Explosies bij marathon Boston

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Ariel

Re: Explosies bij marathon Boston

Berichtdoor Ariel » Di Nov 03, 2015 11:08 am

Manon schreef:De overlevende broer had de doodstraf gekregen (maar ja, wanneer wordt die uitgevoerd?) Daar heb ik in dit geval geen enkel probleem mee.

Echter, blijkbaar heeft de Aryan Brotherhood in de gevangenis (mèt medeweten van de cipiers) even een bezoekje gebracht aan zijn cel, en hem een beetje bijgewerkt: hersenbeschadiging als gevolg. Mogelijk zal hij nooit meer kunnen lopen of praten.

Ik wist niet dat Tsarnaev een pak op zijn flikker gekregen heeft. Hebben ze dit onder de pet gehouden? Maar het gevolg is dat Tsarnaev de gemeenschap nu veel meer geld gaat kosten. Hij moet nu wel in een verpleeghuis opgenomen worden. En wie weet gaat zijn moeder een flinke schadevergoeding vragen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Hans v d Mortel sr

Explosieve islamitische haatmoeder

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Nov 03, 2015 11:58 am

Ariel schreef:Ik wist niet dat Tsarnaev een pak op zijn flikker gekregen heeft. Hebben ze dit onder de pet gehouden? Maar het gevolg is dat Tsarnaev de gemeenschap nu veel meer geld gaat kosten. Hij moet nu wel in een verpleeghuis opgenomen worden.

Dat zou eigenlijk ook met de van haat vervulde moeder moeten gebeuren. De psychopaat straalt van haar gezicht af. Eng hoor, zo'n van waanzin doordrongen gelaatsuitdrukking. Hoezo dat? Het is de inductie van het islamitische vergif dat sporen nalaat. Wie in Allah overtuigd is, weet dat Allah een satan en moordenaar is. Want hij vermoordt wie hij wil en hij spoort daar ook toe aan. Dat haar zoon ongelovigen doodt is normaal in haar door islamitische haat verwrongen geest. Een moslim doodt vanzelfsprekend geen moslim. Daar staat tegenover dat een ongelovige doden een goede daad is in de ogen van Allah. De doodstraf toepassen op haar geliefde zoon is - begrijp ik - een groot onrecht in haar ogen. Immers, haar zoon is een GOEDE MOSLIM.

Dat niet alle moslims zijn zoals de marathonmoeder heeft te maken met de achterbakse culturele achtergrond van de islam en corrupt laffe huichelachtige parasiterende houding van onder andere Marokkanen tegenover onze superieure kennisbeschaving. Minder Marokkanen is dus sowieso een versterking van onze beschaving. Maar een rechter die daar geen boodschap aan heeft, maar wel gesteld is op links Marxistische ideeën, weet zich vast wel te weren tegen het waarachtige fatsoen en gelijk van Wilders.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Di Nov 03, 2015 2:09 pm

Terwijl de zonen zich opmaakten voor martellaarsacties was de jihad van mamma gericht op winkeldiefstal:

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Di Nov 03, 2015 2:23 pm

Ariel schreef: Ik wist niet dat Tsarnaev een pak op zijn flikker gekregen heeft. Hebben ze dit onder de pet gehouden? Maar het gevolg is dat Tsarnaev de gemeenschap nu veel meer geld gaat kosten. Hij moet nu wel in een verpleeghuis opgenomen worden. En wie weet gaat zijn moeder een flinke schadevergoeding vragen.

Ik denk dat je even te optimistisch was. Op het internet is een boel flauwekul te vinden en het verhaal dat Tsarnaev een pak op zijn flikker gekregen heeft is waarschijnlijk een mooi voorbeeld daarvan:

January 17, 2015
Dzhokhar Tsarnaev Beaten In Prison? Satirical Site Claims Boston Marathon Bombing Suspect Blinded And Paralyzed
Nathan Francis

http://www.inquisitr.com/1764947/dzhokh ... paralyzed/

Dzhokhar Tsarnaev was attacked in prison and left blinded and paralyzed, a satirical website claimed in a story that quickly went viral this weekend.

On Saturday, the site Empire News posted a story claiming that the Boston Marathon bombing suspect was found lying in a pool of blood in his cell in Ft. Devens Detention Center in Massachusetts. The story made the rounds on the internet, with thousands of shares on Facebook and other social media and many welcoming the news.

But there is one problem — the incident never happened, and Dzhokhar Tsarnaev is still safe in his cell awaiting trial. Though the story fooled many, others noted that Empire News is a site dedicated entirely to satire, like a lesser known version of The Onion.

Those who browsed the site a bit found that out. Empire News has posted other stories including “Former Vice President Al Gore Arrested For Indecent Exposure,” and “It’s Official: New York Jets Moving To Los Angeles, Construction Of Los Angeles Stadium Begins.”

The details of the story itself gave readers reason for doubt.

“It initially appeared as though Tsarnaev slipped on a discarded banana peel and hit the floor with such force that his head bounced off the hard tile surface, probably 16 or 17 times. There was blood everywhere – all over the walls, the floor, even the toilet. The injuries have caused massive brain trauma,” said prison investigator Joe Goldsmith. “We determined though, through expert analysis, that it would be impossible for these injuries to have occurred through a fall. Our investigation has shown that that it was the Aryan Brotherhood who initiated an attack on Tsarnaev.”

The story went on to say that Boston Marathon bombing suspect Dzhokhar Tsarnaev was actually attacked in prison by members of the Aryan Nation prison gang.

“Yes, it was the brotherhood who took care of that bomber,” said Miles Smith, head of the Aryan Nation inside Devens. “The other gangs, they wanted him, too. We paid the guards the most money to have a shot. They stood aside, and let us do what we do. On the way out, they shook our hands, told us ‘Thank you.’ Well, You’re welcome. You’re welcome, Boston. You’re welcome, America!”

While Dzhokhar Tsarnaev was not attacked in prison, the Boston Marathon bombing suspect could still be killed for his crimes. He may face the death penalty if convicted.

Read more at http://www.inquisitr.com/1764947/dzhokh ... lj3YWRm.99

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Nov 03, 2015 2:49 pm

Ai....Het is een hoax. En de hoax is al bijna een jaar oud. Waarom verzinnen mensen dit soort berichten. :nietverstaan:
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Hans v d Mortel sr

Hoax.

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Nov 03, 2015 5:19 pm

Ariel schreef:Ai....Het is een hoax. En de hoax is al bijna een jaar oud. Waarom verzinnen mensen dit soort berichten. :nietverstaan:

Dat zijn mensen met een trieste gebrekkige jeugd die nooit vrienden hebben gekend en geen gevoel voor humor delen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Di Nov 03, 2015 5:59 pm

Ariel schreef:Ai....Het is een hoax. En de hoax is al bijna een jaar oud. Waarom verzinnen mensen dit soort berichten. :nietverstaan:

Ik kan de humor van zo'n hoax wel een beetje inzien. Het verhaal was grappiger geweest als men geschreven had dat Tsarnaev is vrijgelaten en een schadevergoeding van 10 miljoen dollar heeft ontvangen en via een versnelde procedure ook nog eens het Amerikaans staatsburgerschap heeft gekregen.

Hans v d Mortel sr

Lach explosies na een jaar marathon Boston

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Nov 03, 2015 6:25 pm

Zwartmeer schreef:

Ik kan de humor van zo'n hoax wel een beetje inzien. Het verhaal was grappiger geweest als men geschreven had dat Tsarnaev is vrijgelaten en een schadevergoeding van 10 miljoen dollar heeft ontvangen en via een versnelde procedure ook nog eens het Amerikaans staatsburgerschap heeft gekregen.

In het geval van zo'n hoax kan ik er wel smakelijk om lachen. Wat zeg ik? Dan lig ik in een deuk. :roll:

King George

Berichtdoor King George » Zo Feb 14, 2016 7:05 pm

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Terug naar “Terrorisme, Jihad en politieke islam”