De Boston bomber is een lekker ding"

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
antidotum
Berichten: 79
Lid geworden op: wo mei 15, 2013 10:43 am

De Boston bomber is een lekker ding"

Bericht door antidotum »

De Boston bomber is een lekker ding"
(bron)

Boston bomber Dzjochar Tsarnajev wordt verdacht van de bomaanslagen bij de marathon in Boston. Hij kan levenslang de gevangenis ingaan of de doodstraf krijgen. Maar sommige Amerikaanse tienermeisjes denken dat hij het niet gedaan heeft. Met #freejahar laten ze zien overtuigd te zijn van zijn onschuld. Volgens sommige meisjes is de Boston bomber "te lekker om een terrorist te zijn".

I'm sorry. But too hot to be a terrorist. #freejahar

i don't even care if jahar is a terrorist he's cute i don't want him to die.

http://nos.nl/op3/artikel/507411-de-bos ... -ding.html

---------------------------------------------

Tja, het bekende gezegde: "The devil has a friendly face", komt weer eens om de hoek kijken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Boston bomber is een lekker ding"

Bericht door Ariel »

Achterlijk is dat, dat vrouwen op criminelen vallen. Anders Breivik ligt ook goed bij de vrouwtje, en Kim De Gelder heeft ook veel aandacht van stomme jonge maar ook oude wichten. Wat is dat toch. :nietverstaan:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Boston bomber is een lekker ding"

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Wat is dat toch. :nietverstaan:
Dat is een vrouwelijk oerinstinct. Vrouwen voelen zich vaak aangetrokken tot gevaarlijke, gewelddadige en ook machtige mannen, want dat zijn de 'echte' mannen! ;)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De Boston bomber is een lekker ding"

Bericht door Schepsel »

Ariel schreef:Achterlijk is dat, dat vrouwen op criminelen vallen.
SOMMIGE. Wat een downies. Ik denk trouwens dat ze wat zien in z'n uiterlijk, niet dat hij crimineel is. Maar ik vind m niet zo fantastisch.
Dat is een vrouwelijk oerinstinct. Vrouwen voelen zich vaak aangetrokken tot gevaarlijke, gewelddadige en ook machtige mannen, want dat zijn de 'echte' mannen!
Nah :smile4:
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Boston bomber is een lekker ding"

Bericht door Ozes »

Van alle informatie die er over Tsaernav en zijn islamitische connecties is en die nergens vermeld word op het Nederlandse internet en media, zet de NOS dit op de website. Echt ongelooflijk, wat een linkse perverselingen daar werken.Die mensen zijn echt alle contact met de realiteit verloren, maar dit vinden ze wel spannend.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Boston bomber is een exclusief ding. Zal wel een grote he

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Ariel schreef:Wat is dat toch. :nietverstaan:
Dat is een vrouwelijk oerinstinct. Vrouwen voelen zich vaak aangetrokken tot gevaarlijke, gewelddadige en ook machtige mannen, want dat zijn de 'echte' mannen! ;)
De werkelijkheid is dat sommige types een sterke drang naar zich laten onderwerpen hebben. Hij mag letterlijk alles met haar doen. Ze stellen slechts één voorwaarde: nooit vreemd gaan! Want dan exploderen ze tot een terroristische daad.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie