika een wrede hongerdood sterven? Ik durf er er liefs onder te verwedden dat ze wel in Soedan waren met "humanitiaire hulp" en een bezettingsleger als daar olie te vinden was. De economie wordt net zo hard aanbeden als moslims dat met allah doen. En daar waar moslims er geen gat zien een zoveel mogelijk kaffur op te blazen, laat het westen onder leiding van de VS miljoenen mensen als straatratten sterven omdat ze toevallig niet bovenop bodemschatten wonen. Hetzelfde geldt uiteraard voor hun strontrijke broeders aan de andere kant van de Golf van Aden. Maar kom dan niet aan met de hoge moral van het vrije westen. Het jasje mag er dan wat beter uit zien, de moraal is niet echt veel hoger dan die van de gemiddelde woestijngodaanbidder.
Mensen in Afrika laten mensen in Afrika een wrede hongerdood sterven. Wat een wereld. Mensen hebben "rechten op een uitkering", mensen hebben "recht" op noodhulp. De subsidie industrie heeft de wereld geen goed gedaan.

Het jasje mag er dan wat beter uitzien?
icon_wtf.gif

Ja, als je woont in Europa of woont in Afrika/Allah-land; het verschil is de presentatie...............


Vrouwen gelijk aan honden in het midden-oosten, het enige verschil met vrouwen in het Westen is dat we het..... anders verwoorden?..
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Het Sterke Westen

Bericht door xplosive »

Dhana schreef:Ik durf er liefs onder te verwedden dat ze wel in Soedan waren met "humanitiaire hulp" en een bezettingsleger als daar olie te vinden was.
Wat denk je dan hiervan:

Oorlog om olie in Soedan
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Het Sterke Westen

Bericht door Dhana »

xplosive schreef:
Dhana schreef:Ik durf er liefs onder te verwedden dat ze wel in Soedan waren met "humanitiaire hulp" en een bezettingsleger als daar olie te vinden was.
Wat denk je dan hiervan:

Oorlog om olie in Soedan
Mijn lieve hemel. Is daar toch olie te vinden? Moeten die zielige Soedanesen dan ook niet binnenkort eens getrakteerd worden op humanitaire hulp van Amerika en zijn bondgenoten?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Het Sterke Westen

Bericht door Ali Yas »

Dhana schreef:
xplosive schreef:
Dhana schreef:Ik durf er liefs onder te verwedden dat ze wel in Soedan waren met "humanitiaire hulp" en een bezettingsleger als daar olie te vinden was.
Wat denk je dan hiervan:

Oorlog om olie in Soedan
Mijn lieve hemel. Is daar toch olie te vinden? Moeten die zielige Soedanesen dan ook niet binnenkort eens getrakteerd worden op humanitaire hulp van Amerika en zijn bondgenoten?
Dan moet je wel opschieten, anders zijn de Chinezen eerst.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Het Sterke Westen

Bericht door Ozes »

xplosive schreef:
Dhana schreef:Ik durf er liefs onder te verwedden dat ze wel in Soedan waren met "humanitiaire hulp" en een bezettingsleger als daar olie te vinden was.
Wat denk je dan hiervan:

Oorlog om olie in Soedan
Zit die man niet liever bij de SP dan bij de PVDA?
Wat een onzinnig bericht
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Het Sterke Westen

Bericht door Ali Yas »

Met jarenlange campagnes zette de VS het Zuiden en het Noorden tegen elkaar op, en toonden zich de grootste pleitbezorger van een onafhankelijk Zuid-Soedan. Verdeel en heers, is het motto.
Zo, dus de jarenlange slachtpartijen van (Noordsoedanese) moslims andere moslims in het Westen en niet-moslims in het Zuiden zijn dus eigenlijk de schuld van Amerika? Ja, zo lust ik er nog wel een paar.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Het Sterke Westen

Bericht door Dihya »

Het westen sterk? Wat een lachertje? Het westen heeft een schijneconomie, een economie dat gebasseerd is op niets. Wat dat betreft kan het westen nog heel wat leren van het sterke Iran, dan ondanks alle scanties toch nog prima zijn zaakjes op orde heeft, haar eigen medijcijnen, wapens en bommen produceert en totaal onafhankelijk is van andere landen.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het Sterke Westen

Bericht door Manon »

Dihya schreef:Het westen sterk? Wat een lachertje? Het westen heeft een schijneconomie, een economie dat gebasseerd is op niets. Wat dat betreft kan het westen nog heel wat leren van het sterke Iran, dan ondanks alle scanties toch nog prima zijn zaakjes op orde heeft, haar eigen medijcijnen, wapens en bommen produceert en totaal onafhankelijk is van andere landen.
als ik jou was zou ik stante pede het vliegtuig opspringen en naar Iran vertrekken voordat de boel hier helemaal om zeep is.
En ginds mag je dan helemaal naar je eigen wens je eigen islamitische troep van 's morgens tot 's avonds aanhoren, gaan ze je niet in het Engels aanspreken en word je op handen gedragen! Is dat niet leuk? (en wie weet kan je daar een paar tijdelijke huwelijken aangaan alvorens je vrouw nummer vier wordt van een impotente zeventiger! wat denk je?)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Het Sterke Westen

Bericht door Ozes »

Dihya schreef:Het westen sterk? Wat een lachertje? Het westen heeft een schijneconomie, een economie dat gebasseerd is op niets. Wat dat betreft kan het westen nog heel wat leren van het sterke Iran, dan ondanks alle scanties toch nog prima zijn zaakjes op orde heeft, haar eigen medijcijnen, wapens en bommen produceert en totaal onafhankelijk is van andere landen.
In Iran zijn sinds het regime aan de macht kwam alleen al meer dan 5000 homoseksuelen vermoord. Dat jij opgroeit in Nederland en alsnog voor een walgelijke staat kiest geeft toch aan dat iedereen op dit forum gelijk heeft?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het Sterke Westen

Bericht door Pilgrim »

Dihya schreef:...haar eigen medijcijnen, wapens en bommen produceert...
Met behulp van Westerse kennis.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Het Sterke Westen

Bericht door Schepsel »

Kan in een moderne wereld, en op een modern levenspeil, een land volledig onafhankelijk en zelfvoorzienend zijn, helemaal als het niet de grootte heeft van China of Rusland?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Plaats reactie